De Duitsers hadden ook beloofd dat er voor eind januari niet meer gestaakt zou worden. En nu staan ze vanaf 7 januari alweer te kuttenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Willy84 het volgende:
NS heeft een flink aantal maanden geleden geruisloos een nieuwe CAO afgesloten. De staking in Belgie gaat geloof ik niet helemaal door. De ene bond wil het wel, de ander niet. Zoiets las ik op de Belgische teletekst.
Nee, dat zal wel weer overwaaien.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet je direct de kop indrukken! Voor je het weet is z'n hele jeugd verziekt en wordt ie zoals de vaste bezoekers van dit topic. Een goed verstaander weet genoeg...
Volgens mij ken ik zat internetpagina's die verschillende treinen uitlichten, inclusief technische specificaties.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:03 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
In een MAT 64 van Utrecht Maliebaan naar CS
nb: de reden dat ik dit forum bezoek en meer van treinen te weten probeer te komen, mannetje (Bram) is treinverslaafd.
NS Hispeed, zonder de 'gh'.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in de trein een sjaak gezien die het gehele folder assortiment van NS Highspeed zat te lezen
Ik verdenk de laatstgenoemde ervan dat hij op het busfreaks-forum (ja, daar zit ook) zit te zeuren wanneer die Citaro G's op lijn 41 verschijnen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang het maar niet net als Dr_Flash en Dj-flash is.
Volgens mij had ik al antwoorden gestuurd, mocht het goed zijn. En nee, ik stalk niet, ik vertel waar het op staat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over het onderwerp
Ik dacht dat de machinisten zoet waren met een tweecijferige loonsverhoging?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duitsers hadden ook beloofd dat er voor eind januari niet meer gestaakt zou worden. En nu staan ze vanaf 7 januari alweer te kutten
Durf jij nog ERGENS vanuit te gaan? En stel dat het je lukt om het land uit te komen, wie garandeert je dat je er op tijd weer in komt? Is gewoon een god damn huisarrest dit. De EU zou tegen dit soort kut onzin moeten ingrijpen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over dat gedoe
Dat dachten mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel weer overwaaien.
Bij mij woei het na 3 jaar ook overquote:
Er staat ook wel een aantal lekkere wijven inquote:Op donderdag 20 december 2007 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hij zat die dingen in de trein te lezen tussen Groningen en Leeuwarden. Bepaald geen NS-vervoer meer te noemen
afgelopen zaterdag was ik nog in Groningen. Alleen maar lekkere wijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er staat ook wel een aantal lekkere wijven in
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef ghizzer het volgende:
Maar Nijmegen spandt wel echt de kroon. Is ook te zien aan de bevolkingsopbouw. Grootste dichtheid van enorm lekkere wijven. Echt een walhalla daar. Nergens in Nederland is het wat dat betreft zo geweldig als in Nijmegen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef JDude het volgende:
Ohja. Treinen he.
Er staat al een half uur een goederentrein voor m'n raam geparkeerd. Is Tilburg dichtgesneeuwd soms?
Jij moet helemaal je gemak houdenquote:
Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:12 schreef ghizzer het volgende:
je woont nu in Tilburg? AAAAARGH... dan doe mij Nijmegen toch maar!! (en niet dan alleen om de vrouwen)
Bredanaars schijnen nogal trots te zijn. een vriend van mij is helemaal gek van NAC en heb al 3x carnaval in Breda meegemaakt. beviel me goed. mooie stad ook! in tegenstelling tot Tilburg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Breda
.
De goederentrein is zojuist weer vertrokken richting Tilburg, dat bedoelde ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ghizzer het volgende:
Bredanaars schijnen nogal trots te zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Te midden van de paarse heide
waar samen stromen Mark en Aa
Daar ligt, geroemd door alle tijden
ons eigen stad, ons fier Breda!
Breda vooruit, de klokken luiden!
Breda gij BLIJFT de Parel van het Zuiden!
http://www.breda.nl/index.php?simaction=content&mediumid=35&pagid=2006&fontsize=12quote:Oh ja, treinen dusBreda is ook 1 van de 6 stations die NS gaat (laten) ombouwen tot "Wereldstations" las ik ergens. Ben benieuwd, wel. Zo extreem spannend vind ik het daar niet momenteel. Al is er al een stuk meer te doen dan een jaar of 15 geleden
Rijdt daar nou een ouwe TGV Sud-Est op dat voorlaatste plaatje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:46 schreef JDude het volgende:
http://www.breda.nl/index.php?simaction=content&mediumid=35&pagid=2006&fontsize=12
quote:Arriva Trein
Vrijdag 21 december 2007
(Kerst)vakantie Actie!
In de kerstvakantie van zaterdag 22 december t/m zondag 6 januari kun u lekker voordelig reizen. Voor een aantal treinen van Arriva geldt dan een speciaal vakantietarief.
- Leeuwarden - Stavoren
- Stavoren - Leeuwarden
- Leeuwarden - Harlingen Haven
- Harlingen Haven - Leeuwarden
Reist u op één van bovengenoemde treinlijnen van Arriva, dan betaalt u in de vakantieperiode voor een enkele reis slechts ¤ 3,50 en voor een dagretour slecht ¤ 5,-
Dit voordelige kaartje koopt u bij de Arriva Store in Leeuwarden of één van de volgende verkooppunten:
- Harlingen: Tankstation Q8 (Stationsweg 8) en Rederij Doeksen (Waddenpromenade 5)
- IJlst: Familie Visser Stavoren (Galamagracht 9)
- Stavoren: Familie Van den Brink (Smidstraat 3)
- Terschelling: VVV Statonsweg 2, Terschelling-West)
- Vlieland: VVV (Havenweg 10)
- Hindeloopen: VVV (Nieuwstad 26)
- Sneek: Verkoopkassa station Sneek (Dr. Boumaweg 17)
< BR>Let op: de actie geldt op werkdagen na 9.00 uur. In het weekend en tijdens de kerstdagen is deze actie de gehele dag geldig. Voor meer informatie surft u naar www.arriva.nl
Ps: Ook in de Friese bussen van Arriva reist u tijdens de kerstvakantie extra voordelig. Een ritje met de bus kost slechts ¤ 1,-. Voor actievoorwaarden: www.arriva.nl
'T zal welquote:
Mja, die Eurostar klinkt anders ook mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:24 schreef ghizzer het volgende:
oh ja.. zo maar een opmerking. het mooiste geluid van een trein is dat van een ICE3 als ie vertrekt. een soort van luchtalarm die dan op een gegeven moment constant blijft. geweldig!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef ghizzer het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was ik nog in Groningen. Alleen maar lekkere wijven.
Beide waarquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was pas nog in Zweden, ook massa's lekkere wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |