Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef DaMook het volgende:
Ik kan er een kopen voor 350,-. Wel klote dat ik nu net een appartement gekocht heb en niet echt zeker weet of ik dit geld de komende tijd kan missen
(moet veel aanschaffen).
Zou ik graag doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:31 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Eerst kopen, later zorgen maken / uitgaven erop aanpassen [afbeelding] .
Als deze firmware 1.1.2 heeft en een nextsim en unlocked is en installer bevat, dan kan je meer vragen. Sim en service moet ook worden betaald.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:14 schreef nicomart het volgende:
ja als het nodig is kan je m zeker voor 500 wel verkopen. Dus je loopt helemaal geen risico!
onzin.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef oYo het volgende:
eh, verplicht abbo afsluiten in USA en daar heb je een social security nummer voor nodig...
Unlocken en activeren voor gebruik met europese sims?
ja inderdaad dom van me dit niet te vermelden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef nicomart het volgende:
unlocken gaan niet meer simpel.. Tenminste nog niet. Er is nog steeds geen unlockmethode voor de nieuwe firmware. Dat zal hardwarematig met bijvoorbeeld een turbosim of iets dergelijks moeten gebeuren..
quote:If your iPhone has never been unlocked, downgrading from 1.1.3 will leave you bricked until you upgrade back to 1.1.3, as far as I can tell. The phone (even with an authentic AT&T SIM) reports an Incorrect SIM while iTunes says there's no SIM at all, when you've downgraded back to 1.1.1 or 1.1.2 (1.0.x untested).
If your phone was unlocked, the baseband upgrade fails on 1.1.3, so you will not have this problem but will not get 1.1.3 to work.
Ja en hoe lang zou dat duren denk je?quote:
bronquote:Guys,
I can confirm for you that this new firmware update DOES have a baseband upgrade!! If any of you had actually bothered to check out what Nate had to say on his site, he clearly says that when trying to Upgrade an Unlock 1.1.2 iPhone to 1.1.3, the baseband upgrade fails!!
Now, the file that was sent to Nate ise the ispw file and it is been currently worked on by all the right people. Be patient!!
Voorlopig nog niet.. als het meezit denk ik eind februari, maar ik denk zelf dat het wel tot half 2008 kan duren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld maar wanneer komt dat ding nou eens in NL uitIk moet namelijk binnenkort m'n abbonement verlengen dus dat betekent nieuwe telefoon
Mischien op MacWorld 08quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef super-muffin het volgende:
Zou de iPhone in Februari hier uitkomen dan hadden we het nu toch wel al gehoord of niet?
Dito hier.....quote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef super-muffin het volgende:
Met kerst gaat er 1 voor mij gekocht worden in NY
Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook even een noobvraag van mijn kant.. Als je een iPhone in de states of ergens in europa koopt, moet je dan meteen een abonnement afsluiten? Want ik meen wat gelezen te hebben over activeren via iTunes ofzo voor de US versie..
Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Tommeh het volgende:
Nee, daar is het hele hack verhaal dus juist voor. Je koopt m gelocked en moet je hem activeren. Dit niet doen, kraken en gebruiken met NL abo.
Bedankt voor de heldere uitleg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja als je hem bij een Apple store koopt moet je hem thuis activeren. Dus ben je vrij wat je er mee doet. Bedenk wel dat je de iPhone per creditcard moet afrekenen. In de EU is hij alleen "los" verkrijgbaar in de enige Europese Apple Store in Londen. Hetzelfde verhaal als de Apple stores in de US. Natuurlijk wel prijziger. In Duitsland is het onmogelijk om hem zo mee te nemen , en in Frankrijk kan het ook niet .
omdat ze je m niet op een andere manier laten afrekenen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo abo achtig, ik zou m liever pre-paid hebben dan.
[..]
Bedankt voor de heldere uitleg.Maar nog een vraagje, waarom moet je persee met creditcard afrekenen?
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Goed nieuws, de eerste 1.1.3 hardware unlock (waarbij je je phone moet open maken dus) schijnt al een feit te zijn. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat je iPhone na een 1.1.3 upgrade niet automatisch gelockt (slide to unlock scherm) wordt en dat dit de mogelijkheid biedt om code uit voeren (activatie/wellicht zelfs een unlock) voor dat je gaat rebooten.
En net las ik ook iets over een bug in de videoplayer die nu eenvoudig te crashen is en wellicht gebruikt kan worden voor een exploit.
Voor de oude bootloader folks (3.9) lijkt het erop dat firmware 1.1.3 binnen handbereik is in ieder geval.
Gecombineerde bits'n'pieces van hackint0sh voornamelijk.quote:
Like mequote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En da's mooi nieuws voor de early adapters
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En da's mooi nieuws voor de early adapters
Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
Zo, versie 1.1.3 is gejaibreaked. Maar men (= de hackers) wil wachten totdat de SDK vrijgegeven is om te voorkomen dat Apple het lek direct weer dicht. Op zich slim, jammer dat we moeten wachten.
Dat mogen ze weleens bekend maken jaquote:
Ik wil er een die gewoon fatsoenlijk wordt ondersteund door m'n provider.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mogen ze weleens bekend maken ja, ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken
.
Dat is interessant, waar?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mogen ze weleens bekend maken ja, ik kan er een kopen voor 350 euro, maar dan zit ik weer met dat unlock gedoe. Ik wil er gewoon een die hier werkt zonder hem te moeten unlocken
.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Das goed nieuws, nu nog 1.1.2 unlocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |