quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme tong, die shmoopy, die heeft me toch een stel tieten zeg.
Ik ga even mijn muren bevlekken.
De gelijkenissen zijn in ieder geval treffendquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 05:26 schreef Marble het volgende:
Hoi lieverds,
Ik heb voor de OP even een leuk plaatje gemaakt met daarin de vaste cast van deze fabelachtige topiquereeks. Ik heb al onze pasfoto's ervoor gebruikt, vinden jullie niet erg he?
[ afbeelding ]
Goeiemoggelquote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Heel de nacht radio-Bergeijk. Ned-3.
Oh ja goeiemorgen
Je bent een held, Marble.quote:Op maandag 24 december 2007 05:26 schreef Marble het volgende:
Hoi lieverds,
Ik heb voor de OP even een leuk plaatje gemaakt met daarin de vaste cast van deze fabelachtige topiquereeks. Ik heb al onze pasfoto's ervoor gebruikt, vinden jullie niet erg he?
[ afbeelding ]
Een revelatie. De Here zij geprezen!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, m'n kerstdiner was heel geslaagd. Helaas moet ik morgen weer vrij vroeg op. Maar goed, that's life.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of John Cleese Basil Fawlty-kloon nou een compliment is of niet.
Ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:47 schreef tong80 het volgende:
Broer nu standing by a friend.
En wat is er precies cool aanquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Ok welkom Semi-bikkel lijkt me ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:34 schreef Vork het volgende:
Dus, dan blijf ik hier alleen over?
Hallo, we zitten in I.R.Baboons semi-bikkeltijd. Basil Fawlty is basically het hoogst haalbare na Blackadder en Drs. P.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Basil Fawlty zelfs.
Dat is helemáál talentloos.
Krijg nou wat!! Ik zit net jouw topic te lezen!! Telepathie!!! Wat gaaf dat jullie er 3 weken naartoe kunnen. Nou maar hopen dat je een goed inzicht krijgt in zijn leventje daar.quote:Op zondag 30 december 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
ER wat fijn dat ze er weer was!!
Ik doe ook nog ff mee met de jubilerende bikkeltijd
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg nou wat!! Ik zit net jouw topic te lezen!! Wat gaaf dat jullie er 3 weken naartoe kunnen. Nou maar hopen dat je een goed inzicht krijgt in zijn leventje daar.
Snietus!quote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie zijn allebei een half uur te vroeg
Mwhehehehequote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.
Soort kruisbestuiving zeg maar
Jeetje, heftig verhaal, maar gaaf dat jullie die kant op gaanquote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ineens het gevoel toen ik jouw post zag hier dat kinderen/ouders etc elkaar kruisten qua erheen gaan of juist uitzwaaien.
Soort kruisbestuiving zeg maar
quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
Nou nog effe WA aflebberen, en we kunnen allemaal vrolijk gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |