abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55011309
Calmer than you are
pi_55011441
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 3 december 2007 @ 13:08:17 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55011514
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.

Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.

Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.

pi_55011564
Heb er persoonlijk helemaal geen last van. Maar kan begrijpen dat sommigen dat wel hebben.
pi_55011782
Tja...ik heb ook wel 's wat vlekken op mijn iPhone. Dan veeg ik hem ff af en klaar. Ik vind het een heerlijk scherm.
Calmer than you are
  maandag 3 december 2007 @ 13:26:49 #6
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55011905
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_55012183
Ik heb de LG Prada, die heeft ook een touchscreen. maar kwa vetvlekken valt het allemaal best mee! Ik werd er van te voren ook voor gewaarschuwed, maar ik heb er dus geen last van.
pi_55012188
Ik vind de IPhone trouwens te groot
pi_55012685
ik houd het wel bij mijn nokia 3310.
pi_55013328
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Logitik het volgende:
Ik vind de IPhone trouwens te groot
Ik ook, daarom heb ik hem ook weer verkocht.
Maar verder wel een fijn apparaat.
  maandag 3 december 2007 @ 14:55:22 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55013552
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:08 schreef Buschetta het volgende:
Is er al iemand die het heeft gehad over de vetvlekken op de iphone.

Een voorbeeld waar Apple design verkiest boven reeel gebruik.

Ik vind het nu al kut als er 1 krasje zit op m'n gsm scherm.... Zou helemaal gestoord worden van die touchscreen.

[ afbeelding ]
Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Onderaan staat altijd een streep maar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_55013614
Ohnoes, m'n telefoon met TOUCHscreen wordt vies!!1111

Had dat bedacht voordat je zo'n ding kocht. Sjees. En dan nog, even 2 keer langs je broek halen en je ziet er al bijna niks meer van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_55013801
Ik zie er niets van als het scherm aan staat. En er zit zelfs een doekje bij, het doekje er 1x in de paar dagen overheen halen en er is niets aan de hand.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 3 december 2007 @ 15:12:12 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55013842
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Krasjes komen er niet op... er is een filmpje geloof ik van iemand die er met een stanley mes op tekeer gaat
Vette vingers wel
Droom maar lekker verder....
quote:
Onderaan staat altijd een streep maar het valt alleen op als het beeldscherm uit staat iig. of je moet echt vieze klauwen hebben!
Ik kijk graag filmpjes op mijn schermpje als het zonnig is is elke vetvlek een ergenis. Laat staan krassen.

Maar mijn vraag is eigenlijk of je eventueel ook een pen o.i.d kan gebruiken ipv vingers.

Ik vind hem stiekem wel mooi nl. Alleen die vetvlekken is een reden om hem niet te kopen.
pi_55013893
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Krasjes komen er niet op...
Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.

Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
  maandag 3 december 2007 @ 15:17:28 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55013933
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is trouwens niet waar. Mijn iPhone zit OF in mijn binnenzak (zonder andere dingen of spullen), OF hij staat in de oplader, OF hij ligt op tafel, en toch zit er een krasje op het scherm. Het is me echt een raadsel hoe het er op is gekomen, maar het zit er wel.

Weet iemand of je iets als displex kunt gebruiken op een iPhone scherm? Zal wel niet he?
Een enkel zandkorreltje kan al voor grove krassen zorgen als je iets met een groot scherm in je zak hebt zitten tijdens het lopen....

Trust me I know,..
pi_55014011
Ik word er ook niet nerveus van hoor, maar het verbaasde me nogal na alle 'OMGTHESCREENISINDISTRUCTABELE!!!!!1111' hype,
pi_55014015
.
pi_55014096
Vanavond eens naar 1.1.2 Las dat dat ook alweer mogelijk is. Nu levert dat nog niet heel veel extras op maar goed, tis ook wel weer leuk om mee te spelen. Zou fijn zijn als ze SMS eens in landscape aan gaan bieden. iPhone draaien, fullscreen toetsenbord met een klein regeltje boven aan, SMS tikken, iPhone terugdraaien, ontvanger invullen en op een send knopje drukken.

Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 3 december 2007 @ 15:35:13 #20
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55014242
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
Scherm schijnt idd redelijk sterk te zijn maar goed, alles kan kapot dus ook het scherm. Tis maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt.
UHUM ?

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-GB%3Aofficial&hs=CIC&q=sand+%2B+iphone+scratch&btnG=Search

Veel verhalen i.d.d over zandkorreltjes die grove krassen maken.

Maar goed het blijft een telefoon. Dus na een maand zal je daar wel mee om kunnen gaan (die krassen)

Weet iemand of het mogelijk is om een afdekfolietje op de touchscreen te plaatsen ? Of gaat dan die touch functie niet werken ?
pi_55014318
http://youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8

Daarom zeg ik ook; het is maar net hoe je het raakt en hoe hard je het raakt. Raak je het net verkeerd op een lullige manier dan kan het fout aflopen, raak je het scherm hard op de goede manier dan blijft het werken. Het blijft techniek en het blijft een groot glad oppervlak De ene keer zorgt zand voor grote krassen, de volgende keer zorgen sleutels voor geen enkele kras.
pi_55014670
Dan vind ik deze leuker: http://youtube.com/watch?v=xbNWtwiJHes&feature=related

Het zal je overkomen
Calmer than you are
  maandag 3 december 2007 @ 15:58:51 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55014694
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef _GdR_ het volgende:
wat kost zo'n iphone nou? en inmiddels al in NL verkrijgbaar?
pi_55016088
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Het zal je overkomen
Spannend filmpje!
pi_55016263
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef _GdR_ het volgende:
Belachelijk veel.

500,- voor de Amerikaanse versie op MP. Losse toestellen in bv. Frankrijk doen 1000,- (door koppelverkoop moet toestel ook los verkocht worden dus wat doet Apple; gooit prijs naar een belachelijk niveau). Toestellen met abbo worden alleen verkocht met belachelijke dure abbo's omdat Apple ook nog een deel van de gesprekskosten opeist gedurende een jaar of 2.

Dat is iig wat ik zo heb opgevangen
pi_55018297
ik heb er idd 475 voor betaald en dat was eigenlijk wel een schappelijke prijs.. Tja je moet er iets voor over hebben
pi_55019140
Zijn er al mensen enthousiast bezig met 1.1.2 of is dat nog niet de moeite waard?
pi_55020905
Ik draai op 1.1.2 met turbosim, maar dat was omdat ik een 1.1.2 OTB had
pi_55026239
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Het zal je overkomen
http://www.youtube.com/watch?v=X54CdkRuSXw

Dees
pi_55040884
deeltje 4 alweer
Heb inmiddels ook 2 dagen een iphone

Leuk voor de youtube mensen:
ibeer:

http://www.youtube.com/watch?v=os08X6c6Psc

Dan wel ff downloaden op je iphone natuurlijk
pi_55042675
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef dj_ko het volgende:
deeltje 4 alweer
Heb inmiddels ook 2 dagen een iphone

Leuk voor de youtube mensen:
ibeer:

http://www.youtube.com/watch?v=os08X6c6Psc

Dan wel ff downloaden op je iphone natuurlijk
quote:
jah, stom....
newbie over here
Leuk filmpje voor een newbie
pi_55042950
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef nicomart het volgende:

[..]

[..]

Leuk filmpje voor een newbie
ey zit anders ff niet mn posts op een ander forum hier te re-posten
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:03:47 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55045425
effe vraagje. Mijn iphone was al unlockt toen ik hem kocht. Maar nu is installerapp er af. Er staan wel andere 3de part progjes op.

Als ik installerapp opnieuw instaleerd gaat hij een mega groot bestand downloaden. Als ik me niet vergis firmware 1.0.2 ( dat draai ik nu en gee ik bij de instalatie ook aan )

klopt dit en als ik hem geinstaleerd heb is er niks aan de hand met mijn telefoon en kan ik hem gewoon gebruiken verder zoals ik dat nu al doe.

Ik wil zaterdag naar firmware 1.1.1 gaan voor de tan code te kunne ontvangen van de postbank

ja ja noob vraag
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55048185
Ja wat is je vraag eigenlijk ?

De iPhone bevalt me zeer goed . Het is gewoon met niets te vergelijken. Hét sterke punt van de iPhone is de user-interface, de beleving, het gemak. Ook ziet hij er natuurlijk schitterend uit . Het is een superding
  woensdag 5 december 2007 @ 00:36:47 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048510
een geunlockte us iphone 1.0.2 waar geen installer app op staat.
Als ik die er nu op ga zetten. Verranderd er dan wel of niets op de Iphone.

Installer app heb ik namelijk nodig zaterdag als ik mijn iphone ga update naar firmware 1.1.1 echter tot die tijd wil ik gewoon kunnen bellen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_55048814
e kan de installer toch ook installeren na je update?
  woensdag 5 december 2007 @ 01:16:36 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048904
als ik wil update naar 1.1.1 moet ik hem eerst bewerken met The Virginizer. Zo dat hij helemaal netjes op en top schoon is. En dat doe ik via de installer app

http://ifoneguide.nl/nor.html
dit dus
pi_55050662
1.1.2 erop gezet vorige week en ik direct spijt met al die CTD`s bij het keypad en de sms applicatie..

Maar al snel iworld ontdekt en nu draait hij als een tierelier.
pi_55050729
iWorld is een noodzaak bij 1.1.2 ja.
pi_55051864
Ik wil nu eigenlijk nog mijn operator logo veranderen in een grafisch T-Mobile logo. Kan iemand me

a) in de richting van een goede guide wijzen en
b) me helpen aan een goed bruikbaar T-Mobile logootje op het juiste formaat?
  woensdag 5 december 2007 @ 11:19:01 #41
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55053276
Hadjee,

Ben niet zo bekend met apple. maar is het mogelijk om een draadloos netwerkje te bouwen met mijn PC (vista ( )en met mn macbookpro via een linksys WRT54G. Kan dit uberhaubt?

Ik had iets gehoord over appletalk. Moet dat op mn laptop of op mn PC?

Alvast bedankt.
pi_55053293
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
Hadjee,

Ben niet zo bekend met apple. maar is het mogelijk om een draadloos netwerkje te bouwen met mijn PC (vista ( )en met mn macbookpro via een linksys WRT54G. Kan dit uberhaubt?

Ik had iets gehoord over appletalk. Moet dat op mn laptop of op mn PC?

Alvast bedankt.
Ik zou gewoon Oktopreppen, upgraden en Anysim 1.21u gebruiken.
pi_55054210
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik wil nu eigenlijk nog mijn operator logo veranderen in een grafisch T-Mobile logo. Kan iemand me

a) in de richting van een goede guide wijzen en
b) me helpen aan een goed bruikbaar T-Mobile logootje op het juiste formaat?
Met b kan ik je niet helpen, maar voor a staat de oplossing als het goed is op http://www.modmyifone.com(...)_CUSTOM_CARRIER_LOGO
pi_55064556
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef nicomart het volgende:
ik heb er idd 475 voor betaald en dat was eigenlijk wel een schappelijke prijs.. Tja je moet er iets voor over hebben
.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeft Sterker nog, minder te bieden heeft!
pi_55064728
.. en de Elcheapo Prada is zeker super ..
pi_55065994
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:

[..]

.. Voor een gadget die in mijn ogen echt niets nieuws te bieden heeft Sterker nog, minder te bieden heeft!
minder dan..?
pi_55079350
Wat een geil ding.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_55079555
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:39 schreef Logitik het volgende:

[..]

Qua techspecs niet, misschien. Maar ik heb nu al, zonder gein, 3 mensen aan mijn buro gehad die, na even 2 minuten met m'n iPhone gespeeld te hebben (en vantevoren enigzins tot uiterst sceptisch waren!), een half uur later op eBay zaten te gluren wat zo'n ding nou precies kost en hoe en wat. Dat heb ik met nog geen enkele telefoon meegemaakt.

En wat mist er nu precies aan specs? De enige gsmcamera die echt significant beter is zit in telefoons als de N95, ook geen goedkope jongens (ik geloof tegen de 800 euro zonder abbo). UMTS? Pas is nog gebleken dat mobiel internet zo goed als dood is. Mensen doen er gewoon niks mee. Uiteraard kom je op dit soort fora de enthousiastelingen tegen die alle features doodgebruiken, maar Truus Doorsnee wéét geeneens dat ze UMTS heeft. Ze weet alleen dat ze er de ballen van snapt en er dus niks mee doet omdat het allemaal zo moeilijk is, terwijl ze best onderweg d'r mail zou willen kunnen lezen. Iets wat haar met de iPhone (en GPRS) prima lukt (ik hoef geeneens wat in te stellen, via iTunes worden m'n email accounts (incl alle settings!) de iPhone ingepushed.
pi_55347213
Met kerst gaat er 1 voor mij gekocht worden in NY
pi_55348563
Internet op telefoons is sowieso zwaar overrated naar mijn mening. Ik zou er nog graag TomTom op willen zien met GPS muis en er zitten nog wel een paar onzuiverheden in gebruik in maar goed. Je betaalt ook wel voor het wow-gehalte en voor het Apple logotje, dat weet je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')