Hm... Naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het allereerste mailtje dat ik in 2008 opensloeg, was een dramatische van een internetmaatje in Amerika. Hij schreef dat hij zwaar depressief is en het allemaal niet ziet zitten. Het leek goddomme wel alsof hij er een eind aan zou gaan makenIk heb uiteraard geantwoord en nog eens een mailtje gestuurd, maar nog steeds niks gehoord. Ik ben er helemaal niet gerust op.
Je bent goed, maar opscheppen levert weer minpunten opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ben ik goed of ben ik goed ?
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
Dat is niet zo'n probleem.quote:
Het punt is dat hij ook schrijft dat zijn internetactiviteiten deel van het probleem zijn, dus als hij voor langere tijd off line is om zaken op een rijtje te zetten, dan lijkt me dat juist heel goed. Maar je kunt niet zo'n mail versturen en je vrienden compleet in het ongewisse laten hoe het verder met je gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
Hm... Naar.
Aan de andere kant: wie depressief is, heeft geen zin om mailtjes te beantwoorden. (Gok ik.) Dus er is ook niet onmiddellijk een man overboord.
(Maar ik snap dat je je zorgen maakt, hoor.)
hij ging ziek naar huisquote:
quote:
quote:
Het gaat wel hard de laatste dagen zo te zien..quote:
Lieve tong, dat 'goeiemorgen'-gedoe ben ik nou wel een beetje zat.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Hee wyccie!! Hoe gaat het?
Het moet mij even van het hart dat ik verdomme nog maar één dag vrij ben, alleen morgen nog maar, en dan moet ik dinsdag, na 25 dagen vakantie, alweer aan het werk! Het zou verboden moeten worden, gadverdamme!!!
Oprah-slaaf zijn lijkt me echt de mooiste baan ter wereldquote:Op maandag 14 januari 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
En Marble, daar heb ik mijn personeel voor hoor!
quote:What Oprah says is law.
What Oprah does is right.
Oprah is inspiration.
We are her adopted children and humble servants.
We will follow her into greatness... first, President of the United States, then Queen of the World
Ja, en uiteraard niet, dus sorry is niet nodig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:10 schreef sig000 het volgende:
Zulke dingen zijn kut, sorry kan er niets aan doen.
Machteloos is wel meestal wat we zijn, het noodlot slaat willekeurig toe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en uiteraard niet, dus sorry is niet nodig.
Ik moest het gewoon even kwijt. Soort van machteloos gevoel enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |