quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:00 schreef troma78 het volgende:
Tja, wat moet ik daar nou op zeggen Baboon... Vind je W nou nog leuk of niet? Het klinkt namelijk Als van; eigenlijk wel, maar dan had ik er eigenlijk eerder iets mee moeten doen...
Ik heb deze al een tijdje als pc-behangquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:26 schreef Marble het volgende:
ER wat woon jij mooi!! Daar mogen de semibikkelaars ook wel van genieten:
[afbeelding].
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
En als verse vrijgezel mag ik best anderen hun geluk ontzeggen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanmiddag ook zo ongeveer weer vrijgezel ben geworden. Al weet ik dat niet helemaal zeker.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laten we even analyseren.
1) ik wist niet dat je geen vrijgezel was.
2) Ongeveer? Ze(?) heeft het min of meer uitgemaakt?
3) Was je dronken/stoned/slaperig/afgeleid?
En daar léén jij je voor?quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:22 schreef broer het volgende:
haar vriend
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En daar léén jij je voor?
Niemand is perfectquote:Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef broer het volgende:
En als je een bijna perfect meisje tegenkomt, moet je concessies doen, hè?
Nee. Ik vind het alleen een beetje suf. Want een vrouw (of man) die eigenlijk al een ander heeft, dat levert alleen maar een gebroken hart op. Maar ja, jij bent een romanticus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Ben ik nou heel diep in je achting gedaald, Wa?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wou dat ik zo'n Claudia_x was die nu heel boos op je kon worden, broer.
Maar goed, bijna perfecte meisjes zijn wel wat misdaden waard.
En ad 1) vind ik wel dat je dat soort dingen in deze reeks moet delen. Het is toch een soort van (extra) dagboek.
Wat I.R. zegt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ja, ik weet niet of je als persoon-die-iets-doet-met-iemand-met-partner meteen niet meer vrijgezel bent. Nog sterker, het is juist het perfecte excuus om je alsnog als 100% vrijgezel te gedragen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog sterker, het is juist het perfecte excuus om je alsnog als 100% vrijgezel te gedragen.
Vandaar het woordje 'bijna'.quote:
quote:Nee. Ik vind het alleen een beetje suf. Want een vrouw (of man) die eigenlijk al een ander heeft, dat levert alleen maar een gebroken hart op. Maar ja, jij bent een romanticus.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
De morele superioriteit van Claudia_x zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Zelden een conservatiever mens tegengekomen online. Ik zou het zelfs alleen maar doen om dat soort mensen dwars te zitten.
Vanaf nu zal ik dat soort dingen delen, oké?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, zo ben ik dan toch weer niet. Ik ben zelf toch wel behoorlijk monogaam, geloof ik.
Welnee, ik kan heus wel het onderscheid makenquote:Op zondag 7 oktober 2007 02:37 schreef broer het volgende:
Ik ben helemaal geen romanticus. (Je verwart me met Lamon, denk ik.)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, aan de andere kant ben ik nog geen bijna perfecte vrouw tegengekomen dus kan ik gemakkelijk dit soort hypocriete onzin uitkramen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, ik kan heus wel het onderscheid maken![]()
Nou, als ik een relatie heb dan betrek ik mijn normen en waarden (in casu, dat ze niet moet vreemdgaan) ook op haar hoor. Maar goed, ik stem CDA, dus je had vas niet anders verwachtquote:Op zondag 7 oktober 2007 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik lul ook uit mijn nek, natuurlijk. Ze is helemaal niet bijna perfect. Maar dat léék ze wel, en dat vind ik meer dan voldoende.
Overigens zou ik nooit zo'n gelijkheidsbeginsel aanhangen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen Normen En Waarden. Dat ik monogaam ben, betekent niet dat zij dat ook moet zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, als ik een relatie heb dan betrek ik mijn normen en waarden (in casu, dat ze niet moet vreemdgaan) ook op haar hoor. Maar goed, ik stem CDA, dus je had vas niet anders verwacht.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik - nu ik het teruglees - een stuk toleranter klink dan ik had verwacht dat ik zou zijn.
Zeg me dat het NIET zo is...quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, ik stem CDA
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, de vraag is dus: mag jouw vriendin vreemdgaan binnen jullie relatie?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je al een plan hoe je hem bij haar weg kan krijgen?
Kansloos.quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je al een plan hoe je hem bij haar weg kan krijgen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Kansloos.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
spannend hoor. Nou ja, veel sterkte, zowel met Haar als met de Morele Verontwaardiging, ik ga lekker in m'n eentje in bed liggen, dat geeft tenminste zekerheid.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:03 schreef broer het volgende:
sociologische analyses
Je begrijpt het verkeerd. Het ligt in het verlengde van wat ik laatst zei: dat ik een slowchatter in hart en nieren ben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Beviel het onderwerp je niet, Wa?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, die heb ik al gezien vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |