Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaatquote:Op maandag 3 december 2007 13:08 schreef Buschetta het volgende:
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.
Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.
Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.
[ afbeelding ]
Droom maar lekker verder....quote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Ik kijk graag filmpjes op mijn schermpje als het zonnig is is elke vetvlek een ergenis. Laat staan krassen.quote:Onderaan staat altijd een streepmaar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.quote:
Een enkel zandkorreltje kan al voor grove krassen zorgen als je iets met een groot scherm in je zak hebt zitten tijdens het lopen....quote:Op maandag 3 december 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.
Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
UHUM ?quote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef _GdR_ het volgende:
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
Spannend filmpje!quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vind ik deze leuker: http://youtube.com/watch?v=xbNWtwiJHes&feature=related
Het zal je overkomen
Belachelijk veel.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=X54CdkRuSXwquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan vind ik deze leuker: http://youtube.com/watch?v=xbNWtwiJHes&feature=related
Het zal je overkomen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef dj_ko het volgende:
deeltje 4 alweer![]()
Heb inmiddels ook 2 dagen een iphone
Leuk voor de youtube mensen:
ibeer:
http://www.youtube.com/watch?v=os08X6c6Psc
Dan wel ff downloaden op je iphone natuurlijk
Leuk filmpje voor een newbiequote:jah, stom....
newbie over here
Ik zou gewoon Oktopreppen, upgraden en Anysim 1.21u gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
Hadjee,
Ben niet zo bekend met apple. maar is het mogelijk om een draadloos netwerkje te bouwen met mijn PC (vista ()en met mn macbookpro via een linksys WRT54G. Kan dit uberhaubt?
Ik had iets gehoord over appletalk. Moet dat op mn laptop of op mn PC?
Alvast bedankt.
Met b kan ik je niet helpen, maar voor a staat de oplossing als het goed is op http://www.modmyifone.com(...)_CUSTOM_CARRIER_LOGOquote:Op woensdag 5 december 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik wil nu eigenlijk nog mijn operator logo veranderen in een grafisch T-Mobile logo. Kan iemand me
a) in de richting van een goede guide wijzen en
b) me helpen aan een goed bruikbaar T-Mobile logootje op het juiste formaat?
.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeftquote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef nicomart het volgende:
ik heb er idd 475 voor betaald en dat was eigenlijk wel een schappelijke prijs.. Tja je moet er iets voor over hebben
minder dan..?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:
[..]
.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeftSterker nog, minder te bieden heeft!
Qua techspecs niet, misschien. Maar ik heb nu al, zonder gein, 3 mensen aan mijn buro gehad die, na even 2 minuten met m'n iPhone gespeeld te hebben (en vantevoren enigzins tot uiterst sceptisch waren!), een half uur later op eBay zaten te gluren wat zo'n ding nou precies kost en hoe en wat. Dat heb ik met nog geen enkele telefoon meegemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:
[..]
.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeftSterker nog, minder te bieden heeft!
Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef DaMook het volgende:
Ik kan er een kopen voor 350,-. Wel klote dat ik nu net een appartement gekocht heb en niet echt zeker weet of ik dit geld de komende tijd kan missen
(moet veel aanschaffen).
Zou ik graag doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:31 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassen [afbeelding] .
Als deze firmware 1.1.2 heeft en een nextsim en unlocked is en installer bevat, dan kan je meer vragen. Sim en service moet ook worden betaald.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:14 schreef nicomart het volgende:
ja als het nodig is kan je m zeker voor 500 wel verkopen. Dus je loopt helemaal geen risico!
onzin.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef oYo het volgende:
eh, verplicht abbo afsluiten in USA en daar heb je een social security nummer voor nodig...
Unlocken en activeren voor gebruik met europese sims?
ja inderdaad dom van me dit niet te vermelden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef nicomart het volgende:
unlocken gaan niet meer simpel.. Tenminste nog niet. Er is nog steeds geen unlockmethode voor de nieuwe firmware. Dat zal hardwarematig met bijvoorbeeld een turbosim of iets dergelijks moeten gebeuren..
quote:If your iPhone has never been unlocked, downgrading from 1.1.3 will leave you bricked until you upgrade back to 1.1.3, as far as I can tell. The phone (even with an authentic AT&T SIM) reports an Incorrect SIM while iTunes says there's no SIM at all, when you've downgraded back to 1.1.1 or 1.1.2 (1.0.x untested).
If your phone was unlocked, the baseband upgrade fails on 1.1.3, so you will not have this problem but will not get 1.1.3 to work.
Ja en hoe lang zou dat duren denk je?quote:
bronquote:Guys,
I can confirm for you that this new firmware update DOES have a baseband upgrade!! If any of you had actually bothered to check out what Nate had to say on his site, he clearly says that when trying to Upgrade an Unlock 1.1.2 iPhone to 1.1.3, the baseband upgrade fails!!
Now, the file that was sent to Nate ise the ispw file and it is been currently worked on by all the right people. Be patient!!
Voorlopig nog niet.. als het meezit denk ik eind februari, maar ik denk zelf dat het wel tot half 2008 kan duren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld maar wanneer komt dat ding nou eens in NL uitIk moet namelijk binnenkort m'n abbonement verlengen dus dat betekent nieuwe telefoon
Mischien op MacWorld 08quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef super-muffin het volgende:
Zou de iPhone in Februari hier uitkomen dan hadden we het nu toch wel al gehoord of niet?
Dito hier.....quote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef super-muffin het volgende:
Met kerst gaat er 1 voor mij gekocht worden in NY
Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook even een noobvraag van mijn kant.. Als je een iPhone in de states of ergens in europa koopt, moet je dan meteen een abonnement afsluiten? Want ik meen wat gelezen te hebben over activeren via iTunes ofzo voor de US versie..
Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Tommeh het volgende:
Nee, daar is het hele hack verhaal dus juist voor. Je koopt m gelocked en moet je hem activeren. Dit niet doen, kraken en gebruiken met NL abo.
Bedankt voor de heldere uitleg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .
omdat ze je m niet op een andere manier laten afrekenen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.
[..]
Bedankt voor de heldere uitleg.Maar nog een vraagje, waarom moet je persee met creditcard afrekenen?
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Goed nieuws, de eerste 1.1.3 hardware unlock (waarbij je je phone moet open maken dus) schijnt al een feit te zijn. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat je iPhone na een 1.1.3 upgrade niet automatisch gelockt (slide to unlock scherm) wordt en dat dit de mogelijkheid biedt om code uit voeren (activatie/wellicht zelfs een unlock) voor dat je gaat rebooten.
En net las ik ook iets over een bug in de videoplayer die nu eenvoudig te crashen is en wellicht gebruikt kan worden voor een exploit.
Voor de oude bootloader folks (3.9) lijkt het erop dat firmware 1.1.3 binnen handbereik is in ieder geval.
Gecombineerde bits'n'pieces van hackint0sh voornamelijk.quote:
Like mequote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En da's mooi nieuws voor de early adapters
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En da's mooi nieuws voor de early adapters
Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
Zo, versie 1.1.3 is gejaibreaked. Maar men (= de hackers) wil wachten totdat de SDK vrijgegeven is om te voorkomen dat Apple het lek direct weer dicht. Op zich slim, jammer dat we moeten wachten.
Dat mogen ze weleens bekend maken jaquote:
Ik wil er een die gewoon fatsoenlijk wordt ondersteund door m'n provider.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mogen ze weleens bekend maken ja, ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken
.
Dat is interessant, waar?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mogen ze weleens bekend maken ja, ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken
.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.
Bij een zakenrelatiequote:
Werkt niet . De sims die nu te koop zijn werken niet met 1.1.3.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:32 schreef joeltje het volgende:
Hoe zit het met 1.1.3. en een hardware unlock (zoals Turbosim)?
Wat een gek ervoor geeft. 500 euro ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er nu een redelijke prijs om te betalen voor een iPhone op bijvoorbeeld Marktplaats?
Maar ik wil niet de gek wezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Wat een gek ervoor geeft. 500 euro ofzo?
Ik hoor ook prijzen van 350 euro enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ik wil niet de gek wezen.
Dat dacht ik dus ook, voorlopig zag ik ze enkel voor +500 euro erop staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoor ook prijzen van 350 euro enzo.
Voor minder heb ik ze nergens zien staan.
Ze kosten in de VS in de winkel al een kleine 300 euro, dus 350 euro lijkt me echt het minimum als je er nog iets op wilt verdienen als importeur (en dan hebben we het nog over zwarte import ook waarover geen BTW en/of invoerheffing wordt betaalt).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoor ook prijzen van 350 euro enzo.
Voor minder heb ik ze nergens zien staan.
Voor 500 v ind je gelockte, maar wil je een unlockte zodat je ook met je eigen provider kan bellen, dan moet je wel wat extras ervoor over hebben. Zijn trouwens redelijkmakkelijk te vinden en met ondersteuning om alles up and running te krijgen. Zelfs met nl taal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, voorlopig zag ik ze enkel voor +500 euro erop staan.
Hij werkte overigens ook "out of the box" prima met m'n Parrot CK3100 via bluetooth, scheelt een hoop moeitequote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Tommeh het volgende:
Nou via een omweg ga ik de autointegratie eens proberen. Actieve houder, lineout ingang van de iphone gebruiken met een kabeltje met microfoon en deze via de linein van de radio. Muziek over de speakers, stem over de speakers en praten via microfoontje. Dit laatste schijnt best goed te gaan, vriend van me heeft het al zo eens geprobeerd en werkte zonder storing whatsoever.
Je kunt ze wel voor minder vinden maar dat zijn OTB 1.1.2. daar heb je dus niet aan en moet je een Turbosim ofzo gaan aanschaffen. Maar je kan dan dus nooit meer upgraden of je moet weer een nieuwe Turbosim kopen. Een iPhone met de oude bootloader is 't best . Die is te updaten na verloop van tijd . Maar ja deze zijn wel prijziger.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, voorlopig zag ik ze enkel voor +500 euro erop staan.
Ik had het gelezen inderdaad, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:08 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Hij werkte overigens ook "out of the box" prima met m'n Parrot CK3100 via bluetooth, scheelt een hoop moeite
Probeer het eens in een Apple Store. Haal daar een iPod uit het dock en zet daar je iPhone in.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef FJD het volgende:
Is er iemand in de buurt van Den Haag waar ik m'n iPhone eens in kan pluggen om te kijken of iTunes die herkent om dan te restoren?
Op dit moment heb ik een zwart scherm en lijkt niets meer te lukken maar omdat ik m'n iPhone in iTunes nog niet had geinstalleerd wil ik zelfs die mogelijkheid uit sluiten. M'n laatste hoop is dat om onverklaarbare reden m'n USB kabeltje kapot is gedaan en dat ik daardoor niet kan restoren...
Ik was je voor. Ding is helemaal dood. Reparatie kost naar alle waarschijnlijkheid 300,-...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef super-muffin het volgende:
Probeer het eens in een Apple Store. Haal daar een iPod uit het dock en zet daar je iPhone in.
Alle Apple laders gaan van 110 tot 230 volt voor zover ik weet. De lader die bij mijn iPhone zat (uit de VS) kan ik in Nederland bijvoorbeeld prima gebruiken op het normale lichtnet. Of bedoelde je het voltage wat uit de adapter zelf komt?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Wees dus gewaarschuwd waar je je iPhone aan oplaad. Het blijkt dat de iPhones nogal verschillen in wat ze aan externe laders pakken. De ene iPhone kan het wel aan om op een iPod oplader te liggen (die natuurlijk 220v is) terwijl andere dat niet kunnen. M'n iPhone ligt nu ter onderzoek bij een bedrijfje hier in de buurt.
Schijnt ook prima te werken.quote:These are instructions on how to update your 1.1.2 Jailbroken iPhone to the 1.1.3 iPhone firmware using Windows.
Mac instructions can be found here: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=606
Tja ik kan natuurlijk moeilijk beoordelen of die gozer van dat bedrijf me een oor aannaait of niet maar laten we er vanuit gaan dat hij de waarheid vertelt. Hij gaf aan dat hij verschillende iPhones gewoon op de iPod oplader kon opladen maar dat hij er daarna ook eentje op dezelfde iPod oplader op heeft geblazen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:16 schreef CraZaay het volgende:
Alle Apple laders gaan van 110 tot 230 volt voor zover ik weet. De lader die bij mijn iPhone zat (uit de VS) kan ik in Nederland bijvoorbeeld prima gebruiken op het normale lichtnet. Of bedoelde je het voltage wat uit de adapter zelf komt?
Neuh, zoals ik al zei, ik vind deze 'hack' eigenlijk net iets te smerig. Ik wacht nog wel even op een échte hack.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, de mijne laadt meestal op in de iPhone Dock, maar ook soms met de iPod oplader. In die 4 maanden nog nergens last van gehad.
Jarno, zit je al op 1.1.3?
Welke heb je doorlopen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
ik zit op 1.1.3 inmiddels met BL 4.6 en turbosim.
Het is een softupgrade dus je baseband wordt niet aangepast. Werkt perfecht eigenlijk. Alleen een kwestie van die jailbreakmethode even doorlopen en je zit bellen op 1.1.3
Vanaf welke firmware versie heb je geupgrade en welke guide heb je gevolgd? PC of Mac?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
Het is een softupgrade dus je baseband wordt niet aangepast. Werkt perfecht eigenlijk. Alleen een kwestie van die jailbreakmethode even doorlopen en je zit bellen op 1.1.3
Kun je de localize functie in Google Maps gebruiken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef JoMo0 het volgende:
Gelukt , hoe simpel kan het zijn.
[ afbeelding ]
En welke baseband heb je nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je de localize functie in Google Maps gebruiken?
Goed bezig Jordyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef JoMo0 het volgende:
Gelukt , hoe simpel kan het zijn.
[ afbeelding ]
De Mac variant . Hierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk: nu ga ik zondag ook maar 's proberen! Welke tutorial hebben jullie gebruikt?
ikzelf niet. Aangeraden wordt om van 1.1.2 naar 1.1.3 te gaan en niet van 1.1.1 naar 1.1.3 Dit levert namelijk de minste problemen op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je de localize functie in Google Maps gebruiken?
als je van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat lijken deze problemen niet voor te komen. Van 1.1.1 naar 1.13 wel blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef joeltje het volgende:
Ik lees veel over ringtones die niet werken, en mail accounts die het wachtwoord niet bewaren.
Ook last van?
Zo simpel heb ik hem nog nooit gezien. De Official dev-team variant kan niet veel anders zijn lijkt me. Hoe het precies zit weet ik niet maar het lijkt alsof iemand mat het pakketje is gaan lopen bij DEV-team.quote:
flinke mod maar ik zou zeggen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:36 schreef ook_gek het volgende:
wat is er zo speciaal aan 1.1.3 dan?
quote:* The ability to send an SMS message to multiple people is now there
* Google Maps application can now pinpoint your location using cell tower triangulation
* Google Maps can now display the Hybrid map view
* You can now drag and drop application icons on your home screen
* The home screen supports pagination
* You can now add web bookmarks to your home screen
Niks speciaals dus. Ik kan al tijden mijn plaats bepalen via zendmasten ( wat trouwens niet eens zo geweldig werkt )quote:Op zaterdag 26 januari 2008 06:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
flinke mod maar ik zou zeggen..
Aangezien google geblokkeerd is op jouw pc hier dan een lijstje.![]()
[..]
waarom ben je dan ooit naar 1.1.2 gegaan? die bracht werkelijk niets exta`s dan taalpakketjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks speciaals dus. Ik kan al tijden mijn plaats bepalen via zendmasten ( wat trouwens niet eens zo geweldig werkt )
Ik kan al lang meerde mensen tegelijk het zelfde smsje sturen
Programma's schuiven vind ik niks speciaals aan zie daar het nut niet van in.
Ik blijf lekker op 1.1.2 zitten.
had heel veel gezeik met smsjes van de postbank die soms wel soms niet door kwamen met 1.1.1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
waarom ben je dan ooit naar 1.1.2 gegaan? die bracht werkelijk niets exta`s dan taalpakketjes.
ja das waar..Die onleesbare smsjes zijn toen ook opgelost.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had heel veel gezeik met smsjes van de postbank die soms wel soms niet door kwamen met 1.1.1
En in 1.1.2 heb ik daar nooit meer last van gehad.
Dat met dat prullebakje was al hoor. Weet alleen niet vanaf welke versie.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:32 schreef joeltje het volgende:
Nog een gave update, de prullenbak gaat nu ook echt open bij het deleten van een E-mail :p
Maps is wel echt mooier geworden, en die verplaatsbare iconen werken beter dan via een ext. customiser...
ennieweej, ik ben geupdate op allebei m'n phones, beide zonder troubles, en alles werkt.
heb je dat file al geupload en gepatched? Dan gaat je installer automatisch updaten en staat hij erbij.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de 1.1.3 soft upgrade niet te zien in installer.app. Moet je nog ergens een source toevoegen?
Voeg aan je sources toe : ifoneguide.nl/113quote:Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik moest nog sources updaten; hij is inmiddels op 1.1.3, maar wel in het engels.
Nu moet ik dus weer de boel in het Nederlands gaan zetten. F.ck
Ontzettende heldquote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Voeg aan je sources toe : ifoneguide.nl/113
Refresh je sources en ga naar iFoneguide Apps.
Installeer het NL pakket . Reboot je iPhone en kies de NL taal. Tada hij is in het Nederlands.
word krap met die 1.1.3 die er nu in de winkels ligt is voorlopig nog niets te beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog steeds geen nieuws over verkoop in NL?
Anders binnekort toch maar eens een USA koopje doen..
nja voorlopig idd..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
word krap met die 1.1.3 die er nu in de winkels ligt is voorlopig nog niets te beginnen
Haha true.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
eentje krijgen is het probleem niet. Marktplaats enzo staat er vol mee.
Je mag anders ook mijn gloednieuwe LG Vieuwty overnemen?
Werd gebeld dat ik mijn abbo kon verlengen en kreeg er een toestel bij. Dus meteen maar het toestel met de hoogste prijs genomen, zodat ik m voor een goeie prijs kan slijten via marktplaats. Verdien ik nog wat terug op mijn iphone aankoop
logisch dat ze er iets aan willen verdienen, nja daarom verleng ik me abbo en pak een LG of N95.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef nicomart het volgende:
he verdorie
Maar goed die 390 euro is inderdaad de prijs als je m zelf ophaalt. Maar dan moet je toevallig wel eens in Amerika komen natuurlijk. Een reisje Amerika speciaal voor een iPhone is een stuk duurder dan die 550 euro en een handelaar op marktplaats wil er ook wat aan verdienen. Dus ik heb er 475 voor betaald.
Als ik die LG dan weer voor zo'n 300 euro kwijt raak, dan heb ik dus officieel 175 betaald voor mijn iPhone. Niet gek dacht ik zo.
Ik heb een nog zo goed als nieuwe N95 te koop, een maand ofzo gebruikt en sinds oktober niet meer i.v.m. iPhone. Incl. originele verpakking en simlock vrij. Eventueel factuur (voor aftrek BTW) mogelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
logisch dat ze er iets aan willen verdienen, nja daarom verleng ik me abbo en pak een LG of N95.
En die 390 euro, dan hoef ik nog niet eens naar Amerika toe
Ben je naar een UK Apple store geweest?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:57 schreef Faithz het volgende:
Ik heb er 400 voor betaaldUK iPhone. En voor 50 euro een "turbo"simmetje.
Nee, gewoon in NL gekocht bij een webwinkelquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ben je naar een UK Apple store geweest?
Haha, als je goed had gelezen, kan ik hem verlengen en krijg ik die voor niks erbijquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:27 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik heb een nog zo goed als nieuwe N95 te koop, een maand ofzo gebruikt en sinds oktober niet meer i.v.m. iPhone. Incl. originele verpakking en simlock vrij. Eventueel factuur (voor aftrek BTW) mogelijk
Nja heb op een ander forum wel gelezen, dat hij nogal een paar problemen heeft gehad met leveren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, gewoon in NL gekocht bij een webwinkel
www.cd-media.nl top gozer.
vaak genoeg gelezen maar ik vraag gewoon simpel hier om wat tipsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:16 schreef Faithz het volgende:
www.iphoneclub.nl ga dan eerst maar eens lekker lezen zodat je weet wat je koopt
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:27 schreef Drumpie het volgende:
Hebben jullie garantie gekregen bij jullie Iphone?
http://www.iphoneclub.nl/(...)sting-problemen.htmlquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:17 schreef Blistering het volgende:
Ik zit nu wel met een probleem. Heb nu dus 1.1.3 JB, alles werkt prima verder. Heb m'n 2de springboard pagina bijna vol. Maar iedere keer als ik nu via de installer iets wil installen wil die niks doen. Download balkje staat er, maar gebeurt niks mee. Na een tijdje krijg ik: Error: Package Download failed: timed out melding. Ook uninstallen van apps wil die niet doen. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb wel gewoon verbinding met het internet verder.
EDIT:
Meh, gaat hier overigens over de Touch. Beetje het verkeerde topique =X
ik ga morgen ook even Hi internet aanvragenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef nicomart het volgende:
tuurlijk drumpie.. met elk draadloze netwerk waar je toegang toe hebt
Lees je je even goed in? Onbeperkt is vaak FUP en dat is vaak een mb of 20 ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef Drumpie het volgende:
ik ga morgen ook even Hi internet aanvragen
tientje per maand onbeperkt internetten
bestaat er dan niet echt onbeperkt ?quote:Op maandag 4 februari 2008 06:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees je je even goed in? Onbeperkt is vaak FUP en dat is vaak een mb of 20 ofzo
Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bestaat er dan niet echt onbeperkt ?
In Nederland wel ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.
Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:34 schreef jpjedi het volgende:
In Nederland wel ja.![]()
Hier 10 euro per maand onbeperkt up en down...
Tja we hebben het toch over GPRS? is dat dan niet bij iedereen traag? Ik haal hier of in NL nooit meer dan 8kb/secquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijk
Dit heb ik vaker gehoord.. Ik heb het idee dat dat ligt aan die nederlandse instellingen ofzo. Dat is namelijk een van de overeenkomsten die ik heb gemerkt bij dit probleem..quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
heb en vraagje ik heb nu dus mijn iphone.
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje, ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Gezocht op google zonder enig bruikbaar resultaat.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef super-muffin het volgende:
iPhones met de bootloader 4.6 OTB kunnen nu ook softwarematig unlocked worden.
Zie iPhoneclub.nl
Installeer eens het programmaatje Settingsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
heb en vraagje ik heb nu dus mijn iphone.
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje, ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Gezocht op google zonder enig bruikbaar resultaat.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
onzin... ze hebben niets te ondersteunen.. je knalt die sim erin en gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:04 schreef Drumpie het volgende:
ik ben vandaag achter gekomen dat KPN de iPhone niet ondersteund :S
Ja. Geen enkel probleem mee. Kon natuurlijk sneller, maar dat ligt aan het feit dat we in NL alleen maar GPRS-snelheid hebben (omdat de iPhone geen 3G ondersteunt).quote:Op zondag 10 februari 2008 12:29 schreef dj_ko het volgende:
iemand ervaringen met de iphone en vodafone blox internet?
Ligt eraan wat je zelf ervoor over hebtquote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef jan1 het volgende:
ik kan een apple iphone kopen voor ¤450,- De apple iphone is met nederlandse garantie , firmware 1.1.2 en simlock d.m.v turbosim. Is dit duur?
Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activerenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:29 schreef WallOfStars het volgende:
ik voor 320 Euro......
1.1.3 OTB 16 GB Iphone. Apple store NYC.
zaterdag met Geohot's speeltje werkend gemaakt zit nu op 1.1.2
Morgen ff Restoren in Itunes naar 1.1.3 en dan Ziphone zijn speeltje
om em goed op 1.1.3 werkend te krijgen.
Je hebt hem meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je hem vandaan hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:09 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Of dus gewoon in de winkel gekocht. Echt nieuw, niet marktplaats.
Apple store in amerika inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je hebt meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je m vandaan hebt.
is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activeren
Naja, zo niet dan is het goed nieuws. Mijn iPhone is niet te repareren en dus officieel morsdood. Nu op zoek naar fondsen en mogelijkheden om een nieuwe te bemachtigen
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:16 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.
Vandaag trouwens met Ziphone naar 1.1.3 alles werkt nog steeds.
Wat is er met jou iphone dan? Als het software is, kun je em in DFU mode naar 1.1.3 restoren in Itunes
das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens eenquote:Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
sorry maar beetje verwarring wellicht door mijn post.quote:Op woensdag 13 februari 2008 05:56 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens een
repair centertje die er ff naar kan kijken (kan goed de zekering zijn)
US weet ik niet maar wel Shanghai en Singapore.. als ik hem daar niet vind, vind ik hem nergens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:39 schreef FJD het volgende:
Daar komt het ongeveer wel op neer jaReparatie shop zegt dat ie niet te repareren is, ik ga zaterdag eens langs voor meer uitleg.
Arie, als die 1.1.3 16gbs zo mee te nemen zijn, kom jij dan niet nog een keertje in de VS in de komende maanden?
Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.quote:Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
eerder een zekering., maarja die kan ook in de batt zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.
en de zekering als die er al in zit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
De shop gaf aan dat ie niet meer te repareren was, ik mag toch hopen dat ze de batterij als eerste getest hebben :x
Nee, dan zou hij me bellen over of ik de reparatie wilde laten uitvoeren. Batterij zou meteen vervangen worden, logic board/communications board na overleg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:58 schreef jpjedi het volgende:
'Niet te repareren' moet wel iets in de trend van 'fried' logicboard zijn lijkt me.
Klopt , al ging het via de Terminal ook prima.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Jarno het volgende:
Whehe, jailbreaken en unlocken van de iPhone is echt TE simpel geworden met die Zibri GUI tool.
Tof.
Het is makkelijk geworden ik lees alleen wel veel verhalen over mensen die crashes ervaren tijdens het doen van verschillende dingen op de iPhone.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Jarno het volgende:
Whehe, jailbreaken en unlocken van de iPhone is echt TE simpel geworden met die Zibri GUI tool.
Tof.
Ik moet zeggen dat ik nog geen enkel probleem ben tegengekomen. Maar ik heb wel een restore gedaan, om 'm helemaal leeg en schoon te krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is makkelijk geworden ik lees alleen wel veel verhalen over mensen die crashes ervaren tijdens het doen van verschillende dingen op de iPhone.
500 euroquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:12 schreef JoMo0 het volgende:
Wat heb je ervoor betaald ?
Kijk voor de grap maar eens op iPhone club en Hackint0sh.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef JoMo0 het volgende:
Zoals?
Kan best. Maar ik heb er geen enkel probleem mee. En gebruik hem al een aantal dagen d.m.v. ZiPhone. Als je goed doet wat er staat , kan er niets mis gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk voor de grap maar eens op iPhone club en Hackint0sh.
Hoe wat waar?quote:
Via een kennis, al heb ik het idee dat hij hem op ebay gekocht heeftquote:
Ah je hebt er geen maar zou er wel eentje willen bedoel je?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef Pinobot het volgende:
De iPhone is het meest overhyped apparaat ooit, het werd op een gegeven moment zo gek dat er op de Apple site stond: "iPhone lets you control everything using only your fingers."
Wat betreft de functies van het toestel is het wel waar natuurlijk, in die zin dat er geen stylus aan te pas (kan) komen. Maar het klinkt misschien een beetje arrogant jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef Pinobot het volgende:
De iPhone is het meest overhyped apparaat ooit, het werd op een gegeven moment zo gek dat er op de Apple site stond: "iPhone lets you control everything using only your fingers."
Een kennis van mij gaat ook binnenkort naar de VS. Ik wil haar vragen om een 8 GB iPhone mee te nemen. Dat gaat me dan 399 dollar ofte wel 271 euro kosten. Hoe is het jou bevallen? Hoe ging het bij de douane, etc. En zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef Cleese het volgende:
* iPhone-eigenaar meldt zich
Sinds een paar dagen eigenaar van een 8Gb iPhone, door een kennis meegenomen uit de V.S., hij draait op fw 1.1.3 en slikt moeiteloos mijn T-Mobile SIM. Bellen & browsen is nog nooit zo leuk geweest.
Ik ben alle functies nog een beetje aan het verkennen, maar ik zou nu al geen andere telefoon meer willen.
Die van mij is door een kennis meegenomen uit de V.S.quote:
Dan heeft diegene een goeie deal voor je gemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:49 schreef Cleese het volgende:
[..]
Die van mij is door een kennis meegenomen uit de V.S., diegene heeft hem ook ge-unlocked e.d.. Ik heb er eigenlijk zelf weinig aan gedaan naast dat ding overkopen
.
Ik geloof niet dat deze door de douane is geweest, maar hoe dat precies in zijn werking is gegaan weet ik niet (misschien dat als je het toestel vóór je op het vliegtuig stapt uit de verpakking haalt en in je broekzak steekt, het dan niet als invoeren geldt maar gewoon als je eigendom?)
Wat betreft die prijs, voor een slordige 270 euro hoef je het echt niet te laten (hier komen dan nog wel belkosten e.d. bij, maar die hoeveelheid geld voor zo'n toestel). De functies van de iPhone zijn denk ik wel bekend, wat belangrijker is: hij werkt ook als een zonnetje
. Het scherm reageert scherp, browsen is een genot, je hebt atijd wat muziek bij de hand etc. etc. Voor mij geen ander toestel meer.
En je hebt een toestel een wereld van verschil is, vergeleken met die N95. Ik snap nog steeds niet hoe je comfortabel kunt internetten als je geen touchscreen hebt. Je gaat 't merken, op de iPhone is dat een genotquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
D Nokia N95 - wat ik een vergelijkbaar apparaat vind - kost me met verlenging van mijn abonnement al 280 euro. Met deze iPhone zit ik lekker nergens aan vast.
Zeker, touchscreen is de toekomst. Ik heb het al morgen proberen en het bevalt me heel goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En je hebt een toestel een wereld van verschil is, vergeleken met die N95. Ik snap nog steeds niet hoe je comfortabel kunt internetten als je geen touchscreen hebt. Je gaat 't merken, op de iPhone is dat een genot.
Beetje standaardvragen maar goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraag;
Ik wil een iphone bestellen vanuit Amerika en die laten opsturen naar een kennis van mij die in Amerika woont, zodat hij hem naar mij kan opsturen.
Ik ben aan het twijfelen tussen een 4gb/8gb
Verkopen ze de iphones in amerika ook zonder abbonnement en wat kosten ze in dollars?
Kan je er wel gewoon mee bellen in Nederland? Of waar kan ik vinden wat ik precies moet doen om de iphone klaar te maken voor nederlands gebruik?
Er zal een adapter bij zitten, maar die zal ik niet hier kunnen gebruiken.
Waar kan ik de telefoon laten unlocken?
4gb iPhones verkopen ze niet meer, dat wordt kiezen tussen 8 en 16 gb (8gb voor $399,- en 16 gb voor $499,-). De iPhones gaan in principe zonder abonnement over de toonbank (want men verwacht dat je thuis activeert, iets wat je als Nederlander natuurlijk niet kan en dus ook niet doet). Om de iPhone klaar te maken voor gebruik in NL moet je hem activeren, unlocken en jailbreaken, dit is allemaal mogelijk met het programma ZiPhone en dit vereist weinig technische know how. Voor het adapter probleem kun je naar een plaatselijke elektronica winkel want die verkopen vaak al adapters voor een euro of 5.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraag;
Ik wil een iphone bestellen vanuit Amerika en die laten opsturen naar een kennis van mij die in Amerika woont, zodat hij hem naar mij kan opsturen.
Verkopen ze de iphones in amerika ook zonder abbonnement en wat kosten ze in dollars?
Kan je er wel gewoon mee bellen in Nederland? Of waar kan ik vinden wat ik precies moet doen om de iphone klaar te maken voor nederlands gebruik?
4 GB is niet meer te koop, dus die beslissing is snel gemaakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraag;
Dat kan. Alleen ben niet van plan er hier één te openen. Dan wordt er in veelvoud gezeurd over de prijs die zo hoog zou zijn. Weinig zin daarin dus vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht meer aan een V&A topic met foto's en vraagprijs.
Als je al zegt dat mensen de prijs te hoog gaan vinden neemt mijn interesse wel af.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:17 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan. Alleen ben niet van plan er hier één te openen. Dan wordt er in veelvoud gezeurd over de prijs die zo hoog zou zijn. Weinig zin daarin dus vandaar.
Een iPhone is nu eenmaal niet goedkoop. Ik vraag een reële prijs.Maar dit is geen V&A topic.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je al zegt dat mensen de prijs te hoog gaan vinden neemt mijn interesse wel af.
wat is bij jou een reële prijs?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Een iPhone is nu eenmaal niet goedkoop. Ik vraag een reële prijs.Maar dit is geen V&A topic.
Klopt, maar er zit een verschil tussen niet goedkoop en zo duur dat als het in V&A gezet wordt er over de prijs gezeurd gaat worden. En je hebt gelijk wat betreft dit topic dus hierna houden we erover op.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Een iPhone is nu eenmaal niet goedkoop. Ik vraag een reële prijs.Maar dit is geen V&A topic.
Dat wil ik ook wel eens weten. ik zal niet zeuren over de prijsquote:
Browsen gaat goed hoor op een N95 heb m gehad voor me iPhone, het is anders maar het gaat wel goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En je hebt een toestel een wereld van verschil is, vergeleken met die N95. Ik snap nog steeds niet hoe je comfortabel kunt internetten als je geen touchscreen hebt. Je gaat 't merken, op de iPhone is dat een genot.
Ik ben van OTB1.1.1 naar 1.1.2 en uiteindelijk 1.1.3 gegaan. Die laatste met ziphone. Ging prima en kan zelfs zonder problemen de nieuwe Google Maps locatiebepaling gebruikenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Browsen gaat goed hoor op een N95 heb m gehad voor me iPhone, het is anders maar het gaat wel goed!
Overigens ben ik nog steeds happy met me iPhone!
Ik wil m nog een keer overzetten van 1.0.2 naar 1.1.3 met die nieuwe ziphone maar ik durf het nog niet aan...
Toevallig zit ik clocks nu ook constant te oefenen. Wil heel aardig lukken af en toequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe goed zijn jullie met de iano![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ycIjt-ykWRo
ik speel coldplay clocks precies even snel
was even oefenen, heb nog nooit een piano aangeraakt in mijn leven![]()
Binnen kort eens op een echte piano proberen![]()
Ik kan hem nu perfect. Ga binnen kort mad world proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:34 schreef Cleese het volgende:
[..]
Toevallig zit ik clocks nu ook constant te oefenen. Wil heel aardig lukken af en toe. Ik zag trouwens ook een filmpje van een gitaar-emulator voor de iPhone, de iGuitar (hoe kan het ook anders
)
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ah je hebt er geen maar zou er wel eentje willen bedoel je?
Je hebt ze beide actief gebruikt en vindt ze vergelijkbaar? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:02 schreef Aventura het volgende:
De Nokia N95 - wat ik een vergelijkbaar apparaat vind (...)
De kennis die 'm voor mij heeft meegenomen heeft de foon gewoon in d'r zak gestoken en is door de douane gelopen. Het doosje heeft ze via de post gestuurd. Geen centje pijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een kennis van mij gaat ook binnenkort naar de VS. Ik wil haar vragen om een 8 GB iPhone mee te nemen. Dat gaat me dan 399 dollar ofte wel 271 euro kosten. Hoe is het jou bevallen? Hoe ging het bij de douane, etc. En zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?
In US moet je ook belasting betalen dat verschilt per staat. Meestal een procent of 8. En dan nog eventueel de BTW hier.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:32 schreef Goudgraver het volgende:
Stel je koopt er nu één in de USA, van 16GB, dan kost die 499 dollar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |