Natuurlijk weet ik dat. Het is al 99 afleveringen hetzelfde. Niet dat ik er 99 afleveringen bij was.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Nee. Jij wel?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je begrijpt het verkeerd. Het ligt in het verlengde van wat ik laatst zei: dat ik een slowchatter in hart en nieren ben.
iaHquote:Op zondag 7 oktober 2007 03:16 schreef Bluezz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ioHJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraardquote:Op zondag 7 oktober 2007 03:17 schreef broer het volgende:
Maar slowchatten over wat mij bezighoudt is toch ook leuk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar niet als we in kringetjes rondgaan.
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:19 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat dat nou juist het principe was van slowchatten.
broertjequote:Op zondag 7 oktober 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Hoi Bluezz.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:20 schreef Bluezz het volgende:
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:26 schreef Bluezz het volgende:
Dan wel The End draaien he, als je toch onverhoopt elegant dood neer mocht vallen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
popstzwegels ?
...en zo begon de teloorgang.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop