Met Marcquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nu raak ik in de war![]()
met wie van 4 heb ik nou wat?
Dat zei ik ook al jaquote:[..]
doe ik ook niet aan
Papier tochquote:[..]
die is toch van lenny?!
Ik.quote:
waar heb je het over?quote:
jaquote:
ah, barbara dusquote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij sprack oover mijn eega? Zhijn naem isch Antoni, zonder den letter e aen het eijnde.
neequote:Op maandag 3 december 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Mijn Muckie heeft geen kloon
ik kon je sokken zienquote:
klopt.quote:
MPG, dat zie je toch?quote:
dat zeg ik ook weleensquote:
/mad enquote:Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi
Kunnen nu die klonen weer opflikkeren!/mad
Tim Fritsquote:Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi
Kunnen nu die klonen weer opflikkeren!/mad
Maar dat is hoe dan ook bullshit.quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG, dat zie je toch?
[..]
dat zeg ik ook weleens
te pas en te onpas "ftl" zeggen ftlquote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad engebruiken tegelijkertijd ftl
Wat? Dat ik niet wijs ben?quote:
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.quote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij sprack oover mijn eega? Zhijn naem isch Antoni, zonder den letter e aen het eijnde.
fiets?quote:
spuit 11quote:Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.
Maar het is U ook toegeschtaan om Toni te zeggen hoor, als U dat mackelijker vindt.
quote:
Bek houwe anders pomper!quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad engebruiken tegelijkertijd ftl
Iets met spijker ende kop....quote:
Maer Toni, ick noem U toch al schat ende lhieverd endezulcks?quote:Op maandag 3 december 2007 16:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Het isch Antoni zonder letter e.
Maar het is U ook toegeschtaan om Toni te zeggen hoor, als U dat mackelijker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |