quote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Nashje het volgende:
In het kader van Sinterklaas:
Zie ginds komt de StoomJood uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons Aissatti ik zie hem al staan.
En Reker de LiegPiet die lult uit zijn nek.
Aissatti wordt kampioen dat vinden wij te gek.
Drie jaren later zal Aissatti weer gaan,
voor het zesvoudige naar Inter Milaan.
Weer zullen wij lachen en dat is niet raar
Want dan staat Rodney als vervanger al klaar.
Het broertje van Wesley en minstens zo goed,
die toveren wij in Mokum uit de hoge hoed.
inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:
Rustig aan mannen.. k was bezigquote:Op maandag 3 december 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goede op!
Precies als we winnen van Psv hebben we het weer in eigen hand.quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Willem II (uit) en PSV (thuis) winnen en iedereen is weer overtuigd van een naderende landstitel.
Mission Accomplishedquote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef w00h00 het volgende:
ik vind dat het gedicht van Nashje in OP moet.
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.quote:Op maandag 3 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als je af gaat op gisteren kun je onmogelijk winnen van psv...
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.
Ik ga absoluut niet alleen af op gisteren, maar jullie geven vooral achterin ontzettend veel weg en als dat tegen PSV ook gebeurt verwacht ik dat dit dubbel en dwars afgestraft gaan worden.quote:Op maandag 3 december 2007 14:42 schreef Silenus het volgende:
Als je af gaat op gisteren wint Ajax geen enkele wedstrijd meer
Die zitten wel lekker in het zadel na de 6-0 overwinning van afgelopen Zaterdagquote:ik mag toch aannemen dat ze volgende week Willem II even op een nederlaagje trakteren. Hebben we nog iets tegen recht te zetten, clubje zonder identiteit.
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.
Vorige jaar uit?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Toen was PSV al kampioen, zo dacht men destijds tenminste.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik neem aan dat er intern wel een stevig woordje gesproken wordt en iedereen in ieder geval tegen PSV opgeladen zal zijn. Luis Suarez kijkt wel heel sjaggie de laatste tijd..
[..]
Vorige jaar uit?
Ach we zullen zien, het zal wel een beladen duel worden in ieder geval.quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |