We gaan niet schelden ja, we praten hier als normale mensen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef Dj-Flash het volgende:
Peterselieman Je moer kk flikker
mijn prive service is stukquote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 kan je prive-berichten service aan zetten want daar praten is better dan in het topic
We praten hier als normale mensen over lijn 41 en de Citaro's. Dat schelden gebeurt hier niet meer.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef JDude het volgende:
Tering zeg, kan dit infantiele geleuter niet op slot?
Yep en wel in eerste instantie aan mijquote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We praten hier als normale mensen over lijn 41 en de Citaro's. Dat schelden gebeurt hier niet meer.
DJ-flash moet zijn excusses aanbieden
Wanneer wil jij spotten?quote:Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef OG-Loco het volgende:
DAT vind ik ZO flauw. Beetje de virtuele papegaai uithangen. Kom nou toch hoe oud zijn we nou.
Ik ga even weg, mijn bus komt er zo aan. IK BEL JE NOG OVER HET SPOTTEN WILLY
geef es antwoordquote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest. Hoeveel strippen is dat en zijn daar ook veel Citaro's? Want ik hoorde dat er soms ook een Citaro op lijn 41 rijdt maar heb dat niet zelf gezien.
Je kan het van pagina 1 doorlezenquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Timmai het volgende:
wtf is dit voor topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |