Accuraat heb ik al mijn hele leven problemen mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:05 schreef broer het volgende:
Of in ieder geval veel accurater.
Is daar al een statistiek van?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij zuip jij nog meer dan Lamon, of niet?
kan, na 4 dagen niks...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij zuip jij nog meer dan Lamon, of niet?
O, nee, ik denk dat Lamon wel iets consistenter is. Die zuipt wel elke dag.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef Ole het volgende:
kan, na 4 dagen niks...
Het is wel grappig hoezeer men een persoon denkt te kennen hier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, nee, ik denk dat Lamon wel iets consistenter is. Die zuipt wel elke dag.
Nou, daar was Lamon toch wel aardig duidelijk over, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:21 schreef schvvmert het volgende:
Het is wel grappig hoezeer men een persoon denkt te kennen hier.
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, daar was Lamon toch wel aardig duidelijk over, of niet?
Maar ik ben er wel hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Elk goed topic heeft zo iemand nodig.
ga jij lekker opflikkeren!quote:
Hoer op postflikkerquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op de reactie.
Nee je hebt geen gevatte opmerking terugquote:
svann!quote:
Mijn haan is met de kerst gesneuveld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je hebt geen gevatte opmerking terug
nou kom maar op danquote:
dame hierquote:
Maar wel vette billen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:08 schreef Ole het volgende:
kip is altijd lekker hoor,
En nu blijf je heel de nacht wakker om je niet te verslapen ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn haan is met de kerst gesneuveld.
mijn slaapmaatje (kat!) ligt hier in coma op de bankquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:11 schreef svann het volgende:
Wonderlijk hoe rond twaalven het besef dat er een bed op me staat te wachten verdwijnt.
Ik ga vanalles lezen en doen, en opeens is het uren later.
Jammer alleen dat mijn wekker niet altijd zo flexibel is.
Hm... Naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het allereerste mailtje dat ik in 2008 opensloeg, was een dramatische van een internetmaatje in Amerika. Hij schreef dat hij zwaar depressief is en het allemaal niet ziet zitten. Het leek goddomme wel alsof hij er een eind aan zou gaan makenIk heb uiteraard geantwoord en nog eens een mailtje gestuurd, maar nog steeds niks gehoord. Ik ben er helemaal niet gerust op.
Je bent goed, maar opscheppen levert weer minpunten opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ben ik goed of ben ik goed ?
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
Dat is niet zo'n probleem.quote:
Het punt is dat hij ook schrijft dat zijn internetactiviteiten deel van het probleem zijn, dus als hij voor langere tijd off line is om zaken op een rijtje te zetten, dan lijkt me dat juist heel goed. Maar je kunt niet zo'n mail versturen en je vrienden compleet in het ongewisse laten hoe het verder met je gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
Hm... Naar.
Aan de andere kant: wie depressief is, heeft geen zin om mailtjes te beantwoorden. (Gok ik.) Dus er is ook niet onmiddellijk een man overboord.
(Maar ik snap dat je je zorgen maakt, hoor.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |