niet alleen groente en fruit, ook vlees en dergelijk, anders krijg je ook niet alle stofjes binnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ooh dat verklaart dus een hoop...
ik eet 4 à 5 keer per week pizza o.i.d.
fruit en groente eet ik eigelijk nooit
en sporten doe ik eigelijk ook nooit
ik heb een geweldig idee : nooit meer pizza o.i.d eten alleen maar groente en fruit en heel veel sporten
quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Hijacking het volgende:
Ik ben 1.75 maar heb er niet echt problemen mee mn vriendin vind het juist fijn :
En de meeste meisjes zijn toch nog kleine of even groot
Zo herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2007 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik liep ook krom, niet alleen omdat ik kleiner wilde zijn maar ook omdat ik al borsten kreeg, en dat vond ik dus echt een verschrikking, zo rond mijn tiende. Dingen zaten me alleen maar in de weg en ik schaamde me kapot.
Beter dan 1.58 en niet meer groeien...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef plus44 het volgende:
ik hoop het dus niet.. ben al fricken 2 meter
wow dat is gewoon 26 cm groter dan mijquote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Jdb19 het volgende:
Ik ben nu 14 en mijn lengte is 1,84 en dat is best normale lengte als ik naar mijn klasgenoten en vrienden enzo kijk volgens mij.
Dan ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 05:36 schreef BlueBanana het volgende:
[..]
wow dat is gewoon 26 cm groter dan mij
Ik haat mijn lengte
Whehe, werd je daar even gepwnedquote:
niet per see beter, even poep denk ik!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef BlueBanana het volgende:
[..]
Beter dan 1.58 en niet meer groeien...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef BlueBanana het volgende:
Ik ben 14 en 1.58, en volgens de GGD groei ik niet meer
En dan te bedenken dat ik een jongen ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |