huhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling. [ afbeelding ]
[..]
Voor wat hoort wat.
Als je het in je scriptie maar niet over een 'object van mijn affectie' hebt, dan komt het vast goed. EN veel plezier met Rian(ne), Rowena, Rebecca, Rachel, Roos, Riena, Ramona, Remke, Renee, Renske, Robin, Riet, Romy, Rosaly, Rosanne, Roxane of hoe ze dan ook heet.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik heb een nieuw object van mijn affectie. Ze heet R. en lacht heel lief..
En morgen lever ik versie 3 van m'n scriptie in en gaat ie naar de tweede lezer. Dus ik ga niet heel ontevreden slapen.
Rwanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je het in je scriptie maar niet over een 'object van mijn affectie' hebt, dan komt het vast goed. EN veel plezier met Rian(ne), Rowena, Rebecca, Rachel, Roos, Riena, Ramona, Remke, Renee, Renske, Robin, Riet, Romy, Rosaly, Rosanne, Roxane of hoe ze dan ook heet.
Voor mijn partquote:
86!!!!quote:
Ik ben er nog steeds niet overheen dat Dirkjan uit mijn Parool is verdwenen.quote:
Is dat je SBS-broer?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:28 schreef broer het volgende:
De hufter.
Wil ik hem even bellen om hem eraan te herinneren dat hij dankbaar hoort te zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Dan had ik die telefoons niet eens opgestuurd.
Ja, ik sprak hem gisteren nog. Ik weet niet welke van de twee telefoontjes hij gebruikte.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Nou, graag. Heb je het nummer?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:45 schreef broer het volgende:
O, als het zo zit, mag hij mij jouw nummer ook wel eens geven.
Met zoeken op telefoongids.nl op "Wickedangel, ergens ten westen van mij" konden ze me niet helpen, dus ik vermoedde al zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is geheim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |