Natuurlijk weet ik dat. Het is al 99 afleveringen hetzelfde. Niet dat ik er 99 afleveringen bij was.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Nee. Jij wel?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je begrijpt het verkeerd. Het ligt in het verlengde van wat ik laatst zei: dat ik een slowchatter in hart en nieren ben.
Uiteraardquote:Op zondag 7 oktober 2007 03:17 schreef broer het volgende:
Maar slowchatten over wat mij bezighoudt is toch ook leuk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar niet als we in kringetjes rondgaan.
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:19 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat dat nou juist het principe was van slowchatten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:20 schreef Bluezz het volgende:
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:26 schreef Bluezz het volgende:
Dan wel The End draaien he, als je toch onverhoopt elegant dood neer mocht vallen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
popstzwegels ?
...en zo begon de teloorgang.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
De creme de la creme van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeizingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internet schapen, ik weet het eigenlijk ook niet, als het maar iets is zonder een etc. erachter.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
...ik weet het eigenlijk ook niet..
Dan zouden we gaan meeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:54 schreef svann het volgende:
Die nummering, he?
Honderd had eigenlijk iets utopisch.
Wat zal ik zeggen, Lamon. Wij zijn uberhaupt de enige mensen uit deze reeks die wel eens samen in een kroeg hebben gezeten (al weet ik er niet zo veel meer van).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zouden we gaan meeten.
Maar de praktijk zal zijn dat niemand kan/wil en dat ik uiteindelijk samen met I.R. moet gaan besluiten of om met zijn tweeen naar de pub te gaan nou wel zoveel zin heeft, en uiteindelijk het helemaal niet doorgaat.
En eigenlijk is dat misschien wel beter ook.
True. Al minstens 3-4 jaar geleden, trouwens. En Ole en ik waren ook op de legendarische eenmalige mixmeet, maar die is al bijna 5 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |