Hoe durven zequote:Op zondag 2 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
En nou is die andere gesloten met het debielenwoord 'ouwe' erin. We gaan hard, hard achteruit.
Dankjewel lieffiequote:
Omigod omigod you guys, Legally Blonde 3 komt eraan!quote:Op zondag 2 december 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Jij moet toch eens uitleggen waarom je een linkje in je sig hebt naar een filmpje over twintig meisjes die allemaal exact dezelfde stem en expressie hebben.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 2 december 2007 03:43 schreef Marble het volgende:
Omigod omigod you guys, Legally Blonde 3 komt eraan!
Lijkt me niet nee, als ie altijd z'n pc laat aanstaan omdat ie bang is dat er enge dingen gebeuren zodra hij uitlogt. Maar klonen is ook een beetje beneden zijn stand.quote:
Laat staan dat je 29 of 39 wordt. Dan denken mensen dat het nooit meer wat met je wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een last van mijn schouders zeg, het lijkt wel, als je 19 wordt, dat de mensen om je heen minder van je verwachten
dus ik takel vanaf dit moment af?, geweldigquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat staan dat je 29 of 39 wordt. Dan denken mensen dat het nooit meer wat met je wordt.
Het is een beetje laat, maar wel goed lezen. Want dat schreef ik niet. Ik bedoelde het ook niet eensquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dus ik takel vanaf dit moment af?, geweldig
Dat moet nog wel lukken, denk ik. Maar wil hij wel een kloon hebben? Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Weet jij dan hoe je een kloon aanmaakt, broer? Een hotmailaccount mag je niet gebruiken.
Neuh, vast niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Maar wil hij wel een kloon hebben? Dat is de vraag.
De invloed van Lamon blijft merkbaar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Goeie OP trouwens.
"Ik weet het eigenlijk ook niet".
Hij is terug voordat je het weet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:28 schreef broer het volgende:
Met jouw tikfouten hou je de herinnering wél levend. Dat is wel positief.
Ja, dat gaat nu wel een beetje (te) lang duren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:29 schreef broer het volgende:
De invloed van Lamon blijft merkbaar.
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is terug voordat je het weet.
Die komt volgens mij echt niet meer terug.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat gaat nu wel een beetje (te) lang duren.
Dan zou FOK! FOK! niet meer zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.
Hmmm, het lijkt er eigenlijk wel op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:20 schreef Lamon het volgende:
Om het natuurlijke maar inmiddels ook een beetje zielige patroon van weggaan en weer terugkomen te doorbreken, ga ik nu mijn email in iets niet bestaands veranderen, zodat ik mezelf niet meer lastig kan vallen met het inloggen op dit forum.
Done, over, uit...
Sommige mensen zien daar een topic in TRU in.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Grappig genoeg shuffelt mijn iTunes nu langs een nummer uit de soundtrack van Requiem for a Dream.
Volgens de laatste geruchten die ik gehoord heb is Lamon nu als rogue ninja de forces of evil aan het bestrijden in een ver uitheems oord. Hetzelfde wat hij hier deed dus, maar met meer werpsterren en in het rond vliegende ledematen. Dus we kunnen trots op hem zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het zou wel een leuke stunt zijn als hij gewoon nooit meer terug zou komen.
Wat je citeert ging over tong.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:34 schreef Marble het volgende:
Volgens de laatste geruchten die ik gehoord heb is Lamon nu [...]
Wie?quote:
Ik zag ze net nog zelf het topic uitlopenquote:Op zondag 9 december 2007 03:52 schreef broer het volgende:
Zou ik wel doen. De laatste keer dat ik stukjes banaan in dit topic gooide was I.R. er nog, dus dat is alweer even geleden. Als je ze niet bakt zitten ze zonder twijfel onder de bacteriën.
Hey I.R. KWT?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had hier nog niet in gepost, lieve mensen. Nu wel. En maak je geen zorgen, broer, het komt altijd goed met s-b.
Ja ik dacht al, wat is de qualiteit in dit topique hoogquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had hier nog niet in gepost, lieve mensen.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme tong, die shmoopy, die heeft me toch een stel tieten zeg.
Ik ga even mijn muren bevlekken.
De gelijkenissen zijn in ieder geval treffendquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 05:26 schreef Marble het volgende:
Hoi lieverds,
Ik heb voor de OP even een leuk plaatje gemaakt met daarin de vaste cast van deze fabelachtige topiquereeks. Ik heb al onze pasfoto's ervoor gebruikt, vinden jullie niet erg he?
[ afbeelding ]
Goeiemoggelquote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Heel de nacht radio-Bergeijk. Ned-3.
Oh ja goeiemorgen
Je bent een held, Marble.quote:Op maandag 24 december 2007 05:26 schreef Marble het volgende:
Hoi lieverds,
Ik heb voor de OP even een leuk plaatje gemaakt met daarin de vaste cast van deze fabelachtige topiquereeks. Ik heb al onze pasfoto's ervoor gebruikt, vinden jullie niet erg he?
[ afbeelding ]
Een revelatie. De Here zij geprezen!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, m'n kerstdiner was heel geslaagd. Helaas moet ik morgen weer vrij vroeg op. Maar goed, that's life.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of John Cleese Basil Fawlty-kloon nou een compliment is of niet.
Ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:47 schreef tong80 het volgende:
Broer nu standing by a friend.
En wat is er precies cool aanquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Ok welkom Semi-bikkel lijkt me ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:34 schreef Vork het volgende:
Dus, dan blijf ik hier alleen over?
Hallo, we zitten in I.R.Baboons semi-bikkeltijd. Basil Fawlty is basically het hoogst haalbare na Blackadder en Drs. P.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Basil Fawlty zelfs.
Dat is helemáál talentloos.
Krijg nou wat!! Ik zit net jouw topic te lezen!! Telepathie!!! Wat gaaf dat jullie er 3 weken naartoe kunnen. Nou maar hopen dat je een goed inzicht krijgt in zijn leventje daar.quote:Op zondag 30 december 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
ER wat fijn dat ze er weer was!!
Ik doe ook nog ff mee met de jubilerende bikkeltijd
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg nou wat!! Ik zit net jouw topic te lezen!! Wat gaaf dat jullie er 3 weken naartoe kunnen. Nou maar hopen dat je een goed inzicht krijgt in zijn leventje daar.
Snietus!quote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie zijn allebei een half uur te vroeg
Mwhehehehequote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.
Soort kruisbestuiving zeg maar
Jeetje, heftig verhaal, maar gaaf dat jullie die kant op gaanquote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.
Soort kruisbestuiving zeg maar
quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
Nou nog effe WA aflebberen, en we kunnen allemaal vrolijk gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze hebben de Wiki ook al aangepast voor Amy WinehouseEdit: het is weer weggehaald. Zeker een FOK!ker
Blijkbaar. Er stond een geboorte- en een sterfdatum en onderaan 'overleden na tragisch auto-ongeluk'. Gewoon compleet ongecheckt.quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
OMG!!!!
Dus er geilen ook al mensen op om als eerste een WIKI aan te passen. Wat sneu zeg!!!
Watte??quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Koster bezielde om Perez te halen
Voetbal.quote:
Ohquote:
een vraagje, wat versta jij onder intelligent/intellectueel bezig zijn?, kan ik mij daaro p aanpassenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarom post je het dan niet in een relevant topic in het desbetreffende forum?
Hier zijn we intelligent bezig namelijk, en voetbal is niet bepaald een sport voor intellectuelen![]()
tong, het is een vrouw, die horen standaard niks van voetbal te snappenquote:
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een vraagje, wat versta jij onder intelligent/intellectueel bezig zijn?, kan ik mij daaro p aanpassen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het nogal snobistisch wat ER zegt.
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??
![]()
Gelukkig heb ik een man die ook al niet van voetbal houdtDe laatste keer dat ik Studio Sport gezien heb was denk ik in 1972
Studio sport zendt al 2 jaar geen voetballen uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ook een vraagje, wat snap je niet aan deze smiley??
![]()
Gelukkig heb ik een man die ook al niet van voetbal houdtDe laatste keer dat ik Studio Sport gezien heb was denk ik in 1972
Matty Niykainenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 was
Ik vind Janne Ahonen beter.quote:
Ieder zijn ding hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik hou van sport, ik kijk naar alle soorten sporten, ik ben waarschijnlijk de enige persoon die weet wie de beste Finse schansspringer van de jaren 90 was
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Studio sport zendt al 2 jaar geen voetballen uit.
quote:
hoi, hoe is het met jou?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Tong80 +1
Tussenstand deel 100
Tong80 1
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als kind keek ik naar formule 1 en wintersporten, denk hierbij aan biatlon, jodelen
Buzzerrrrrquote:
ik vond het free-style jodelen altijd het leukste onderdeelquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.
Whehehehe....quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jodelen ja. Ik werd uit bed gehaald door mijn ouders om het WK-jodelen te mogen kijken.
Rodelen dus, Hoe ze zulke sporten verzinnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik vanaf jeugds af aan al last vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehehe....
Hij bedoelt natuurlijk rodelen?
Ik verslikte me serieus in mijn glaasje wijn!!
klinkt goed zegquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buzzerrrrr
Erg goed!! We wonen erg mooi, aan een meer en tussen de bergen, in een kapitale villa. Ik heb een erg leuke baan, mijn man is zijn jeugddroom aan het waarmaken door op de universiteit van Galway te studeren om wetenschapper te worden in Earth & Ocean Science, mijn zoon doet het perfect op een Ierse secundary school, en mijn dochter woont erg gelukkig samen in Nederland. Morgen vliegen we voor een weekje naar NL om iedereen weer eens te zien, en ik ben eigenlijk poepgelukkig!
En ik hoop dat de zon voor jou ook weer een beetje schijnt?? Hoe is het met de meisjes?
Dat hebbie fout!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Rodelen dus, Hoe ze zulke sporten verzinnen.
Ik weet nog, in 1998, toen eerst het wereldrecord op de 5 km schaatsen voor mannen verbroken werd door iemand waarvan ik de naam vergeten ben, de rit daarna door Bart Veldkamp meteen weer verbroken werd, en toen weer die rit erna Gianni Romme eroverheen donderde
Dat waren pas eens tijden.
Als er iemand is die ik dat gun........quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
klinkt goed zeggoed dat je het lekker voor elkaar hebt en een mooi plekje hebt gevonden
Hier gaat het ook wel lekker allemaal, en met de meiden gaat het perfekt!
De zon schijnt hier wel weer hoor, en ik hoop echt dat 2008 nu ook eens op persoonlijk vlak een lekker jaar wordt. Ellende genoeg gehad, dus nu zou een beetje geluk wel eens mogen..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat heb ik vanaf jeugds af aan al last van, Rodelen en Jodelen door elkaar halen, ik had als kind problemen met de R uitspreken, en met mijn voornaam is dat heel onhandig
Toen was ik 9, ik kan wel eens dingen vergeten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hebbie fout!!
1 Gianni Romme (NL) 6 min 22.20 s (WR)
2 Rintje Ritsma (NL) 6 min 28.24 s
3 Bart Veldkamp (BE) 6 min 28.31 s
4 Bob de Jong (NL) 6 min 31.37 s
5 Frank Dittrich (DE) 6 min 32.17 s
6 Taubenrauch (DE) 6 min 35.21 s
Rintje zat ertussen
dank jequote:Op woensdag 2 januari 2008 04:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik dat gun........
Teveel adrealine?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:00 schreef broer het volgende:
Ja, goeiemorgen.
En nu wil ik graag een goeie verklaring voor het feit dat ik nog steeds wakker ben, terwijl ik de afgelopen nacht maar vier uur heb geslapen.
Accuraat heb ik al mijn hele leven problemen mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:05 schreef broer het volgende:
Of in ieder geval veel accurater.
Is daar al een statistiek van?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij zuip jij nog meer dan Lamon, of niet?
kan, na 4 dagen niks...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij zuip jij nog meer dan Lamon, of niet?
O, nee, ik denk dat Lamon wel iets consistenter is. Die zuipt wel elke dag.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef Ole het volgende:
kan, na 4 dagen niks...
Het is wel grappig hoezeer men een persoon denkt te kennen hier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, nee, ik denk dat Lamon wel iets consistenter is. Die zuipt wel elke dag.
Nou, daar was Lamon toch wel aardig duidelijk over, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:21 schreef schvvmert het volgende:
Het is wel grappig hoezeer men een persoon denkt te kennen hier.
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, daar was Lamon toch wel aardig duidelijk over, of niet?
Maar ik ben er wel hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Elk goed topic heeft zo iemand nodig.
ga jij lekker opflikkeren!quote:
Hoer op postflikkerquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op de reactie.
Nee je hebt geen gevatte opmerking terugquote:
svann!quote:
Mijn haan is met de kerst gesneuveld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je hebt geen gevatte opmerking terug
nou kom maar op danquote:
dame hierquote:
Maar wel vette billen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:08 schreef Ole het volgende:
kip is altijd lekker hoor,
En nu blijf je heel de nacht wakker om je niet te verslapen ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn haan is met de kerst gesneuveld.
mijn slaapmaatje (kat!) ligt hier in coma op de bankquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:11 schreef svann het volgende:
Wonderlijk hoe rond twaalven het besef dat er een bed op me staat te wachten verdwijnt.
Ik ga vanalles lezen en doen, en opeens is het uren later.
Jammer alleen dat mijn wekker niet altijd zo flexibel is.
Hm... Naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het allereerste mailtje dat ik in 2008 opensloeg, was een dramatische van een internetmaatje in Amerika. Hij schreef dat hij zwaar depressief is en het allemaal niet ziet zitten. Het leek goddomme wel alsof hij er een eind aan zou gaan makenIk heb uiteraard geantwoord en nog eens een mailtje gestuurd, maar nog steeds niks gehoord. Ik ben er helemaal niet gerust op.
Je bent goed, maar opscheppen levert weer minpunten opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ben ik goed of ben ik goed ?
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
Dat is niet zo'n probleem.quote:
Het punt is dat hij ook schrijft dat zijn internetactiviteiten deel van het probleem zijn, dus als hij voor langere tijd off line is om zaken op een rijtje te zetten, dan lijkt me dat juist heel goed. Maar je kunt niet zo'n mail versturen en je vrienden compleet in het ongewisse laten hoe het verder met je gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
Hm... Naar.
Aan de andere kant: wie depressief is, heeft geen zin om mailtjes te beantwoorden. (Gok ik.) Dus er is ook niet onmiddellijk een man overboord.
(Maar ik snap dat je je zorgen maakt, hoor.)
hij ging ziek naar huisquote:
quote:
quote:
Het gaat wel hard de laatste dagen zo te zien..quote:
Lieve tong, dat 'goeiemorgen'-gedoe ben ik nou wel een beetje zat.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Hee wyccie!! Hoe gaat het?
Het moet mij even van het hart dat ik verdomme nog maar één dag vrij ben, alleen morgen nog maar, en dan moet ik dinsdag, na 25 dagen vakantie, alweer aan het werk! Het zou verboden moeten worden, gadverdamme!!!
Oprah-slaaf zijn lijkt me echt de mooiste baan ter wereldquote:Op maandag 14 januari 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
En Marble, daar heb ik mijn personeel voor hoor!
quote:What Oprah says is law.
What Oprah does is right.
Oprah is inspiration.
We are her adopted children and humble servants.
We will follow her into greatness... first, President of the United States, then Queen of the World
Ja, en uiteraard niet, dus sorry is niet nodig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:10 schreef sig000 het volgende:
Zulke dingen zijn kut, sorry kan er niets aan doen.
Machteloos is wel meestal wat we zijn, het noodlot slaat willekeurig toe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en uiteraard niet, dus sorry is niet nodig.
Ik moest het gewoon even kwijt. Soort van machteloos gevoel enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |