Omdat praktisch elke post van jou over lijn 41 van het GVB gaat. Het geeft niet, ik kijk persoonlijk liever naar mooie vrouwen dan naar lijn 41 van het GVB, maar ik gun ieder zijn hobby.quote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Dj-Flash het volgende:
ik ben geen fetishist van lijn 41 en hoe kom je daarbij
Dat meen je nietquote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Dangel het volgende:
OMG HIJ IS BLAUW MET WIT!!!!
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Dangel het volgende:
OMG HIJ IS BLAUW MET WIT!!!!
Had ik niet verwacht
Heeft iemand een doekje?
Als er genoeg blaadjes op de weg liggen en de chauffeur een beetje te hard remt, dan wordt jíj geswaffeld door het lid van de bus!quote:
Weet wat je doetquote:
Hij heeft nog niet eens in dit topic gepost, prutser.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik vroeg je wat?
Goed, kijken of ik het duidelijk krijg. Je postmanier is strontvervelend. Het enige waar je over kan posten is één of andere rotbus en je bent óveral Willy84 aan het lastig vallen, zelfs als hij er niet is Ik snap niet helemaal waarom, maar goed, ik snap ook niet wat er interessant is aan bussen dus het zal vast aan mij liggen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:29 schreef Dj-Flash het volgende:
effe antwoord op me vraag geven graag
Wat denk je van alle lijnen mits genoeg reizigersaanbod, klaphark?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef Dj-Flash het volgende:
Weet iemand op welke lijnen die nieuwe gelede citaro's gaan rijden ?
Je moet één ding toegeven: hij gaat niet offtopic hier.quote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, kijken of ik het duidelijk krijg. Je postmanier is strontvervelend. Het enige waar je over kan posten is één of andere rotbus en je bent óveral Willy84 aan het lastig vallen, zelfs als hij er niet is Ik snap niet helemaal waarom, maar goed, ik snap ook niet wat er interessant is aan bussen dus het zal vast aan mij liggen.
Maar we zijn dit gedoe best zat. Post gewoon 's normaal dude, en niet alleen over die ene bus. Kijk 's rond in de index, wie weet zie je aan ander topic wat je óók aanspreekt.
Wel fijn hoor, hoewel ik wel een beetje vering mis, maar dat is nou eenmaal zo met lagevloers bussen schijnt het.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Dj-Flash het volgende:
hoe rijden die nieuwe Citaro's ?
Vraag het de chauffeurquote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Dj-Flash het volgende:
hoe rijden die nieuwe Citaro's ?
Ja, er is iemand die dat weet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:05 schreef Dj-Flash het volgende:
Weet iemand hoeveel nieuwe Citaro's er nu bij het GVB in Amsterdam rondrijden ?
*Fapfapfapquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:35 schreef Willy84 het volgende:
Er komen geen geledes op lijn 41 van het GVB. Ik herhaal GEEN.
Er is voor gekozen om vaker te rijden ipv geledes in te zetten.
Zodoende rijdt lijn 41 in de ochtendspits om de 7,5 minuut met 15 wagens op dienst.
De nieuwe mercedes Citaro's kan je aantreffen op lijn 33, 34, 34 en 37. En ja ze rijden goed en zijn mooi. Tot zover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik kan zien doe jij geen kras maar knijp.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:59 schreef Lyssa het volgende:
*kras*
En op zaterdag rijdt die lijn ook vaker maar hoezo komen er geen geledes meer op de 41 ? een maand geleden stond er in het hov-railnieuws dat er gelede bussen op lijn 19 en 41 komen te rijden voordat de nieuwe dienstregeling inging op 9 december maar ik hoorde dat er zeer af en toe een gelede bus rijdt op lijn 41 weet je of het waar is ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:35 schreef Willy84 het volgende:
Er komen geen geledes op lijn 41 van het GVB. Ik herhaal GEEN.
Er is voor gekozen om vaker te rijden ipv geledes in te zetten.
Zodoende rijdt lijn 41 in de ochtendspits om de 7,5 minuut met 15 wagens op dienst.
De nieuwe mercedes Citaro's kan je aantreffen op lijn 33, 34, 34 en 37. En ja ze rijden goed en zijn mooi. Tot zover.
Oke,maar kan er soms geen gelede op lijn 41 rijden want op de vroegere lijn 59 reed er soms een gelede op maar op de 41 heb ik nooit een gelede bus zien rijden en weet je hoe dat komt ? en zie jij weleens een gelede op die lijn rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:52 schreef Willy84 het volgende:
Er zijn te weinig geledes om lijn 41 geleed te laten rijden.
hov schrijft dan leugensquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
hov moet je niet altijd geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |