Kan op dit moment maar 2 nummers vinden. 1 vind ik goed, 1 vind ik helemaal niets, dus ik wacht nog even tot ie beter verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, Lamon, ken jij 'Nux Vomica' van The Veils eigenlijk wel? Dat lijkt me wel iets voor jou.
Bij een halve nog net.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Ik had een honger kick. Een hele haan op net. Spoor ik ?
Maar slapen is geen optie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben melig en verveel me te pletter.
Ja, hij had een nieuwe asbak nodig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Tong, heb je de nieuwe Radiohead al gehoord?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Zat te vertellen, maar dat kan ik allemaal niet posten![]()
Slapen is altijd een optie, maar mijn glas is nog niet leeg. Dat is zonde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Maar slapen is geen optie?
Kunnen is één, willen is een tweede.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Ik heb vorige week ook 'mijn hart uitgestort'. Dan kun jij dat ook best.
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Slapen is altijd een optie, maar mijn glas is nog niet leeg. Dat is zonde.
Voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen is één, willen is een tweede.
Bovendien ben ik nog niet dronken genoegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Goeie instelling, Wa. Bijzonder goeie instelling. [ afbeelding ]
Zeg, wij hielden vorige week geen pistool tegen je hoofd, hoor. Als je revelaties wilt doen, dan heb je 't goede topic te pakken. Maar dat betekent nog niet dat we dat allemaal moeten doen.quote:Voor wat hoort wat.
Ah, je hebt ook doelen in je leven. Dat is helemáál mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Bovendien ben ik nog niet dronken genoeg![]()
Nu straf je me omdat ik het verkeerd begrepen heb.quote:Zeg, wij hielden vorige week geen pistool tegen je hoofd, hoor. Als je revelaties wilt doen, dan heb je 't goede topic te pakken. Maar dat betekent nog niet dat we dat allemaal moeten doen.
Ja, één keer per week dronken zijn lijkt me een loffelijk streven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Ah, je hebt ook doelen in je leven. Dat is helemáál mooi.
Ik straf je helemaal nietquote:Nu straf je me omdat ik het verkeerd begrepen heb.
Dat als ik mijn hele hebben en houden op tafel gooi, dat jullie - i.c. jij - dat ook zouden doen. Ik klik al de hele week hartstikke nieuwsgierig op dit topic als er een nieuwe reactie is. Maar niks...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik straf je helemaal nietWat had je verkeerd begrepen? Dat revelaties een verplichting zijn?
Je verwachtingen zijn te hoog gespannen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Dat als ik mijn hele hebben en houden op tafel gooi, dat jullie - i.c. jij - dat ook zouden doen. Ik klik al de hele week hartstikke nieuwsgierig op dit topic als er een nieuwe reactie is. Maar niks...
Ik vind het zat. En nu ga ikquote:Overigens is één keer per week dronken te weinig.
Nee ik ben wel benieuwd. Hun debuutalbum was briljant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Tong, heb je de nieuwe Radiohead al gehoord?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd dat ik de manager van K3 was en dat we als superhelden (uiteraard in kekke outfits, compleet met maskers en neonkleurige maillots) de hele wereld overvlogen om misdaad te bestrijden.
Hebben jullie ook wel eens zulke dromen?
Toevallig droomde ik vorige week exáct hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd dat ik de manager van K3 was en dat we als superhelden (uiteraard in kekke outfits, compleet met maskers en neonkleurige maillots) de hele wereld overvlogen om misdaad te bestrijden.
Maar in jouw droom was jij natuurlijk Kristel in plaats van hun manager.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Toevallig droomde ik vorige week exáct hetzelfde.
Owjee wat nu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Ik wil graag even memoreren dat Elizabeth zich al elf dagen niet in dit topic heeft laten zien.
Ow shit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:01 schreef broer het volgende:
Ah, de deel-honderd-meet is bijna actueel. Goed gespreksonderwerp.
Zulke dromen heb ik na het omvallen niet daarna ergens halverwege word ik wakker en denk dat ik er weer ben maar toch niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 05:45 schreef Marble het volgende:
Denk jij dat er cateraars zijn die zoveel bier op voorraad hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon een cateraar regelen?
Pfffff, ik zit me toch over te peizen, niet normaal meer!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
De creme de la creme van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeizingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internet schapen, ik weet het eigenlijk ook niet, als het maar iets is zonder een etc. erachter.
Ben ik voor. Kunnen we niet gewoon een cafe afhuren? De bovenverdieping van de Fiddlers in Den Haag is volgens mij best betaalbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we niet gewoon een cateraar regelen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Ik wil graag even memoreren dat Elizabeth zich al elf dagen niet in dit topic heeft laten zien.
En jij kunt ook al de pot op.quote:
..en we voelen ons daarom zeer gewaardeerd uiteraard..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
En ik post nu alleen maar omdat ik toch niks met nederlandse cateraars heb en toch kwijt moet dat ik een kutweek tegemoet ga.
Moet ik hier nu echt op reageren?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en we voelen ons daarom zeer gewaardeerd uiteraard..
En ik deed nog wel zó sympathiek.quote:
Schoonfamilie is altijd fijn.quote:En ik post nu alleen maar omdat ik toch niks met nederlandse cateraars heb en toch kwijt moet dat ik een kutweek tegemoet ga.
Doe maar niet, ik wordt alleen maar depressief van al die dergelijke non-problemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt op reageren?![]()
![]()
Je spelling gaat er ook al van achteruit. Het is me wat!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wordt alleen maar depressief van al die dergelijke non-problemen.
Ik ga meer drinken bij slechte concerten. Het is al een klein wonder dat ik uberhaupt nog in staat ben om te posten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Je spelling gaat er ook al van achteruit. Het is me wat!!!
Hebben ze daar wel karaoke?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben ik voor. Kunnen we niet gewoon een cafe afhuren? De bovenverdieping van de Fiddlers in Den Haag is volgens mij best betaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |