Natuurlijk weet ik dat. Het is al 99 afleveringen hetzelfde. Niet dat ik er 99 afleveringen bij was.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Nee. Jij wel?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je begrijpt het verkeerd. Het ligt in het verlengde van wat ik laatst zei: dat ik een slowchatter in hart en nieren ben.
Uiteraardquote:Op zondag 7 oktober 2007 03:17 schreef broer het volgende:
Maar slowchatten over wat mij bezighoudt is toch ook leuk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar niet als we in kringetjes rondgaan.
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:19 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat dat nou juist het principe was van slowchatten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:20 schreef Bluezz het volgende:
En dan moeten wij zeggen 'klopt' wickut.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:26 schreef Bluezz het volgende:
Dan wel The End draaien he, als je toch onverhoopt elegant dood neer mocht vallen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
popstzwegels ?
...en zo begon de teloorgang.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
En nog iets met hersenspinsels, revelaties, etc.
De creme de la creme van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeizingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internet schapen, ik weet het eigenlijk ook niet, als het maar iets is zonder een etc. erachter.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:14 schreef broer het volgende:
...ik weet het eigenlijk ook niet..
Dan zouden we gaan meeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:54 schreef svann het volgende:
Die nummering, he?
Honderd had eigenlijk iets utopisch.
Wat zal ik zeggen, Lamon. Wij zijn uberhaupt de enige mensen uit deze reeks die wel eens samen in een kroeg hebben gezeten (al weet ik er niet zo veel meer van).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zouden we gaan meeten.
Maar de praktijk zal zijn dat niemand kan/wil en dat ik uiteindelijk samen met I.R. moet gaan besluiten of om met zijn tweeen naar de pub te gaan nou wel zoveel zin heeft, en uiteindelijk het helemaal niet doorgaat.
En eigenlijk is dat misschien wel beter ook.
True. Al minstens 3-4 jaar geleden, trouwens. En Ole en ik waren ook op de legendarische eenmalige mixmeet, maar die is al bijna 5 jaar geleden.quote:
En waar gaat de tendens van het gesprek dan heen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:01 schreef broer het volgende:
Goed gespreksonderwerp.
Wat jij en I.R. allebei zeiden. Dat-ie er nooit komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:09 schreef Lamon het volgende:
En waar gaat de tendens van het gesprek dan heen?
Alles draait om evenwicht. Al ligt het centrum van dat evenwicht bij iedereen weer anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Ik heb vanavond eerst fanatiek gefitnesst, en daarna heerlijk ontspannen bier gedronken. Als het goed is heft alles elkaar op. Wat een idylle..
Ik heb jou ooit bijna ontmoet, broer. 5,5 jaar geleden op de VV-meet. Aleen viel die middenin m'n eindexamens, waardoor ik niet kon komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat jij en I.R. allebei zeiden. Dat-ie er nooit komt.
Is dat alweer zo lang geleden? Godverdomme. De nostalgie, de nostalgie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb jou ooit bijna ontmoet, broer. 5,5 jaar geleden op de VV-meet. Aleen viel die middenin m'n eindexamens, waardoor ik niet kon komen.
Kan op dit moment maar 2 nummers vinden. 1 vind ik goed, 1 vind ik helemaal niets, dus ik wacht nog even tot ie beter verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, Lamon, ken jij 'Nux Vomica' van The Veils eigenlijk wel? Dat lijkt me wel iets voor jou.
Bij een halve nog net.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Ik had een honger kick. Een hele haan op net. Spoor ik ?
Maar slapen is geen optie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben melig en verveel me te pletter.
Ja, hij had een nieuwe asbak nodig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Tong, heb je de nieuwe Radiohead al gehoord?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Zat te vertellen, maar dat kan ik allemaal niet posten![]()
Slapen is altijd een optie, maar mijn glas is nog niet leeg. Dat is zonde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Maar slapen is geen optie?
Kunnen is één, willen is een tweede.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Ik heb vorige week ook 'mijn hart uitgestort'. Dan kun jij dat ook best.
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Slapen is altijd een optie, maar mijn glas is nog niet leeg. Dat is zonde.
Voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen is één, willen is een tweede.
Bovendien ben ik nog niet dronken genoegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling. [ afbeelding ]
Zeg, wij hielden vorige week geen pistool tegen je hoofd, hoor. Als je revelaties wilt doen, dan heb je 't goede topic te pakken. Maar dat betekent nog niet dat we dat allemaal moeten doen.quote:Voor wat hoort wat.
Ah, je hebt ook doelen in je leven. Dat is helemáál mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Bovendien ben ik nog niet dronken genoeg![]()
Nu straf je me omdat ik het verkeerd begrepen heb.quote:Zeg, wij hielden vorige week geen pistool tegen je hoofd, hoor. Als je revelaties wilt doen, dan heb je 't goede topic te pakken. Maar dat betekent nog niet dat we dat allemaal moeten doen.
Ja, één keer per week dronken zijn lijkt me een loffelijk streven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Ah, je hebt ook doelen in je leven. Dat is helemáál mooi.
Ik straf je helemaal nietquote:Nu straf je me omdat ik het verkeerd begrepen heb.
Dat als ik mijn hele hebben en houden op tafel gooi, dat jullie - i.c. jij - dat ook zouden doen. Ik klik al de hele week hartstikke nieuwsgierig op dit topic als er een nieuwe reactie is. Maar niks...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik straf je helemaal nietWat had je verkeerd begrepen? Dat revelaties een verplichting zijn?
Je verwachtingen zijn te hoog gespannen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Dat als ik mijn hele hebben en houden op tafel gooi, dat jullie - i.c. jij - dat ook zouden doen. Ik klik al de hele week hartstikke nieuwsgierig op dit topic als er een nieuwe reactie is. Maar niks...
Ik vind het zat. En nu ga ikquote:Overigens is één keer per week dronken te weinig.
Nee ik ben wel benieuwd. Hun debuutalbum was briljant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Tong, heb je de nieuwe Radiohead al gehoord?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd dat ik de manager van K3 was en dat we als superhelden (uiteraard in kekke outfits, compleet met maskers en neonkleurige maillots) de hele wereld overvlogen om misdaad te bestrijden.
Hebben jullie ook wel eens zulke dromen?
Toevallig droomde ik vorige week exáct hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd dat ik de manager van K3 was en dat we als superhelden (uiteraard in kekke outfits, compleet met maskers en neonkleurige maillots) de hele wereld overvlogen om misdaad te bestrijden.
Maar in jouw droom was jij natuurlijk Kristel in plaats van hun manager.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Toevallig droomde ik vorige week exáct hetzelfde.
Owjee wat nu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Ik wil graag even memoreren dat Elizabeth zich al elf dagen niet in dit topic heeft laten zien.
Ow shit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:01 schreef broer het volgende:
Ah, de deel-honderd-meet is bijna actueel. Goed gespreksonderwerp.
Zulke dromen heb ik na het omvallen niet daarna ergens halverwege word ik wakker en denk dat ik er weer ben maar toch niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Denk jij dat er cateraars zijn die zoveel bier op voorraad hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon een cateraar regelen?
Pfffff, ik zit me toch over te peizen, niet normaal meer!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
De creme de la creme van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeizingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internet schapen, ik weet het eigenlijk ook niet, als het maar iets is zonder een etc. erachter.
Ben ik voor. Kunnen we niet gewoon een cafe afhuren? De bovenverdieping van de Fiddlers in Den Haag is volgens mij best betaalbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon een cateraar regelen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Ik wil graag even memoreren dat Elizabeth zich al elf dagen niet in dit topic heeft laten zien.
En jij kunt ook al de pot op.quote:
..en we voelen ons daarom zeer gewaardeerd uiteraard..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
En ik post nu alleen maar omdat ik toch niks met nederlandse cateraars heb en toch kwijt moet dat ik een kutweek tegemoet ga.
Moet ik hier nu echt op reageren?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en we voelen ons daarom zeer gewaardeerd uiteraard..
En ik deed nog wel zó sympathiek.quote:
Schoonfamilie is altijd fijn.quote:En ik post nu alleen maar omdat ik toch niks met nederlandse cateraars heb en toch kwijt moet dat ik een kutweek tegemoet ga.
Doe maar niet, ik wordt alleen maar depressief van al die dergelijke non-problemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt op reageren?![]()
![]()
Je spelling gaat er ook al van achteruit. Het is me wat!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wordt alleen maar depressief van al die dergelijke non-problemen.
Ik ga meer drinken bij slechte concerten. Het is al een klein wonder dat ik uberhaupt nog in staat ben om te posten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Je spelling gaat er ook al van achteruit. Het is me wat!!!
Hebben ze daar wel karaoke?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben ik voor. Kunnen we niet gewoon een cafe afhuren? De bovenverdieping van de Fiddlers in Den Haag is volgens mij best betaalbaar.
quote:Op donderdag 27 april 2006 03:22 schreef Lamon het volgende:
Nu ik er trouwens over nadenk, het was niet alleen mijn eerste ban-kloon, maar later heb ik em ook nog gebruikt toen het me wel melig leek om mijn username ongeldig te maken door mijn emailadres te veranderen in een niet bestaand adres, zodat ik nevernooit meer met mijn eigen username op het forum zou komen.
Ik ben eigenlijk best wel een randdebiel af en toe..
Ach gut!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:20 schreef Lamon het volgende:
Om het natuurlijke maar inmiddels ook een beetje zielige patroon van weggaan en weer terugkomen te doorbreken, ga ik nu mijn email in iets niet bestaands veranderen, zodat ik mezelf niet meer lastig kan vallen met het inloggen op dit forum.
Done, over, uit...
Het spijt me. Maar het is niet alleen mijn feesie he.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:43 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd IR morgen
hoorden van Vork dat je mij niet hebt uitgenodigd![]()
In wat voor kroegen draaien ze in hemelsnaam K&L,S&P?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb vanavond nog heerlijk meegezongen met Knolraap en lof, schorseneren en prei. Het meerendeel van mijn omgeving kende het niet
Uit heimelijke verliefdheid?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:33 schreef broer het volgende:
de bezoekers elkaar vertwijfeld aankijken?
Ik kijk zeer regelmatig jaren '50-films mijn beste svann, want zoals we allemaal weten is dat by far het beste decennium uit de Hollywoodgeschiedenis van allemaal. Om maar wat pareltjes te noemen die allemaal uit de fifties stammen:quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:04 schreef svann het volgende:
Heb jij laatstelijk soms jaren vijftig films gekeken, Marble?
Owwwwww, OOWWWWWWWWWWWWW, Owwwwwwwwwquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik kijk zeer regelmatig jaren '50-films mijn beste svann, want zoals we allemaal weten is dat by far het beste decennium uit de Hollywoodgeschiedenis van allemaal. Om maar wat pareltjes te noemen die allemaal uit de fifties stammen:
Singin' in the Rain.
Vertigo.
North by Northwest.
A Streetcar Named Desire.
Some Like It Hot.
To Catch a Thief.
Rebel Without a Cause.
Sunset Boulevard.
All About Eve.
En ga zo maar door. Vele van mijn favoriete films aller tijden komen uit de jaren '50..
Nee. De voorgaande jaren moest ik mensen om half 7 uit m'n kamer jagen, maar dit jaar heeft het gewerkt en had ik om half 2 rust. Maar het was nog wel gezellig, en ik heb besloten om met twee vrienden een cabarettrio op te richten met de naam 'de gebroeders Henk'. Eigenlijk ging de hele avond verloren aan een discussie over die naam. Maar goed, vanavond heb ik m'n laatste soosavond gehad voor ik vrijdag de hamer en daarmee de macht overdraag aan een nieuwe rector, dus we mogen wel stellen dat ik in emotionele tijden leef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Is I.R. nog steeds aan het bijkomen van zijn feest?
Nou, ze gingen zelf weg (al had ik vantevoren in m'n mailtje wel gezet dat het om een korte bieravond zou gaan)! Op zulke momenten zelf ben ik namelijk altijd heel zwak en wil ik alleen maar meer bier drinken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Om half twee al. Je wordt werkelijk oud, I.R. Welkom bij de club!
Sja, wat kan ik daar aan doen? Ik deed al nooit mee met plaatjes raden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
ER rAad je plaatje is na 10 uur niks meer
Ook dat ligt niet aan mij hoor lieverd. Concept is gewoon uitgewerkt denk ik.quote:
Lucky you!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, even mededelen dat ik morgen heerlijk een bank holiday heb in verband met Halloween, en ik dus niet alleen een uur langer heb mogen uitslapen vandaag, maar morgen alweer mag uitslapen.
Mijn associatie is idd Jur.Park, maar ook vooral ERquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Welk boek broer?? Ennuh, ik ken dat zooooo goed, jezelf compleet verliezen in een boek, en alles lekker aan je voorbij laten gaan tot het uit is!!!
Ik heb ook weer een fraaie te pakken overigens. Ik ben helemaal Michael Crichton fan op het moment. Ik heb eerst 'State of fear' gelezen. En was verbouwereerd met de research die de beste man had gepleegd, en waar dus gewoon melding van gemaakt wordt in het boek. Sindsdien ben ik wel minder bezorgd over de global warming in ieder geval!!!!!
Nu ben ik bezig in 'Next'. Creepy boek over genetic adjustments. En wederom heeft meneer 'Jurassic Park' ontzettend veel research gepleegd voor hij ging schrijven.
Ik geniet er met volle teugen van in ieder geval!!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:24 schreef svann het volgende:
En ER, een traditionele ierse blom?
Wel mooi!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn associatie is idd Jur.Park, maar ook vooral ER
'Talk Talk' van T.C. Boyle. Gewoon een lekker boek. Helaas is dat altijd slecht voor mijn nachtrust. Niet omdat het te spannend is, maar omdat ik te benieuwd ben naar wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Welk boek broer??
Dat doet me dus denken aan die film van Al Gore. Hoe kan het dat hij zulke sterke wetenschappelijke feiten weet aan te dragen en dat er toch mensen zijn die er tegenin gaan? (Oké, sommige zaken zijn wat propagandistisch, maar het totale plaatje moet toch wel waar zijn. Anders kun je zo'n film toch niet maken?) Wat stelt een Crichton daar zoal tegenover?quote:Sindsdien ben ik wel minder bezorgd over de global warming in ieder geval!!!!!
Welnee. Het was tijd voor iets anders. Meer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:24 schreef svann het volgende:
broer, je plaatje lijkt wel zo'n lifeline monitor.
Is dat symbolisch?
* Bluezz kijkt ff en kust de rest hier alvast gbquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten ER.Bluezz krijgt een kusje in Hools.
Me cultuurbarbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Plaatje is een echte originele Tudor Rose!!
Tja, als je jezelf ElizabethR noemt moet je uiteraard eigenlijk wel Tudoriaans op een forum verschijnen.
Ik heb ongeveer 500 kanalen met mijn digital SKYquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:42 schreef svann het volgende:
[..]
Me cultuurbarbaar.
De BBC heeft vrijdagavonds The Tudors als serie. Heb jij ook BBC daar?
Ik hoop maar dat die geen comeback gaat doen dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn vroegere heldin Siouxsie was vanavond op tv. Ze is rond de 50, maar liep in een stoeipakje voor iemand van rond de 20 en onder de gebruikelijke dikke laag make-up leek ze 60. Wat een schrik. Nou ja, we mogen in ieder geval blij zijn dat ze niet botoxt![]()
We moeten allemaal te rade gaan, dit gaat niet goed.quote:Op maandag 5 november 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Alle slowchats waar ik in post gaan zienderogen achteruit. Stuk voor stuk. Moet ik, zoals dat zo mooi heet, bij mezelf te rade?
Sjezus, bedtijd manquote:
quote:
We gaan hier gewoon weer nieuw leven inblazenquote:Op maandag 5 november 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Alle slowchats waar ik in post gaan zienderogen achteruit. Stuk voor stuk. Moet ik, zoals dat zo mooi heet, bij mezelf te rade?
Daar heb ik heel pas nog op geklikt, maar ik had geen geduld om mijn school-Frans weer op te poetsen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
Precies!! Klik ook maar even op de link in mijn sig, dan wordt mijn stadje tenminste nieuw leven ingeblazen!!
WHAHAHAHA. De Jamai-smiley! Ik heb 'm ook nog ergens.quote:
Hmmm, maar we wisten het wel hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Bluezz het volgende:
Toen zat ie nog heftig in de kast dames [ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
We gaan hier gewoon weer nieuw leven inblazen![]()
Ik klik mooi niet!! Vast weer K3quote:Op zondag 11 november 2007 04:44 schreef Marble het volgende:
Gaat alles goed met je ER? Misschien moet je even langs de dokter?
Dat is niet raar maar juist fantastisch dwerg, want dat is het beste nummer ooit gemaakt, dus het is heel fijn en vleiend dat ik met het beste nummer ooit geassocieerd word.quote:Op zondag 11 november 2007 04:53 schreef dwerg het volgende:
Hoi Marble, ik hoorde afgelopen week World of our own van Westlife op de radio, en ik moest aan jou denken. Raar is dat.
quote:Op zondag 11 november 2007 04:53 schreef dwerg het volgende:
Westlife
quote:
Nou vooruit, geen foto dan, maar wel een filmpje van hem en zijn briljante protegé.quote:Nou nog een foto van Louis Walshen mijn nacht is definitief verpest!!!!!
Welterusten oma.quote:Ik ga gauw naar bed!!
huhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling. [ afbeelding ]
[..]
Voor wat hoort wat.
Als je het in je scriptie maar niet over een 'object van mijn affectie' hebt, dan komt het vast goed. EN veel plezier met Rian(ne), Rowena, Rebecca, Rachel, Roos, Riena, Ramona, Remke, Renee, Renske, Robin, Riet, Romy, Rosaly, Rosanne, Roxane of hoe ze dan ook heet.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik heb een nieuw object van mijn affectie. Ze heet R. en lacht heel lief..
En morgen lever ik versie 3 van m'n scriptie in en gaat ie naar de tweede lezer. Dus ik ga niet heel ontevreden slapen.
Rwanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je het in je scriptie maar niet over een 'object van mijn affectie' hebt, dan komt het vast goed. EN veel plezier met Rian(ne), Rowena, Rebecca, Rachel, Roos, Riena, Ramona, Remke, Renee, Renske, Robin, Riet, Romy, Rosaly, Rosanne, Roxane of hoe ze dan ook heet.
Voor mijn partquote:
86!!!!quote:
Ik ben er nog steeds niet overheen dat Dirkjan uit mijn Parool is verdwenen.quote:
Is dat je SBS-broer?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:28 schreef broer het volgende:
De hufter.
Wil ik hem even bellen om hem eraan te herinneren dat hij dankbaar hoort te zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Dan had ik die telefoons niet eens opgestuurd.
Ja, ik sprak hem gisteren nog. Ik weet niet welke van de twee telefoontjes hij gebruikte.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Nou, graag. Heb je het nummer?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:45 schreef broer het volgende:
O, als het zo zit, mag hij mij jouw nummer ook wel eens geven.
Met zoeken op telefoongids.nl op "Wickedangel, ergens ten westen van mij" konden ze me niet helpen, dus ik vermoedde al zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |