quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pauper.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pauper.
En niet te drinken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef lennart12 het volgende:
Klacht: Redbull is te duur.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
neem gewoon een bullit of highway, smaakt nog beter en is goedkoper !
En toen ging ie weer uit ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef lennart12 het volgende:
...terwijl ik het blikje uit de koeling aan.
Dat dus. Bij Red Bull betaal je voor het imago (dat ze met heel veel dure marketing zo hebben opgebouwd en onderhouden, dus je betaalt echt wel érgens voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:21 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Waarom is Red Bull uberhaupt zo duur? Is de kostprijs zo hoog of is het gewoon een keiharde margepakkertttt
Redbull is smerig. Werking zit tussen je oren en je koopt een belevingsprodukt Voor het effect kun je net zo goed een Liddl of Aldi-variant kopen....maar dan ben je een pauper en loopt je imago een deuk op...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef lennart12 het volgende:
Dus ik stond gisteren in de Ah-To-Go met een frikandel broodje bij de koeling, om een blikje Redbull te pakken. Staan daar twee leipe gozers met een bondkraagje te kijken naar wat het goedkoopste is, terwijl ik het blikje uit de koeling aan. Zegt 1 van die gozers "Lekker duur!", waarop ik heel stoer niet reageer om te doen alsof ik keiveel doekoe heb. Dus ik sta bij de kassa, en de cassiere vraagt me om het te betalen, zie ik dat ik 20 cent te weinig hebtoen heb ik die Redbull maar laten zitten.
En toen liep ik de winkel uit, en bedacht ik me dat ik m'n pinpas bij me had.
Klacht: Redbull is te duur.
Misschien had TS het wel over een bond voor kakkers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:39 schreef COCO het volgende:
klacht: bontkraag met een d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |