Bak 2 hier pasquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
Oh jaik ben vorige week zaterdag bevallen van een kerngezond dochtertje
vandaar me afwezigheid
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
wafel + 2x koffie ookquote:Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2x tosti + koffie ftw
jeps.quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geod tpoic is het [afbeelding]
Aartiquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Aarti het volgende:
watteS
quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wiki ftl
Niet eens live bevalling op fok!tv. Tsssssquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
Welnee. Een bak thee op z'n tijd is ook lekker!quote:
quote:
quote:
Waarom geen topic in OUD ??quote:Op maandag 3 december 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens live bevalling op fok!tv. Tsssss
Gefeliciteerd
quote:Op maandag 3 december 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lemmings zwaar ftw
slehct of goed
toch ftw
quote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Geld te weinig...
Patsen met geld
quote:
Hetzelfdequote:
quote:
Stel je niet aan... van een beetje batsen moe wordenquote:[..]
Hetzelfde![]()
![]()
Goede topicsquote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Geld te weinig...
Patsen met geld
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweestquote:Op maandag 3 december 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stel je niet aan... van een beetje batsen moe worden
pwnquote:Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweest
Whehequote:
Halen we van de week wel inquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweest
quote:
quote:IRC community schrikt van indextaie conversaties
Door Olaf van Miltenburg, maandag 3 december 2007 11:37, views: 3.237
Binnen de irc-wereld is geschrokken gereageerd op de bekendwording dat het Israëlische zoekbedrijf IRSeek zes miljoen irc-conversaties per dag indexeert. De bots die de gesprekken loggen komen binnen via anonieme Tor-nodes.
IRSeek logoIRSeek heeft inmiddels 300 miljoen conversaties geïndexeerd en het bedrijf logt inmiddels meer dan tweeduizend kanalen, verdeelt over tien netwerken. Onder andere chats op de populaire irc-channels EFnet, DALnet, Freenode en QuakeNetUndernet worden geregistreerd. Bijna twintig jaar aan data op de irc-servers is al verloren gegaan en IRSeek wil er voor zorgen dat de huidige en toekomstige chats bewaard en doorzoekbaar blijven, schrijft TechCrunch.
De indexering en vooral de manier waarop heeft tot verontwaardigde reacties geleid bij irc-gebruikers, die daarop een wiki-pagina met details over de dienst hebben geopend. IRSeek heeft geen overeenkomsten gesloten met netwerk- en channel-eigenaars en het bedrijf overtreedt de gebruiksregels van bijvoorbeeld Freenode. Daarbij komt dat de bots die het bedrijf gebruikt, verbinding maken via het anonieme Tor-netwerk, zich identificeren als normale mIRC-clients en ook niet op een andere manier als bot te identificeren zijn.
Privacy anti-IRSeek-wiki logoOmdat IRSeek de bots na verzoek niet heeft verwijderd, zijn de beheerders van Freenode er toe overgegaan nieuwe Tor-connecties te weigeren op Freenode. De beheerders eisen dat IRSeek de geïndexeerde logs verwijdert, de bots identificeerbaar maakt en dat deze alleen op basis van opt-in gaan functioneren. Verder wil Freenode een publieke verontschuldiging van de Israëlische start-up.
IRSeek verweerd zich door erop te wijzen dat de kanalen publiek zijn en dat het geen verrassing kan zijn voor gebruikers dat hun conversaties gepubliceerd worden op het web. Het bedrijf heeft na alle commotie de irc-zoekmachine tijdelijk uitgeschakeld en denkt nu na over een aantal aanpassingen. Onder andere zou worden overwogen om de nicknames te anonimiseren en bots identificeerbaar te maken, zodat channel-beheerders opt-out-mogelijkheden krijgen.
ik ben er alquote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
ik zocht me de tering
quote:
Goed filmpje, had 'm tijd geleden ook al gepostquote:Op maandag 3 december 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rlijke_vechtkat.html
Vandaar dat het zo lang duurdequote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
ik zocht me de tering
quote:Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daarbij ben ik ook pas net wakker![]()
[..]
[..]
Ja goed hèquote:
Niks?quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Tering, wat hejje 'daan dan gisteren?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
Vrachtwagen rijdt tegen tankstation
Benzinestation ingestort op de A28 !
quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind de brandstofprijzen ook te hoog, maar dit slaat wel alles
Mja, van 1 tot half 12 ongeveerquote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heb je goed lang geslapen zeker?
Flinke tijdquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
Lekker luns gehad en we hebben weer mandarijnen zonder pitten
quote:Op maandag 3 december 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
Lekker luns gehad en we hebben weer mandarijnen zonder pitten
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
Schopje DIG?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Kuttopic: Kwartet
Lemming: Kwartet
[afbeelding]
Whehequote:
jammer dat ze dicht zijnquote:
Die discussie wil ik wel met je aangaan, aangezien IRC kanalen publieke plekken zijn waar iedereen zo mee kan lezen, en in feite iedereen die een IRC client gebruikt ook logging aan heeft staanquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Niettemin interessant nieuwsbericht. Imho is het indd niet gewenst dat een bedrijf chats gaat zitten loggen, zonder dat de chatters dit weten.
Correct. Iedereen kan meelezen, en iedereen kan loggen. Zodra dit echter door een BEDRIJF gedaan wordt, komen er commerciële belangen bij kijken en lijkt het me redelijk dat de chatters weten dat het bedrijf aanwezig is. Is aan deze voorwaarde voldoen mag men wat mij betreft loggen wat men wilquote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Die discussie wil ik wel met je aangaan, aangezien IRC kanalen publieke plekken zijn waar iedereen zo mee kan lezen, en in feite iedereen die een IRC client gebruikt ook logging aan heeft staan
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloerquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Niettemin interessant nieuwsbericht. Imho is het indd niet gewenst dat een bedrijf chats gaat zitten loggen, zonder dat de chatters dit weten.
Dat is het hele puntquote:Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloer [afbeelding]
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloer
MPGeeeeequote:
Wie zegt dat het gebruikt wordt voor commerciele doeleinden dan?quote:Op maandag 3 december 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Iedereen kan meelezen, en iedereen kan loggen. Zodra dit echter door een BEDRIJF gedaan wordt, komen er commerciële belangen bij kijken en lijkt het me redelijk dat de chatters weten dat het bedrijf aanwezig is. Is aan deze voorwaarde voldoen mag men wat mij betreft loggen wat men wil.
Muckiequote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGeeeee![]()
![]()
check het kookboek
poef, wég blauwe lijntjes![]()
damn, die overdaadquote:Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Muckie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Overdaad schaadt. Klopt in dit gevalquote:
GMTAquote:
ik zag het jaquote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat was ff MPG mode aan [afbeelding]
moah.quote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, die schaadt hè [afbeelding]
Oh. Ja, het staat bij mij op de vorige pagina en ik ga natuurlijk niet teruglezenquote:
Azijnpisserquote:Op maandag 3 december 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
in het kookboek is FOK! verkeerd geschreven![]()
het is geen Fok! maar FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wow jortquote:
ik weet hetquote:Op maandag 3 december 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
in het kookboek is FOK! verkeerd geschreven![]()
het is geen Fok! maar FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb dat ook niet gelezenquote:Op maandag 3 december 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Oh. Ja, het staat bij mij op de vorige pagina en ik ga natuurlijk niet teruglezen [afbeelding]
hij wil neukenquote:Op maandag 3 december 2007 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
wow jort [afbeelding]
[afbeelding]
vanwaar dat enthousiaste onthaal? [afbeelding]
Ze heeft de naam Rachel meegekregen (engelse uitspraak)quote:Op maandag 3 december 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Mag ik vragen hoe ze heet?
ik lees het nu pas....quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ze heeft de naam Rachel meegekregen (engelse uitspraak)
niks nieuws onder de zon, toch?quote:
Leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
quote:
dat was inderdaad mijn volgende vraagquote:Op maandag 3 december 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Verder alles goed met mama en dochter?
quote:Op maandag 3 december 2007 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
wow jort
vanwaar dat enthousiaste onthaal?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Rachel, goeie naamquote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op maandag 3 december 2007 15:17 schreef crossover het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Hoeveel euro is dat?quote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Kwam pas geleden trouwens een leuke dame tegen. Helaas meldde ze me direct dat ze 200.000 Rupiah kostteNou ja, het gesprek werd wel lekker kort zo, want daar doe ik toch niet aan mee
Ik heb dat een keer in Finland gehad toen ik voor me werk daarheen moestquote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Kwam pas geleden trouwens een leuke dame tegen. Helaas meldde ze me direct dat ze 200.000 Rupiah kostteNou ja, het gesprek werd wel lekker kort zo, want daar doe ik toch niet aan mee
toch lief dat ze het gelijk even meldtquote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zeggen vrouwen nooit tegen mijquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer in Finland gehad toen ik voor me werk daarheen moest
"Do you want to fuck me? It will cost you 200 dollars..."
dat is 15 euroquote:
wah, da's ook duurquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer in Finland gehad toen ik voor me werk daarheen moest [afbeelding]
"Do you want to fuck me? It will cost you 200 dollars..." [afbeelding]
jah, wordt door mij wel gewaardeerd idd... en dan kan ze ook direct optiefen.quote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
toch lief dat ze het gelijk even meldt [afbeelding]
"ik heb iemand die met je wil neuken, hij betaald 200 dollar."quote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zeggen vrouwen nooit tegen mij [afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is 15 euro
[..]
wah, da's ook duur
[..]
jah, wordt door mij wel gewaardeerd idd... en dan kan ze ook direct optiefen.
das niet duurquote:
en terechtquote:[..]
jah, wordt door mij wel gewaardeerd idd... en dan kan ze ook direct optiefen.
zelfs dat zeggen ze nietquote:Op maandag 3 december 2007 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"ik heb iemand die met je wil neuken, hij betaald 200 dollar."
Hoewel 200 dollar ook niet meer is wat het geweest is trouwens
prijs-kwaliteit verhouding viel negatief uit, toch nog..quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
das niet duur [afbeelding]
[..]
en terecht
Een bedrijf heeft als doelstelling winst maken. Kortom, ze zullen die gegevens niet uit liefdadigheid verzamelen. Ik zeg niet dat ze meteen slechte dingen ermee doen, maar als een bedrijf mijn gesprekken gebruikt om winst te maken bijvoorbeeld, zou ik dat graag weten, en ook graag bedankt worden voor mijn inbreng in hun winst (lees: ik wil EU vangen).quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gebruikt wordt voor commerciele doeleinden dan?
misschien komt dat dan nog eensquote:Op maandag 3 december 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfs dat zeggen ze niet [afbeelding]
dan nog. Betalen voor seksquote:
quote:[..]
en terecht
Whehequote:Op maandag 3 december 2007 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prijs-kwaliteit verhouding viel negatief uit, toch nog..
Niet zo agressiefquote:Op maandag 3 december 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
PS, poten af van mijn Muckie, je kunt ook zonder die fratsen vragen of ze een goed woordje voor je doet
quote:
ik mag toch hopen van nietquote:Op maandag 3 december 2007 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien komt dat dan nog eens
Hoe moet Muck hier dan op reageren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uw en mijn veiligheid onder een spoiler verstoptOp zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Er zijn er toch genoeg die betalen hier lijkt me, anders waren er ook geen hoerenquote:Op maandag 3 december 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
dan nog. Betalen voor seks [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Whehe
quote:Op maandag 3 december 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe moet Muck hier dan op reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uw en mijn veiligheid onder een spoiler verstoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muck zal vast iets zeggen in de trant van "oi! mot je pomper?", maar dan wel of niet anders geformuleerd
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muck zal vast iets zeggen in de trant van "oi! mot je pomper?", maar dan wel of niet anders geformuleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pompers zijn oké!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
[..]
Hoe moet Muck hier dan op reageren? [afbeelding]dat lukt ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uw en mijn veiligheid onder een spoiler verstopt![]()
[..]
Hoe moet Muck hier dan op reageren?
wat dacht je van gewoon niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uw en mijn veiligheid onder een spoiler verstopt
enne, ga eens teruglezen, behalve de begroetings-post (waarin iederéén eenkrijgt overigens) heb ik niks gezegd tegen MPG vandaag
dat dusquote:
ik heb hem een paar uur geleden toch al begroet
als MPG en ik stoppen met klef zijn (check de afgelopen paar dagen maar) kunnen jullie toch ook ophouden met zeiken?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Niet zo serieus nemen joh!quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
als MPG en ik stoppen met klef zijn (check de afgelopen paar dagen maar) kunnen jullie toch ook ophouden met zeiken?
No can do.quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
bakkes. wij zijn zoveel klef als we willen. alleen zullen we jullie hiervan zo min mogelijk laten meegenietenquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Jij en MPG moeten gewoon ophouden met klef zijn. Een pomper krijg je nog steeds.
ohquote:
mot je pomper?quote:
speciaal voor lenny:quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Jij en MPG moeten gewoon ophouden met klef zijn. Een pomper krijg je nog steeds.
daar zit wat inquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
* refereert aan ondertitel
wat we dus al een paar dagen doenquote:Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
bakkes. wij zijn zoveel klef als we willen. alleen zullen we jullie hiervan zo min mogelijk laten meegenieten
hell yeahquote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Aarti het volgende:
heerlijk, klef doen!
preciesquote:
trustequote:Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, tijd om naar bed te gaan zodadelijk.
trustequote:Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, tijd om naar bed te gaan zodadelijk.
lid rafaelquote:
quote:
MMquote:
Uiteraardquote:
oh ja, ik vind je vrouw een stom wijfquote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Van v/d Kaart.
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
mot je er een?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
pompers sowieso ftw
Ze is ook wel een beetje dom ja...quote:Op maandag 3 december 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, ik vind je vrouw een stom wijf
quote:Op maandag 3 december 2007 16:18 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ze is ook wel een beetje dom ja...
op je oog?quote:
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheenquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
alleen doen we het dus niet meer hier
of mag ik klef doen met jou?
van mij nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheen
Totdat je je een keer verspreekt,quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Van v/d Kaart.
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je je een keer verspreekt,Waarom word ik altijd beticht van een kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
aaawquote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheen
16 - uncheckquote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef JortK het volgende:
klef doen doe je als je 16 bent en net twee weken verkering hebt
Omdat daarom.quote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd beticht van een kloon?
ik zeg toch ook mét jou?quote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind je echt een poppetje hoor, maar ik doe liever klef met een mannelijker iemandquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zeg toch ook mét jou?
niet ván jou
Aarti![]()
![]()
goed kijken...quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie niks anders aan het kookboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je 22&21 bent en een week of 5 verkering hebtquote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef JortK het volgende:
klef doen doe je als je 16 bent en net twee weken verkering hebtquote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd beticht van een kloon?dat dus....quote:Op maandag 3 december 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
16 - uncheck(22 & 21)
twee weken verkering: uncheck... (ruim 5 weken nu)
En we doen het echt wel
dat doen we echt wel, maar niet hierkijk, ik kloon gewoon niet, veel makkelijkerquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat daarom.
Kan ook Lenny zijn, maar die heeft Nitros al.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ja, het kwam al niet zo overtuigend over van mijn kant he?quote:Op maandag 3 december 2007 16:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind je echt een poppetje hoor, maar ik doe liever klef met een mannelijker iemand
Ik heb ook al iets van 10 klonen.quote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat daarom.
Kan ook Lenny zijn, maar die heeft Nitros al.
quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook al iets van 10 6 klonen.
Kutreden.
Precies. Daarom dus.. Dan is de stap naar een elfde niet zo groot hequote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook al iets van 10 klonen.
Kutreden.
quote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef JortK het volgende:
WAT EEN P0RN0BEK ROFLCOPTER LOLZ H0AX!!!11~~õneone@@@!!!!
quote:
Of niet nodigquote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Daarom dus.. Dan is de stap naar een elfde niet zo groot he
Whehequote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Muck het volgende:
oh ja!
mijn grand'italia-pakket is al binnen
een zak fussili bucati
een zak tortellini
een potje saus van cherrytomaten met mozzarella
een potje saus van cherrytomaten met pesto
leuk![]()
[ afbeelding ]
fusilli bucatti
gelukkig maarquote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, het kwam al niet zo overtuigend over van mijn kant he?
Ik heb liever bugatti dan bucattiquote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Muck het volgende:
oh ja!
een zak fussili bucati
een zak tortellini
leuk![]()
[ afbeelding ]
fusilli bucatti
quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Muck het volgende:
oh ja!
een zak fussili bucati
een zak tortellini
leuk![]()
[ afbeelding ]
fusilli bucatti
Ga maar sparen danquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair
Certificaat
schoonOA
armoedzaaier
??
en ??
Registratiefout
En nog 3![]()
Whehe. Sowieso, mèn hoe hou je dat bij, 10 kloonsquote:
Met één van die andere 3 post ik hier weleens, dus dat verklap ik niet...quote:
gewoon, helft heeft ban, rest behalve bierik gebruik ik nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Sowieso, mèn hoe hou je dat bij, 10 kloons...
Goeie instelling!quote:Op maandag 3 december 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Halve dag werken.
1.8 miljoen, niks toch.
Ok:quote:
O ja, die 2 die ik niet meer kon herinneren hebben een ban...quote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon, helft heeft ban, rest behalve bierik gebruik ik niet
Maar bierik is wel al wat stoffig, tijdje niet gebruikt geloof ik.
kmtquote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, die 2 die ik niet meer kon herinneren hebben een ban...![]()
Peoike en![]()
Weet ik niet meer dus...
quote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon, helft heeft ban, rest behalve bierik gebruik ik niet
Maar bierik is wel al wat stoffig, tijdje niet gebruikt geloof ik.
Piafke tochquote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Met één van die andere 3 post ik hier weleens, dus dat verklap ik niet...
Vrolijke Frits = JortK = OA = MPGquote:
Nee, die niet iigquote:
Die iig ook nietquote:
Vrolijke fietsquote:
KMT was WEL van eer-ikquote:
quote:[..]
Die iig ook niet
quote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok:
Registratiefout
Miljonair
Certificaat
Lenny/eerquote:kloonOA
MPG/papier/Lenny/eer/quote:schoonOA
Papierquote:armoedzaaier
quote:
Vrolijke-Frits = Surveillance-Fiets ?????quote:
vergeet antonie van leeuwenhoek nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair
Certificaat
schoonOA
armoedzaaier
??
en ??
Surveillance frits?quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrolijke-Frits = Surveillance-Fiets ?????
Idd Muck....quote:
Vriend Miljonairquote:Op maandag 3 december 2007 16:44 schreef Miljonair het volgende:
Dag dames en heeren,
Men spreekt over mij?
Crosserquote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrolijke-Frits = Surveillance-Fiets ?????
En de vrouw van Anthonyquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 16:44 schreef Miljonair het volgende:
Dag dames en heeren,
Men spreekt over mij?
Wat wil je daarmee zeggenquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij sprack oover mijn eega? Zhijn naem isch Antoni, zonder den letter e aen het eijnde.
quote:Op maandag 3 december 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Mijn Muckie heeft geen kloon
ja, leuk van zequote:
preciesquote:
nu raak ik in de warquote:
doe ik ook niet aanquote:
die is toch van lenny?!quote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 3 december 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Met Marcquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nu raak ik in de war![]()
met wie van 4 heb ik nou wat?
Dat zei ik ook al jaquote:[..]
doe ik ook niet aan
Papier tochquote:[..]
die is toch van lenny?!
Ik.quote:
waar heb je het over?quote:
jaquote:
ah, barbara dusquote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij sprack oover mijn eega? Zhijn naem isch Antoni, zonder den letter e aen het eijnde.
neequote:Op maandag 3 december 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kon je sokken zienquote:
klopt.quote:
MPG, dat zie je toch?quote:
dat zeg ik ook weleensquote:
/mad enquote:Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi
Kunnen nu die klonen weer opflikkeren!/mad
Tim Fritsquote:Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi
Kunnen nu die klonen weer opflikkeren!/mad
Maar dat is hoe dan ook bullshit.quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG, dat zie je toch?
[..]
dat zeg ik ook weleens
te pas en te onpas "ftl" zeggen ftlquote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad engebruiken tegelijkertijd ftl
Wat? Dat ik niet wijs ben?quote:
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.quote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
fiets?quote:
spuit 11quote:Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.
Maar het is U ook toegeschtaan om Toni te zeggen hoor, als U dat mackelijker vindt.
quote:
Bek houwe anders pomper!quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad engebruiken tegelijkertijd ftl
Iets met spijker ende kop....quote:
Maer Toni, ick noem U toch al schat ende lhieverd endezulcks?quote:Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.
Maar het is U ook toegeschtaan om Toni te zeggen hoor, als U dat mackelijker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |