abonnement Unibet Coolblue
pi_54980552
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: Randy Orton


Intercontinental Champion: Jeff Hardy


Women\'s Champion: Beth Phoenix


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Batista


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Vacated

WWE Tag Team Champions: John Morrison & The Miz



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: CM Punk


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?

De OP kan je hier vinden.
pi_54980604
Vindt de top 15 beste Raw momenten countdown ook erg leuk trouwens. Zijn toch echt een paar mooie momenten geweest.

Vandaag is het Bischoff die opeens Raw joined. Toch wel een erg groot moment geweest.
pi_54980634
Ik sta nog steeds niet bij de vaste klanten haturs!
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 00:02:08 #4
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54980670
Ben je ook nog niet
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 00:05:10 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54980723
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vindt de top 15 beste Raw momenten countdown ook erg leuk trouwens. Zijn toch echt een paar mooie momenten geweest.

Vandaag is het Bischoff die opeens Raw joined. Toch wel een erg groot moment geweest.
Kan niet zien wat nummer 1 is, iemand een idee ?
.....Kennedy
pi_54980776
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:02 schreef Wessiej het volgende:
Ben je ook nog niet
Stomerik
pi_54980961
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:05 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan niet zien wat nummer 1 is, iemand een idee ?
Lijkt wel alsof ze extra onduidelijker zijn gemaakt. Die van Flair met de eerste draft kon je wel nog zien.

Denk dat er wel flink wat Rock en Stone Cold momenten bij zitten. Beer truck iig zeker. Misschien ook de supermarkt aanval van Stone Cold op Booker

Vraag me trouwens af of Kurt en Booker er nog in voorkomen eigenlijk. Booker wordt wel nog vermeld bij de beste match van 2007.

En Hanstin, als je even mij herinnert bij het volgende topic zet ik je er wel bij. Kan de OP nog wel veranderen maar het op fok wiki veranderen is nogal zwaar irritant om 1 of andere reden
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 00:22:30 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54981057
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof ze extra onduidelijker zijn gemaakt. Die van Flair met de eerste draft kon je wel nog zien.

Denk dat er wel flink wat Rock en Stone Cold momenten bij zitten. Beer truck iig zeker. Misschien ook de supermarkt aanval van Stone Cold op Booker

Vraag me trouwens af of Kurt en Booker er nog in voorkomen eigenlijk. Booker wordt wel nog vermeld bij de beste match van 2007.

En Hanstin, als je even mij herinnert bij het volgende topic zet ik je er wel bij. Kan de OP nog wel veranderen maar het op fok wiki veranderen is nogal zwaar irritant om 1 of andere reden
Supermarkt segment vond ik zelf niet zo geweldig maar goed.
DX terugkeer zal ook wel hoog staan.
.....Kennedy
  zondag 2 december 2007 @ 00:25:42 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54981107
Beetje jammer dat het limo-explosie verhaal erin zit.. absoluut geen top 15 over al die jaren!!

m.a.w. TVP
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 00:28:57 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54981166
Klopt, limo was stom en vooral na Benoit verhaal nooit ten einde gekomen, moet het er ook niet in staan.

Wat mij trouwens opvalt, ik vind dat MVP wat minder is geworden na zijn Benoit fued, daar was die echt goed,technisch, snel, en pikte die zo de tactiek van een ander in, nu is die nog steeds goed, maar toch minder.
.....Kennedy
pi_54981178
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Beetje jammer dat het limo-explosie verhaal erin zit.. absoluut geen top 15 over al die jaren!!

m.a.w. TVP
Hm vond het toch wel een erg leuk verhaal. Tenminste, het moment zelf. En het verhaal had ook goed kunnen worden. Maar ja het heeft voor mij nu alleen maar een nare gedachte erbij
pi_54983404


Zo, The Rock, Stone Cold en zelfs Triple H staan niet in het midden. Maar Cena

Aan de ene kant logisch omdat hij nu het heden is, maar de rest zijn zoveel groter en hebben zo veel meer voor Raw gedaan
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 02:46:35 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54983488
Marketing gevalletje hé.
.....Kennedy
pi_54984779
quote:
Op zondag 2 december 2007 02:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, The Rock, Stone Cold en zelfs Triple H staan niet in het midden. Maar Cena

Aan de ene kant logisch omdat hij nu het heden is, maar de rest zijn zoveel groter en hebben zo veel meer voor Raw gedaan
Wie is die gast aan de linker kant tussen HBK en Stone cold, en wie is die knakker achter the rock?
  zondag 2 december 2007 @ 10:24:45 #15
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54984874
r u serious?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54984953
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:24 schreef Tazmaniac het volgende:
r u serious?
Ik kijk nog niet zo lang naar worstelen
  zondag 2 december 2007 @ 10:58:56 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54985208
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:32 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Ik kijk nog niet zo lang naar worstelen
Ahzo, pardon me

Die aan de linkerkant is uiteraard Mick Foley a.k.a. Dude Love a.k.a. Cactus Jack a.k.a. Mankind
En die aan de rechterkant is The Undertaker.. das toch wel duidelijk of niej
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54985270
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ahzo, pardon me

Die aan de linkerkant is uiteraard Mick Foley a.k.a. Dude Love a.k.a. Cactus Jack a.k.a. Mankind
En die aan de rechterkant is The Undertaker.. das toch wel duidelijk of niej
Mick foley wist ik maar ik heb het over die gozer op de dvd box met die lintjes
pi_54985708
TVP
  zondag 2 december 2007 @ 12:18:56 #21
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54986369
Whooooooooooooo
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 13:48:01 #22
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54988827
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:05 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Mick foley wist ik maar ik heb het over die gozer op de dvd box met die lintjes
quote:
The best there was.

Net de hele collectie TLC matches gedownload, mijn god wat is de 1e extreem.
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 15:13:09 #23
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54990888
Bij match of the year heb ik maar op de MItB gestemt, daar zat ik wel met open mond te kijken.
.....Kennedy
pi_54992739
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:05 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Mick foley wist ik maar ik heb het over die gozer op de dvd box met die lintjes
"The best there was, the best there is and the best there ever will be" Brett Hart is deel van historie..Waarschijnlijk HET ultieme worstelmoment. Niks waarschijnlijk het is gewoon zo.

Je hebt vast weleens gehoord over The Montreal Screwjob? Zo niet ga je inlezen. Hij heeft pas geleden een autobiografie uitgebracht die buitensporig goed is en waar je veel leesplezier aan hebt. Gewoon een tip, geen aanval, maar al die mensen die tot de vaste klanten behoren die weten vrijwel alles over deze grootheden op de dvdbox
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 16:23:31 #25
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54992803
Klopt, kijk pas sinds 28 december 2006 weer WWE, bijna een jaar dus.
Maarja, zoveel oude wedstrijden gekeken, alle oude info, vroeger keek ik het ook maarja, toen wist ik er weinig van keek ik alleen om dat het er voor mijn leeftijd toen zo vet uitzag

Zal The Hitman ook er zijn op 12 december ?
.....Kennedy
  zondag 2 december 2007 @ 16:30:37 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54993003
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, kijk pas sinds 28 december 2006 weer WWE, bijna een jaar dus.
Maarja, zoveel oude wedstrijden gekeken, alle oude info, vroeger keek ik het ook maarja, toen wist ik er weinig van keek ik alleen om dat het er voor mijn leeftijd toen zo vet uitzag

Zal The Hitman ook er zijn op 12 december ?
k alweer sinds 2jaar nu, maar vroeger was het een stuk beter dan nu wordt echt tijd dat ze eens grondig wat gaan veranderen want zo'n geweldig jaar vond ik het eigenlijk niet.. zeker niet toen eind mei de jaarlijkse draft kwam.

Denk trouwens niet dat we hem de 12e zullen zien.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54993103
Nee inderdaad Brett zal je enkel op videopackages zien. Was al versteld dat ik hem zag tijdens die Crazy Vinnie Mac storyline.

Maar goed de draft was wel een heeeeeeeeeelleeee zware letdown voor mij. Weet je nog hoe geweldig SD! was week na week? We kregen meestal meer worstelgeweld dan RAW, ECW en TNA tesamen en van hele goeie kwaliteit daar bovenop dat was....tot de draft
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 2 december 2007 @ 16:40:20 #28
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54993174
tvppp

En tja, it's been said before, but I'll say it again: zolang ze geen financiële problemen/serieuze concurrentie krijgen, hoeven ze het programma niet te veranderen..
  zondag 2 december 2007 @ 16:40:33 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54993185
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef roepdeman het volgende:
Nee inderdaad Brett zal je enkel op videopackages zien. Was al versteld dat ik hem zag tijdens die Crazy Vinnie Mac storyline.

Maar goed de draft was wel een heeeeeeeeeelleeee zware letdown voor mij. Weet je nog hoe geweldig SD! was week na week? We kregen meestal meer worstelgeweld dan RAW, ECW en TNA tesamen en van hele goeie kwaliteit daar bovenop dat was....tot de draft
Jup, that's what I mean.. SD! was idd beter dan RAW en ik snap ook niet waarom? Waarom hebben ze Lashley op RAW nodig en waarom draften ze London/Kendrick.. ze worden verdomme alleen gebruikt om te jobben zo lijkt het wel.. en voor wie

Gelukkig was het een mooi jaar voor TNA
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Wes_FR het volgende:
tvppp

En tja, it's been said before, but I'll say it again: zolang ze geen financiële problemen/serieuze concurrentie krijgen, hoeven ze het programma niet te veranderen..
ze moeten in deze positie idd niks maar ze moeten ook beseffen dat ze hun fans ook wat moeten blijven bieden!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 16:42:09 #30
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54993224
Ik heb een TNA aflevering gekeken en een TNA PPV, maar het kon mij gewoon niet zo veel interesseren, misschien wil ik het nog wel een keer proberen.
.....Kennedy
pi_54993308
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:42 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb een TNA aflevering gekeken en een TNA PPV, maar het kon mij gewoon niet zo veel interesseren, misschien wil ik het nog wel een keer proberen.
Vooral de 2 uur shows zijn erg goed vindt ik. Je moet het wel een paar weken achter elkaar kijken en dan pas een oordeel geven. Ik was begonnen met Destination X dit jaar geloof ik. En sindsdien niet meer gestopt met kijken.


Ring Of Honor PPV is ook geweest dit weekend. Maar hij staat nog niet online helaas
  zondag 2 december 2007 @ 16:46:48 #32
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54993354
Ik ga trouwens ff wat in de groep gooien:

Zijn jullie het met me eens dat zowel de woman's division, de tag team division en de cruiserweight/x-division (ookal kun je dat mss niet helemaal vergelijken) in het voordeel van TNA uit de bus komen op dit moment?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54993466
No Doubt!

Womans Division nog niet heel erg, want ze zijn nog karakters aan het opbouwen en ik had graag een langere build up tussen Gail Kim en Kong willen zien. Maar die andere twee Divisies...ER is geen Cruiserweight op dit moment dus daar wint de X-dvision sowieso al van. En Tag Team bij WWE slaat nergens op als Miz en Morrison Champ zijn terwijl London en Kendrick moeten jobben...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 16:51:33 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54993488
Vind trouwens het jaar nog niet zo slecht.

Het begin was allemaal leuk en aardig, tot de draft, daarna kreeg je het Benoit verhaal en zat de WWE toch wel een paar maanden in een dip.

Maar ik vind dat het lek te boven is nu, je hebt weer Y2J, heel RAW is bijna main-event materiaal, krijg je misschien nog Big Show erbij en Lashley en Cena en je hebt zelfs te veel van het goede.

ECW met de divided brand wordt het er ook wat beter op, Kane is een leuke toevoeging ookal wordt BDV irritant.

SD is vooruitgegaan, Edge weer terug, de Fued met Hardy MVP is sowieso al geweldig, Edge, UT, Batista is ook wel leuk. Waarschijnlijk JBL terug in Januari dus dat loopt ook allemaal goed.
.....Kennedy
pi_54994384
Wat ze eigenlijk moeten doen bij het einde van de save_us.222:

Op het einde van Raw, geen main event aangekondigd en er is nog tijd over. De muziek van Triple H gaat en hij loopt de ring in. JR en King zeggen niks. Vervolgens komt HBK naar buiten en loopt de ring in en doet een staredown met Triple H. Dan opeens gaat de muziek van Stone Cold en komt hij naar de ring en doet mee met de staredown. Vervolgens gaat de muziek van The Rock en hij komt ook mee doen. En dan als laatste de Save_us promo die afloopt zoals al gebeurd is. Het einde van Raw is dus dat ze dan allemaal 1 grote staredown hebben in het midden van de ring. JR en King die niks zeggen.

En dan vervolgens zie je het WWE logo zoals altijd op het einde, en dan opeens Attitude! eronder
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 17:34:19 #36
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54994426
Dream on
.....Kennedy
  zondag 2 december 2007 @ 18:07:57 #37
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54995158
heb net Bound for Glory zitten kijken (ja, ik lig achter)

dat was toch wel een vette PPV hoor, sodemieters!!!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 2 december 2007 @ 19:24:51 #38
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54996828
Haha, ik zou echt he-le-maal geeeeeeek worden als dat zou gebeuren.
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 19:33:35 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54997022
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat ze eigenlijk moeten doen bij het einde van de save_us.222:

Op het einde van Raw, geen main event aangekondigd en er is nog tijd over. De muziek van Triple H gaat en hij loopt de ring in. JR en King zeggen niks. Vervolgens komt HBK naar buiten en loopt de ring in en doet een staredown met Triple H. Dan opeens gaat de muziek van Stone Cold en komt hij naar de ring en doet mee met de staredown. Vervolgens gaat de muziek van The Rock en hij komt ook mee doen. En dan als laatste de Save_us promo die afloopt zoals al gebeurd is. Het einde van Raw is dus dat ze dan allemaal 1 grote staredown hebben in het midden van de ring. JR en King die niks zeggen.

En dan vervolgens zie je het WWE logo zoals altijd op het einde, en dan opeens Attitude! eronder
Én dat in Madison Square Garden uiteraard
.....Kennedy
pi_54997912
Vindt het wel een enorm vet idee al zeg ik het zelf

Zal het naar Vince toesturen!

Trouwens hier kan je alle Raw intros kijken vanaf het begin tot nu:

http://www.wwe.com/shows/raw/raw15/videosraw15/rawopenings/

Brengt echt herinneringen op zeg vooral ook die eerste paar zijn vet, en die van 97
pi_54997950
Oja, en eerst komen de Hardy Boyz, Team 3D, APA en Edge & Christian allemaal naar buiten. Elk team met een ladder onder hun armen.

En bij het hele verhaal met Rock/Austin/HHH/HBK/Y2J moet Kurt ook nog komen. Met TNA belt
pi_54998202
TVP!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_54998673
Carlito is niet meer in het openingsfilmpje :S
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54998700
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef roepdeman het volgende:
Carlito is niet meer in het openingsfilmpje :S
Die vertrekt toch deze maand, en das een mooie plek voor Y2J toch ?
  zondag 2 december 2007 @ 21:00:52 #45
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54999333
Pff, die filmpjes van wwe.com werken nooit bij mij. Het scherm laadt wel maar ik kan nooit op Play of Stop oid drukken.
  maandag 3 december 2007 @ 09:14:22 #46
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55007769
Mijn god heb net de recap gelezen van TNA zn PPV en ik snap meteen weer waarom ik niet kijk.....

1 wedstrijd met een BS finish
1 wedstrijd met NATUURLIJK punaises
1 wedstrijd waar niet eens een winnaar is maar die wordt pas op Impact bekend gemaakt
1 iemand die niet eens komt opdagen (surprise surprise)

en natuurlijk weer gimmick na gimmick na gimmick matches ....*zucht*...ik wil ze zo graag een kans geven maar op deze manier.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55007963
Ach, TNA is niks, maar WWE is op dit moment ook niet veel meer.

Het is teveel verwaterd, met al die brand-extensions. Er zijn te weinig grote namen die echt iets 'magisch' hebben, zoals mensen als Hogan, Sting, Flair etc hadden.
Cena is wel OK, maar het wordt teveel same old, same old.

Mensen als the Rock en Austin hadden iets speciaals, en er zijn zoveel fantastische skits geweest. Kurt Angle was ook goud waard, en het is een groot verlies voor de WWE geweest.

Veel mensen zijn Vince helemaal zat, inclusief Hulk Hogan, Kevin Nash (en wie weet Kurt Angle ook wel). Waarom dat zo is, staat in alle biografiëen te lezen (waarvan tot dusver alleen die van Foley een aanrader is), maar zonder concurrentie komt er weinig goeds van.

Hogan wil een nieuwe league gaan opzetten.
Als dat ooit gebeurd, zal WWE de brand extensions moeten weggooien, en een grote poule maken, met het grootste talent erin. Ik mag hopen dat er dan weer ouderwetse feuds komen, waar je lang van kunt genieten, met mooie wedstrijden!

Tip: bekijk het grote Kevin Nash shoot interview op Youtube!
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55008804
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ahzo, pardon me

Die aan de linkerkant is uiteraard Mick Foley a.k.a. Dude Love a.k.a. Cactus Jack a.k.a. Mankind
En die aan de rechterkant is The Undertaker.. das toch wel duidelijk of niej
Mick Foley staat niet op de cover... de linker knakker is Shawn Michaels.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55009167
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:29 schreef Snatched het volgende:

[..]

Mick Foley staat niet op de cover... de linker knakker is Shawn Michaels.
Hij had het over dat platte gebeuren naast de dvd box
pi_55009278
nee maar hij heeft stiekem wel gelijk hoor.
Er zijn 2 plaatjes, op de ene Foley en op de andere Bret.
pi_55009579
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Hij had het over dat platte gebeuren naast de dvd box
Oh verdomd, ja
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55009851
Trouwens die mick foley is ook dik geworden :S
pi_55009926
Ik geloof niet dat de beste man ooit afgetraind is geweest

Wat blijkbar niet nodig is, het is een van de leukste, kleurrijkste entertainers geweest. En zijn boek is heel erg goed, een aanrader!

(alleen die extreme shit van Foley hoeft voor mij niet zo ...)
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55009974
Foley = God

Las net op 24wrestling iets over Turning Point over de main event. Klinkt nogal schokkend, maar weet niet of het waar is en hoe erg het is (en wil het ook niet weten, ga vanavond kijken dus geen spoilers aub )

Heb het druk zeg. 3 PPV's als ik thuis kom. Cage Rage, Man Up en Turning Point !
  maandag 3 december 2007 @ 11:45:08 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55010004
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Foley = God

Las net op 24wrestling iets over Turning Point over de main event. Klinkt nogal schokkend, maar weet niet of het waar is en hoe erg het is (en wil het ook niet weten, ga vanavond kijken dus geen spoilers aub )

Heb het druk zeg. 3 PPV's als ik thuis kom. Cage Rage, Man Up en Turning Point !
Waarschijnlijk las ik zojuist dezelfde jammer dat er nog geen goeie versie online staat..
waarschijnlijk pas vanaaf kijken idd!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55010074
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Waarschijnlijk las ik zojuist dezelfde jammer dat er nog geen goeie versie online staat..
waarschijnlijk pas vanaaf kijken idd!
Alleen maar zon schijt nsv winamp versie ja
pi_55014219
TvP
pi_55014312
Hou het hier echt niet uit. Zo enorm saai dit. Loop voor op me werk en moet hier nog tot kwart over 5 zitten, terwijl ik 3 PPV's thuis klaar heb staan
pi_55015354


60gig (y) dat is wat je nodig hebt voor werk
pi_55020372
ROH Man Up:

Wat een vetheid heh begon beetje langzaam maar toen de matches eenmaal begonnen was het echt top. Mooie ladder war op het einde zeg met wat zieke shit echt een aanrader


Alleen geen Delirious althans niet in een match, alleen maar een filmpje..
pi_55020485
TNA niet gezien, maar ik ga denk ik maar eens ROH uitchecken.
Tna spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 december 2007 @ 23:32:46 #62
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55024107
waar kun je een beetje makkelijk dat ROH Man Up vinden???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55024375
FullContactZone
en anders is Brahma nog wel ergens een moderator bij een tracker dus PM hem even, wellicht als je lief genoeg bent wilt hij je invite als sinterklaascadeatuje schenken
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55025528
Zo net Turning Point gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:00:37 #65
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55025553
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:44 schreef roepdeman het volgende:
FullContactZone
en anders is Brahma nog wel ergens een moderator bij een tracker dus PM hem even, wellicht als je lief genoeg bent wilt hij je invite als sinterklaascadeatuje schenken
Ga morgen een week naar Londen, dus ik check het wel als ik terug ben... maar heb nog nooit ook maar 1 seconde van ROH gezien (youtube telt niet mee)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55030075
Vroeger altijd wel WWF/WWE gekeken maar toen kwam het nog wel eens gewoon op tv. Waar kan je dit nu nog een beetje fatsoenlijk volgen.
pi_55030757
In Amerika zonder problemen , hier bij ons op de minder legale manier via torrents en/of nieuwsgroepen . Wanneer keek je voor het laatst?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55031835
via nieuwsgroepen is weinig illegaals overigens.

alt.binaries.pro-wrestling geloof ik
pi_55032002
Raw;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk brengt de 3 hour RAW volgende week wat meer spektakel!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:03:54 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55032152
TNA Turning Point
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 74% gewijzigd door Tazmaniac op 04-12-2007 15:13:20 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55032750
Aah oke, je moet het dus gewoon gaan downloaden. Dat krijg ik wel gevonden . Dacht dat het misschien ook gewoon op TV nog kwam.

Laatste keer dat ik het echt actief volgde is al wel weer een hoop jaren geleden. Toen zat in ieder geval The Rock er nog bij. Waren ook wel eens van die tag wedstrijden op met 2 van die broers (namen weet ik niet meer). Oja en Rob van Dam vond ik altijd cool.

Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden om te kijken en of er nog wat aan is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:06:18 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55035565
quote:
WTF.. is dat gedoe met Samoa Joe legit?? Of wordt dit een storyline???
Bashing WWE 'superstars'.. ik vond het vrij heftig wat hij allemaal zei.. als dit legit was.. hell wil break lose lijkt me zo..
Voor zover het bekend is was het allemaal oprecht...hij bashte trouwens niet perse WWE Superstars maar meer de oude garde die binnen komt wandelen voor een dik salaris en dan niet half zo hard werken als de originele gasten die TNA groot hebben gemaakt (moet Joe trouwens zeggen die zit er pas sinds 2004 of 2005 bij).
Nash was er ook bepaald niet blij mee en ze hebben backstage nog aardig wat ruzie gehad erover, Joe heeft zn excuses aangeboden maar ik denk dat die weinig geholpen hebben.
Misschien is er wel een grotere scheur gekomen tussen de oude garde en de originele TNA gasten.....

Mooi ook dat hij Dixie Carter even aansprak in het publiek "what?...youre mad? go ahead...fire me, i dont care"...die gozer weet als geen ander dat hij zo een andere plek heeft om zn kunsten te vertonen voor misschien wel meer geld.

Ook mooi dat Senshi gewoon is opgestapt toen er werd gezegd dat als je weg wilde dat je nu kon gaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:09:03 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55035643
Ja klopt heb je gelijk in, maar het zou wel typisch Nash zijn om met zo'n storyline te komen vinden jullie niet? Al ga ik er gewoon van uit dat de ruzie enzo echt is. Ik ben benieuwd wat het voor consequenties zal hebben en vooral voor wie!!

[ Bericht 30% gewijzigd door Tazmaniac op 04-12-2007 17:45:33 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:32:04 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55038881
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:42:05 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55039081
Taz : het is geen angle....Senshi is echt opgestapt en staat op elke nieuwssite dus volgens mij is het geen spoiler
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:46:56 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55039175
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
Taz : het is geen angle....Senshi is echt opgestapt en staat op elke nieuwssite dus volgens mij is het geen spoiler
I know maar wat ik ermee bedoel is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55039178
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
spoiler
Maar ze gaan het dus wel gebruiken bij de Impact tapings, ivm met die feast or fired match.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:52:23 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55039300
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:09:10 #79
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_55044102
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Maar ze gaan het dus wel gebruiken bij de Impact tapings, ivm met die feast or fired match.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell Yeah!
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:56:50 #80
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55046753
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55054973
(1st post )

Hey ik weet overigens een site die zowel raw/smackdown/ecw/tna via streams op internet post
af en toe op dezelfde dag ,maar ook vaak èen dag later.
Weet alleen niet of het toegestaan is deze link te posten :S.

update: Heb nergens kunnen vinden dat het niet is toegestaan, bovendien is dit alleen om mensen te helpen die het ook willen zien, maar niet in Amerika wonen.bij deze

http://galaxiawrestling.blogspot.com/

ga naar artigos, en daar is niet lang na elke ma/di/vr (dunno wanneer tna is :p . de nieuwe raw/smackdown/tna/ecw te vinden.

[ Bericht 20% gewijzigd door 1knowFeaR op 05-12-2007 12:58:14 ]
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55057524
1e post en gelijk al een hele goeie Welkom dan maar he

Op zich zijn die videos wel van goeie kwaliteit. Vergelijk het met een streamcap in NSV formaat. Geluid is ok enkel wat vervelend is, is dat het is opgedeeld in 7 delen, maar als je niet anders kan is het een prima oplossing dus dank u wel kan ik op school in mn tussenuren ook kijken als ik echt niks te doen heb.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 5 december 2007 @ 14:41:58 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55057867
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef roepdeman het volgende:
1e post en gelijk al een hele goeie Welkom dan maar he

Op zich zijn die videos wel van goeie kwaliteit. Vergelijk het met een streamcap in NSV formaat. Geluid is ok enkel wat vervelend is, is dat het is opgedeeld in 7 delen, maar als je niet anders kan is het een prima oplossing dus dank u wel kan ik op school in mn tussenuren ook kijken als ik echt niks te doen heb.
gewoon utorrent erop zetten en op school downloaden

works like a charme!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55059433
hahahha zou kunnen, nooit geprobeerd eigenlijk. Maar het probleem is dan dat ik enkel via mijn tracker met een gruwelijke snelheid kan downloaden, maar dan verlies ik wel mn ratio...The horror...

heeft iemand nog een linkje naar die promo van Joe of een transscript van wat er precies was gezegd en/of voorgevallen?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 5 december 2007 @ 16:11:28 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55059815
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef roepdeman het volgende:
hahahha zou kunnen, nooit geprobeerd eigenlijk. Maar het probleem is dan dat ik enkel via mijn tracker met een gruwelijke snelheid kan downloaden, maar dan verlies ik wel mn ratio...The horror...

heeft iemand nog een linkje naar die promo van Joe of een transscript van wat er precies was gezegd en/of voorgevallen?
Volgens mij wordt die ratio gewoon toegeschreven aan je account no matter where you are
dus op school donwloaden betekent ook op school uploaden.. gaat veel sneller dan bij mij thuis iig
is alleen maar goed voor mijn ratio.. volgens mij is het dus niet IP afhankelijk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 5 december 2007 @ 16:11:31 #86
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55059816
They just gave me a live mic on a pay-per-view. So, if nobody minds, I'd like to get a few things off my chest. #1, we have two types of wrestlers here. We have the TNA die-hards who come here and entertain and bust their ass for the fans every night of the week, and we got *superstars* who think they can come and do whatever they want however they want. We have *superstars*, who not only screw us ; the hard working "wrestlers" ; in TNA, but they screw each and every fan who paid to see them, no matter how old they are. So lemme make this real simple, let me explain TNA to you. TNA is the Motor City Machine Guns coming down here and busting their ass, trying to get a break in this business;
TNA is Black Machismo doing his damndest to entertain every single person in this building, and showing us what's up; TNA is Samoa Joe coming in here and doing what he does best, wrestle and be the best damn professional wrestler in the world; TNA is a bunch of hard working, young athletes who are looking to change the wrestling world; guys who held down this business while others profiteer from it; TNA is the guys who come in here and risk their lives on scaffolds and wires, while other people show up and pad their pensions. So I'll tell you what, Scott Hall - *chico* - I'll tell you what. Kiss my ass, you're a punk. *Looks at someone off camera* "Go ahead, fire me, I don't care.
So tonight, I went in that locker room, and they said ;we called everybody in the world trying to get you a new partner'., and I said ;No, we don't need anybody else. We got everybody we need in the back right now'. So I walked in the back, and I said hey, who wants to be in the main event tonight? Who wants to go get into a fight? And EVERY ONE of the X-Division wrestlers stood up! I walked in the back and asked who wanted to get into a fight, and every single young wrestler whose first TV contract was through TNA stood up and said;ME.
But one in particular, bloodied, beaten, battered, bruised, overlooked by everybody in the world said ;Joe, please give me the shot'. So without further due, I announce my partner; a man that will show up, a man that will be here, and do what he needs to do; a man who is ready for a fight. A man who will be a man, even when he's an old man. Showtime Eric Young, get out here let's kick some ass!"

Kutkwaliteit maar het is de enige die ik kon vinden http://www.youtube.com/watch?v=LxG0cxSHFxY
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55060159
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:32 schreef 1knowFeaR het volgende:
(1st post )

Hey ik weet overigens een site die zowel raw/smackdown/ecw/tna via streams op internet post
af en toe op dezelfde dag ,maar ook vaak èen dag later.
Weet alleen niet of het toegestaan is deze link te posten :S.

update: Heb nergens kunnen vinden dat het niet is toegestaan, bovendien is dit alleen om mensen te helpen die het ook willen zien, maar niet in Amerika wonen.bij deze

http://galaxiawrestling.blogspot.com/

ga naar artigos, en daar is niet lang na elke ma/di/vr (dunno wanneer tna is :p . de nieuwe raw/smackdown/tna/ecw te vinden.
Mag van Fok vast niet, en streamen is toch voor losers. 7 delen, slechte kwaliteit, en meeste streams kappen er altijd mee. Torrents
pi_55060531
mja, maar als je beetje bij wil blijven moet je wel streamen toch?
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55061543
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef 1knowFeaR het volgende:
mja, maar als je beetje bij wil blijven moet je wel streamen toch?
Nee?

Ik volg alles (WWE: Raw, ECW, Smackdown, Heat en PPV's. TNA: Impact!, TNA Today en PPV's. Ring Of Honor PPV's. En dan volg ik ook nog alles van UFC en sinds kort kijk ik ook Elite XC) en ben gewoon bij hoor. Downloaden duurt geen jaren hoor En als je het streamt doe je er toch even lang over het kijken? (waarschijnlijk langer omdat het steeds moet bufferen )
pi_55061589
hmm ok , weet persoonlijk niet waar ik ze kan downloaden vandaar de streams ^^.
en ik moet toegeven dat jeff hardy's swanton bomb cooler is met mooi beeld
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55061769
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:33 schreef 1knowFeaR het volgende:
hmm ok , weet persoonlijk niet waar ik ze kan downloaden vandaar de streams ^^.
en ik moet toegeven dat jeff hardy's swanton bomb cooler is met mooi beeld
Er zijn vele torrent sites. En ook nieuwsgroepen. Ik vindt zelf torrents het leukste.

Maar goed, je mag er hier niet over praten. Maar de namen van sites zijn onder andere BTZone, Prowrestlingtorrents en xtremewrestling torrents. Maar die laatste is niet aan te raden als je van eerlijkheid houdt
pi_55061931
Signups are CLOSED.

Please check back early 2008. .

edit: nvm andere werkt thx nog
Wether you think you can, ore can't youre right.
  woensdag 5 december 2007 @ 22:30:56 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55067473
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55077138
oops, downloaden ging al belachelijk snel 800 kb. nu is me ratio fucked :p
Wether you think you can, ore can't youre right.
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 13:35:59 #95
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55077368
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef 1knowFeaR het volgende:
oops, downloaden ging al belachelijk snel 800 kb. nu is me ratio fucked :p
Nieuwsgroepen
.....Kennedy
  donderdag 6 december 2007 @ 13:57:12 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55077775
wahahahahaa stupid TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55078088
Ja en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:26:54 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55078374
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55089091
Thanks for the transscript!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55091262
Krijgen nu ook Jeff vs Carlito in een ladder match op Raw, en ze praten ook over een Evolution return. En dan al die grote namen die komen. Wordt een mooie show hoop ik
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 23:59:04 #101
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55091422
Trish Stratus is nu Lita geworden.
.....Kennedy
pi_55092262
Dat zal een hele make-over zijn geweest dan.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:14:11 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55094523
Leuk interview met Santino
http://www.thesun.co.uk/s(...)ng/article553544.ece

Trouwens helemaal niet bij stil gestaan dat Marella de echte achternaam was van Gorilla Monsoon
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55095221
Gvd apa jbl moet opdonderen
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:34:49 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55096147
hahahhaha je bent de enige die het niet kick vond volgens mij...APA is geweldig...de meest stoere/grappige sketches uit de Attitude tijd waren met de APA
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:37:35 #106
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55096191
APA is inderdaad zeer dope, leuk om ze weer eens een keer samen terug te zien.
pi_55096398
een echt mcmahon
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:20:10 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55097129
Evolution weer bij elkaar? Zonder Orton dan lijkt me zo!?

Edit: Ik lees dus net dat ze alle 4 weer bij elkaar komen.. beetje raar niet??

Trish stratus is trouwens weer 'back on'
quote:
Trish Stratus is now back up on the Raw 15th anniversary site, after being taken down for unknown reasons. Trish and Lita will both appear.


[ Bericht 77% gewijzigd door Tazmaniac op 07-12-2007 11:35:41 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:52:46 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55097921
Evolution zal wel een one time only deal zijn waaruit verschillende angles komen want het is absoluut niet logisch om die 4 weer bij elkaar te doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55098704
CARLITOOOO in een Ladder match met HARDY!!!!! HOW MY WISH HAS COME TRUE!!! Nee, even echt waar ik heb vaker dan eens gedacht hoe die twee samen in een match zouden zijn. Toen Carlito die hele gekke move deed in zijn match met RVD double springboard senton splash geloof ik. Wat een move was dat! Nooit meer gedaan overigens tot mijn spijt
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:44:37 #111
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_55099145
jeff of mat?
vind jeff coolere moves hebben.
Wether you think you can, ore can't youre right.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:47:40 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55099215
en Carlito word keihard vernedert dus ik verwacht er weinig van zullen we maar zeggen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55099338
Nou ja beide Hardy's misstaan niet. Ik vind Matt duidelijk de betere wat Pure Wrestling betreft en Jeff wat Gimmick Matches en Highspots betreft. Maar ik had het over een matchup met Jeff in dit geval in een Ladder Match.

Carlito vernederd in zn huidige rol, ja dat is waar, maar ik denk niet dat ze er een 5-8 minuten match van gaan maken. Deze zal echt wel 12+ zijn en waarschijnlijk van een hoog niveau. (of bedoelde je vernederen qua skills?)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:16:57 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55099923
Nou ik zie Hornswoggle wel iets doen, Carlito zal wel wat offense opbrengen maar ik verwacht niet veel spectaculairs. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem namelijk nog krediet geven omdat hij weggaat en dus zal er wel een reden zijn voor de laddermatch want Carlito heeft geen enkele rol van betekenis gespeeld de laatste tijd. Ik verwacht niet echt een hoog niveau

zo ie zo vind ik Jeff Hardy/Laddermatches dit jaar een beetje overdreven dus kijk er niet echt naar uit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:34:05 #115
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_55100261
ah wist niet dat hij weg gaat vond inderdaad al dat carlito de laatste tijd alleen in de naar mijn mening flauwe Hornswoggle story voorkwam.In het verleden had hij nog wel leuke matches met de ''backstabber'' ^^.
Ik gok dat het iets flauws wordt in de stijl van Carlito is aan winnen wil hem net pinen, als opeens hornswoggle hem afleidt waarop jeff hem pint. zoiets
Wether you think you can, ore can't youre right.
  Redactie Games vrijdag 7 december 2007 @ 14:37:59 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55101835
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef roepdeman het volgende:
CARLITOOOO in een Ladder match met HARDY!!!!! HOW MY WISH HAS COME TRUE!!! Nee, even echt waar ik heb vaker dan eens gedacht hoe die twee samen in een match zouden zijn. Toen Carlito die hele gekke move deed in zijn match met RVD double springboard senton splash geloof ik. Wat een move was dat! Nooit meer gedaan overigens tot mijn spijt
Deze? (ja even het zidane stukje weg denken )

.....Kennedy
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:41:42 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55101891
quote:
ah wist niet dat hij weg gaat vond inderdaad al dat carlito de laatste tijd alleen in de naar mijn mening flauwe Hornswoggle story voorkwam.In het verleden had hij nog wel leuke matches met de ''backstabber'' ^^.
Ik gok dat het iets flauws wordt in de stijl van Carlito is aan winnen wil hem net pinen, als opeens hornswoggle hem afleidt waarop jeff hem pint. zoiets
In een ladder match??

De reden waarom Carlito die move niet doet is natuurlijk omdat hij een heel is nu
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:59:49 #118
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_55102287
oei excuses.
Wether you think you can, ore can't youre right.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:18:00 #119
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55105549
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55106932
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Deze? (ja even het zidane stukje weg denken )

[ afbeelding ]
Dat is 'em inderdaad! Ja, uiteraard mag hij die move niet als heel doen, herinner me nog al te goed dat zelfs het publiek begon te klappen, met RVD als zijn tegenstander nog wel. Desondanks is het toch jammer dat hij het niet meer doet, toen ik dat zag was ik echt diep diep onder de indruk!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55113973
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 7 december 2007 @ 23:06:08 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55114410
Ok ik ga dan maar deze TNA downen, kijken of ik het ga volgen.
.....Kennedy
  zaterdag 8 december 2007 @ 09:15:26 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55120371
quote:
As Daniel reported earlier today, Puerto Rican wrestling web site PRWrestling.com broke news that Carlito would in fact be staying with WWE. Dave Meltzer of the Wrestling Observer has confirmed the report as Carlito met with Vince McMahon at this past Monday's RAW in Charleston, South Carolina where McMahon was able to talk him into remaining with the company. After the meeting, Carlito rescinded his release which he had asked for several weeks earlier.

Despite Carlito being unhappy in the company for several months, WWE decided they did not want to lose him and risk the chance of him ending up in TNA. This could be one of the reasons why Carlito was booked in an Intercontinental Championship ladder match against Jeff Hardy on Monday's 15 Anniversary RAW show.
wauw.......nu ben ik toch een beetje benieuwd naar de ladder match (al is het nog steeds teveel vh goede). Dit zou weleens een "test"voor Carlito kunnen zijn nu

Burke ging trouwens lelijk tegen Batista aan het eind

en in ander "leuk"nieuws
quote:
Dave Meltzer of the Wrestling Observer is reporting that while details are still sketchy, WWE's SmackDown/ECW crew had a huge scare a few hours ago in Europe.

Apparently after last night's show in Frankfurt, Germany, the WWE superstars were on a Lufthansa flight that was going to Zurich, Switzerland (the location of tonight's show). As the aircraft was about to land, another airplane got in the way of landing. At the last minute the pilot of aircraft carrying WWE talent was able to get the airplane back in the air.

The aircraft later landed safely. The entire WWE crew was said to be very shaken up and were even described as being "white as ghosts" several hours after the scare.
En Lance Storm vond Impact op zn zachst gezegd niet heel goed.....weer een aanleiding om niet te kijken
http://www.stormwrestling.com/tvthoughts.html
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:22:08 #124
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55121409
Lance Storm is gewoon een sukkel ik lees zijn commentaar over RAW ofzo nooit maar als hij zo achterlijk doet over paar dingen in TNA kun je over de WWE ook uren doorgaan, dus het is een beetje met twee maten meten wat mij betreft! Maja wie ben ik

Ik vond de show geweldig maja das geen shocker. Er waren deze week wel een paar dingen die me best irriteerde maar de Team 3D match en het main event waren van PPV kwaliteit!

Paar nieuwe angles die nu weer uitgewerkt gaan worden, ik heb me goed vermaakt iig!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:35:46 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55121563
Hij zegt ook dat Raw niet goed was...althans...saai en sommige dingen snapt ie niet. Storm maakt altijd goede punten over de shows die hij bekijkt en zn oordeel heeft veel waarde, ik neem zijn oordeel namelijk liever aan dan dat van iemand anders aangezien hij jarenlange ervaring heeft. hij zegt ook dat TNA het beste roster heeft van alle shows maar dat de booking gewoon ongelofelijk ruk is en als ik zo de Reports lees is dat gewoon zo (Storm is trouwens niet de enige die het zegt ga al de recensies maar eens na).
De show na een PPV moet je antwoorden hebben op dingen die op een PPV zijn gebeurt....dat is niet gebeurt dus dat slaat al nergens op, en angles beginnen om niks en sommige angles hebben niet eens een vervolg.

Ik bedoel....kijk naar de X-title...wat er nu mee gebeurt slaat echt nergens op, dan de promo van Joe waar ze helemaal niks mee doen en hij en Nash zouden nu ineens weer buddy buddy zijn terwijl op de PPV toch andere reportages waren. Ik zeg niet dat de WWE foutloos is, verre van zelfs, maar beslissingen die ik lees van TNA slaan echt nergens op.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:49:16 #126
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55121746
Volgens mij is het in het verleden wel vaker gebeurd dat er een title 'gestolen' werd van de rechtmatige champion, ik heb er niet zoveel moeite mee. De matches die erbij horen zijn zowat elke week helemaal top!!

Ik vond het veel lomper wat er allemaal met die koffers aan de hand was
Dus zijn algemene punt dat de storylines beter moeten ben ik het wel met Lance Storm eens, ik heb nu trouwens de review van Lance Storm en Chris Schultz gelezen. Die van Lance erg negatief en die van Chris juist heel positief..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:57:58 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55121865
quote:
Volgens mij is het in het verleden wel vaker gebeurd dat er een title 'gestolen' werd van de rechtmatige champion, ik heb er niet zoveel moeite mee. De matches die erbij horen zijn zowat elke week helemaal top!!
Sleutelwoord is gestolen ja......deze is niet gestolen maar gewonnen in een Ladder match zonder dat de champ verandert, nu moet de champ dus een wedstrijd doen tegen degene die de belt in bezit heeft...als jij het nog snapt ben je beter dan hele worstelcommunity bijelkaar.
Ik heb al een paar x TNA gekeken maar elke x kan ik het gewoon niet volhouden omdat de booking gewoon zo lomp is dat het mn lol bij de wedstrijden vermindert.

En natuurlijk heeft iedereen meningen over de shows, goed en slecht ik zeg alleen dat ik die van Storm wat meer waardeer door zijn historie in de business ipv nietszeggende columnisten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55123855
Lance Strom = Wrestling God. Zijn kop is net zoals die van Heyman, beiden weten ze precies wat wel en niet werkt. Ik bent het meestal roerend eens met wat Storm zegt, maar goed meestal is niet altijd. Storm zegt bijvoorbeeld om Impact maar te skippen, maar ik kijk graag naar goede matches, iets waarvan ik vind dat het me de afgelopen jaren in veelvoud onthouden is. Daarom kijk ik wel naar Impact en negeer ik die crummey storylines maar.
Dat hele X-division ding is te dom voor woorden, het slaat nergens op dat er wordt gevochten om de titel, maar de winnaar is niet de title holder That's not Cool...

MAAR CARLITO VERSUS JEFF MAANDAG....NOW THAT"S COOL
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zaterdag 8 december 2007 @ 14:26:17 #129
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55124096
Voor het eerst dan maar TNA gekeken, ondanks de crappy verhaallijnen vond ik het tof, die matches waren zo vet

Dit blijft een kijkertje.
.....Kennedy
pi_55125316
Vond SD! erg leuk, maar niet echt speciaal ofzo. Sinds the Undertaker en Edge terug zijn is het gewoon altijd wel leuk. Zelfs Batista is niet meer zo irritant
pi_55135814


Mooi plaatje is het, heb veel gelezen over de show, en alles klinkt goed zeg. Ladder match, vele namen die terugkomen, battle royal met 15 oude sterren volgens mij. Evolution die terugkomt. Als ze dit goed spelen kan dit echt een enorm goeie show worden
pi_55135902
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi plaatje is het, heb veel gelezen over de show, en alles klinkt goed zeg. Ladder match, vele namen die terugkomen, battle royal met 15 oude sterren volgens mij. Evolution die terugkomt. Als ze dit goed spelen kan dit echt een enorm goeie show worden

oh shit
jbl wint em wss
pi_55138370
Geen Hitman

Hacksaw
Sgt. Slaughter
  zondag 9 december 2007 @ 17:38:32 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55149521
Sting signs new contract
quote:
Source: PWTorch

Sting and TNA have agreed on new terms and he will in fact be staying with the company through 2008. He will be working a lighter schedule and won't be on TV every week.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 9 december 2007 @ 18:53:37 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55150920
he gelukkig zien we die tenminste niet in de WWE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55154612
je hebt gelijk, daar zien we hogan..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 9 december 2007 @ 21:36:42 #137
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55154751
wanneer dit jaar? oude koeien?? Hogan heeft sinds Summerslam 2006 geen wedstrijd meer gehad in de WWE dus wat heeft die ermee te maken? en dan nog die 1x per jaar Hogan maakt mij echt niet uit. Hogan staat altijd wel garant voor spektakel bij het publiek...zn wedstrijden mogen niet mooi/goed zijn maar het publiek geniet ervan (smarks wat minder maar die maken het publiek niet)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Forum Admin zondag 9 december 2007 @ 21:38:03 #138
58651 crew  murp
murp
  zondag 9 december 2007 @ 21:42:10 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55154860
quote:
wie
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Forum Admin zondag 9 december 2007 @ 21:48:16 #140
58651 crew  murp
murp
pi_55155061
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

wie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bill_Goldberg
quote:
William Scott Goldberg (Bill Goldberg) (Tulsa, Oklahoma, 27 december 1966) is een Amerikaanse worstelaar die eind de jaren '90 de WCW (World Championship Wrestling) domineerde. Met zijn 1.91m en 129kg behoorde hij tot de absolute zwaargewichten. In veel toppartijen kreeg Goldberg in het begin vaak de nodige klappen te verwerken. Hij kwam er dan na een tijd doorheen, met een van zijn favoriete "Moves", de "Spear", matte hij zijn tegenstanders vaak af. Ook de "Jackhammer", waarbij hij zijn tegenstander in een verticale suplex nam en hem keihard tegen de grond sloeg.

Goldberg kwam, zoals vele worstelaars, oorspronkelijk uit het American Football circuit. Hij heeft via het college team van de Georgia Bulldogs zelfs de NFL bereikt waarin hij uitkwam voor de Atlanta Falcons, St. Louis Rams en de Carolina Panthers. Daarnaast heeft hij een "Degree" in psychologie.

De laatste jaren was het bijzonder stil rond Bill Goldberg. Hij stapte uit de WWE uit ontevredenheid hoe zijn persoon gebruikt werd. Voor deze breuk, in 2003, speelde hij al in wat films en TV series. Hij speelde in de dramatisch slechte film "Universal Soldier: The Return" en "Looney Tunes:Back in action". Na zijn worstel stop speelde hij een gevangene in "Desperate Housewives" en "Half Past Dead 2", maakte hij een kerstfilm waarin hij een evil Kerstman speelde. Momenteel is hij bezig met de actiefilm "Justified". Daarnaast schijnt hij een autoprogramma op een Amerikaans geschiedenis kanaal te presenteren.

Goldberg begon professioneel met worstelen op 22 september 1997 waar hij tegen Hugh Morrus zijn eerste overwinning behaalde. Pas 176 matches later werd hij voor de eerste keer verslagen door Kevin Nash.
ik vond m zo stoer
  Redactie Games zondag 9 december 2007 @ 21:56:55 #141
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55155327
Het was een sarcastische opmerking denk ik, wie kent Goldberg niet ?
.....Kennedy
pi_55155359
Is dat niet die gozer met dat geweldige afscheid tegen Lesnar?
  zondag 9 december 2007 @ 21:59:07 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55155373
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef Wessiej het volgende:
Het was een sarcastische opmerking denk ik, wie kent Goldberg niet ?
haha ja was sarcastisch bedoelt aangezien iedereen Goldberg wel MOET kennen

ik vind hem ook stoer btw.. al was Bill niet zo heel technisch
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Forum Admin zondag 9 december 2007 @ 22:04:38 #144
58651 crew  murp
murp
pi_55155519
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef Wessiej het volgende:
Het was een sarcastische opmerking denk ik, wie kent Goldberg niet ?
oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...
maar,

der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,
  Redactie Games zondag 9 december 2007 @ 22:08:45 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55155645
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef murp het volgende:

[..]

oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...
maar,

der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,
?
.....Kennedy
  zondag 9 december 2007 @ 22:09:49 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55155685
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef murp het volgende:

[..]

oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...
maar,

der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,
haha ben jij nou sarcastisch? anyway dat is Sting.. heeft vandaag zijn contract verlengd bij TNA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55155720
ja ik ben ook altijd zo slecht met namen

er was ook zo'n gozert, ook gezicht raar geschminkt en had allemaal touwtjes ofzo om z'n bovenarmen heen.. iemand?
  zondag 9 december 2007 @ 22:11:56 #148
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55155755
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef Brownietje het volgende:
ja ik ben ook altijd zo slecht met namen

er was ook zo'n gozert, ook gezicht raar geschminkt en had allemaal touwtjes ofzo om z'n bovenarmen heen.. iemand?
hehehe schiterend
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Forum Admin zondag 9 december 2007 @ 22:13:15 #149
58651 crew  murp
murp
pi_55155792
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ben jij nou sarcastisch? anyway dat is Sting.. heeft vandaag zijn contract verlengd bij TNA
nee, laatste keer dat ik worstelen heb gezien is toch wel langer dan 10 jaar geleden, toen waren zij helemaal hot
  Forum Admin zondag 9 december 2007 @ 22:14:01 #150
58651 crew  murp
murp
pi_55155819
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ?
die
pi_55156169
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef Brownietje het volgende:
ja ik ben ook altijd zo slecht met namen

er was ook zo'n gozert, ook gezicht raar geschminkt en had allemaal touwtjes ofzo om z'n bovenarmen heen.. iemand?
Raap me op!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 9 december 2007 @ 22:28:16 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55156306
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef murp het volgende:

[..]

nee, laatste keer dat ik worstelen heb gezien is toch wel langer dan 10 jaar geleden, toen waren zij helemaal hot
Ja, toen was het nog écht leuk om te volgen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 9 december 2007 @ 22:32:04 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55156439
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Raap me op!!
Ik weet denk ik wie hij bedoelt maar weet het niet zeker..




Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55156813
Bedoelt hij niet Randy Savage ?

pi_55162098
nee ze moeder
pi_55162620
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:01 schreef Salatrel het volgende:
nee ze moeder
Ik wist niet dat je moeder mee deed..

Maarja Murp.. Ik kom precies uit die periode ook, s'avonds 22:00 na cartoon network idd wcw nitro wat een tijden..
  maandag 10 december 2007 @ 09:46:09 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55163136
goddamn dan voel ik me een veteraan hahahahha...1990 represent, 9 jaar oud en helemaal gefascineerd door het worstelen. Inmiddels vele videobanden en dvds in mn collectie en 1 PPV bezocht in de US en meerdere house shows in Europa and still going strong
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 10 december 2007 @ 13:15:08 #158
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55166949
quote:
Devin Cutting sent this in:

Ron "The Truth" Killings posted the following bulletin on MySpace this afternoon:

"Ron "The Truth" Killings and TNA Wrestling have come to a mutual agreement on his release. Killings wishes TNA Wrestling the best. Killings is looking forward to continue his wrestling career and looking to go back to his original stomping grounds."

http://www.myspace.com/ronkillings1
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55169034
vanavond 3 uur duurende special geloof ik yay.
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55170804
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef 1knowFeaR het volgende:
vanavond 3 uur duurende special geloof ik yay.
Zou je denken? Op maandag avond nog wel !
pi_55171522
HAhahahahaha Kerels hou op man! Hoe kan ik hier serieus een dicussie voeren met deze uitlatingen!!!

Dus ja even ter informatie vanavond is er een Special omdat RAW al 15 jaar bestaat Heel leuk maar we willen aub geen spoilers zonder de juiste tags want dan worden Brahma en KidKash en Taz en nog wat anderen heel erg boos
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 20:56:34 #162
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55177262
Ik kom je opzoeken en doe een SCM op je als je spoilers zonder tag plaatst
.....Kennedy
pi_55177400
Ik ben niet bang en ik doe een khali vice grip en dan ben je stuk.
pi_55177493
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:02 schreef Brownietje het volgende:
Ik ben niet bang en ik doe een khali vice grip en dan ben je stuk.
O god, nu zal ik maar niet vertellen dat John Cena niet geblesseerd is en de titel vanavond wint


O SHIT NIET EEN VICE GRIP NEE!!
  Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 21:11:49 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55177624
MY GAHWD ITZ THA VICE GRIP.
.....Kennedy
  Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 21:12:50 #166
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55177643
Vandaag trouwens iemand een SCM gegeven en een spear, niet al te hard (behalve die spear, rende eerst 20 meter maar goed

Altijd goed voor den conditie.
.....Kennedy
pi_55178474
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag trouwens iemand een SCM gegeven en een spear, niet al te hard (behalve die spear, rende eerst 20 meter maar goed

Altijd goed voor den conditie.
Jaa, die 2 moves per dag en je ziet er gelijk uit als Hulk Hogan
  Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 21:50:05 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55178634
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jaa, die 2 moves per dag en je ziet er gelijk uit als Hulk Hogan
Scott Steiner nu ongeeer toch wel
.....Kennedy
pi_55178771
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jaa, die 2 moves per dag en je ziet er gelijk uit als Hulk Hogan
Zo.. dat heb ik nodig Hogan knows best
  dinsdag 11 december 2007 @ 08:43:51 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55184930
Man!!!! Cant wait!! Raw 15 jaar...jammer genoeg zit ik op mn werk tot 5 uur en moet ik vanavond trainen maar dit is er 1 waar ik ff voor ga zitten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55185361
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:43 schreef kidkash19 het volgende:
Man!!!! Cant wait!! Raw 15 jaar...jammer genoeg zit ik op mn werk tot 5 uur en moet ik vanavond trainen maar dit is er 1 waar ik ff voor ga zitten
Geen wwe.com voor jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55194413
hele kleine spoiler dan

GILLLLLLLLLLBERGGGG
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:16:49 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55195851
15 years of RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 17:39:40 #174
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55196385
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig dus
.....Kennedy
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:50:15 #175
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_55196609
RAW was ouderwets genieten
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 18:10:10 #176
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55197055
Grootste grap van de show (eigenlijk 0,0 procent spoiler maar toch)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:21:52 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55197324
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Wessiej het volgende:
Grootste grap van de show (eigenlijk 0,0 procent spoiler maar toch)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


en Sir William aan de cola
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 18:23:02 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55197356
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]



en Sir William aan de cola
Klopt, dacht dat CM punk dat ook wel zat te doen, maar echt een blauw blikje in zijn hand
.....Kennedy
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:26:08 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55197425
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Klopt, dacht dat CM punk dat ook wel zat te doen, maar echt een blauw blikje in zijn hand
overduidelijk Pepsi joh!! jeweettoch



[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 11-12-2007 18:36:48 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 18:27:39 #180
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55197464
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

overduidelijk Pepsi joh!! jeweettoch

[ afbeelding ]
Dan drink ik ook elke zaterdag avond 7-up

Geloofwaardigheid meteen weg van Punk
.....Kennedy
pi_55197974
Vette show toch wel hoor

Raw gefeliciteerd!
pi_55200846
Goed kijken er staat Lite op waarschijnlijk alcohol vrij??? want dan is zn Gimmick Still Alive!!!

en anders is ie zwaaar door de mand gevallen Regal met zn Cola
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 21:05:48 #183
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55201778
Zitten ze allemaal Light te drinken

Daar zit alsnog 1 á 2 procent in, dus alsnog
.....Kennedy
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:10:26 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55201886
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Zitten ze allemaal Light te drinken

Daar zit alsnog 1 á 2 procent in, dus alsnog
ruim 4 zelfs
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 21:13:51 #185
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55201993
En dan Jericho ook die zo'n klein teugje nam en dan het omhoog deed

Met een rare bek erbij ook, maarja, niet echt slim wat ze deden met Punk, wel garpig met Horny die zat te praten en even bier zat te ''morsen''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 12 december 2007 @ 20:52:04 #186
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55227473


Toch Pepsi ?
.....Kennedy
  woensdag 12 december 2007 @ 21:19:59 #187
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55228225
wat een fantastische show

* Paxlie vergeet iedere keer in het nieuwe topic te posten door een gigantisch drukke periode
nu hebbik vakantie dus ik ben weer
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 12 december 2007 @ 21:57:53 #188
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55229505
Credit: PWInsider.com

There have been several reports from fans claiming that CM Punk was seen drinking a Miller Lite beer at the conclusion of Monday’s RAW. This of course would go against his straight edge gimmick/lifestyle. As it turns out the ECW Champion was actually drinking a Pepsi. William Regal was shown drinking a Coca Cola while Bob Backlund was drinking a bottle of water.

Logisch aangezien Pepsi ongeveer zn favo drankje is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55229979
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]

Toch Pepsi ?
Dat ziet iedereen toch dat het een pepsi is
  Redactie Games woensdag 12 december 2007 @ 22:13:49 #190
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55230054
Zo even een dikke harde schijf gekocht, nu nooit meer een show weg gooien
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 12 december 2007 @ 22:17:44 #191
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55230167
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Dat ziet iedereen toch dat het een pepsi is
Nee, die blikjes bier waren ook blauw.
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 13 december 2007 @ 14:09:06 #192
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55244230
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55261166
Zo met een beetje geluk kan ik morgen naar de raw show van maandag kijken en dan de ecw en dan de smackdown..
pi_55274016
Dat Rob Van Dam moment bij Raw .... zodeknetter zeg jammergenoeg was de match wel EEEEEERRRRGGG kort
pi_55274551
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:45:15 #196
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55275014
K zal eerlijk bekennen dat ik het ook aan de mindere kant vond deze week.. zaten wel gave stukjes in maar overall was het matig ja.. vond de stukjes met Christian opzoek naar een tag team parnter echt lachen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 14 december 2007 @ 23:01:59 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55281188
2e keer dat ik TNA kijk, wat matigjes, maar de card van volgende week, wat bruut
.....Kennedy
  zaterdag 15 december 2007 @ 08:49:24 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55286087
moet me even iets van het hart na de 3e x Raw te hebben gezien.

Hoe slecht het personage ook begon en hoe belachelijk ik hem toen ook vond is hij nu gewoon 1 vd meest populaire en charismatische gasten in de WWE. Zn uitdrukkingen zijn altijd goed, zn lichaamstaal is goed en hij heeft het hele personage zich echt eigen gemaakt.

Give it up for


HORNSWOGGLE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 15 december 2007 @ 11:20:57 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55287406
Follow up van Storm zn Collumn over TNA van Storm zelf....Goed stuk om te lezen, een aanrader

TNA Clarification

December 11, 2007

It should come as no surprise to anyone that I received a ton of email regarding my TNA is retarded post. I was surprised however that I actually received more email agreeing with my stance than just outright hate mail from the TNA diehards. Some of the TNA defenders got quite rude with me but I did respond to a lot of them and I think I’ve changed at least a few of their views, after explaining my stance better.

In light of that, I thought I would take the time here to clarify my stance, in a calmer manner, and explain to everyone why I get so frustrated and angry with TNA Impact. Most of the TNA defenders defend the current product with the same argument that argument being that Impact is better than WWE programming, and that WWE sucks as much, or even more, than Impact. To this I say, so what! Whether WWE is putting out a worse product or for that matter the worst product in the history of the planet really shouldn’t enter into the argument.

WWE can do whatever the hell they want. Vince can book leprechauns running through spray painted doorways in cement block walls, Mae Young can give birth to a hand, HHH can pretend to have sex with a corpse, it really doesn’t matter. It’s his show, it’s his money, and at the end of the day Vince is making a shit load of money. When quarterly dividends are paid out, every quarter, to WWE shareholders, Vince McMahon makes about 12 million dollars. His product is a success, whether you enjoy the show or not.

TNA on the other hand is losing money, lots of money, and it has been since its inception. Now several people asked why does it have to be about money, and to that I point out that pro-wrestling is a business and for a business to succeed or even survive, it has to make money or at the very least break even. So if you like TNA and want TNA to exist (which I do more than you could possibly know) you should want TNA to make money, because companies that continually lose money eventually go out of business (Note: WCW).

TNA’s main income stream or at least its biggest potential income stream is PPV revenue. Increased buy rates could generate a huge increase in revenue, for TNA, at no additional cost what so ever to the company. Impact’s primary goal should be to generate interest in TNA PPVs in hopes of driving PPV buys. If Impact fails to do this, Impact is a failure.

So let's look at buy rates. TNA is drawing in the neighborhood of maybe 20,000 buys per PPV. To give this number perspective ECW (WWE’s third brand) at its absolute worst (The December to Dismember PPV) drew approx. 90,000 buys on PPV. This number was considered so bad that Vince McMahon pulled the plug on ECW as a PPV entity, deciding that it wasn’t a strong enough show to carry itself on PPV. TNA is currently doing maybe 25% of that number. Even TNA’s most successful PPV only did approx. 60,000 buys (Angle – Joe 1).

So this brings up the logical question; why is TNA doing such poor numbers on PPV? I would say these numbers are bad for all the reasons I rant about in my TNA commentaries. Confusing nonsensical booking, bait and switch booking, not honouring stipulations and promises, pointless gimmick matches, comedic portrayals of far too many characters, over booking and watering down of everything that could mean anything, etc.

For TNA to draw on PPV they need to start booking some serious angles that consistently make sense that fans can get into. You don’t even have to take my word for it; you can take the word of Jim Cornette. Jim Cornette has far more experience in the wrestling business than I do, and knows more about it than just about anybody. He even works for TNA. The following is what he had to say in a Power Slam magazine interview, several months ago about pro-wrestling and drawing money.

“Every big money gate, every big rating and every bench mark and record in this business is set by something that people can buy into and take seriously and a conflict they want to see resolved. That’s what it’s all about.”

I couldn’t have said it better myself! I can’t buy into “Chris” Abyss going to jail for shooting his father in the back 3 times. I can’t take Kurt Angle in a pilgrim suit seriously, nor do I see what conflict reverse battle royals or brief cases on poles solve. And let’s look at all the conflicts that do exist in TNA: Robert Roode and Tracy Brooks are in conflict, Kurt and Karen Angle are always in conflict, Leticia Cline and the new announce girl were in a conflict that one week, James Storm and Miss Tennessee were in conflict, Jim Cornette and Matt Morgan are in conflict, on the PPV Kevin Nash and Samoa Joe were in conflict.

Are any of these conflicts something we can get behind in hopes of seeing resolved? Of course not! None of the guy - girl conflicts can be resolved in TNA because guys can’t touch the girls so there will never be a match we can pay to see, to resolve these conflicts. Jim Cornette and Matt Morgan certainly aren’t going to work on PPV, and Samoa Joe and Kevin Nash were buddy buddy on Impact last week with no explanation of how their conflict was even resolved. All of this conflict is a waste of time and just a distraction from any conflict that could potentially draw money.

Even look at what has drawn money for TNA. Joe and Angle 1 was the biggest draw in the company's history, drawing nearly triple their usual buy rate. What did they do to draw that number? Kurt Angle showed up on Impact and head butted Joe right in the face and the two guys tried to beat the shit out of each other. It looked very serious; fans bought into it, and wanted to see the conflict resolved. End result: 60,000 buys.

Since then Kurt has sought psychiatric therapy from Kevin Nash in a sun bed, wandered around back stage in his underwear looking for his clothes, argued with his wife and convinced her to try to sleep with Kevin Nash, and held a Thanksgiving dinner in his house (which oddly enough is both in Pittsburgh and only a few short minute commute from the Impact Zone) where he dressed up in a pilgrim suit, and acted like Eric Young’s older brother. The end result of all this great booking: 20,000 PPV buys or less. 2 out of every 3 people who bought Angle – Joe 1, are no longer buying PPV, why do you think that is?

Now is not the time to celebrate killing ECW in the ratings, now is the time to change the creative direction of this show in an attempt to drive buy-rates, and try to make this company money, so it doesn’t become WCW 2. Those who defend this show are part of the problem not the solution. Blind Faith is never a good thing and people need to not only open their eyes but also try to open the eyes of those in charge of TNA. I get mad and rant about TNA because I care about TNA and everyone who works there. I want to see TNA become a viable company financially so it will be around for the long haul. I want TNA to succeed for the good of the fans that watch it, for the good of the boys who work there, and for the good of the industry as a whole. Maybe if we all just scream loud enough someone will eventually hear us. If they don’t, eventually I won’t have TNA to rant about because and the die-hard TNA fans won’t have a show to get behind.

Lance Storm
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55289497
Horny wordt idd steeds beter, het publiek staat nu ook echt 100% achter hem en Finlay is nu zelfs een face geworden. Erg leuk allemaal

Was gisteravond in slaap gevallen bij TNA en ook bij Smackdown Tenminste TNA viel ik bijna in slaap en bij Smackdown werd ik opeens wakker bij het begin weer (staat op replay natuurlijk) haha. Net even de laatste 20 minuten gekeken. Maar vond zowel TNA en Smackdown erg matig deze week.

Volgende week beter hoop ik
  Redactie Games zaterdag 15 december 2007 @ 15:11:30 #201
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55291568
PPV tijd

Armageddon




Randy Orton (c) vs Chris Jericho voor de WWE Championship
The Ayatollah of Rock 'n' Rolla is terug en gaat meteen voor de Championship, kan hij de Walls of Jericho locken en Orton laten tappen of niet?


Batista (c) vs The Undertaker vs Edge in een Triple Threat voor de WHC
2 toppers die de title moeten afpakken van Batista,


Jeff Hardy vs Triple H voor een #1 contender plek voor de Royal Rumble
Krijgt Hardy zijn kans om ook eens voor het (andere) goud te gaan of probeert HHH om voor de 12e keer champion te worden?


CM Punk en Kane vs Big Daddy V vs Mark Henry
Konden ze niet gewoon Morrisson vs Punk voor de title doen?


HBK vs Mr. Kennedy
De Showstopper tegen Kennedy, wat een match up

.........Kennedyy


Finlay vs The 'Great' Khali
Sla hem even knock out voor een paar jaar Finlay


Beth Phoenix (c) vs Mickie James voor de Women's Championship
De best worstelende vrouwen tegen elkaar, 1e boeiende women's match


MVP (Captain) vs Rey Mysterio voor de US Championship
WTF heeft Rey hier mee te maken, hij is toch steeds met zijn Mexico gezeik, laat hem dan niet tegen MVP worstelen, doesn't make a fucking sense!

Voorspelling

Randy Orton
Edge
HHH
CM Punk and Kane
Kennedy
Beth
Finlay
MVP
.....Kennedy
pi_55291705
weet bijna zeker al dat die triple threat match gewonnen word door edge....
  Redactie Games zaterdag 15 december 2007 @ 15:24:29 #203
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55291727
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:23 schreef Hanstin het volgende:
weet bijna zeker al dat die triple threat match gewonnen word door edge....
Ja en de royal rumble van maandag zou gewonnen worden volgens jou door JBL, hoe kom je er allemaal bij
.....Kennedy
pi_55292575
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja en de royal rumble van maandag zou gewonnen worden volgens jou door JBL, hoe kom je er allemaal bij
dacht dat JBL zou komen vanwegen apa maar die knakker is weggebleven

batista en undertaker werken samen om edge weg te krijgen blablablab lukt
batista en undertaker vechten als de pauper....
batista en undertaker helemaal deaud....
edge komt weer nakt de titel blablabla
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:38:52 #205
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55292827
Khoop dat Batista retained
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55292849
Edge staat buiten de ring, B vs. U, vechten elkaar dood, teamen op Edge, beide proberen te pinnen, gaan weer op elkaar verder. Edge krijgt rust. Achtereenvolgens een Spear, Batista Bomb, Tombstone en Edge die op iemand gaat liggen, ik gok Batista.

Verder hoop ik op Randy, Kennedy, Finlay, Mickie (zal wel niet ), MVP, HHH (heelturn, heelturn, heelturn!), Punk & Kane (weg met die hele storyline)

Wat ook mooi zou zijn als ze MVP laten verliezen en dan doorschuiven naar de main-event, final fourway's & tagteams (edge & mvp vs. bati & ut)

ohja, over tagteams gesproken, hadden we die niet meer?
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:40:49 #207
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55292864
ik wil trouwens wel eens een match worstelen tegen Mickie James

en dan alleen om de Long Kiss Goodnight


die Roundhouse kick neem ik dan wel op de koop toe
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55292890
Orton retained
Batista verliest aan UT
Hardy wint!!!!!!!!! HHH zie ik de Rumble ingaan
Punk & Kane
Finlay
Beth
Rey Rey
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:48:15 #209
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55292981
Orton
Edge
Trips
Punk & Kane
HBK
Khali
Mickie
MVP

flikker toch op met die Finlay en Mysterio grrr
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 16 december 2007 @ 17:59:59 #210
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55316930
Randy Orton
Edge
Jeff Hardy
CM Punk & Kane
Michaels
Beth Phoenix
Finlay
MVP
  zondag 16 december 2007 @ 18:02:00 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55316982
Orton
Batista
HHH
Punk & Kane
Mr. Kennedy... Kennedy
Finlay
Beth Phoenix
MVP
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 16 december 2007 @ 23:08:21 #212
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55324423
Deze PPV lijkt mij trouwens niet zo interessant, zeker niet als je de card van vorig jaar Armageddon zag.
.....Kennedy
pi_55324666
En dan was vorig jaar het nog Smackdown-only

(op de main-event na dan, met John Cena & Batista vs. Finlay & Booker)
maar idd: UT vs. Ken, MVP vs. Kane, Wang Yang vs. Helms en die laddermatch
  Redactie Games zondag 16 december 2007 @ 23:21:14 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55324732
Kan mij nog die slag tegen Mercury zijn neus herinneren, geweldig

Maarja, ben benieuwd, misschien zetten ze hele leuke matches neer, maar heb toch altijd liever minimaal 1 gimmick match bij een ppv.
.....Kennedy
pi_55325902
Vindt het een erg goeie card op Finlay vs Khali na. Maar dat is meer om Finlay meer over te trekken als face natuurlijk. Dus het doel daarvan is wel goed. En natuurlijk Punk en Kane vs Bassie en Adriaan heb ik weinig trek in.

Maar op dat na zijn het wel leuke matches. Goeie Womans match, Triple Threat matches zijn altijd erg spanned, Y2J vs Orton kan ook een enorm vette match worden. HBK vs Kennedy en ook nog eens MVP vs Rey die altijd erg leuke matches neerzetten. Leuke PPV toch !
  Redactie Games maandag 17 december 2007 @ 00:07:37 #216
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55325951
Ja kwa matches zit het wel goed, maar hopen dat het ook goede matches zíjn.

En dat MVP natuurlijk wint

en Kennedy ook!
.....Kennedy
pi_55327811
Nou ik heb er zin in
  maandag 17 december 2007 @ 09:32:11 #218
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55329952
Heb hem al binnen. Ben benieuwd, vanmiddag maar ff kijken.
pi_55332185
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Wes_FR het volgende:
Heb hem al binnen. Ben benieuwd, vanmiddag maar ff kijken.
Hoe heeft gij em al binnen
  maandag 17 december 2007 @ 11:34:09 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55332261
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:31 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Hoe heeft gij em al binnen
Om 06:00 opstaan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55333254
Ik zit nu ecw van vorige week te kijken, dalijk smackdown, maar die shannon moore en jimmy wang yang.. wat een potentie zou dat team hebben, was een geweldige wedstrijd..
pi_55339086
Vette PPV hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 17 december 2007 @ 21:29:08 #223
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55346188
Die kerstman vader in het publiek first row
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 18 december 2007 @ 00:50:01 #224
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55351590
Toffe PPV!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55352024
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Toffe PPV!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook om lachen ja echt heel hard opeens. Maakt het veel realistischer ook als ze mogen schelden vindt ik.
pi_55360299
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wether you think you can, ore can't youre right.
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:05:56 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55360638
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:24:15 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55361138
Zeiden ze vroeger van Bret en Shawn ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:28:18 #229
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55361254
Kan iedereen de spoilers van de ppv en raw splitsen en erbij zetten wat waarover gaat? Alvast bedankt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55363798
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55367800
Zeer leuke PPV!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 18 december 2007 @ 22:56:18 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55374729
Leuke RAW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55374913
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef Wessiej het volgende:
Leuke RAW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 18 december 2007 @ 23:28:00 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55375821
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:34:10 #235
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55376012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:39:04 #236
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55376162
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Wes_FR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zekere zin heb je nog gelijk ook.. ze kunnen niet iedereen gaan pushen.. er zijn veel te veel uppercard wrestlers nu op RAW!! Maar ik zit absoluut niet te wachten op Kane vs. Umaga of Mark Henry vs. Umaga.. en Kennedy zal absoluut niet terug gezet worden naar SD! Ik hoop dat Lashley zijn comeback op SD! maakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 18 december 2007 @ 23:39:10 #237
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55376164
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Wes_FR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heiligschennis
.....Kennedy
pi_55379379
Raw had een leuke main event, heb er echt van genoten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55387007
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55388507
Goeie ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:34:27 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55389371
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Gillian die Melina als KellyKelly omriep zal de diva niet zo leuk hebben gevonden.. maja fouten maken blijft menselijk he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55389806
i quit match dus ook niet meer wat het geweest is
pi_55390477
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:51 schreef Salatrel het volgende:
i quit match dus ook niet meer wat het geweest is
Want?
  woensdag 19 december 2007 @ 16:31:45 #244
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55390896
I Quit-match is niet hetzelfde als een You're Fired-match hè, Salatrel. Het gaat er gewoon om dat een persoon "I Quit" moet roepen tijdens de wedstrijd om het te beëindigen. Maar het heeft absoluut niets te maken met het "quiten" van z'n loopbaan of iets dergelijks.
pi_55391076
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef Wes_FR het volgende:
I Quit-match is niet hetzelfde als een You're Fired-match hè, Salatrel. Het gaat er gewoon om dat een persoon "I Quit" moet roepen tijdens de wedstrijd om het te beëindigen. Maar het heeft absoluut niets te maken met het "quiten" van z'n loopbaan of iets dergelijks.
Inderdaad. Hij was alleen maar zo lang weg door zijn schorsing en om het een beetje te sellen.
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 22:18:10 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55401391
Toffe ECW!

Ga zometeen maar een abbo nemen op WWE Magazine
.....Kennedy
pi_55401440
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Wessiej het volgende:
Toffe ECW!

Ga zometeen maar een abbo nemen op WWE Magazine
Leuk blad is dat, al lees ik ze altijd online ga een beetje voor betalen!
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 22:24:43 #248
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55401635
Ik kan ze ook online lezen, vind ik onhandig.

En 60 euro voor 2 jaar, en dat krijg ik voor mijn verjaardag (ze weten niet eens wat voor blad het is, laat staan dat ik 6 uur per week worstelen kijk ) maakt het minder erg.

En ik vind een blad gewoon altijd beter.
.....Kennedy
pi_55402054
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan ze ook online lezen, vind ik onhandig.

En 60 euro voor 2 jaar, en dat krijg ik voor mijn verjaardag (ze weten niet eens wat voor blad het is, laat staan dat ik 6 uur per week worstelen kijk ) maakt het minder erg.

En ik vind een blad gewoon altijd beter.
Das waar. Maar het is wel altijd leuk om te lezen.

Trouwens, er ging dus een versie rond van ECW die genuked was. Want alles was roze heb hem ook even gekeken. MVP zag er zo top uit

  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 22:38:38 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55402148
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Das waar. Maar het is wel altijd leuk om te lezen.

Trouwens, er ging dus een versie rond van ECW die genuked was. Want alles was roze heb hem ook even gekeken. MVP zag er zo top uit

[ afbeelding ]
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 22:41:37 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55402265
Zou trouwens een van de goeie experts die ook mijn vorige ava hebben gemaakt deze erin willen plante ?



Moet wel eerst op maat worden gemaakt
.....Kennedy
pi_55406699
Probeer dit eens voor de grap. Als het werkt zal ik het ook wel proberen...

http://gickr.com/upload_files
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 20 december 2007 @ 08:31:01 #253
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55408601
Werkt best aardig, probleem is alleen dat de minimale dimensies 100x100 pixels zijn, terwijl Fok! 60x60 als max. heeft.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:24:17 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55409252
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is op Kennetnie
quote:
The feeling on Kennedy internally is that this is a sink or swim opportunity for him, and that if he doesn't rise to the occasion in the feud with HBK he'll be relegated to mid-card purgatory for the foreseeable future. We've mentioned many times that if you can't improve in the ring working a feud with Shawn Michaels, how can the company possibly invest in you?

According to one person who has also followed his career since the beginning, it appears -- and this should come as no surprise -- that it is a pattern of inconsistency; periods where he does well and then periods where he crashes and burns. Earlier this year he was scheduled to become World Champion, but then he suffered a triceps injury. He returned and didn't look good and the opportunity disappeared, and I can't see him getting the belt any time in the near future.

Then he was supposed to become Vince's illegitimate son, which would have been a career-making gimmick, and blew it by volunteering to go on national TV to talk about steroids, lied, and then get busted for it. He used to be very close to Austin, but Austin in a recent interview said that right now he was listening to too many people. According to another source, he's listening to anyone and everyone for advice, including people who have no clue about what he should be doing in-ring like writer David Lagana. He is said to have little confidence in his own instincts as a performer, which is pretty clear when you watch his matches. Every match it's like he tries to be someone else, largely because every match he's trying something different that someone else told him.
Kennetnie


Kennetnie!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55409897
weg met die gast
pi_55414840
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:24 schreef kidkash19 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is op Kennetnie
[..]

Kennetnie

Kennetnie!
Gelukkig was die match met HBK afgelopen zondag erg goed en was hij op Raw ook weer enorm goed
  donderdag 20 december 2007 @ 14:25:36 #257
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55416434
Zoals in het artikel staat.....als je met Michaels geen goede match kan hebben kan je beter stoppen dus het zegt me niks wat hij doet met die mensen van dat kaliber en zeker een tag match met Michaels/Hardy als zn tegenstanders en Orton als partner, dan kan je weinig fout doen hoor. Ook staat in het artikel dat hij een golf van goede performances heeft en dan weer slechte, als hij constant zulke wedstrijden eruit gooit kan ik mn mening nog wel bijstellen. Hij mag het bewijzen tegen mensen met minder niveau.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55417923
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals in het artikel staat.....als je met Michaels geen goede match kan hebben kan je beter stoppen dus het zegt me niks wat hij doet met die mensen van dat kaliber en zeker een tag match met Michaels/Hardy als zn tegenstanders en Orton als partner, dan kan je weinig fout doen hoor. Ook staat in het artikel dat hij een golf van goede performances heeft en dan weer slechte, als hij constant zulke wedstrijden eruit gooit kan ik mn mening nog wel bijstellen. Hij mag het bewijzen tegen mensen met minder niveau.
Hij is er ook nog niet zo lang hoor. Je kan niet verwachten dat hij opeens een nieuwe Bret Hart is natuurlijk. Hij moet ook gewoon nog veel leren lijkt mij. Het sellen van zijn hand deed hij erg goed vond ik, ook bij Raw. En het worstelen zelf ook. Zijn promo's doet hij altijd goed (ook als ze slecht geschreven zijn).

Hij is er nu iets van 2 jaar, waarvan hij 2 keer geblesseerd is geweest en 1 keer geschorst. Dat neemt toch wat van je weg hoor. Denk dat hij wel flink depressief was na alles wat hij gemist heeft. Money In The Bank en Vince zijn zoon zijn. Te hoge verwachtingen hebben kan natuurlijk altijd heh. Sinds hij op Raw zit werd het wat minder, misschien uit angst omdat het live is, en er veel grote namen zijn. Maar dat kan hij nu af schudden en goed verder gaan.

Op Smackdown vond ik hem ook beter trouwens, ging hem veel beter af daar. We zullen zien, maar hij komt er wel hoor
  donderdag 20 december 2007 @ 16:00:11 #259
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55418633
Iemand die zo hoog is geprezen in het begin (en terecht) had na 2 jaar al veel verder moeten zijn dan hij nu is. Zn promo's waren goed in het begin alleen is het nu teveel van hetzelfde format en dat is niet alleen schrijfwerk maar ook de stijl waarin hij de promos doet.

Van die 2x geblesseerd te zijn geweest was er maar 1 ernstig, die schorsing is zn eigen domme schuld door op TV te verkondigen dat je niks meer gebruikt maar 2 weken later wel gepakt wordt terwijl je vlak voor de start van je grootste push ooit staat.

Als ik het nieuwsartikel lees is hij veel te onzeker over zijn werk en dat is nooit goed, hoeveel verschillende finishers heeft hij nu al gebruikt? Eerst was het de Lambeau Leap toen dezelfde move maar dan niet van de touwen toen de Kenton Bomb toen een DDT of iets nu weer een Reverse STO. Zo krijgt hij nooit een identiteit en ook heeft hij niet een duidelijke moveset waar mensen het aan kunnen herkennen (iets wat een HHH, Michaels, Cena, Orton enz enz wel hebben)

Ik geef toe dat ik in zn 1e jaar ook fan was maar ergens daarna is het bergafwaarts gegaan of eigenlijk mee gestagneerd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55419646
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef kidkash19 het volgende:
Iemand die zo hoog is geprezen in het begin (en terecht) had na 2 jaar al veel verder moeten zijn dan hij nu is. Zn promo's waren goed in het begin alleen is het nu teveel van hetzelfde format en dat is niet alleen schrijfwerk maar ook de stijl waarin hij de promos doet.

Van die 2x geblesseerd te zijn geweest was er maar 1 ernstig, die schorsing is zn eigen domme schuld door op TV te verkondigen dat je niks meer gebruikt maar 2 weken later wel gepakt wordt terwijl je vlak voor de start van je grootste push ooit staat.

Als ik het nieuwsartikel lees is hij veel te onzeker over zijn werk en dat is nooit goed, hoeveel verschillende finishers heeft hij nu al gebruikt? Eerst was het de Lambeau Leap toen dezelfde move maar dan niet van de touwen toen de Kenton Bomb toen een DDT of iets nu weer een Reverse STO. Zo krijgt hij nooit een identiteit en ook heeft hij niet een duidelijke moveset waar mensen het aan kunnen herkennen (iets wat een HHH, Michaels, Cena, Orton enz enz wel hebben)

Ik geef toe dat ik in zn 1e jaar ook fan was maar ergens daarna is het bergafwaarts gegaan of eigenlijk mee gestagneerd
Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.

En 1 keer maar ernstig geblesseerd ja. En de schorsing was idd ze eigen schuld ja. Maar dat wisten we toch al?

Hij is toch 3 keer flink tegen gehouden, al dan niet door hem zelf. En sinds hij op Raw kwam werd hij alleen als jobber gebruikt. Maar dat zal hopelijk langzaam veranderen. Want zo bouw je hem ook niet echt op
  Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 16:44:15 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55419774
Wrestlemania 24 main-event: HHH-Kennedy waar Kennedy de titel wint! *


* Dit zijn mijn wensen en dus waarschijnlijk niet de waarheid, al zou het wel prachtig zijn
.....Kennedy
  donderdag 20 december 2007 @ 17:00:39 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55420300
quote:
Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.
Hij begon met de Lambeau Leap toen deed hij hem vanaf de grond ipv de touwen(onzin over welke tegenstander het is want hij heeft hem ook gedaan bij Booker T op SD!) toen ging hij de Kenton gebruiken als finisher daarna heeft hij heel even een vage DDT gebruikt toen weer de Lambeau Leap en nu gebruikt hij de Reverse STO om mensen af te maken en niet de Lambeau Leap...

Make up your damn mind!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55421793
Ik vind Kennedy wel ok, maar nog niet voor de top.

Dat terwijl ik Jeff Hardy echt super vind. Elke match is weer een toppertje
World Wrestling Entertainment
pi_55422242
Gaat dus slecht met de knieeen van HBK. En Rey had ook weer last van ze knie na Armageddon. Blijft toch steeds een erg groot zwakte punt de knieen.

Hoop dat het voor HBK weer wat beter wordt, Rey gaat het wel weer geloof ik.
  donderdag 20 december 2007 @ 19:01:08 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55422820
HBK nog een jaartje of 2 gebruiken om wat talent te begeleiden en dan 'screwen' door een topstar de title te laten houden ondanks dat HBK de wedstrijd eigenlijk gewonnen had.

JBL komt trouwens met een energy drink op de markt.. hoeveel zijn er daar nu al van.. ben benieuwd of hij er echt wat van kan maken zoals ie claimt!

Wat vinden jullie er trouwens van dat Tazz het verslag gaat doen op SD!
Ik vind het een trieste zaak als k eerlijk ben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 december 2007 @ 19:28:18 #266
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55423368
Tazz is juist tof, vind hem wel een 'Smackdown-stem' hebben eigenlijk.
pi_55424079
Tazz maakt mij niet zoveel uit. Doet het wel leuk meestal, lekker Syles belachelijk maken

Ben alleen benieuwd wie ECW gaat overnemen dan. Matt Striker lijkt me wel een goeie keuzen
pi_55426686
Si, SD! krijgt gelijk weer wat meer kwaliteit en ECW met Striker lijkt me ook een welkome aanvulling, want hij is erg intelligent op de mic.

Kennedy...ik vind zijn hele periode op RAW niks vergeleken bij SD! maar dat hadden we toen met zn allen al voorspeld dat hij teveel mensen boven zich zou hebben en daarom ook mindere matches zou krijgen. En om die jongen nu finaal af te branden is ook niet echt eerlijk als meerdere mensen aangeven dat je op SD! lekkerder werkt dan op RAW
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55427024
Denk dat er wel veel druk op je hangt bij Raw hoor. Met Vince, Triple H, Stef en alle grote backstage mensen die elke beweging van je bekijken en beoordelen.

Booker zei altijd dat hij Raw haate omdat je zoveel politiek moet gebruiken daar om hoger te komen, en dat het bij Smackdown lekker luchtig was en dat het een hele prettige sfeer had itt Raw. Maar goed.

Heb trouwens wat nieuwe dingen voor de OP klaar staan voor het nieuwe topic Alleen nog een naam verzinnen.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:54:59 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55429210
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef roepdeman het volgende:
Si, SD! krijgt gelijk weer wat meer kwaliteit
WTF je vind Tazz beter als commentator dan JBL?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55429803
For TNA’s upcoming Canadian tour they are going with a storyline that has Kurt Angle not wanting a Canadian referee against Christian Cage in his home country of Canada, so they are going with the one and only Earl Hebner who was the referee for the Montreal Screwjob match in 1997.

  Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 23:15:32 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55429917
Pwnd, zijn eerste match sinds de screwjob of niet ?
.....Kennedy
pi_55429977
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

WTF je vind Tazz beter als commentator dan JBL?
Zeker weten! Niet om het één of ander, maar Tazz is de beste color commentator die er is (ik doel nu SD!, ECW, RAW en Impact!) sowieso vind ik zijn met werk met Michael Cole het best, dat komt in mijn optiek omdat hij het beste in Cole naar boven haalt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 20 december 2007 @ 23:19:39 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55430036
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Zeker weten!
Hmmmmz vreemd, maar ok
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55430281
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Pwnd, zijn eerste match sinds de screwjob of niet ?
Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoor

Jaja, zelfs de scheidsrechters bij TNA komen van de WWE
  donderdag 20 december 2007 @ 23:41:14 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55430563
quote:
Kennedy...ik vind zijn hele periode op RAW niks vergeleken bij SD! maar dat hadden we toen met zn allen al voorspeld dat hij teveel mensen boven zich zou hebben en daarom ook mindere matches zou krijgen. En om die jongen nu finaal af te branden is ook niet echt eerlijk als meerdere mensen aangeven dat je op SD! lekkerder werkt dan op RAW
Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 20 december 2007 @ 23:48:19 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55430740
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankan
Kennedy moet op RAW ook geen title contender willen zijn.. iig niet de heavyweight contender lekker die intercontinental pakken en een lekkere feud of 2/3 afwerken en hem daarin opbouwen tot een super heel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 23:50:38 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55430804
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoor

Jaja, zelfs de scheidsrechters bij TNA komen van de WWE
Reject van wwe die scheids
.....Kennedy
  donderdag 20 december 2007 @ 23:53:29 #279
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55430890
Je kent Earl Hebner niet?
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 00:12:50 #280
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55431292
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef Wes_FR het volgende:
Je kent Earl Hebner niet?
Screwjob scheids, tuurlijk.
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:14:18 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55431323
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 00:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Screwjob scheids, tuurlijk.
Hij kreeg er zoveel voor betaald dat hij een hele playboy mansion heeft laten bouwen en daar vervolgens neukt met allerlei 'lekkere' wijven

Earl in zijn dagen als playboy
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55431451
Hij houdt wel van een lekkere screw job ja
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:23:55 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55431537
Over een niewe TT gesproken.. iets over de RR?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 00:43:29 #284
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55431929
Royal Rumble promo is trouwens zo tof

http://nl.youtube.com/watch?v=sy4rijEIbK8
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:01:04 #285
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55432257
Kijken volwassen mensen dit nog actief?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:17:08 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55432462
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Kijken volwassen mensen dit nog actief? [afbeelding]
yup

wat volg jij allemaal op tv dat je het zo raar vind?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55433042
OFfSprngr komt hier alleen maar om te trollen, hij is al een keer eerder in deze reeks geweest om te zeiken. Gewoon negeren dus.
pi_55434169
ben blij dat jbl niet meer commentaar doet. hoef ik tenminste niet meer naar dat gezeik van hem te luisteren.
pi_55434172


voor wessiej
pi_55434289
Argh.. moment, probeer hem bewegend te krijgen
pi_55434432
Het viel me laatst op, dat het grote verschil is dat het een grote soap geworden is (dat was het al, maar nu is het wel heel erg, met bastaardzonen, al die wijven erbij, denk aan de oude McMahon-familie ruzie).
Het doet me een beetje denken aan GTST; een of ander klein incestdorp, waar iedereen al ruzie met elkaar heeft gehad, elkaar heeft geneukt of belazerd.

Ik heb laatst voor de lol weer eens Survivor Series 1987 en 1988 gedownload, en hoewel de worstelaars veel beperkter zijn, is het vele malen leuker om te kijken. Het publiek wordt er veel meer in meegezogen, en de worstelaars vertellen echt 'een verhaal' in de ring. En meer is het ook niet; een verhaaltje met steriode-ballerina's (en dat kan best heel leuk zijn!)

Nu kan iedereen de meest achterlijke moves, het moet steeds extremer om maar een 'pop' (reactie van het publiek) te krijgen. In plaats dat een evenement wordt opgebouwd, wordt in de 1e wedstrijd alles al uit de kast getrokken, en dat maakt het er niet beter op.

Misschien dat deze omstandigheden het voor mensen als Kennedy veel moeilijker maken (en ontstaan hierdoor veel meer blessures). Als je als worstelaar redelijk beperkt bent, dan moet je een freak a la Khali zijn.
Ik heb een paar DVD's van het afgelopen seizoen gedownload, maar ik vind er weinig meer aan. In de 1e wedstrijd worden alle registers opengetrokken, en dan heb je alles wel gezien. Die ouwe Survivor Series heb ik echt met plezier af zitten kijken.

Als er wat goeie concurrentie zou komen (en daar valt TNA niet onder, dat vind ik persoonlijk echt waardeloos, langzaam en vol slechte worstelaars), dan zou dat goed zijn voor de kijker. Nu heb je continue dezelfde problemen, dezelfde ruzies, en wéér Vinnie Mac die in de spotlights wil staan. Ben benieuwd hoe lang ze die branch-extensions nog volhouden (nog lang zat, vrees ik, al wat het maar om te voorkomen dat talent naar andere organisaties vertrekt).
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55434569
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 12:40:13 #293
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55439535
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:52 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
Argh, die ajax is wel heel erg verpest
Thanks maar dan houd ik het nog even op ajax/kennedy
.....Kennedy
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 12:44:47 #294
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55439647
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Snatched het volgende:
*verhaal*
Tuurlijk was de WWF veel beter destijds, maar wat er is, moet je het maar mee doen hé.

En ik vermaak mij er nog goed mee, het is duidelijk meer een soap voor mannen geworden, en het publiek is een stuk minder (zoek alleen al op youtube iets met The Rock en zie hoe ze losgaan bij elke letter die hij zegt) maar zo gaat dat altijd, moet altijd beter zijn en dat vind ik opzich niet zo slecht.

Verhaallijnen zijn idd crappy, enige echte die echt goed was was MVP/Hardy.
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:21 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55440069
Verhallijnen crappy?

-De Flair story is een mooie afsluiter voor zn carriere en ze kunnen er alle kanten mee op
-Jeff Hardy die zn push krijgt en het hele verhaal eromheen met de tag matches met HHH enzo
-Edge die terug is en meteen de titel wint op een sneaky wijze terwijl er 2 zijn die al maanden strijden om die titel (waar 2 honden vechten om een been....)
-MVP/Hardy is op dit moment gepauseerd maar geloof me dat Hardy straks sterker terugkomt dan ooit juist door dit verhaal.
-Het Vince verhaal is deze week begonnen met zn nervous breakdown maar daar zal ook wel wat uit komen

Toch wel wat goede verhalen hoor net zoals heel 2007 aardig goed was
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 13:09:50 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55440195
Ik weet het niet met die nervous breakdown, herrinerde mij meteen aan een paar maanden terug, dat hij zo depri was omdat hij de ECW title kwijt was, vond ik ook een matige storyline, ben benieuwd of dit wel wat wordt.
.....Kennedy
pi_55441496
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet het niet met die nervous breakdown, herrinerde mij meteen aan een paar maanden terug, dat hij zo depri was omdat hij de ECW title kwijt was, vond ik ook een matige storyline, ben benieuwd of dit wel wat wordt.
Dat was de opbouw naar zijn "dood" weet je nog
pi_55441802
Ok ik spam deze even dicht, nieuw topic staat klaar
pi_55441814
TNA en Smackdown staan trouwens klaar om te kijken
pi_55441855
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')