Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award : tromgeroffel.........
Sugar, zo, in your face, deal with it
Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award :
Swets heeft een piemel, zo schijnt, dus die kon niet, het is dus
Bass-Miss geworden, al was het maar opdat ik ook zo'n grappige Vlaamse tongval zou krijgen
Grappigste OUDer award : zou
K_I_M al ruimschoots bevallen zijn, dan zou zij zomaar
Vivi de award hebben kunnen afsnoepen, maar dat is niet zo, dus
Vivi
Helpende hand award : hm
Yppy dan toch, denk ik, daar waar ik al drie keer gillend gek weg zou zijn gelopen, blijft zij vriendelijk en vol begrip ... irritant bewonderenswaardig
Reldel award : tjaaaaaa... de dames die als een 'weps' gestoken reageren op de ageerd/ster, zijn wmb de reldeldekeldersterdersters
Hormonster award : zolang je niet weet hoe de persoon was zonder baby in buik, kun je eigenlijk niet oordelen... bovendien, hormonen is een slap excuus sowieso, so there
Schattigste/leukste/liefste kind award : jaaaaaaaaaaa
Fons! met
Dean als goede tweede, maar Belgié heeft al geen regering, dus een award voor een van zijn onderdanen is wel op zijn plaats
Praatjesmaker award : mag je ook ouders nomineren? nee, hè ... nu, dan heb ik er geen, alle prietpraat is schattig, grappig of geniaal, ook als er niet meer dan een 'burre' uitkomt
Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award :
Mwana, al post zij niet meer zoveel, het zijn vaak van die lekkere breek me de bek eens lekker open, why don't you posts
Meest bijzonder quote/topic award : .... geen idee
Bevallingsverhaal award : ik ben eigenlijk niet zo van de bevallingsverhalen, maar
Moonah, die 'stalkte' ik in Z & G al , overgelopen als ze was uit R & P

, ja, en om dan het resultaat te missen is ook weer zo in slaap vallen voor de tv en wakker worden tijdens de aftiteling achtig
Mooiste buik award : wie het eerste in me opkwam gewoon,
Webkim , de mooiste dikzak
Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere zwangerschap :
ET & Swets
De grote geduld award : ook omdat ze het zo mooi weet te verwoorden,
Miss Sly
Leukste nieuwkomer award : nieuwkomers are stupid, throw rocks at them
Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter :
BE, omdat ze hier al postte ruim voor dat ik begreep waarom... of zoiets
Treffendste signature award : ik let er nooit bewust op eigenlijk, en als ik er op zou letten, dan zou ik nooit nu meer weten welke bij wie hoort
Mooiste geboortekaartje award : Vandaag is ROOOOOOD lalallalaaaaa...
Sjeen dus
Leukste kinderkamer award : niet te doen eigenlijk, zoveel moois en vrolijks gezien, niet alles is mijn smaak, maar lelijke kamertjes heb ik niet gezien, en alles is met zoveel liefde gedaan, dat is toch wat telt...
nu ja, toch kiezen maar, en dan moet ik toch een onderscheid maken tussen peuter/kleuter en baby vind ik ,een kleurijke kamer waar lekker veel te zien is, en een rustig kamertje, waar je lief kan slapen

okay, dan kies ik voor den peuters die van
M@x... en voor den babies, oooh nu moet ik weer kiezen

....
Vrouwtje Theelepel, met pal erachter
Klein Spookje, als ik me de nick goed herinner
Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto : Oei, lastig, foto's... er waren er 2 , fotootjes dus, die me zo te binnen schieten, 1 prachtige van
Thies, door Re gemaakt volgens mij, en 1 ontroerend mooie van
Merlijn, gemaakt door zijn mama

ik kies die van
Merlijn .... voor het filmpje kies ik
Storm, die de kaarsjes op de taart zet... oscarwaardig gewoon, beste buitenlandse docu
Creaward : de kinderkamer award is al vergeven, dus deze gaat naar
Deliedje, wat een creativiteit, wat een werk! hulde dus enzo
Award voor de OUDer die je even
een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar :
Bar

.........én voor de komende tijd
Anitra
Award de liefste OUDer : je mag jezelf niet nomineren, hè

...... alle mama's en papa's zijn de liefste mama/stoerste papa voor hun kids, ik wil eigenlijk niet kiezen, maar mes op de kelenderwijs..
Vicky
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd en iedere beoordeling van bestaande personen berust louter op toeval de persoonlijke interpretatie van mijn persoon, dus relax