abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55011309
Calmer than you are
pi_55011441
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 3 december 2007 @ 13:08:17 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55011514
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.

Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.

Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.

pi_55011564
Heb er persoonlijk helemaal geen last van. Maar kan begrijpen dat sommigen dat wel hebben.
pi_55011782
Tja...ik heb ook wel 's wat vlekken op mijn iPhone. Dan veeg ik hem ff af en klaar. Ik vind het een heerlijk scherm.
Calmer than you are
  maandag 3 december 2007 @ 13:26:49 #6
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55011905
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_55012183
Ik heb de LG Prada, die heeft ook een touchscreen. maar kwa vetvlekken valt het allemaal best mee! Ik werd er van te voren ook voor gewaarschuwed, maar ik heb er dus geen last van.
pi_55012188
Ik vind de IPhone trouwens te groot
pi_55012685
ik houd het wel bij mijn nokia 3310.
pi_55013328
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Logitik het volgende:
Ik vind de IPhone trouwens te groot
Ik ook, daarom heb ik hem ook weer verkocht.
Maar verder wel een fijn apparaat.
  maandag 3 december 2007 @ 14:55:22 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55013552
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:08 schreef Buschetta het volgende:
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.

Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.

Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.

[ afbeelding ]
Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Onderaan staat altijd een streep maar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_55013614
Ohnoes, m'n telefoon met TOUCHscreen wordt vies!!1111

Had dat bedacht voordat je zo'n ding kocht. Sjees. En dan nog, even 2 keer langs je broek halen en je ziet er al bijna niks meer van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_55013801
Ik zie er niets van als het scherm aan staat. En er zit zelfs een doekje bij, het doekje er 1x in de paar dagen overheen halen en er is niets aan de hand.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 3 december 2007 @ 15:12:12 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55013842
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Droom maar lekker verder....
quote:
Onderaan staat altijd een streep maar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
Ik kijk graag filmpjes op mijn schermpje als het zonnig is is elke vetvlek een ergenis. Laat staan krassen.

Maar mijn vraag is eigenlijk of je eventueel ook een pen o.i.d kan gebruiken ipv vingers.

Ik vind hem stiekem wel mooi nl. Alleen die vetvlekken is een reden om hem niet te kopen.
pi_55013893
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Krasjes komen er niet op...
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.

Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
  maandag 3 december 2007 @ 15:17:28 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55013933
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.

Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
Een enkel zandkorreltje kan al voor grove krassen zorgen als je iets met een groot scherm in je zak hebt zitten tijdens het lopen....

Trust me I know,..
pi_55014011
Ik word er ook niet nerveus van hoor, maar het verbaasde me nogal na alle 'OMGTHESCREENISINDISTRUCTABELE!!!!!1111' hype,
pi_55014015
.
pi_55014096
Vanavond eens naar 1.1.2 Las dat dat ook alweer mogelijk is. Nu levert dat nog niet heel veel extras op maar goed, tis ook wel weer leuk om mee te spelen. Zou fijn zijn als ze SMS eens in landscape aan gaan bieden. iPhone draaien, fullscreen toetsenbord met een klein regeltje boven aan, SMS tikken, iPhone terugdraaien, ontvanger invullen en op een send knopje drukken.

Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 3 december 2007 @ 15:35:13 #20
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55014242
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
UHUM ?

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-GB%3Aofficial&hs=CIC&q=sand+%2B+iphone+scratch&btnG=Search

Veel verhalen i.d.d over zandkorreltjes die grove krassen maken.

Maar goed het blijft een telefoon. Dus na een maand zal je daar wel mee om kunnen gaan (die krassen)

Weet iemand of het mogelijk is om een afdekfolietje op de touchscreen te plaatsen ? Of gaat dan die touch functie niet werken ?
pi_55014318
http://youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8

Daarom zeg ik ook; het is maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt. Raak je het net verkeerd op een lullige manier dan kan het fout aflopen, raak je het scherm hard op de goede manier dan blijft het werken. Het blijft techniek en het blijft een groot glad oppervlak De ene keer zorgt zand voor grote krassen, de volgende keer zorgen sleutels voor geen enkele kras.
pi_55014670
Dan vind ik deze leuker: http://youtube.com/watch?v=xbNWtwiJHes&feature=related

Het zal je overkomen
Calmer than you are
  maandag 3 december 2007 @ 15:58:51 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55014694
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef _GdR_ het volgende:
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
pi_55016088
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Het zal je overkomen
Spannend filmpje!
pi_55016263
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef _GdR_ het volgende:
Belachelijk veel.

500,- voor de Amerikaanse versie op MP. Losse toestellen in bv. Frankrijk doen 1000,- (door koppelverkoop moet toestel ook los verkocht worden dus wat doet Apple; gooit prijs naar een belachelijk niveau). Toestellen met abbo worden alleen verkocht met belachelijke dure abbo's omdat Apple ook nog een deel van de gesprekskosten opeist gedurende een jaar of 2.

Dat is iig wat ik zo heb opgevangen
pi_55018297
ik heb er idd 475 voor betaald en dat was eigenlijk wel een schappelijke prijs.. Tja je moet er iets voor over hebben
pi_55019140
Zijn er al mensen enthousiast bezig met 1.1.2 of is dat nog niet de moeite waard?
pi_55020905
Ik draai op 1.1.2 met turbosim, maar dat was omdat ik een 1.1.2 OTB had
pi_55026239
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Het zal je overkomen
http://www.youtube.com/watch?v=X54CdkRuSXw

Dees
pi_55040884
deeltje 4 alweer
Heb inmiddels ook 2 dagen een iphone

Leuk voor de youtube mensen:
ibeer:

http://www.youtube.com/watch?v=os08X6c6Psc

Dan wel ff downloaden op je iphone natuurlijk
pi_55042675
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef dj_ko het volgende:
deeltje 4 alweer
Heb inmiddels ook 2 dagen een iphone

Leuk voor de youtube mensen:
ibeer:

http://www.youtube.com/watch?v=os08X6c6Psc

Dan wel ff downloaden op je iphone natuurlijk
quote:
jah, stom....
newbie over here
Leuk filmpje voor een newbie
pi_55042950
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef nicomart het volgende:

[..]

[..]

Leuk filmpje voor een newbie
ey zit anders ff niet mn posts op een ander forum hier te re-posten
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:03:47 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55045425
effe vraagje. Mijn iphone was al unlockt toen ik hem kocht. Maar nu is installerapp er af. Er staan wel andere 3de part progjes op.

Als ik installerapp opnieuw instaleerd gaat hij een mega groot bestand downloaden. Als ik me niet vergis firmware 1.0.2 ( dat draai ik nu en gee ik bij de instalatie ook aan )

klopt dit en als ik hem geinstaleerd heb is er niks aan de hand met mijn telefoon en kan ik hem gewoon gebruiken verder zoals ik dat nu al doe.

Ik wil zaterdag naar firmware 1.1.1 gaan voor de tan code te kunne ontvangen van de postbank

ja ja noob vraag
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55048185
Ja wat is je vraag eigenlijk ?

De iPhone bevalt me zeer goed . Het is gewoon met niets te vergelijken. Hét sterke punt van de iPhone is de user-interface, de beleving, het gemak. Ook ziet hij er natuurlijk schitterend uit . Het is een superding
  woensdag 5 december 2007 @ 00:36:47 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048510
een geunlockte us iphone 1.0.2 waar geen installer app op staat.
Als ik die er nu op ga zetten. Verranderd er dan wel of niets op de Iphone.

Installer app heb ik namelijk nodig zaterdag als ik mijn iphone ga update naar firmware 1.1.1 echter tot die tijd wil ik gewoon kunnen bellen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_55048814
e kan de installer toch ook installeren na je update?
  woensdag 5 december 2007 @ 01:16:36 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048904
als ik wil update naar 1.1.1 moet ik hem eerst bewerken met The Virginizer. Zo dat hij helemaal netjes op en top schoon is. En dat doe ik via de installer app

http://ifoneguide.nl/nor.html
dit dus
pi_55050662
1.1.2 erop gezet vorige week en ik direct spijt met al die CTD`s bij het keypad en de sms applicatie..

Maar al snel iworld ontdekt en nu draait hij als een tierelier.
pi_55050729
iWorld is een noodzaak bij 1.1.2 ja.
pi_55051864
Ik wil nu eigenlijk nog mijn operator logo veranderen in een grafisch T-Mobile logo. Kan iemand me

a) in de richting van een goede guide wijzen en
b) me helpen aan een goed bruikbaar T-Mobile logootje op het juiste formaat?
  woensdag 5 december 2007 @ 11:19:01 #41
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55053276
Hadjee,

Ben niet zo bekend met apple. maar is het mogelijk om een draadloos netwerkje te bouwen met mijn PC (vista ( )en met mn macbookpro via een linksys WRT54G. Kan dit uberhaubt?

Ik had iets gehoord over appletalk. Moet dat op mn laptop of op mn PC?

Alvast bedankt.
pi_55053293
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
Hadjee,

Ben niet zo bekend met apple. maar is het mogelijk om een draadloos netwerkje te bouwen met mijn PC (vista ( )en met mn macbookpro via een linksys WRT54G. Kan dit uberhaubt?

Ik had iets gehoord over appletalk. Moet dat op mn laptop of op mn PC?

Alvast bedankt.
Ik zou gewoon Oktopreppen, upgraden en Anysim 1.21u gebruiken.
pi_55054210
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik wil nu eigenlijk nog mijn operator logo veranderen in een grafisch T-Mobile logo. Kan iemand me

a) in de richting van een goede guide wijzen en
b) me helpen aan een goed bruikbaar T-Mobile logootje op het juiste formaat?
Met b kan ik je niet helpen, maar voor a staat de oplossing als het goed is op http://www.modmyifone.com(...)_CUSTOM_CARRIER_LOGO
pi_55064556
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef nicomart het volgende:
ik heb er idd 475 voor betaald en dat was eigenlijk wel een schappelijke prijs.. Tja je moet er iets voor over hebben
.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeft Sterker nog, minder te bieden heeft!
pi_55064728
.. en de Elcheapo Prada is zeker super ..
pi_55065994
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:

[..]

.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeft Sterker nog, minder te bieden heeft!
minder dan..?
pi_55079350
Wat een geil ding.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_55079555
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:

[..]

Qua techspecs niet, misschien. Maar ik heb nu al, zonder gein, 3 mensen aan mijn buro gehad die, na even 2 minuten met m'n iPhone gespeeld te hebben (en vantevoren enigzins tot uiterst sceptisch waren!), een half uur later op eBay zaten te gluren wat zo'n ding nou precies kost en hoe en wat. Dat heb ik met nog geen enkele telefoon meegemaakt.

En wat mist er nu precies aan specs? De enige gsmcamera die echt significant beter is zit in telefoons als de N95, ook geen goedkope jongens (ik geloof tegen de 800 euro zonder abbo). UMTS? Pas is nog gebleken dat mobiel internet zo goed als dood is. Mensen doen er gewoon niks mee. Uiteraard kom je op dit soort fora de enthousiastelingen tegen die alle features doodgebruiken, maar Truus Doorsnee wéét geeneens dat ze UMTS heeft. Ze weet alleen dat ze er de ballen van snapt en er dus niks mee doet omdat het allemaal zo moeilijk is, terwijl ze best onderweg d'r mail zou willen kunnen lezen. Iets wat haar met de iPhone (en GPRS) prima lukt (ik hoef geeneens wat in te stellen, via iTunes worden m'n email accounts (incl alle settings!) de iPhone ingepushed.
pi_55347213
Met kerst gaat er 1 voor mij gekocht worden in NY
pi_55348563
Internet op telefoons is sowieso zwaar overrated naar mijn mening. Ik zou er nog graag TomTom op willen zien met GPS muis en er zitten nog wel een paar onzuiverheden in gebruik in maar goed. Je betaalt ook wel voor het wow-gehalte en voor het Apple logotje, dat weet je
  dinsdag 18 december 2007 @ 00:45:22 #51
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_55351503
Ik kan er een kopen voor 350,- . Wel klote dat ik nu net een appartement gekocht heb en niet echt zeker weet of ik dit geld de komende tijd kan missen (moet veel aanschaffen).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_55352233
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef DaMook het volgende:
Ik kan er een kopen voor 350,- . Wel klote dat ik nu net een appartement gekocht heb en niet echt zeker weet of ik dit geld de komende tijd kan missen (moet veel aanschaffen).
Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassen .
  dinsdag 18 december 2007 @ 02:12:37 #53
50442 DaMook
pi_55352675
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 01:31 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassen [afbeelding] .
Zou ik graag doen , maar 350 euro is toch mijn slaapkamer tv .

Maar als ik zo kijk kan ik er alsnog winst op maken als ik hem koop en daarna verkoop , de kans dat ik hem koop wordt al groter .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_55357856
ja als het nodig is kan je m zeker voor 500 wel verkopen. Dus je loopt helemaal geen risico!
pi_55383481
Het limiet van 2 iPhones per CC is trouwens verhoogd naar 5 per CC sinds 2 weken ofzo.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 10:12:23 #56
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55698891
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:14 schreef nicomart het volgende:
ja als het nodig is kan je m zeker voor 500 wel verkopen. Dus je loopt helemaal geen risico!
Als deze firmware 1.1.2 heeft en een nextsim en unlocked is en installer bevat, dan kan je meer vragen. Sim en service moet ook worden betaald.
pi_55703269
daarom zei ik ook zeker 500..
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:10:14 #58
80382 manny
30 is best veel
pi_55703384
Geen zin om 3 topics door te worstelen, dus ik stel de noobvraag maar even:

mijn vader gaat in januari naar New York. Gewoon een iphone mee laten nemen, dacht ik zo. Loop ik dan tegen allerlei beperkingen / ellende aan ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:46:22 #59
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55704010
eh, verplicht abbo afsluiten in USA en daar heb je een social security nummer voor nodig...
Unlocken en activeren voor gebruik met europese sims?
pi_55704427
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef oYo het volgende:
eh, verplicht abbo afsluiten in USA en daar heb je een social security nummer voor nodig...
Unlocken en activeren voor gebruik met europese sims?
onzin.

gewoon kopen in applestore met cc.. meenemen in je koffer in kadopapier en de bon op de post naar huis mocht je dat willen.

Thuis even jailbreaken en unlocken met wat simpele tooltjes (modmyifone gebruik ik meestal) en je eigen simmetje erin.
pi_55704808
unlocken gaan niet meer simpel.. Tenminste nog niet. Er is nog steeds geen unlockmethode voor de nieuwe firmware. Dat zal hardwarematig met bijvoorbeeld een turbosim of iets dergelijks moeten gebeuren..
pi_55704967
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef nicomart het volgende:
unlocken gaan niet meer simpel.. Tenminste nog niet. Er is nog steeds geen unlockmethode voor de nieuwe firmware. Dat zal hardwarematig met bijvoorbeeld een turbosim of iets dergelijks moeten gebeuren..
ja inderdaad dom van me dit niet te vermelden.

Even geduld met nieuw iphones is aan te raden aangezien de nieuwste basebandversie (baseband is gsm gedeelte van je iphone) nog niet gehacked is. Als 1.1.2 er is zal je al spoedig weer een 1.1.3 gsm in de winkel krijgen ironisch genoeg waardoor je weer op dev-team/community moet wachten voor de update van de 'tooltjes'. Hoe lang dit spelletje blijft doorgaan zullen we ooit weten.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:13:56 #63
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55706941
Wat dacht je hier van?
quote:
If your iPhone has never been unlocked, downgrading from 1.1.3 will leave you bricked until you upgrade back to 1.1.3, as far as I can tell. The phone (even with an authentic AT&T SIM) reports an Incorrect SIM while iTunes says there's no SIM at all, when you've downgraded back to 1.1.1 or 1.1.2 (1.0.x untested).

If your phone was unlocked, the baseband upgrade fails on 1.1.3, so you will not have this problem but will not get 1.1.3 to work.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:26:22 #64
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55707278
video van de firmware 1.1.3
Coole features zoals eigen dock en bookmarks

http://www.podtrac.com/pts/redirect.mp4?http://blip.tv/file/get/Bleedingedge-BleedingEdgeTV195IPhone113455.mp4
pi_55709943
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef oYo het volgende:
Wat dacht je hier van?
[..]
damn.. apple security!!
pi_55710811
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef oYo het volgende:
Wat dacht je hier van?
[..]
Ja en hoe lang zou dat duren denk je? Zeker nu dev-team de source code heeft vrijgegeven zal er een waar leger aan het werk gaan.

Edit: Zijn dus al bezig met 1.1.3:
quote:
Guys,

I can confirm for you that this new firmware update DOES have a baseband upgrade!! If any of you had actually bothered to check out what Nate had to say on his site, he clearly says that when trying to Upgrade an Unlock 1.1.2 iPhone to 1.1.3, the baseband upgrade fails!!

Now, the file that was sent to Nate ise the ispw file and it is been currently worked on by all the right people. Be patient!!
bron

[ Bericht 37% gewijzigd door jpjedi op 02-01-2008 06:08:22 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:14:49 #67
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55896188
Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld maar wanneer komt dat ding nou eens in NL uit Ik moet namelijk binnenkort m'n abbonement verlengen dus dat betekent nieuwe telefoon
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_55903394
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld maar wanneer komt dat ding nou eens in NL uit Ik moet namelijk binnenkort m'n abbonement verlengen dus dat betekent nieuwe telefoon
Voorlopig nog niet.. als het meezit denk ik eind februari, maar ik denk zelf dat het wel tot half 2008 kan duren.
pi_55906173
Of misschien helemaal niet ..
pi_55906396
Zou de iPhone in Februari hier uitkomen dan hadden we het nu toch wel al gehoord of niet?
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:36:57 #71
50442 DaMook
pi_55906871
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef super-muffin het volgende:
Zou de iPhone in Februari hier uitkomen dan hadden we het nu toch wel al gehoord of niet?
Mischien op MacWorld 08 .

pi_55912798
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:14 schreef JoMo0 het volgende:
Of misschien helemaal niet ..
zou ik op zich wel stoer vinden.. Dan blijf ik hip
pi_55951686
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef super-muffin het volgende:
Met kerst gaat er 1 voor mij gekocht worden in NY
Dito hier.....

Hoe ga jij unlocken? Want ik vrees voor 4.6 bootloader...
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
pi_55951747
Ik ben bang dat die 1.1.2 voorlopig niet gehacked gaat worden, ook al verschijnt 1.1.3 snel. Kennelijk heeft Apple zijn huiswerk dit keer aardig gedaan. Ik zou maar gelijk 50 - 100 euro reserveren voor een xSim oplossing.

Ik ben iig heeeeeeel blij dat ik nog een 3.9 iPhone heb.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:53:18 #75
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55955825
1.1.2. met een nextsimmetje werkt ook goed
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:09:19 #76
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55968224
Indien er interesse is, ik heb nog een nieuwe liggen (zie op de jusite plek op fok), werkend versie 1.1.2
pi_55984563
Sorry maat maar is een beetje te prijzig. Zeker hier in DIG weet iedereen genoeg over het jailbreaken en unlocken.. kun je hem wellicht beter op marktplaats slijten.
Trotse mamma :)
  maandag 14 januari 2008 @ 22:10:09 #78
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56035133
Ook even een noobvraag van mijn kant.. Als je een iPhone in de states of ergens in europa koopt, moet je dan meteen een abonnement afsluiten? Want ik meen wat gelezen te hebben over activeren via iTunes ofzo voor de US versie..
pi_56036477
Nee, daar is het hele hack verhaal dus juist voor. Je koopt m gelocked en moet je hem activeren. Dit niet doen, kraken en gebruiken met NL abo.
pi_56036578
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook even een noobvraag van mijn kant.. Als je een iPhone in de states of ergens in europa koopt, moet je dan meteen een abonnement afsluiten? Want ik meen wat gelezen te hebben over activeren via iTunes ofzo voor de US versie..
Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:51:41 #81
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56050214
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Tommeh het volgende:
Nee, daar is het hele hack verhaal dus juist voor. Je koopt m gelocked en moet je hem activeren. Dit niet doen, kraken en gebruiken met NL abo.
Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .
Bedankt voor de heldere uitleg. Maar nog een vraagje, waarom moet je persee met creditcard afrekenen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:27:48 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56052427
koop er gewoon 1 op marktplaats dan?
pi_56067478
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.
[..]

Bedankt voor de heldere uitleg. Maar nog een vraagje, waarom moet je persee met creditcard afrekenen?
omdat ze je m niet op een andere manier laten afrekenen?
Met de creditcard kunnen ze je creditcard nummer registreren. Dat je er niet meer dan 5 koopt is de regel tegenwoordig.
pi_56094235
Goed nieuws, de eerste 1.1.3 hardware unlock (waarbij je je phone moet open maken dus) schijnt al een feit te zijn. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat je iPhone na een 1.1.3 upgrade niet automatisch gelockt (slide to unlock scherm) wordt en dat dit de mogelijkheid biedt om code uit voeren (activatie/wellicht zelfs een unlock) voor dat je gaat rebooten.

En net las ik ook iets over een bug in de videoplayer die nu eenvoudig te crashen is en wellicht gebruikt kan worden voor een exploit.

Voor de oude bootloader folks (3.9) lijkt het erop dat firmware 1.1.3 binnen handbereik is in ieder geval.
pi_56094372
En da's mooi nieuws voor de early adapters
Calmer than you are
pi_56094406
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Goed nieuws, de eerste 1.1.3 hardware unlock (waarbij je je phone moet open maken dus) schijnt al een feit te zijn. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat je iPhone na een 1.1.3 upgrade niet automatisch gelockt (slide to unlock scherm) wordt en dat dit de mogelijkheid biedt om code uit voeren (activatie/wellicht zelfs een unlock) voor dat je gaat rebooten.

En net las ik ook iets over een bug in de videoplayer die nu eenvoudig te crashen is en wellicht gebruikt kan worden voor een exploit.

Voor de oude bootloader folks (3.9) lijkt het erop dat firmware 1.1.3 binnen handbereik is in ieder geval.
Bron?
pi_56094573
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:58 schreef Faithz het volgende:

[..]

Bron?
Gecombineerde bits'n'pieces van hackint0sh voornamelijk.
pi_56095550
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Like me
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:22:59 #89
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56112151
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:58 schreef Faithz het volgende:

[..]

Bron?
Kijk ff op hackintosch

pi_56112312
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zou mooi zijn.
pi_56148478
Voor de mensen met een 1.1.2 OTB/bootloader4.6 en die handig zijn, check dit om je iphone te unlocken:
http://iphone.unlock.no/bootloader_downgrade.htm
pi_56177112
Zo, versie 1.1.3 is gejaibreaked. Maar men (= de hackers) wil wachten totdat de SDK vrijgegeven is om te voorkomen dat Apple het lek direct weer dicht. Op zich slim, jammer dat we moeten wachten.
pi_56177929
mooi nieuws.... nog een maandje dus
  zondag 20 januari 2008 @ 18:22:50 #94
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56183191
Jarno, ik zie alleen scrrenshots van een 1.1.3 op At&T. Dus die hoort ook te werken. Wil wel de iphone zien op andere providers...

- edit

Laat maar, stuk verder gelezen ook op sites van zibri. Insiders dus van Apple.

[ Bericht 29% gewijzigd door oYo op 20-01-2008 18:28:13 (extra) ]
  zondag 20 januari 2008 @ 19:42:25 #95
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56184993
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
Zo, versie 1.1.3 is gejaibreaked. Maar men (= de hackers) wil wachten totdat de SDK vrijgegeven is om te voorkomen dat Apple het lek direct weer dicht. Op zich slim, jammer dat we moeten wachten.
Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:05:43 #96
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56197573
Wanneer komt ie nou eens uit in NL
Signature.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:40:23 #97
50442 DaMook
pi_56198480
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
Wanneer komt ie nou eens uit in NL
Dat mogen ze weleens bekend maken ja , ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken .

maandag 21 januari 2008 @ 13:43:10 #98
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56198535
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat mogen ze weleens bekend maken ja , ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken .
Ik wil er een die gewoon fatsoenlijk wordt ondersteund door m'n provider.
En gewoon dat ik 'm hier in de winkel kan kopen en in NL garantie heb enzo.
't ding is al een half jaar oud !!!1
Signature.
  maandag 21 januari 2008 @ 20:30:07 #99
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56207465
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat is interessant, waar?
  maandag 21 januari 2008 @ 23:41:40 #100
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_56212566
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.

1.1.2 is al unlockt, maar de boatloader die er bij zat niet. Dit nieuws verandert daar niets aan: 1.1.3 komt hiermee beschikbaar voor mensen met een oude bootloader, niet voor de nieuwe.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 21 januari 2008 @ 23:52:54 #101
50442 DaMook
pi_56212855
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat is interessant, waar?
Bij een zakenrelatie , maar helaas hij wil er niet meer dan 1 regelen voor mij, anders was ik wel gaan handelen erin .

pi_56218237
Hoe zit het met 1.1.3. en een hardware unlock (zoals Turbosim)?
pi_56218698
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:32 schreef joeltje het volgende:
Hoe zit het met 1.1.3. en een hardware unlock (zoals Turbosim)?
Werkt niet . De sims die nu te koop zijn werken niet met 1.1.3.
pi_56222932
Wat is er nu een redelijke prijs om te betalen voor een iPhone op bijvoorbeeld Marktplaats?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:46:29 #105
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56223166
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er nu een redelijke prijs om te betalen voor een iPhone op bijvoorbeeld Marktplaats?
Wat een gek ervoor geeft. 500 euro ofzo?
pi_56223266
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Wat een gek ervoor geeft. 500 euro ofzo?
Maar ik wil niet de gek wezen.
Ik typ straat.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:50:16 #107
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56223287
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Maar ik wil niet de gek wezen.
Ik hoor ook prijzen van 350 euro enzo.
Voor minder heb ik ze nergens zien staan.
Signature.
pi_56223460
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, voorlopig zag ik ze enkel voor +500 euro erop staan.
Ik typ straat.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:38:18 #109
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56224776
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ze kosten in de VS in de winkel al een kleine 300 euro, dus 350 euro lijkt me echt het minimum als je er nog iets op wilt verdienen als importeur (en dan hebben we het nog over zwarte import ook waarover geen BTW en/of invoerheffing wordt betaalt).

Wel of niet simlockvrij lijkt me ook wel relevant voor de prijs overigens. Als je een simlockvrije 1.1.2/1.1.3 kunt kopen is dat meer waard dan een gelockte 1.1.3 die je nog niet kunt unlocken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:53:58 #110
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56229590
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Voor 500 v ind je gelockte, maar wil je een unlockte zodat je ook met je eigen provider kan bellen, dan moet je wel wat extras ervoor over hebben. Zijn trouwens redelijkmakkelijk te vinden en met ondersteuning om alles up and running te krijgen. Zelfs met nl taal.
pi_56230691
Nou via een omweg ga ik de autointegratie eens proberen . Actieve houder, lineout ingang van de iphone gebruiken met een kabeltje met microfoon en deze via de linein van de radio. Muziek over de speakers, stem over de speakers en praten via microfoontje. Dit laatste schijnt best goed te gaan, vriend van me heeft het al zo eens geprobeerd en werkte zonder storing whatsoever.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:08:47 #112
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56231327
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Tommeh het volgende:
Nou via een omweg ga ik de autointegratie eens proberen . Actieve houder, lineout ingang van de iphone gebruiken met een kabeltje met microfoon en deze via de linein van de radio. Muziek over de speakers, stem over de speakers en praten via microfoontje. Dit laatste schijnt best goed te gaan, vriend van me heeft het al zo eens geprobeerd en werkte zonder storing whatsoever.
Hij werkte overigens ook "out of the box" prima met m'n Parrot CK3100 via bluetooth, scheelt een hoop moeite
pi_56231800
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je kunt ze wel voor minder vinden maar dat zijn OTB 1.1.2. daar heb je dus niet aan en moet je een Turbosim ofzo gaan aanschaffen. Maar je kan dan dus nooit meer upgraden of je moet weer een nieuwe Turbosim kopen. Een iPhone met de oude bootloader is 't best . Die is te updaten na verloop van tijd . Maar ja deze zijn wel prijziger.
pi_56233130
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:08 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Hij werkte overigens ook "out of the box" prima met m'n Parrot CK3100 via bluetooth, scheelt een hoop moeite
Ik had het gelezen inderdaad, maar toch bedankt .

Ik heb hiervoor niet gekozen omdat ik :

- Toch een lader nodig heb ik de auto.
- Ook de lineout wil gebruiken voor muziek.
- Die Parrot toch 120 euro is +/-.
- De Iphone ook graag in een cradle wil hebben.

We gaan zien wat het oplevert .
pi_56247927
Is er iemand in de buurt van Den Haag waar ik m'n iPhone eens in kan pluggen om te kijken of iTunes die herkent om dan te restoren?

Op dit moment heb ik een zwart scherm en lijkt niets meer te lukken maar omdat ik m'n iPhone in iTunes nog niet had geinstalleerd wil ik zelfs die mogelijkheid uit sluiten. M'n laatste hoop is dat om onverklaarbare reden m'n USB kabeltje kapot is gedaan en dat ik daardoor niet kan restoren...
pi_56292249
Whappa.

http://www.iphoneclub.nl/(...)reak-nu-beschikbaar/

Zelf wacht ik (denk ik) nog eventjes af, ik vind deze jailbreak niet zo netjes. Hij 'patched' alleen je huidige firmware en - naar het schijnt - niet je baseband waardoor de localize functie in maps niet zou werken bijvoorbeeld. Maar goed, het is íets.
pi_56292261
Oh, en deze methode is dus *alleen* voor mensen die een iPhone hebben met een 3.9 bootloader en die reeds activated en gejailbreaked is!
pi_56292413
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef FJD het volgende:
Is er iemand in de buurt van Den Haag waar ik m'n iPhone eens in kan pluggen om te kijken of iTunes die herkent om dan te restoren?

Op dit moment heb ik een zwart scherm en lijkt niets meer te lukken maar omdat ik m'n iPhone in iTunes nog niet had geinstalleerd wil ik zelfs die mogelijkheid uit sluiten. M'n laatste hoop is dat om onverklaarbare reden m'n USB kabeltje kapot is gedaan en dat ik daardoor niet kan restoren...
Probeer het eens in een Apple Store. Haal daar een iPod uit het dock en zet daar je iPhone in.
pi_56292497
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef super-muffin het volgende:
Probeer het eens in een Apple Store. Haal daar een iPod uit het dock en zet daar je iPhone in.
Ik was je voor. Ding is helemaal dood. Reparatie kost naar alle waarschijnlijkheid 300,-...

Wees dus gewaarschuwd waar je je iPhone aan oplaad. Het blijkt dat de iPhones nogal verschillen in wat ze aan externe laders pakken. De ene iPhone kan het wel aan om op een iPod oplader te liggen (die natuurlijk 220v is) terwijl andere dat niet kunnen. M'n iPhone ligt nu ter onderzoek bij een bedrijfje hier in de buurt.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:16:51 #120
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56292948
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Wees dus gewaarschuwd waar je je iPhone aan oplaad. Het blijkt dat de iPhones nogal verschillen in wat ze aan externe laders pakken. De ene iPhone kan het wel aan om op een iPod oplader te liggen (die natuurlijk 220v is) terwijl andere dat niet kunnen. M'n iPhone ligt nu ter onderzoek bij een bedrijfje hier in de buurt.
Alle Apple laders gaan van 110 tot 230 volt voor zover ik weet. De lader die bij mijn iPhone zat (uit de VS) kan ik in Nederland bijvoorbeeld prima gebruiken op het normale lichtnet. Of bedoelde je het voltage wat uit de adapter zelf komt?
pi_56293366
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=604
quote:
These are instructions on how to update your 1.1.2 Jailbroken iPhone to the 1.1.3 iPhone firmware using Windows.

Mac instructions can be found here: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=606
Schijnt ook prima te werken.
Calmer than you are
pi_56293446
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:16 schreef CraZaay het volgende:
Alle Apple laders gaan van 110 tot 230 volt voor zover ik weet. De lader die bij mijn iPhone zat (uit de VS) kan ik in Nederland bijvoorbeeld prima gebruiken op het normale lichtnet. Of bedoelde je het voltage wat uit de adapter zelf komt?
Tja ik kan natuurlijk moeilijk beoordelen of die gozer van dat bedrijf me een oor aannaait of niet maar laten we er vanuit gaan dat hij de waarheid vertelt. Hij gaf aan dat hij verschillende iPhones gewoon op de iPod oplader kon opladen maar dat hij er daarna ook eentje op dezelfde iPod oplader op heeft geblazen.

Feit is iig dat mijne zo dood als een pier was.
pi_56293485
Zo, lekker dan, ik heb ook gewoon een iPod lader gehaald bij de Dixons hier om de hoek als extra oplader voor m'n iPhone. .
pi_56293581
Ik heb mijne ook gewoon daar in geplugd ja Waar het fout is gegaan is denk ik de oplader in de auto van m'n pa. Of het dan alleen het opladen was of dat ik in de boardcomputer had aangegeven dat ie de iPhone als source moest benaderen dat weet ik niet en ik ben ook niet van plan om het straks weer te testen
pi_56293631
Nou, de mijne laadt meestal op in de iPhone Dock, maar ook soms met de iPod oplader. In die 4 maanden nog nergens last van gehad.

Jarno, zit je al op 1.1.3?
Calmer than you are
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:05:28 #126
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_56293735
Misschien toch ook maar eens een middagje gaan updaten. Ik zit nog altijd op 1.0.2
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_56293791
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, de mijne laadt meestal op in de iPhone Dock, maar ook soms met de iPod oplader. In die 4 maanden nog nergens last van gehad.

Jarno, zit je al op 1.1.3?
Neuh, zoals ik al zei, ik vind deze 'hack' eigenlijk net iets te smerig. Ik wacht nog wel even op een échte hack.
pi_56293877
Er schijnen iPhones ook opgeblazen zijn door Bose Sounddocks . Dus je het kan zo maar zijn dat er net zo iets is gebeurd met stroom e.d. Ik laad hem alleen maar op aan mijn Mac dus ik kan er verder niet over oordelen. Het lijkt me wel het verstandigst om een originele te gebruiken ipv die dingen van een tientje.

1.1.3. is nu dus te jailbreaken , oké . Maar unlocken niet zeker ?
pi_56295083
ik zit op 1.1.3 inmiddels met BL 4.6 en turbosim.

Het is een softupgrade dus je baseband wordt niet aangepast. Werkt perfecht eigenlijk. Alleen een kwestie van die jailbreakmethode even doorlopen en je zit bellen op 1.1.3
pi_56295214
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:

Het is een softupgrade dus je baseband wordt niet aangepast. Werkt perfecht eigenlijk. Alleen een kwestie van die jailbreakmethode even doorlopen en je zit bellen op 1.1.3
Welke heb je doorlopen?
Calmer than you are
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:11 #131
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56295226
quote:

Vanaf welke firmware versie heb je geupgrade en welke guide heb je gevolgd? PC of Mac?
pi_56295471
quote:

Kun je de localize functie in Google Maps gebruiken?
pi_56298478
Straks maar even klussen dan.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:23:43 #134
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_56299555
Relaxed, dalijk maar even deze methode doorlopen. Alleen voldoe ik niet aan 1 van de eisen: 300MB RAM vrij op m'n computer
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_56299676
Gelukt , hoe simpel kan het zijn.

pi_56299699
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef JoMo0 het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

En welke baseband heb je nu?
pi_56299766
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef JoMo0 het volgende:

[ afbeelding ]

Goed bezig Jordy . Ik heb m er ook op staan nu.
pi_56299805
Zelfde baseband als in 1.1.2. namelijk 04 02 13 G.

Google Maps moet ik even kijken.
pi_56299952
Wel dapper hoor! .
pi_56300009
Ik lees veel over ringtones die niet werken, en mail accounts die het wachtwoord niet bewaren.

Ook last van?
pi_56300083
Custom ringtones gebruik ik niet dus daar kan ik geen uitsluitsel over geven.

Mail kan ik even proberen.

Locate me werkt niet , komt denk ik doordat de oude basband er nog op staat.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:19:36 #142
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_56300675
Gelukt! Locate me werkt bij mij ook niet, maar wat raarder is: Hybrid view lijkt ook niet te werken? Ik blijf alleen de luchtfoto's zien, geen straten eroverheen
pi_56301667
Mooi werk: nu ga ik zondag ook maar 's proberen! Welke tutorial hebben jullie gebruikt?
Calmer than you are
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:16:29 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56301753
mensen wie weet weten jullie dat.

Ik heb pas geleden een progje geinstaleerd dat er voor zorgt dat als ik een ongelezen smsje heb de iphone om de 30sec gaat trillen. ( perfect vind ik dat )

Maar nu wil ik het zelfde als ik een oproep gemist heb. Echter kan ik dat niet vinden

iemand een idee of dat bestaat?
pi_56303231
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk: nu ga ik zondag ook maar 's proberen! Welke tutorial hebben jullie gebruikt?
De Mac variant . Hier
pi_56305437
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

ikzelf niet. Aangeraden wordt om van 1.1.2 naar 1.1.3 te gaan en niet van 1.1.1 naar 1.1.3 Dit levert namelijk de minste problemen op.

Localize hebben sommige aan de praat gekregen door eerste met Navizon GPS zichzelf te locaten. Daarna met google maps en toen werkte het wel. Daarna kan je Navizon weer verwijderen terwijl het in Maps blijft werken.
pi_56305475
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef joeltje het volgende:
Ik lees veel over ringtones die niet werken, en mail accounts die het wachtwoord niet bewaren.

Ook last van?
als je van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat lijken deze problemen niet voor te komen. Van 1.1.1 naar 1.13 wel blijkbaar.
pi_56314334
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:30 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

De Mac variant . Hier
Zo simpel heb ik hem nog nooit gezien. De Official dev-team variant kan niet veel anders zijn lijkt me. Hoe het precies zit weet ik niet maar het lijkt alsof iemand mat het pakketje is gaan lopen bij DEV-team.

Ik ben toch superblij met mijn 1.0.2 die ik elke keer weer kan upgraden zonder problemen. Ik ga me er ook aan wagen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 04:36:30 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56314601
wat is er zo speciaal aan 1.1.3 dan?
pi_56314839
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 04:36 schreef ook_gek het volgende:
wat is er zo speciaal aan 1.1.3 dan?
flinke mod maar ik zou zeggen..

Aangezien google geblokkeerd is op jouw pc hier dan een lijstje.
quote:
* The ability to send an SMS message to multiple people is now there
* Google Maps application can now pinpoint your location using cell tower triangulation
* Google Maps can now display the Hybrid map view
* You can now drag and drop application icons on your home screen
* The home screen supports pagination
* You can now add web bookmarks to your home screen
pi_56318367
Ook geupdate. 30 min spannend, maar het is wel mooi. Ik moet wel eerlijk zeggen; 1.1.2 is net zo mooi met de juiste progjes uit de installer. Geen onoverkoombare extra's in 1.1.3..

Helaas....
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:19:55 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56318919
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 06:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

flinke mod maar ik zou zeggen..

Aangezien google geblokkeerd is op jouw pc hier dan een lijstje.
[..]
Niks speciaals dus. Ik kan al tijden mijn plaats bepalen via zendmasten ( wat trouwens niet eens zo geweldig werkt )

Ik kan al lang meerde mensen tegelijk het zelfde smsje sturen
Programma's schuiven vind ik niks speciaals aan zie daar het nut niet van in.

Ik blijf lekker op 1.1.2 zitten.
pi_56319732
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niks speciaals dus. Ik kan al tijden mijn plaats bepalen via zendmasten ( wat trouwens niet eens zo geweldig werkt )

Ik kan al lang meerde mensen tegelijk het zelfde smsje sturen
Programma's schuiven vind ik niks speciaals aan zie daar het nut niet van in.

Ik blijf lekker op 1.1.2 zitten.
waarom ben je dan ooit naar 1.1.2 gegaan? die bracht werkelijk niets exta`s dan taalpakketjes.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:09:11 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56319744
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

waarom ben je dan ooit naar 1.1.2 gegaan? die bracht werkelijk niets exta`s dan taalpakketjes.
had heel veel gezeik met smsjes van de postbank die soms wel soms niet door kwamen met 1.1.1
En in 1.1.2 heb ik daar nooit meer last van gehad.
pi_56320306
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

had heel veel gezeik met smsjes van de postbank die soms wel soms niet door kwamen met 1.1.1
En in 1.1.2 heb ik daar nooit meer last van gehad.
ja das waar..Die onleesbare smsjes zijn toen ook opgelost.

Ach ja het is je eigen keuze. Ik kan het niet laten om te updaten en meestal wil ik het te vroeg waardoor ik teveel aan het pionieren ben. Deze keer ging ongelofelijk makkelijk zoals ik al tikte.
  zondag 27 januari 2008 @ 09:32:39 #156
154451 joeltje
Oldskooler
pi_56335028
Nog een gave update, de prullenbak gaat nu ook echt open bij het deleten van een E-mail :p

Maps is wel echt mooier geworden, en die verplaatsbare iconen werken beter dan via een ext. customiser...

ennieweej, ik ben geupdate op allebei m'n phones, beide zonder troubles, en alles werkt.
pi_56335278
quote:
Op zondag 27 januari 2008 09:32 schreef joeltje het volgende:
Nog een gave update, de prullenbak gaat nu ook echt open bij het deleten van een E-mail :p

Maps is wel echt mooier geworden, en die verplaatsbare iconen werken beter dan via een ext. customiser...

ennieweej, ik ben geupdate op allebei m'n phones, beide zonder troubles, en alles werkt.
Dat met dat prullebakje was al hoor. Weet alleen niet vanaf welke versie.
pi_56335823
Is 1.1.3 er ook in het Nederlands?

Ik heb nu mijn iPhone geheel in het Nederlands en wil dat eigenlijk ook met 1.1.3
Calmer than you are
pi_56336279
Yes, ik heb mn iphone ook in het nederlands in fw 1.1.3
  zondag 27 januari 2008 @ 11:53:25 #160
154451 joeltje
Oldskooler
pi_56336513
Hoe?

[edit]
nevermind, joeltje zat net op ipnoneclub :p
[/edit]

[ Bericht 90% gewijzigd door joeltje op 27-01-2008 12:02:03 ]
pi_56337855

Ik krijg de 1.1.3 soft upgrade niet te zien in installer.app. Moet je nog ergens een source toevoegen?
Calmer than you are
pi_56338034
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]

Ik krijg de 1.1.3 soft upgrade niet te zien in installer.app. Moet je nog ergens een source toevoegen?
heb je dat file al geupload en gepatched? Dan gaat je installer automatisch updaten en staat hij erbij.
pi_56338115
Ja, ik moest nog sources updaten; hij is inmiddels op 1.1.3, maar wel in het engels.

Nu moet ik dus weer de boel in het Nederlands gaan zetten. F.ck
Calmer than you are
pi_56338353
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik moest nog sources updaten; hij is inmiddels op 1.1.3, maar wel in het engels.

Nu moet ik dus weer de boel in het Nederlands gaan zetten. F.ck
Voeg aan je sources toe : ifoneguide.nl/113

Refresh je sources en ga naar iFoneguide Apps.

Installeer het NL pakket . Reboot je iPhone en kies de NL taal. Tada hij is in het Nederlands.
pi_56338865
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Voeg aan je sources toe : ifoneguide.nl/113

Refresh je sources en ga naar iFoneguide Apps.

Installeer het NL pakket . Reboot je iPhone en kies de NL taal. Tada hij is in het Nederlands.
Ontzettende held

Reboot was niet eens nodig; slide to unlock en alles weer in het Nederlands.
Calmer than you are
pi_56398171
nog steeds geen nieuws over verkoop in NL?

Anders binnekort toch maar eens een USA koopje doen..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_56398543
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog steeds geen nieuws over verkoop in NL?

Anders binnekort toch maar eens een USA koopje doen..
word krap met die 1.1.3 die er nu in de winkels ligt is voorlopig nog niets te beginnen
pi_56401744
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef nicomart het volgende:

[..]

word krap met die 1.1.3 die er nu in de winkels ligt is voorlopig nog niets te beginnen
nja voorlopig idd..
Heb denk meer moeite om er 1tje uit USA te krijgen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_56405120
eentje krijgen is het probleem niet. Marktplaats enzo staat er vol mee.

Je mag anders ook mijn gloednieuwe LG Vieuwty overnemen?
Werd gebeld dat ik mijn abbo kon verlengen en kreeg er een toestel bij. Dus meteen maar het toestel met de hoogste prijs genomen, zodat ik m voor een goeie prijs kan slijten via marktplaats. Verdien ik nog wat terug op mijn iphone aankoop
pi_56405572
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
eentje krijgen is het probleem niet. Marktplaats enzo staat er vol mee.

Je mag anders ook mijn gloednieuwe LG Vieuwty overnemen?
Werd gebeld dat ik mijn abbo kon verlengen en kreeg er een toestel bij. Dus meteen maar het toestel met de hoogste prijs genomen, zodat ik m voor een goeie prijs kan slijten via marktplaats. Verdien ik nog wat terug op mijn iphone aankoop
Haha true.
Marktplaats staat er vol mee idd, maar toch vanaf 450 tot 550 euro.
In de apple store kost ie nu 399 dollar en dat is 270.09 euro, en heb al genoeg mensen gezien die hem via USA kopen (met MyUS account) en in totaal op 390 euro uitkomen met douna en die shit allemaal erbij.

En over de LG, ik mag binnekort ook me abbo verlengen
pi_56412640
he verdorie

Maar goed die 390 euro is inderdaad de prijs als je m zelf ophaalt. Maar dan moet je toevallig wel eens in Amerika komen natuurlijk. Een reisje Amerika speciaal voor een iPhone is een stuk duurder dan die 550 euro en een handelaar op marktplaats wil er ook wat aan verdienen. Dus ik heb er 475 voor betaald.
Als ik die LG dan weer voor zo'n 300 euro kwijt raak, dan heb ik dus officieel 175 betaald voor mijn iPhone. Niet gek dacht ik zo.
pi_56412771
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef nicomart het volgende:
he verdorie

Maar goed die 390 euro is inderdaad de prijs als je m zelf ophaalt. Maar dan moet je toevallig wel eens in Amerika komen natuurlijk. Een reisje Amerika speciaal voor een iPhone is een stuk duurder dan die 550 euro en een handelaar op marktplaats wil er ook wat aan verdienen. Dus ik heb er 475 voor betaald.
Als ik die LG dan weer voor zo'n 300 euro kwijt raak, dan heb ik dus officieel 175 betaald voor mijn iPhone. Niet gek dacht ik zo.
logisch dat ze er iets aan willen verdienen, nja daarom verleng ik me abbo en pak een LG of N95.
En die 390 euro, dan hoef ik nog niet eens naar Amerika toe
  donderdag 31 januari 2008 @ 07:57:53 #173
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_56426358
Ik heb er 400 voor betaald UK iPhone. En voor 50 euro een "turbo"simmetje.
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:27:32 #174
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56426576
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

logisch dat ze er iets aan willen verdienen, nja daarom verleng ik me abbo en pak een LG of N95.
En die 390 euro, dan hoef ik nog niet eens naar Amerika toe
Ik heb een nog zo goed als nieuwe N95 te koop, een maand ofzo gebruikt en sinds oktober niet meer i.v.m. iPhone. Incl. originele verpakking en simlock vrij. Eventueel factuur (voor aftrek BTW) mogelijk
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:42:18 #175
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56428369
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 07:57 schreef Faithz het volgende:
Ik heb er 400 voor betaald UK iPhone. En voor 50 euro een "turbo"simmetje.
Ben je naar een UK Apple store geweest?
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:51:19 #176
172416 roelvdlende
Just use it and abuse it!
pi_56428546
Als je 'm upgrade naar 1.1.3. is de iphone toch niet meer geunlocked voor een NL simcard?
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:56:38 #177
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_56428664
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:42 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ben je naar een UK Apple store geweest?
Nee, gewoon in NL gekocht bij een webwinkel

www.cd-media.nl top gozer.
pi_56428914
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 08:27 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Ik heb een nog zo goed als nieuwe N95 te koop, een maand ofzo gebruikt en sinds oktober niet meer i.v.m. iPhone. Incl. originele verpakking en simlock vrij. Eventueel factuur (voor aftrek BTW) mogelijk
Haha, als je goed had gelezen, kan ik hem verlengen en krijg ik die voor niks erbij
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Faithz het volgende:

[..]

Nee, gewoon in NL gekocht bij een webwinkel

www.cd-media.nl top gozer.
Nja heb op een ander forum wel gelezen, dat hij nogal een paar problemen heeft gehad met leveren.
en ze turbo sims zijn ook al weer duurder geworden

Voor mij word er iedergeval al 1tje gefixed uit de USA, iemand neemt er 1tje mee voor me
Alleen de iphone prijs en salestax betalen, kom ik op een 300 euro uit
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:33:21 #179
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_56451697
Dat was maar 1 post en zelfs hij was niet echt concreet. Zijn ebay score was ook 99,9%. Ook geen problemen met hem gehad, heeft me ook geholpen met unlocken.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:45:41 #180
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56458952
Ik wil dus Iphone gaan kopen, ik las net even hier dat die kerel van www.cd-media.nl goed was.
Maar zit hier nog een of andere garantie ofzo bij?
En ik wou dan die van 550 nemen met 1.1.2 en NL goede keus?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:48:52 #181
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_56462919
Als je zelf niet wilt unlocken is dat een hele goede keus!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 00:42:14 #182
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56472175
Waar moet ik op letten dan als ik en Iphone koop, iemand tips?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 09:16:35 #183
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_56475127
www.iphoneclub.nl ga dan eerst maar eens lekker lezen zodat je weet wat je koopt
  zaterdag 2 februari 2008 @ 11:52:53 #184
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56476640
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 09:16 schreef Faithz het volgende:
www.iphoneclub.nl ga dan eerst maar eens lekker lezen zodat je weet wat je koopt
vaak genoeg gelezen maar ik vraag gewoon simpel hier om wat tips
pi_56478034
mja.. waar moet je dan op letten.. Geen idee je moet zorgen dat je ermee kan bellen, dat is in eerste instantie het belangrijkste. Dan weet je in ieder geval dat je niet de voorlopig ongekraakte 1.1.3 versie hebt. Verder kan je er dan alles mee..

En verder moet je opletten met oversteken. That's all
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:19:15 #186
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56488699
Ik zit nu wel met een probleem. Heb nu dus 1.1.3 JB, alles werkt prima verder. Heb m'n 2de springboard pagina bijna vol. Maar iedere keer als ik nu via de installer iets wil installen wil die niks doen. Download balkje staat er, maar gebeurt niks mee. Na een tijdje krijg ik: Error: Package Download failed: timed out melding. Ook uninstallen van apps wil die niet doen. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb wel gewoon verbinding met het internet verder.

EDIT:

Meh, gaat hier overigens over de Touch. Beetje het verkeerde topique =X

[ Bericht 9% gewijzigd door Blistering op 02-02-2008 22:27:59 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:27:09 #188
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56499966
Hebben jullie garantie gekregen bij jullie Iphone?
pi_56500187
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:27 schreef Drumpie het volgende:
Hebben jullie garantie gekregen bij jullie Iphone?
  zondag 3 februari 2008 @ 14:48:43 #190
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56500506
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:17 schreef Blistering het volgende:
Ik zit nu wel met een probleem. Heb nu dus 1.1.3 JB, alles werkt prima verder. Heb m'n 2de springboard pagina bijna vol. Maar iedere keer als ik nu via de installer iets wil installen wil die niks doen. Download balkje staat er, maar gebeurt niks mee. Na een tijdje krijg ik: Error: Package Download failed: timed out melding. Ook uninstallen van apps wil die niet doen. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb wel gewoon verbinding met het internet verder.

EDIT:

Meh, gaat hier overigens over de Touch. Beetje het verkeerde topique =X
http://www.iphoneclub.nl/(...)sting-problemen.html
  zondag 3 februari 2008 @ 18:34:42 #191
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56505132
ik krijg hem morgen dus , hoe is het geluid via de speakers dan?

morgen iPhone 1.1.2 + NL
pi_56508833
muziek en handsfree is het niet zo heel best dat geluid. Via de headset is het wel ok
pi_56509152
ik wil iphonee

hoeveel kost ie
waar haal ik em
met onebeperkt inet abo en goedkoop bel ding abo? kan dat?

ga me zo ff inlezen
pi_56509247
staat er ergens een samenvatting
  zondag 3 februari 2008 @ 22:13:30 #195
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56510277
kan je ook internetten met je iPhone met draadloos internet thuis?
pi_56516038
tuurlijk drumpie.. met elk draadloze netwerk waar je toegang toe hebt
  maandag 4 februari 2008 @ 00:55:42 #197
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56516731
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef nicomart het volgende:
tuurlijk drumpie.. met elk draadloze netwerk waar je toegang toe hebt
ik ga morgen ook even Hi internet aanvragen
tientje per maand onbeperkt internetten
pi_56519536
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef Drumpie het volgende:
ik ga morgen ook even Hi internet aanvragen
tientje per maand onbeperkt internetten
Lees je je even goed in? Onbeperkt is vaak FUP en dat is vaak een mb of 20 ofzo
pi_56521077
quote:
Op maandag 4 februari 2008 06:44 schreef FJD het volgende:

[..]

Lees je je even goed in? Onbeperkt is vaak FUP en dat is vaak een mb of 20 ofzo
bestaat er dan niet echt onbeperkt ?
  maandag 4 februari 2008 @ 10:24:36 #200
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56521382
ik neem aan dat 20mb veel is voor op en mobiel?
pi_56531881
met 20mb kan je een eind komen.. Je kan niet hele dagen online zijn via gprs, want dan ga je er wel overheen
pi_56531939
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bestaat er dan niet echt onbeperkt ?
Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.
pi_56540069
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.
In Nederland wel ja.

Hier 10 euro per maand onbeperkt up en down...

Voor 80 euro heb ik een abbo trouwens met data en bellen all inclusive wereldwijd. Beat that.

Volgende week wordt er overlegd in Barcelona over dataroaming in Europa.

iphone gebruik op internet:

pi_56540111
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 06:34 schreef jpjedi het volgende:
In Nederland wel ja.

Hier 10 euro per maand onbeperkt up en down...
Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijk
pi_56544966
iPhone 16 GB en Touch 32 Gb staan vanaf zojuist in de Apple-store.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:30:23 #206
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56546070
8GB is voor mij wel zat hoor.
even vraagje:
heb eindelijk de iPhone wat en ding zeg super.
1 vraag ik wil dus liedjes kunnen kopen van itunes ik heb en account aangemaakt voor de store maar als ik itunes aanvink in mijn iPhone dan moet ik de instellingen doen in itunes voor de iPhone.
Ik snap hier niks van waar ik dit kan vinden en hoe?
pi_56547185
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 06:52 schreef FJD het volgende:

[..]

Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijk
Tja we hebben het toch over GPRS? is dat dan niet bij iedereen traag? Ik haal hier of in NL nooit meer dan 8kb/sec
pi_56558569
Mooi is dat, m'n 1.1.3 iPhone bleef hangen op een website, en toen moest ik hem restoren met iTunes. Maar dat is dus restoren naar 1.1.1, jailbreaken, updaten naar 1.1.2 en dan pas naar 1.1.3. Zucht.
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:47:46 #209
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56585204
heb en vraagje ik heb nu dus mijn iphone.
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje , ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Gezocht op google zonder enig bruikbaar resultaat.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
pi_56600074
iPhones met de bootloader OTB kunnen nu ook softwarematig unlocked worden.

Zie iPhoneclub.nl
pi_56600131
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje , ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
Dit heb ik vaker gehoord.. Ik heb het idee dat dat ligt aan die nederlandse instellingen ofzo. Dat is namelijk een van de overeenkomsten die ik heb gemerkt bij dit probleem..
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:41:46 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56604160
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef super-muffin het volgende:
iPhones met de bootloader 4.6 OTB kunnen nu ook softwarematig unlocked worden.

Zie iPhoneclub.nl
  zaterdag 9 februari 2008 @ 01:04:01 #213
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56615891
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
Dus vraag ik het hier.
Bedankt voor jullie hulp
Installeer eens het programmaatje Settings
  zaterdag 9 februari 2008 @ 03:04:23 #214
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56617448
ik ben vandaag achter gekomen dat KPN de iPhone niet ondersteund :S
pi_56617676
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 03:04 schreef Drumpie het volgende:
ik ben vandaag achter gekomen dat KPN de iPhone niet ondersteund :S
onzin... ze hebben niets te ondersteunen.. je knalt die sim erin en gaan.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 07:58:19 #216
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56618525
Ik heb KPN en het werkt perfect. Wat voor ondersteuning heb je dan nodig?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:13:48 #217
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56622342
hmm, ik kreeg zo'n wijf aan de tel en ze zei dat internet van Hi(KNP) de iPhone niet ondersteund en dat ze pas net met de blackberry bezig waren (onzin of wat?)
Laatst deed iemand anders zijn sim van T-mobile met internet er in en kwam de edge knop wel.
Met die van mij niet (iets mis met iPhone of iets mis met sim kaart of Hi(KPN?)
pi_56622878
Je moet gewoon je gprs gegevens invullen en je hebt verbinding.

Ik heb gister m'n iphone verkocht, binnenkort een 16gigje halen .
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:32:52 #219
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56623526
blijkt dus gewoon mischien dat mijn simaart verouderd is, na 6de keer gebeld te hebben.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:51:28 #220
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56623845
toch niet, booh word er gek van, nu zegt zo'n wijf dat kpn het dus niet ondersteund omdat het niet een van hun toestellen is.
Zijn hier btw KPN(Hi) gebruikers die wel kunnen internetten?
pi_56624427
Het heeft niets met je toestel te maken. Het gaat erom dat je gegevens wil hebben voor de iphone, en die hebben ze niet zeggen ze. Feit is dat de gegevens voor elke telefoon hetzelfde zijn, dus ook voor de iphone.

KPN
- APN: internet
- Username: KPN
- Password: gprs

dat invullen en klaar.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:40:06 #222
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56629712
Eindelijk doet het het weer.
Ik was dus mijn EDGE knopje kwijt. heb hem geunlocked met die nieuwe van ifoneguide.
Dus bellen etc. zonder enige Turbo sim en toen was die er weer
pi_56640898
iemand ervaringen met de iphone en vodafone blox internet?
pi_56641110
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:29 schreef dj_ko het volgende:
iemand ervaringen met de iphone en vodafone blox internet?
Ja. Geen enkel probleem mee. Kon natuurlijk sneller, maar dat ligt aan het feit dat we in NL alleen maar GPRS-snelheid hebben (omdat de iPhone geen 3G ondersteunt).
pi_56662112
ik kan een apple iphone kopen voor ¤450,- De apple iphone is met nederlandse garantie , firmware 1.1.2 en simlock d.m.v turbosim. Is dit duur?
[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
pi_56662199
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef jan1 het volgende:
ik kan een apple iphone kopen voor ¤450,- De apple iphone is met nederlandse garantie , firmware 1.1.2 en simlock d.m.v turbosim. Is dit duur?
Ligt eraan wat je zelf ervoor over hebt . Ik heb een paar maanden geleden 500 euro betaald (niet unlocked, FW 1.1.1) en heb daar geen spijt van.
pi_56662229
ik heb het er wel voor over. Maar ik wil graag weten of het een goede prijs is voor iphone?
[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
  maandag 11 februari 2008 @ 12:25:02 #228
173511 ViesKees
Nu al legendarisch
pi_56663042
Als ik mijn geunlockte iphone (1.1.1) via Itunes herstel (dus gewoon dezelfde firmware houdt). Wat moet ik dan opnieuw doen? kan ik dan weer gewoon die automatische unlock runnen?
  maandag 11 februari 2008 @ 19:51:20 #229
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_56670493
Ik heb en iPhone unlocked en alles voor 600 euro gekocht 1.1.2, dus tsjah
pi_56673097
Ik de mijne voor 270 euro.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:36:09 #231
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_56674395
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef Tommeh het volgende:
Ik de mijne voor 270 euro.
2de hands dus of een kloon
pi_56674442
Of gewoon meegenomen uit de USA.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 02:29:37 #233
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56677613
ik voor 320 Euro......

1.1.3 OTB 16 GB Iphone. Apple store NYC.
zaterdag met Geohot's speeltje werkend gemaakt zit nu op 1.1.2
Morgen ff Restoren in Itunes naar 1.1.3 en dan Ziphone zijn speeltje
om em goed op 1.1.3 werkend te krijgen.

en ook 10 euro P/m GPRS via Telfort/KPN......nu nog een torrent progje LOL en ze krijgen er spijt van.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_56678221
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:36 schreef oYo het volgende:

[..]

2de hands dus of een kloon
Of dus gewoon in de winkel gekocht. Echt nieuw, niet marktplaats.
pi_56688556
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 02:29 schreef WallOfStars het volgende:
ik voor 320 Euro......

1.1.3 OTB 16 GB Iphone. Apple store NYC.
zaterdag met Geohot's speeltje werkend gemaakt zit nu op 1.1.2
Morgen ff Restoren in Itunes naar 1.1.3 en dan Ziphone zijn speeltje
om em goed op 1.1.3 werkend te krijgen.
Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activeren

Naja, zo niet dan is het goed nieuws. Mijn iPhone is niet te repareren en dus officieel morsdood. Nu op zoek naar fondsen en mogelijkheden om een nieuwe te bemachtigen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:20:07 #236
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56688588
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:09 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Of dus gewoon in de winkel gekocht. Echt nieuw, niet marktplaats.
Je hebt hem meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je hem vandaan hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door King_of_cubes op 12-02-2008 20:49:57 (kromme zin) ]
pi_56689381
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Je hebt meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je m vandaan hebt.
Apple store in amerika inderdaad .
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:16:19 #238
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56695993
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activeren

Naja, zo niet dan is het goed nieuws. Mijn iPhone is niet te repareren en dus officieel morsdood. Nu op zoek naar fondsen en mogelijkheden om een nieuwe te bemachtigen
is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.

Vandaag trouwens met Ziphone naar 1.1.3 alles werkt nog steeds.

Wat is er met jou iphone dan? Als het software is, kun je em in DFU mode naar 1.1.3 restoren in Itunes
pi_56696736
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:16 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.

Vandaag trouwens met Ziphone naar 1.1.3 alles werkt nog steeds.

Wat is er met jou iphone dan? Als het software is, kun je em in DFU mode naar 1.1.3 restoren in Itunes
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
  woensdag 13 februari 2008 @ 05:56:52 #240
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56696868
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens een
repair centertje die er ff naar kan kijken (kan goed de zekering zijn)
pi_56696910
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 05:56 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens een
repair centertje die er ff naar kan kijken (kan goed de zekering zijn)
sorry maar beetje verwarring wellicht door mijn post.

FJD is een maat van me uit Nederland en hij heeft een kapotte iphone.. de mijne werkt gelukkig nog!

Ding is opgestuurd naar een iphone-reparatie shop om te kijken of hij te fixen was..men dacht aan het logic board. Echter het toestel is compleet overleden maar details heb ik er niet van op het moment. Hij zal hier zelf nog wel reageren met uitleg neem ik aan.
pi_56696934
Daar komt het ongeveer wel op neer ja Reparatie shop zegt dat ie niet te repareren is, ik ga zaterdag eens langs voor meer uitleg.

Arie, als die 1.1.3 16gbs zo mee te nemen zijn, kom jij dan niet nog een keertje in de VS in de komende maanden?
pi_56696937
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 06:39 schreef FJD het volgende:
Daar komt het ongeveer wel op neer ja Reparatie shop zegt dat ie niet te repareren is, ik ga zaterdag eens langs voor meer uitleg.

Arie, als die 1.1.3 16gbs zo mee te nemen zijn, kom jij dan niet nog een keertje in de VS in de komende maanden?
US weet ik niet maar wel Shanghai en Singapore.. als ik hem daar niet vind, vind ik hem nergens.

Laat maar weten.
pi_56697139
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:15:08 #245
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56697858
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:51 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.
eerder een zekering., maarja die kan ook in de batt zitten.
pi_56710123
De shop gaf aan dat ie niet meer te repareren was, ik mag toch hopen dat ze de batterij als eerste getest hebben :x
pi_56719702
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
De shop gaf aan dat ie niet meer te repareren was, ik mag toch hopen dat ze de batterij als eerste getest hebben :x
en de zekering als die er al in zit.

'Niet te repareren' moet wel iets in de trend van 'fried' logicboard zijn lijkt me.
pi_56720170
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 03:58 schreef jpjedi het volgende:
'Niet te repareren' moet wel iets in de trend van 'fried' logicboard zijn lijkt me.
Nee, dan zou hij me bellen over of ik de reparatie wilde laten uitvoeren. Batterij zou meteen vervangen worden, logic board/communications board na overleg.

Naja, de uitleg in de mail uit z'n order-programma was erg karig dus ik zal zaterdag wel om wat meer uitleg vragen
pi_56729609
kut hee.. dit heb ik weer.

Ik heb dus 2 bubbeltjes rechtsboven in het scherm ongeveer een anderhalve centimeter van elkaar.

pi_56733733
Whehe, jailbreaken en unlocken van de iPhone is echt TE simpel geworden met die Zibri GUI tool.

Tof.
pi_56733794
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Jarno het volgende:
Whehe, jailbreaken en unlocken van de iPhone is echt TE simpel geworden met die Zibri GUI tool.

Tof.
Klopt , al ging het via de Terminal ook prima.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:36:19 #252
50442 DaMook
pi_56740395
Ik heb een 16gb iPhone besteld .

pi_56742297
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een 16gb iPhone besteld .
.
pi_56743442
Wat heb je ervoor betaald ?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:04:46 #255
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56744702
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Jarno het volgende:

Tof.
Het is makkelijk geworden ik lees alleen wel veel verhalen over mensen die crashes ervaren tijdens het doen van verschillende dingen op de iPhone.
pi_56745045
Zoals?
pi_56745062
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Het is makkelijk geworden ik lees alleen wel veel verhalen over mensen die crashes ervaren tijdens het doen van verschillende dingen op de iPhone.
Ik moet zeggen dat ik nog geen enkel probleem ben tegengekomen. Maar ik heb wel een restore gedaan, om 'm helemaal leeg en schoon te krijgen.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:27:00 #258
50442 DaMook
pi_56745326
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:12 schreef JoMo0 het volgende:
Wat heb je ervoor betaald ?
500 euro .

vrijdag 15 februari 2008 @ 15:56:49 #259
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56751581
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef JoMo0 het volgende:
Zoals?
Kijk voor de grap maar eens op iPhone club en Hackint0sh.
pi_56752343
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Kijk voor de grap maar eens op iPhone club en Hackint0sh.
Kan best. Maar ik heb er geen enkel probleem mee. En gebruik hem al een aantal dagen d.m.v. ZiPhone. Als je goed doet wat er staat , kan er niets mis gaan.
pi_56756819
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef DaMook het volgende:
500 euro .
Hoe wat waar?
pi_56757551
* iPhone-eigenaar meldt zich

Sinds een paar dagen eigenaar van een 8Gb iPhone, door een kennis meegenomen uit de V.S., hij draait op fw 1.1.3 en slikt moeiteloos mijn T-Mobile SIM. Bellen & browsen is nog nooit zo leuk geweest .

Ik ben alle functies nog een beetje aan het verkennen, maar ik zou nu al geen andere telefoon meer willen.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 00:25:02 #263
50442 DaMook
pi_56763582
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Hoe wat waar?
Via een kennis, al heb ik het idee dat hij hem op ebay gekocht heeft , daar zie ik er ook enkele voor deze prijs.

Hij is trouwens nog gelocked en de verpakking zit nog in de seal. Splinternieuw dus .Hoop dat ie snel komt (uit amerika verwachtte tijd 5 tot 7 werkdagen).

zaterdag 16 februari 2008 @ 01:19:42 #264
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_56764310
De iPhone is het meest overhyped apparaat ooit, het werd op een gegeven moment zo gek dat er op de Apple site stond: "iPhone lets you control everything using only your fingers."
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_56765414
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef Pinobot het volgende:
De iPhone is het meest overhyped apparaat ooit, het werd op een gegeven moment zo gek dat er op de Apple site stond: "iPhone lets you control everything using only your fingers."
Ah je hebt er geen maar zou er wel eentje willen bedoel je?
pi_56768260
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef Pinobot het volgende:
Wat betreft de functies van het toestel is het wel waar natuurlijk, in die zin dat er geen stylus aan te pas (kan) komen. Maar het klinkt misschien een beetje arrogant ja .

En overhyped, tsja, voor sommigen van ons is een iPhone gewoon de shit .
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:21:20 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56768385
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef Cleese het volgende:
* iPhone-eigenaar meldt zich

Sinds een paar dagen eigenaar van een 8Gb iPhone, door een kennis meegenomen uit de V.S., hij draait op fw 1.1.3 en slikt moeiteloos mijn T-Mobile SIM. Bellen & browsen is nog nooit zo leuk geweest .

Ik ben alle functies nog een beetje aan het verkennen, maar ik zou nu al geen andere telefoon meer willen.
Een kennis van mij gaat ook binnenkort naar de VS. Ik wil haar vragen om een 8 GB iPhone mee te nemen. Dat gaat me dan 399 dollar ofte wel 271 euro kosten. Hoe is het jou bevallen? Hoe ging het bij de douane, etc. En zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?
pi_56768873
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:21 schreef Aventura het volgende:

[..]
Die van mij is door een kennis meegenomen uit de V.S. , diegene heeft hem ook ge-unlocked e.d.. Ik heb er eigenlijk zelf weinig aan gedaan naast dat ding overkopen .

Ik geloof niet dat deze door de douane is geweest, maar hoe dat precies in zijn werking is gegaan weet ik niet (misschien dat als je het toestel vóór je op het vliegtuig stapt uit de verpakking haalt en in je broekzak steekt, het dan niet als invoeren geldt maar gewoon als je eigendom?)

Wat betreft die prijs, voor een slordige 270 euro hoef je het echt niet te laten (hier komen dan nog wel belkosten e.d. bij, maar die hoeveelheid geld voor zo'n toestel ). De functies van de iPhone zijn denk ik wel bekend, wat belangrijker is: hij werkt ook als een zonnetje . Het scherm reageert scherp, browsen is een genot, je hebt atijd wat muziek bij de hand etc. etc. Voor mij geen ander toestel meer.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:02:13 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56769055
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:49 schreef Cleese het volgende:

[..]

Die van mij is door een kennis meegenomen uit de V.S. , diegene heeft hem ook ge-unlocked e.d.. Ik heb er eigenlijk zelf weinig aan gedaan naast dat ding overkopen .

Ik geloof niet dat deze door de douane is geweest, maar hoe dat precies in zijn werking is gegaan weet ik niet (misschien dat als je het toestel vóór je op het vliegtuig stapt uit de verpakking haalt en in je broekzak steekt, het dan niet als invoeren geldt maar gewoon als je eigendom?)

Wat betreft die prijs, voor een slordige 270 euro hoef je het echt niet te laten (hier komen dan nog wel belkosten e.d. bij, maar die hoeveelheid geld voor zo'n toestel ). De functies van de iPhone zijn denk ik wel bekend, wat belangrijker is: hij werkt ook als een zonnetje . Het scherm reageert scherp, browsen is een genot, je hebt atijd wat muziek bij de hand etc. etc. Voor mij geen ander toestel meer.
Dan heeft diegene een goeie deal voor je gemaakt (tenminste - ik weet niet hoeveel jij ervoor betaald hebt). Unlocken zoek ik zelf wel uit - daar moet ik wel uit kunnen komen en anders vraag ik het aan mijn zwager. Die heeft er zelf al maaaanden eentje. Douane, ja jouw telefoon is wel langs de douane gegaan alleen hij is er niet uitgepikt. als dat gebeurt moet je invoerrechen betalen. Ik denk dat degene die 'm voor mij meebrengt hem uit de doos moet halen en hem als 'gebruiksvoorwerp' moet meenemen. Maar goed dat je er zo blij mee bent - dat ga ik ook zijn! Voor de prijs hoef ik het zeker niet te laten. D Nokia N95 - wat ik een vergelijkbaar apparaat vind - kost me met verlenging van mijn abonnement al 280 euro. Met deze iPhone zit ik lekker nergens aan vast.
pi_56769519
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:02 schreef Aventura het volgende:

[..]
D Nokia N95 - wat ik een vergelijkbaar apparaat vind - kost me met verlenging van mijn abonnement al 280 euro. Met deze iPhone zit ik lekker nergens aan vast.
En je hebt een toestel een wereld van verschil is, vergeleken met die N95. Ik snap nog steeds niet hoe je comfortabel kunt internetten als je geen touchscreen hebt. Je gaat 't merken, op de iPhone is dat een genot .
  zondag 17 februari 2008 @ 16:01:55 #271
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_56793012
Ik heb een vraag;
Ik wil een iphone bestellen vanuit Amerika en die laten opsturen naar een kennis van mij die in Amerika woont, zodat hij hem naar mij kan opsturen.
Ik ben aan het twijfelen tussen een 4gb/8gb
Verkopen ze de iphones in amerika ook zonder abbonnement en wat kosten ze in dollars?
Kan je er wel gewoon mee bellen in Nederland? Of waar kan ik vinden wat ik precies moet doen om de iphone klaar te maken voor nederlands gebruik?
Er zal een adapter bij zitten, maar die zal ik niet hier kunnen gebruiken.
Waar kan ik de telefoon laten unlocken?
En dat kan zomaar.....?
  zondag 17 februari 2008 @ 16:07:10 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56793128
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En je hebt een toestel een wereld van verschil is, vergeleken met die N95. Ik snap nog steeds niet hoe je comfortabel kunt internetten als je geen touchscreen hebt. Je gaat 't merken, op de iPhone is dat een genot .
Zeker, touchscreen is de toekomst. Ik heb het al morgen proberen en het bevalt me heel goed!
pi_56793154
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraag;
Ik wil een iphone bestellen vanuit Amerika en die laten opsturen naar een kennis van mij die in Amerika woont, zodat hij hem naar mij kan opsturen.
Verkopen ze de iphones in amerika ook zonder abbonnement en wat kosten ze in dollars?
Kan je er wel gewoon mee bellen in Nederland? Of waar kan ik vinden wat ik precies moet doen om de iphone klaar te maken voor nederlands gebruik?
Beetje standaardvragen maar goed.

Een iPhone kun je bestellen bij apple.com. Je moet dan betalen met creditcard en dat kan ook wel eens mis gaan omdat ze kunnen zien waar je vanaf vandaan betaald. Je kunt dan voor de 8 GB of 16 GB van 399 en 499 dollar exc tax bestellen. Als je hem via Apple.com besteld zou je eigenlijk thuis je abbonement thuis moeten uitzoeken maar dat doen we natuurlijk niet. iPhone unlocken en Nederlandse taal installeren zou je even na moeten lezen op www.iphoneclub.nl . Ik heb er ook één te koop.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:08:52 #274
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56793169
quote:
Ik heb een vraag;
4gb iPhones verkopen ze niet meer, dat wordt kiezen tussen 8 en 16 gb (8gb voor $399,- en 16 gb voor $499,-). De iPhones gaan in principe zonder abonnement over de toonbank (want men verwacht dat je thuis activeert, iets wat je als Nederlander natuurlijk niet kan en dus ook niet doet). Om de iPhone klaar te maken voor gebruik in NL moet je hem activeren, unlocken en jailbreaken, dit is allemaal mogelijk met het programma ZiPhone en dit vereist weinig technische know how. Voor het adapter probleem kun je naar een plaatselijke elektronica winkel want die verkopen vaak al adapters voor een euro of 5.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:09:32 #275
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56793185
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef JoMo0 het volgende:

[..]
Ik heb er ook één te koop.
Vertel.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:09:54 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56793193
quote:
Ik heb een vraag;
4 GB is niet meer te koop, dus die beslissing is snel gemaakt.
Ze verkopen iPhones ook zonder abonnement, kijk maar op www.apple.com. Daar vind je ook de prijzen. Op sites zoals iphoneclub.nl vind je hoe je een toestel kunt hacken, want je kunt er inderdaad niet zomaar mee bellen in Nederland. Er zijn bedrijven die hem voor je kunnen unlocken, zoals bijvoorbeeld Teletools. Gebruik google en je vindt vast nog meer adressen.
pi_56793257
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:09 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Vertel.
8 GB iPhone met FW 1.1.3 Nederlands. Bootloader 3.9
  zondag 17 februari 2008 @ 16:14:29 #278
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56793320
Ik dacht meer aan een V&A topic met foto's en vraagprijs.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:15:23 #279
50442 DaMook
pi_56793350
Edit

pi_56793432
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht meer aan een V&A topic met foto's en vraagprijs.
Dat kan. Alleen ben niet van plan er hier één te openen. Dan wordt er in veelvoud gezeurd over de prijs die zo hoog zou zijn. Weinig zin daarin dus vandaar.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:20:00 #281
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56793499
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:17 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Dat kan. Alleen ben niet van plan er hier één te openen. Dan wordt er in veelvoud gezeurd over de prijs die zo hoog zou zijn. Weinig zin daarin dus vandaar.
Als je al zegt dat mensen de prijs te hoog gaan vinden neemt mijn interesse wel af.
pi_56793873
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Als je al zegt dat mensen de prijs te hoog gaan vinden neemt mijn interesse wel af.
Een iPhone is nu eenmaal niet goedkoop. Ik vraag een reële prijs.Maar dit is geen V&A topic.
  zondag 17 februari 2008 @ 17:18:01 #283
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_56794729
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Een iPhone is nu eenmaal niet goedkoop. Ik vraag een reële prijs.Maar dit is geen V&A topic.
wat is bij jou een reële prijs?
En dat kan zomaar.....?
  zondag 17 februari 2008 @ 18:07:17 #284
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56795816
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Klopt, maar er zit een verschil tussen niet goedkoop en zo duur dat als het in V&A gezet wordt er over de prijs gezeurd gaat worden. En je hebt gelijk wat betreft dit topic dus hierna houden we erover op.
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef Lienzz het volgende:

[..]

wat is bij jou een reële prijs?
Dat wil ik ook wel eens weten. ik zal niet zeuren over de prijs
pi_56796756
Kijk voor een goede indicatie hier eens.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:27:49 #286
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56800958
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Browsen gaat goed hoor op een N95 heb m gehad voor me iPhone, het is anders maar het gaat wel goed!
Overigens ben ik nog steeds happy met me iPhone!

Ik wil m nog een keer overzetten van 1.0.2 naar 1.1.3 met die nieuwe ziphone maar ik durf het nog niet aan...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_56802254
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Browsen gaat goed hoor op een N95 heb m gehad voor me iPhone, het is anders maar het gaat wel goed!
Overigens ben ik nog steeds happy met me iPhone!

Ik wil m nog een keer overzetten van 1.0.2 naar 1.1.3 met die nieuwe ziphone maar ik durf het nog niet aan...
Ik ben van OTB1.1.1 naar 1.1.2 en uiteindelijk 1.1.3 gegaan. Die laatste met ziphone. Ging prima en kan zelfs zonder problemen de nieuwe Google Maps locatiebepaling gebruiken .
En het kan nog gemakkelijker nu... Check http://ijailbreak.com/ en Iedereen kan nu iPhone hacken
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:08:59 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56828795
En hoe goed zijn jullie met de iano

http://nl.youtube.com/watch?v=ycIjt-ykWRo

ik speel coldplay clocks precies even snel

was even oefenen, heb nog nooit een piano aangeraakt in mijn leven

Binnen kort eens op een echte piano proberen
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:50:30 #289
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_56831520
Zojuist maar eens iJailbreak geprobeerd. Ik zat nog steeds op 1.0.2, dus het was wel eens nodig om te updaten. En inderdaad, het was akelig makkelijk. Hulde voor de programmeur!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_56835759
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe goed zijn jullie met de iano

http://nl.youtube.com/watch?v=ycIjt-ykWRo

ik speel coldplay clocks precies even snel

was even oefenen, heb nog nooit een piano aangeraakt in mijn leven

Binnen kort eens op een echte piano proberen
Toevallig zit ik clocks nu ook constant te oefenen. Wil heel aardig lukken af en toe . Ik zag trouwens ook een filmpje van een gitaar-emulator voor de iPhone, de PocketGuitar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cleese op 19-02-2008 14:27:23 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:11:09 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56836610
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:34 schreef Cleese het volgende:

[..]

Toevallig zit ik clocks nu ook constant te oefenen. Wil heel aardig lukken af en toe . Ik zag trouwens ook een filmpje van een gitaar-emulator voor de iPhone, de iGuitar (hoe kan het ook anders )
Ik kan hem nu perfect. Ga binnen kort mad world proberen

Nog nooit 1 piano aangeraakt in mijn leven, maar nu wil ik een piano
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:02:49 #292
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_56849343
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 04:00 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ah je hebt er geen maar zou er wel eentje willen bedoel je?
Ja.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_56852563
Ik lees op de valreep van dit topic nog even mee.
Ik wacht met aankoop nog even totdat het geheugen serieus vergroot wordt, en de prijs ernstig gaat zakken. (Ik wil gewoon een hele Mac in m'n telefoon! )

Maar ik vind 'm gaaaaaaaaaaaaf!!!
 FR
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:40:48 #294
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56853710
Hier ook Ziphone gebruikt om van 1.1.1 naar 1.1.3 te gaan (OTB was de telefoon een 1.0.2). De Mac GUI gaf helemaal op het eind een error (vage melding in de trant van "number of errors: 1"), maar alles werkt prima. Eindelijk weer SMS'jes met alphanumerieke afzender ontvangen!
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:42:28 #295
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56853739
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:02 schreef Aventura het volgende:

De Nokia N95 - wat ik een vergelijkbaar apparaat vind (...)
Je hebt ze beide actief gebruikt en vindt ze vergelijkbaar? Onbegrijpelijk
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:44:12 #296
50442 DaMook
pi_56853769
Dat die amerikaan de mijne maar eens op de post doet .

En dat de douane mijn pakket met rust laat zoals de vorige 4x, zal wel niet als ik het allemaal zo lees op inet .

woensdag 20 februari 2008 @ 08:44:52 #297
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56853771
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Een kennis van mij gaat ook binnenkort naar de VS. Ik wil haar vragen om een 8 GB iPhone mee te nemen. Dat gaat me dan 399 dollar ofte wel 271 euro kosten. Hoe is het jou bevallen? Hoe ging het bij de douane, etc. En zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?
De kennis die 'm voor mij heeft meegenomen heeft de foon gewoon in d'r zak gestoken en is door de douane gelopen. Het doosje heeft ze via de post gestuurd. Geen centje pijn.
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:34:10 #298
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56865927
In koffers gaat ook prima......tot dus ver (knock on wood)
deze week komen er weer 2 Iphone deze kant op.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:32:57 #299
175527 Goudgraver
Get my money..
pi_56923558
Stel je koopt er nu één in de USA, van 16GB, dan kost die 499 dollar?
..buy my medicine, buy my medicine, buy my medicine
pi_56923623
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:32 schreef Goudgraver het volgende:
Stel je koopt er nu één in de USA, van 16GB, dan kost die 499 dollar?
In US moet je ook belasting betalen dat verschilt per staat. Meestal een procent of 8. En dan nog eventueel de BTW hier.
pi_56924503
Vol!

En hier verder: [Apple iPhone #5]: Importeer jij of importeer ik hem?

[ Bericht 94% gewijzigd door Walter_Sobchak op 23-02-2008 13:40:13 ]
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')