Bak 2 hier pasquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
Oh jaik ben vorige week zaterdag bevallen van een kerngezond dochtertje
vandaar me afwezigheid
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
wafel + 2x koffie ookquote:Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2x tosti + koffie ftw
jeps.quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geod tpoic is het [afbeelding]
Aartiquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Aarti het volgende:
watteS
quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wiki ftl
Niet eens live bevalling op fok!tv. Tsssssquote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef maffemuts het volgende:
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
pfff tis weer maandag
vandaar me afwezigheid
Welnee. Een bak thee op z'n tijd is ook lekker!quote:
quote:
quote:
Waarom geen topic in OUD ??quote:Op maandag 3 december 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens live bevalling op fok!tv. Tsssss
Gefeliciteerd
quote:Op maandag 3 december 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lemmings zwaar ftw
slehct of goed
toch ftw
quote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Geld te weinig...
Patsen met geld
quote:
Hetzelfdequote:
quote:
Stel je niet aan... van een beetje batsen moe wordenquote:[..]
Hetzelfde![]()
![]()
Goede topicsquote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Geld te weinig...
Patsen met geld
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweestquote:Op maandag 3 december 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stel je niet aan... van een beetje batsen moe worden
pwnquote:Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweest
Whehequote:
Halen we van de week wel inquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben van t weekend niet eens bij Muckie geweest
quote:
quote:IRC community schrikt van indextaie conversaties
Door Olaf van Miltenburg, maandag 3 december 2007 11:37, views: 3.237
Binnen de irc-wereld is geschrokken gereageerd op de bekendwording dat het Israëlische zoekbedrijf IRSeek zes miljoen irc-conversaties per dag indexeert. De bots die de gesprekken loggen komen binnen via anonieme Tor-nodes.
IRSeek logoIRSeek heeft inmiddels 300 miljoen conversaties geïndexeerd en het bedrijf logt inmiddels meer dan tweeduizend kanalen, verdeelt over tien netwerken. Onder andere chats op de populaire irc-channels EFnet, DALnet, Freenode en QuakeNetUndernet worden geregistreerd. Bijna twintig jaar aan data op de irc-servers is al verloren gegaan en IRSeek wil er voor zorgen dat de huidige en toekomstige chats bewaard en doorzoekbaar blijven, schrijft TechCrunch.
De indexering en vooral de manier waarop heeft tot verontwaardigde reacties geleid bij irc-gebruikers, die daarop een wiki-pagina met details over de dienst hebben geopend. IRSeek heeft geen overeenkomsten gesloten met netwerk- en channel-eigenaars en het bedrijf overtreedt de gebruiksregels van bijvoorbeeld Freenode. Daarbij komt dat de bots die het bedrijf gebruikt, verbinding maken via het anonieme Tor-netwerk, zich identificeren als normale mIRC-clients en ook niet op een andere manier als bot te identificeren zijn.
Privacy anti-IRSeek-wiki logoOmdat IRSeek de bots na verzoek niet heeft verwijderd, zijn de beheerders van Freenode er toe overgegaan nieuwe Tor-connecties te weigeren op Freenode. De beheerders eisen dat IRSeek de geïndexeerde logs verwijdert, de bots identificeerbaar maakt en dat deze alleen op basis van opt-in gaan functioneren. Verder wil Freenode een publieke verontschuldiging van de Israëlische start-up.
IRSeek verweerd zich door erop te wijzen dat de kanalen publiek zijn en dat het geen verrassing kan zijn voor gebruikers dat hun conversaties gepubliceerd worden op het web. Het bedrijf heeft na alle commotie de irc-zoekmachine tijdelijk uitgeschakeld en denkt nu na over een aantal aanpassingen. Onder andere zou worden overwogen om de nicknames te anonimiseren en bots identificeerbaar te maken, zodat channel-beheerders opt-out-mogelijkheden krijgen.
ik ben er alquote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
ik zocht me de tering
quote:
Goed filmpje, had 'm tijd geleden ook al gepostquote:Op maandag 3 december 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rlijke_vechtkat.html
Vandaar dat het zo lang duurdequote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
ik zocht me de tering
quote:Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daarbij ben ik ook pas net wakker![]()
[..]
[..]
Ja goed hèquote:
Niks?quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Tering, wat hejje 'daan dan gisteren?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
Vrachtwagen rijdt tegen tankstation
Benzinestation ingestort op de A28 !
quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind de brandstofprijzen ook te hoog, maar dit slaat wel alles
Mja, van 1 tot half 12 ongeveerquote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heb je goed lang geslapen zeker?
Flinke tijdquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
Lekker luns gehad en we hebben weer mandarijnen zonder pitten
quote:Op maandag 3 december 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
Lekker luns gehad en we hebben weer mandarijnen zonder pitten
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
Schopje DIG?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Kuttopic: Kwartet
Lemming: Kwartet
[afbeelding]
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |