Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bestaat er dan niet echt onbeperkt ?
In Nederland wel ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Nope, internet op je mobiel staat nog in de kinderschoenen. Reken er dus op dat je genaaid wordt qua tarieven.
Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:34 schreef jpjedi het volgende:
In Nederland wel ja.![]()
Hier 10 euro per maand onbeperkt up en down...
Tja we hebben het toch over GPRS? is dat dan niet bij iedereen traag? Ik haal hier of in NL nooit meer dan 8kb/secquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Met max 25kb/s kan een provider zich aan jou geen buil vallen natuurlijk
Dit heb ik vaker gehoord.. Ik heb het idee dat dat ligt aan die nederlandse instellingen ofzo. Dat is namelijk een van de overeenkomsten die ik heb gemerkt bij dit probleem..quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
heb en vraagje ik heb nu dus mijn iphone.
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje, ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Gezocht op google zonder enig bruikbaar resultaat.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef super-muffin het volgende:
iPhones met de bootloader 4.6 OTB kunnen nu ook softwarematig unlocked worden.
Zie iPhoneclub.nl
Installeer eens het programmaatje Settingsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Drumpie het volgende:
heb en vraagje ik heb nu dus mijn iphone.
Enigste wat ik mis is het EDGE knopje, ik heb op iPhoneclub forum gevraagd maar daar krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Gezocht op google zonder enig bruikbaar resultaat.
Dus vraag ik het hier.
Als ik naar Instellingen ga -> algemeen -> netwerk dan zie ik het knopje edge niet meer.
Die gast waarvan ik hem gekocht heb die zoekt naar en oplossing maarjah, ik wil graag internetten want heb en internet bundel er bij genomen.
Bedankt voor jullie hulp
onzin... ze hebben niets te ondersteunen.. je knalt die sim erin en gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:04 schreef Drumpie het volgende:
ik ben vandaag achter gekomen dat KPN de iPhone niet ondersteund :S
Ja. Geen enkel probleem mee. Kon natuurlijk sneller, maar dat ligt aan het feit dat we in NL alleen maar GPRS-snelheid hebben (omdat de iPhone geen 3G ondersteunt).quote:Op zondag 10 februari 2008 12:29 schreef dj_ko het volgende:
iemand ervaringen met de iphone en vodafone blox internet?
Ligt eraan wat je zelf ervoor over hebtquote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef jan1 het volgende:
ik kan een apple iphone kopen voor ¤450,- De apple iphone is met nederlandse garantie , firmware 1.1.2 en simlock d.m.v turbosim. Is dit duur?
Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activerenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:29 schreef WallOfStars het volgende:
ik voor 320 Euro......
1.1.3 OTB 16 GB Iphone. Apple store NYC.
zaterdag met Geohot's speeltje werkend gemaakt zit nu op 1.1.2
Morgen ff Restoren in Itunes naar 1.1.3 en dan Ziphone zijn speeltje
om em goed op 1.1.3 werkend te krijgen.
Je hebt hem meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je hem vandaan hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:09 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Of dus gewoon in de winkel gekocht. Echt nieuw, niet marktplaats.
Apple store in amerika inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je hebt meegenomen? Anders mag je wel even vertellen waar je m vandaan hebt.
is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Dacht dat je tegenwoordig ter plekke je abo moest activeren
Naja, zo niet dan is het goed nieuws. Mijn iPhone is niet te repareren en dus officieel morsdood. Nu op zoek naar fondsen en mogelijkheden om een nieuwe te bemachtigen
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:16 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
is onzin, hoe hoeft helemaal niets te activeren, gewoon kopen, in de tas en terug naar huis.
Vandaag trouwens met Ziphone naar 1.1.3 alles werkt nog steeds.
Wat is er met jou iphone dan? Als het software is, kun je em in DFU mode naar 1.1.3 restoren in Itunes
das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens eenquote:Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
sorry maar beetje verwarring wellicht door mijn post.quote:Op woensdag 13 februari 2008 05:56 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
das wel erg zuur....openmaken en kijken of je wat ziet, Ik neem even aan dat je ICT city in bagalore zit, nergens een
repair centertje die er ff naar kan kijken (kan goed de zekering zijn)
US weet ik niet maar wel Shanghai en Singapore.. als ik hem daar niet vind, vind ik hem nergens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:39 schreef FJD het volgende:
Daar komt het ongeveer wel op neer jaReparatie shop zegt dat ie niet te repareren is, ik ga zaterdag eens langs voor meer uitleg.
Arie, als die 1.1.3 16gbs zo mee te nemen zijn, kom jij dan niet nog een keertje in de VS in de komende maanden?
Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.quote:Op woensdag 13 februari 2008 03:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ding is letterlijk zo dood als een pier. doet helemaal niets meer. Ik geloof dat hij hem eventjes voor dat hij op zwart ging in de ipod autolader heeft gezet maar of dat de oorzaak is??? Wel balen iig.
eerder een zekering., maarja die kan ook in de batt zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Zo zijn er ook verschillende iPhone's opgeblazen door een Bose Sounddock. Waarschijnlijk is dan de batterij kapot.
en de zekering als die er al in zit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
De shop gaf aan dat ie niet meer te repareren was, ik mag toch hopen dat ze de batterij als eerste getest hebben :x
Nee, dan zou hij me bellen over of ik de reparatie wilde laten uitvoeren. Batterij zou meteen vervangen worden, logic board/communications board na overleg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:58 schreef jpjedi het volgende:
'Niet te repareren' moet wel iets in de trend van 'fried' logicboard zijn lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |