Heb jij weleens een gelede bus op lijn 41 zien rijden? Want ik hoorde dat lijn 41 soms ook met een gelede bus rijdt. Wat weet jij daar van?quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag gister een koploper op lijn 41. Wat weet je daar van Willy84?
We gaan niet schelden ja! Is dat duidelijk! Ik ben ook netjes jaquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef OG-Loco het volgende:
Dj-Flash, als je wilt fappen op gelede Benzo-bussen moet je naar Amersfoort verhuizen en in de spitsen bij het busstation gaan zitten. Je trekt jezelf leeg binnen een uur.
Ik had het tegen Allexx dus bemoei je er niet meequote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ga niet als een papegaai doen gedraag je gewoon als een normaal mens
quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We gaan niet schelden ja! Is dat duidelijk! Ik ben ook netjes ja
is dat duidelijk!
Oke dat is goed! Wanneer spreken we af om samen te spotten op het Centraal station?quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef OG-Loco het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor mijn zeer misplaatste opmerking.
Ja dat klopt met trams.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef OG-Loco het volgende:
Hallo???? Ik meende het echt hoor, lijn 2 rijdt geleed!!
Ik heb nog noiot een gelede op lijn 41 zien rijden. Die zouden met de nieuwe dienstregeling toch op lijn 41 gaan rijden? De dienstregeling is op 9 december in gegaan. Heb jij wel eens een gelede op lijn 41 zien rijdne willy84?quote:Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Heb jij weleens een gelede bus op lijn 41 zien rijden? Want ik hoorde dat lijn 41 soms ook met een gelede bus rijdt. Wat weet jij daar van?
Ik heb gister de hele dag op het Centraal station gespot en geen Koploper gezien.
Ja dat is waar maar dat is alleen overdag zo.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
lijn 44 is gekoppeld aan lijn 45 en niet aan de 47 en ik zie er nooit een gelede bus op rijden
Nee met bussen!! In Amersfoort!!quote:
Ja dat heb ik gezien en lijn 48 rijdt op zondag ook altijd geleed maar vandaag niet. Weet jij hoe dit komt?quote:
Als er sneeuw is, voor wat sfeerfoto'squote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Oke dat is goed! Wanneer spreken we af om samen te spotten op het Centraal station?
Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest. Hoeveel strippen is dat en zijn daar ook veel Citaro's? Want ik hoorde dat er soms ook een Citaro op lijn 41 rijdt maar heb dat niet zelf gezien.quote:
nee dat weet ik niet maar er stond ergens wel geschreven dat lijn 19 half om half met gewone bussen en geledes rijdtquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien en lijn 48 rijdt op zondag ook altijd geleed maar vandaag niet. Weet jij hoe dit komt?
EJ ! Accepteer je mijn excuses nog???quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet maar er stond ergens wel geschreven dat lijn 19 half om half met gewone bussen en geledes rijdt
quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 wat kopieer je mijn teksten ben je een papegaai ofzo ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |