Omdat praktisch elke post van jou over lijn 41 van het GVB gaat. Het geeft niet, ik kijk persoonlijk liever naar mooie vrouwen dan naar lijn 41 van het GVB, maar ik gun ieder zijn hobby.quote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Dj-Flash het volgende:
ik ben geen fetishist van lijn 41 en hoe kom je daarbij
Dat meen je nietquote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Dangel het volgende:
OMG HIJ IS BLAUW MET WIT!!!!
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Dangel het volgende:
OMG HIJ IS BLAUW MET WIT!!!!
Had ik niet verwacht
Heeft iemand een doekje?
Als er genoeg blaadjes op de weg liggen en de chauffeur een beetje te hard remt, dan wordt jíj geswaffeld door het lid van de bus!quote:
Weet wat je doetquote:
Hij heeft nog niet eens in dit topic gepost, prutser.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik vroeg je wat?
Goed, kijken of ik het duidelijk krijg. Je postmanier is strontvervelend. Het enige waar je over kan posten is één of andere rotbus en je bent óveral Willy84 aan het lastig vallen, zelfs als hij er niet is Ik snap niet helemaal waarom, maar goed, ik snap ook niet wat er interessant is aan bussen dus het zal vast aan mij liggen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:29 schreef Dj-Flash het volgende:
effe antwoord op me vraag geven graag
Wat denk je van alle lijnen mits genoeg reizigersaanbod, klaphark?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef Dj-Flash het volgende:
Weet iemand op welke lijnen die nieuwe gelede citaro's gaan rijden ?
Je moet één ding toegeven: hij gaat niet offtopic hier.quote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, kijken of ik het duidelijk krijg. Je postmanier is strontvervelend. Het enige waar je over kan posten is één of andere rotbus en je bent óveral Willy84 aan het lastig vallen, zelfs als hij er niet is Ik snap niet helemaal waarom, maar goed, ik snap ook niet wat er interessant is aan bussen dus het zal vast aan mij liggen.
Maar we zijn dit gedoe best zat. Post gewoon 's normaal dude, en niet alleen over die ene bus. Kijk 's rond in de index, wie weet zie je aan ander topic wat je óók aanspreekt.
Wel fijn hoor, hoewel ik wel een beetje vering mis, maar dat is nou eenmaal zo met lagevloers bussen schijnt het.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Dj-Flash het volgende:
hoe rijden die nieuwe Citaro's ?
Vraag het de chauffeurquote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Dj-Flash het volgende:
hoe rijden die nieuwe Citaro's ?
Ja, er is iemand die dat weet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:05 schreef Dj-Flash het volgende:
Weet iemand hoeveel nieuwe Citaro's er nu bij het GVB in Amsterdam rondrijden ?
*Fapfapfapquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:35 schreef Willy84 het volgende:
Er komen geen geledes op lijn 41 van het GVB. Ik herhaal GEEN.
Er is voor gekozen om vaker te rijden ipv geledes in te zetten.
Zodoende rijdt lijn 41 in de ochtendspits om de 7,5 minuut met 15 wagens op dienst.
De nieuwe mercedes Citaro's kan je aantreffen op lijn 33, 34, 34 en 37. En ja ze rijden goed en zijn mooi. Tot zover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik kan zien doe jij geen kras maar knijp.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:59 schreef Lyssa het volgende:
*kras*
En op zaterdag rijdt die lijn ook vaker maar hoezo komen er geen geledes meer op de 41 ? een maand geleden stond er in het hov-railnieuws dat er gelede bussen op lijn 19 en 41 komen te rijden voordat de nieuwe dienstregeling inging op 9 december maar ik hoorde dat er zeer af en toe een gelede bus rijdt op lijn 41 weet je of het waar is ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:35 schreef Willy84 het volgende:
Er komen geen geledes op lijn 41 van het GVB. Ik herhaal GEEN.
Er is voor gekozen om vaker te rijden ipv geledes in te zetten.
Zodoende rijdt lijn 41 in de ochtendspits om de 7,5 minuut met 15 wagens op dienst.
De nieuwe mercedes Citaro's kan je aantreffen op lijn 33, 34, 34 en 37. En ja ze rijden goed en zijn mooi. Tot zover.
Oke,maar kan er soms geen gelede op lijn 41 rijden want op de vroegere lijn 59 reed er soms een gelede op maar op de 41 heb ik nooit een gelede bus zien rijden en weet je hoe dat komt ? en zie jij weleens een gelede op die lijn rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:52 schreef Willy84 het volgende:
Er zijn te weinig geledes om lijn 41 geleed te laten rijden.
hov schrijft dan leugensquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
hov moet je niet altijd geloven
Ja geef eens antwoord. Ik zit hier verdorie al 1 minuut op dat antwoord van jou te wachtenquote:
Arriva stad bestaat niet. Groningen stad bedoel je, alleen worden de (stads)lijnen 11 en 15 volgens de nieuwe dienstregeling streeklijnen. De geledes blijven er natuurlijk rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik las dat lijn 15 van Arriva-stad ook met geledes wordt gereden.
Uiteraardquote:Is het toegestaan om bij de bushalte te gaan rukken en de bus een facial te geven?
Dude. http://images.google.com/images?q=gelede+bus&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi .quote:
Dat laatste klopt. Mijn vader rijdt bij streek en die mag ze ook gaan doen en is daar heel blij mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva stad bestaat niet. Groningen stad bedoel je, alleen worden de (stads)lijnen 11 en 15 volgens de nieuwe dienstregeling streeklijnen. De geledes blijven er natuurlijk rijden.
Dat kan ik dan beter toch maar niet doen. Sta ik te fappen bij de bushalte en sproei ik die bus onder, zie ik ineens mijn vader achter het stuur met zo'n blik vanquote:[..]
Uiteraard
Maar ik hoorde dat het voorlopig niet doorgaat maar wordt het later nog een gelede lijn denk je ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:48 schreef Willy84 het volgende:
Niet het HOV-RN lopen afzeiken! Zij hebben geen zitting in de hoofddirectie van het GVB ofzo. Zij schrijven ook maar wat de berichten zijn.
Het plan was ook om de 41 geleed te laten rijden. Met de nadruk op WAS.
Start een handtekeningenactie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:12 schreef Dj-Flash het volgende:
en waarom rijdt de 41 niet geleed
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Start een handtekeningenactie!
"Actiecomité maak lijn 41 geleed"
Maar ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op de 41 rijdt maar gebeurd het soms echt weleens dat er een gelede ingezet wordt op de 41? ik heb nooit een gelede bus zien rijden op die lijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Willy84 het volgende:
1 handtekening van mij![]()
waarom 41 niet geleed is lijkt me duidelijk. Zolang er dus niet nogeens nieuwe bussen worden besteld wordt de 41 niet geleed. Wellicht in de toekomst, geen idee wanneer..
Nee joh. Dinsdag om 9.00 voor het gemeentehuis te Amsterdam. Heb het net doorgekregenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef OG-Loco het volgende:
Maandagochtend 07:00 demonstratie @ bussenclub HQ Amsterdam.
Een Dj-Flashmobquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee joh. Dinsdag om 9.00 voor het gemeentehuis te Amsterdam. Heb het net doorgekregen
Als ik kijk hoevaak een zeker iemand hier post worden het wel meer. Wel van dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat je wel één handtekening op zult halen
Heel soms, maar meestal rijdt op lijn 59 van Groningen naar Emmen een standaard bus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Dj-Flash het volgende:
Op de vroegere lijn 59 reed er soms ook een gelede
Weet jij of er soms gelede citaro's op lijn 41 komen?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee willy84 zit je me soms te fukken dit topic gaat over lijn 41
Geef eens antwoord als ik wat vraag ja ?quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef Willy84 het volgende:
Hallo weet jij dat dr_Flash?
Hoezo denk je dat ik niet kan tellen?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en jij post een plaatje van een citaro op lijn32 kan je wel tellen of zo
Nou oke, bedankt. Ik zal nooit geen vragen over lijn 41 stellen. Dat beloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man hou opquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op lijn 41 rijdt weet jij of het echt zo is ? want toen het vroeger lijn 59 was toen reed er soms een gelede op die lijn maar op de 41 heb ik nooit een gelede gespot.
nee, je ligt geledequote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Willy84 het volgende:
ik lig ook dubbel
Gaatie weer hoorquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op lijn 41 rijdt weet jij of het echt zo is ? want toen het vroeger lijn 59 was toen reed er soms een gelede op die lijn maar op de 41 heb ik nooit een gelede gespot.
Maar DJ-Flash weet jij dit? Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef Willy84 het volgende:
Dat heb ik dus ook gehoord maar ik weet niet of dat waar is. Heb jij op lijn 41 weleens een geledebus gespot? want ik heb dat nooit gezien
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over dat gedoe
waarom geef jij geen antwoord op mijn vragen?quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 wat kopieer je mijn teksten ben je een papegaai ofzo ?
Ik ga nooit met lijn 41 hoezo ? en wordt er soms een gelede bus ingezet op die lijn ? meestal als ik in de bijlmer bent zie ik Standaardbussen op die lijn rijden maar ik heb nooit een gelede erop zien rijdenquote:Op zondag 23 december 2007 18:20 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Maar DJ-Flash weet jij dit? Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
En hoe vaak ga jij met lijn 41?
Ik ga altijd met lijn 47quote:Op zondag 23 december 2007 18:44 schreef Willy84 het volgende:
Met welke lijn ga jij dan? Ik heb er ook nooit een gelede bus op zien rijden. Heb jij er weleens een Citaro op zien rijden?
Die staat den ik weer een gelede te swaffelen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef OG-Loco het volgende:
je bent ook al niet meer op bussenfappers.com
weet iemand waar willy is????
Die rijdt in de ochtendspits met 8 wagens om de 10 minuten. Zie jij daar weleens een gelede bus of een Citaro?quote:
Houd tog je mond het slaat nergens op wat je aan het zeggen bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef OG-Loco het volgende:
Dj-Flash, als je wilt fappen op gelede Benzo-bussen moet je naar Amersfoort verhuizen en in de spitsen bij het busstation gaan zitten. Je trekt jezelf leeg binnen een uur.
lijn 44 is gekoppeld aan lijn 45 en niet aan de 47 en ik zie er nooit een gelede bus op rijdenquote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Die rijdt in de ochtendspits met 8 wagens om de 10 minuten. Zie jij daar weleens een gelede bus of een Citaro?
Maar s avonds rijdt lijn 47 maar ieder halfuur en is dan gekoppeld met lijn 44.
Maar woon jij dan in Gaasperdam?
Heb jij weleens een gelede bus op lijn 41 zien rijden? Want ik hoorde dat lijn 41 soms ook met een gelede bus rijdt. Wat weet jij daar van?quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag gister een koploper op lijn 41. Wat weet je daar van Willy84?
We gaan niet schelden ja! Is dat duidelijk! Ik ben ook netjes jaquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef OG-Loco het volgende:
Dj-Flash, als je wilt fappen op gelede Benzo-bussen moet je naar Amersfoort verhuizen en in de spitsen bij het busstation gaan zitten. Je trekt jezelf leeg binnen een uur.
Ik had het tegen Allexx dus bemoei je er niet meequote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ga niet als een papegaai doen gedraag je gewoon als een normaal mens
quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We gaan niet schelden ja! Is dat duidelijk! Ik ben ook netjes ja
is dat duidelijk!
Oke dat is goed! Wanneer spreken we af om samen te spotten op het Centraal station?quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef OG-Loco het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor mijn zeer misplaatste opmerking.
Ja dat klopt met trams.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef OG-Loco het volgende:
Hallo???? Ik meende het echt hoor, lijn 2 rijdt geleed!!
Ik heb nog noiot een gelede op lijn 41 zien rijden. Die zouden met de nieuwe dienstregeling toch op lijn 41 gaan rijden? De dienstregeling is op 9 december in gegaan. Heb jij wel eens een gelede op lijn 41 zien rijdne willy84?quote:Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Heb jij weleens een gelede bus op lijn 41 zien rijden? Want ik hoorde dat lijn 41 soms ook met een gelede bus rijdt. Wat weet jij daar van?
Ik heb gister de hele dag op het Centraal station gespot en geen Koploper gezien.
Ja dat is waar maar dat is alleen overdag zo.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
lijn 44 is gekoppeld aan lijn 45 en niet aan de 47 en ik zie er nooit een gelede bus op rijden
Nee met bussen!! In Amersfoort!!quote:
Ja dat heb ik gezien en lijn 48 rijdt op zondag ook altijd geleed maar vandaag niet. Weet jij hoe dit komt?quote:
Als er sneeuw is, voor wat sfeerfoto'squote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Oke dat is goed! Wanneer spreken we af om samen te spotten op het Centraal station?
Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest. Hoeveel strippen is dat en zijn daar ook veel Citaro's? Want ik hoorde dat er soms ook een Citaro op lijn 41 rijdt maar heb dat niet zelf gezien.quote:
nee dat weet ik niet maar er stond ergens wel geschreven dat lijn 19 half om half met gewone bussen en geledes rijdtquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien en lijn 48 rijdt op zondag ook altijd geleed maar vandaag niet. Weet jij hoe dit komt?
EJ ! Accepteer je mijn excuses nog???quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet maar er stond ergens wel geschreven dat lijn 19 half om half met gewone bussen en geledes rijdt
quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 wat kopieer je mijn teksten ben je een papegaai ofzo ?
quote:
We gaan niet schelden ja, we praten hier als normale mensen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef Dj-Flash het volgende:
Peterselieman Je moer kk flikker
mijn prive service is stukquote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 kan je prive-berichten service aan zetten want daar praten is better dan in het topic
We praten hier als normale mensen over lijn 41 en de Citaro's. Dat schelden gebeurt hier niet meer.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef JDude het volgende:
Tering zeg, kan dit infantiele geleuter niet op slot?
Yep en wel in eerste instantie aan mijquote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We praten hier als normale mensen over lijn 41 en de Citaro's. Dat schelden gebeurt hier niet meer.
DJ-flash moet zijn excusses aanbieden
Wanneer wil jij spotten?quote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef OG-Loco het volgende:
DAT vind ik ZO flauw. Beetje de virtuele papegaai uithangen. Kom nou toch hoe oud zijn we nou.
Ik ga even weg, mijn bus komt er zo aan. IK BEL JE NOG OVER HET SPOTTEN WILLY
geef es antwoordquote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest. Hoeveel strippen is dat en zijn daar ook veel Citaro's? Want ik hoorde dat er soms ook een Citaro op lijn 41 rijdt maar heb dat niet zelf gezien.
Je kan het van pagina 1 doorlezenquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Timmai het volgende:
wtf is dit voor topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |