abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 19 december 2007 @ 22:41:37 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55402265
Zou trouwens een van de goeie experts die ook mijn vorige ava hebben gemaakt deze erin willen plante ?

Moet wel eerst op maat worden gemaakt
.....Kennedy
pi_55406699
Probeer dit eens voor de grap. Als het werkt zal ik het ook wel proberen...

http://gickr.com/upload_files
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 20 december 2007 @ 08:31:01 #253
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55408601
Werkt best aardig, probleem is alleen dat de minimale dimensies 100x100 pixels zijn, terwijl Fok! 60x60 als max. heeft.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:24:17 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55409252
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is op Kennetnie
quote:
The feeling on Kennedy internally is that this is a sink or swim opportunity for him, and that if he doesn't rise to the occasion in the feud with HBK he'll be relegated to mid-card purgatory for the foreseeable future. We've mentioned many times that if you can't improve in the ring working a feud with Shawn Michaels, how can the company possibly invest in you?

According to one person who has also followed his career since the beginning, it appears -- and this should come as no surprise -- that it is a pattern of inconsistency; periods where he does well and then periods where he crashes and burns. Earlier this year he was scheduled to become World Champion, but then he suffered a triceps injury. He returned and didn't look good and the opportunity disappeared, and I can't see him getting the belt any time in the near future.

Then he was supposed to become Vince's illegitimate son, which would have been a career-making gimmick, and blew it by volunteering to go on national TV to talk about steroids, lied, and then get busted for it. He used to be very close to Austin, but Austin in a recent interview said that right now he was listening to too many people. According to another source, he's listening to anyone and everyone for advice, including people who have no clue about what he should be doing in-ring like writer David Lagana. He is said to have little confidence in his own instincts as a performer, which is pretty clear when you watch his matches. Every match it's like he tries to be someone else, largely because every match he's trying something different that someone else told him.
Kennetnie

Kennetnie!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55409897
weg met die gast
pi_55414840
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:24 schreef kidkash19 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is op Kennetnie
[..]

Kennetnie

Kennetnie!
Gelukkig was die match met HBK afgelopen zondag erg goed en was hij op Raw ook weer enorm goed
  donderdag 20 december 2007 @ 14:25:36 #257
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55416434
Zoals in het artikel staat.....als je met Michaels geen goede match kan hebben kan je beter stoppen dus het zegt me niks wat hij doet met die mensen van dat kaliber en zeker een tag match met Michaels/Hardy als zn tegenstanders en Orton als partner, dan kan je weinig fout doen hoor. Ook staat in het artikel dat hij een golf van goede performances heeft en dan weer slechte, als hij constant zulke wedstrijden eruit gooit kan ik mn mening nog wel bijstellen. Hij mag het bewijzen tegen mensen met minder niveau.
Luck is for losers
pi_55417923
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals in het artikel staat.....als je met Michaels geen goede match kan hebben kan je beter stoppen dus het zegt me niks wat hij doet met die mensen van dat kaliber en zeker een tag match met Michaels/Hardy als zn tegenstanders en Orton als partner, dan kan je weinig fout doen hoor. Ook staat in het artikel dat hij een golf van goede performances heeft en dan weer slechte, als hij constant zulke wedstrijden eruit gooit kan ik mn mening nog wel bijstellen. Hij mag het bewijzen tegen mensen met minder niveau.
Hij is er ook nog niet zo lang hoor. Je kan niet verwachten dat hij opeens een nieuwe Bret Hart is natuurlijk. Hij moet ook gewoon nog veel leren lijkt mij. Het sellen van zijn hand deed hij erg goed vond ik, ook bij Raw. En het worstelen zelf ook. Zijn promo's doet hij altijd goed (ook als ze slecht geschreven zijn).

Hij is er nu iets van 2 jaar, waarvan hij 2 keer geblesseerd is geweest en 1 keer geschorst. Dat neemt toch wat van je weg hoor. Denk dat hij wel flink depressief was na alles wat hij gemist heeft. Money In The Bank en Vince zijn zoon zijn. Te hoge verwachtingen hebben kan natuurlijk altijd heh. Sinds hij op Raw zit werd het wat minder, misschien uit angst omdat het live is, en er veel grote namen zijn. Maar dat kan hij nu af schudden en goed verder gaan.

Op Smackdown vond ik hem ook beter trouwens, ging hem veel beter af daar. We zullen zien, maar hij komt er wel hoor
  donderdag 20 december 2007 @ 16:00:11 #259
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55418633
Iemand die zo hoog is geprezen in het begin (en terecht) had na 2 jaar al veel verder moeten zijn dan hij nu is. Zn promo's waren goed in het begin alleen is het nu teveel van hetzelfde format en dat is niet alleen schrijfwerk maar ook de stijl waarin hij de promos doet.

Van die 2x geblesseerd te zijn geweest was er maar 1 ernstig, die schorsing is zn eigen domme schuld door op TV te verkondigen dat je niks meer gebruikt maar 2 weken later wel gepakt wordt terwijl je vlak voor de start van je grootste push ooit staat.

Als ik het nieuwsartikel lees is hij veel te onzeker over zijn werk en dat is nooit goed, hoeveel verschillende finishers heeft hij nu al gebruikt? Eerst was het de Lambeau Leap toen dezelfde move maar dan niet van de touwen toen de Kenton Bomb toen een DDT of iets nu weer een Reverse STO. Zo krijgt hij nooit een identiteit en ook heeft hij niet een duidelijke moveset waar mensen het aan kunnen herkennen (iets wat een HHH, Michaels, Cena, Orton enz enz wel hebben)

Ik geef toe dat ik in zn 1e jaar ook fan was maar ergens daarna is het bergafwaarts gegaan of eigenlijk mee gestagneerd
Luck is for losers
pi_55419646
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef kidkash19 het volgende:
Iemand die zo hoog is geprezen in het begin (en terecht) had na 2 jaar al veel verder moeten zijn dan hij nu is. Zn promo's waren goed in het begin alleen is het nu teveel van hetzelfde format en dat is niet alleen schrijfwerk maar ook de stijl waarin hij de promos doet.

Van die 2x geblesseerd te zijn geweest was er maar 1 ernstig, die schorsing is zn eigen domme schuld door op TV te verkondigen dat je niks meer gebruikt maar 2 weken later wel gepakt wordt terwijl je vlak voor de start van je grootste push ooit staat.

Als ik het nieuwsartikel lees is hij veel te onzeker over zijn werk en dat is nooit goed, hoeveel verschillende finishers heeft hij nu al gebruikt? Eerst was het de Lambeau Leap toen dezelfde move maar dan niet van de touwen toen de Kenton Bomb toen een DDT of iets nu weer een Reverse STO. Zo krijgt hij nooit een identiteit en ook heeft hij niet een duidelijke moveset waar mensen het aan kunnen herkennen (iets wat een HHH, Michaels, Cena, Orton enz enz wel hebben)

Ik geef toe dat ik in zn 1e jaar ook fan was maar ergens daarna is het bergafwaarts gegaan of eigenlijk mee gestagneerd
Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.

En 1 keer maar ernstig geblesseerd ja. En de schorsing was idd ze eigen schuld ja. Maar dat wisten we toch al?

Hij is toch 3 keer flink tegen gehouden, al dan niet door hem zelf. En sinds hij op Raw kwam werd hij alleen als jobber gebruikt. Maar dat zal hopelijk langzaam veranderen. Want zo bouw je hem ook niet echt op
  Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 16:44:15 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55419774
Wrestlemania 24 main-event: HHH-Kennedy waar Kennedy de titel wint! *

* Dit zijn mijn wensen en dus waarschijnlijk niet de waarheid, al zou het wel prachtig zijn
.....Kennedy
  donderdag 20 december 2007 @ 17:00:39 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55420300
quote:
Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.
Hij begon met de Lambeau Leap toen deed hij hem vanaf de grond ipv de touwen(onzin over welke tegenstander het is want hij heeft hem ook gedaan bij Booker T op SD!) toen ging hij de Kenton gebruiken als finisher daarna heeft hij heel even een vage DDT gebruikt toen weer de Lambeau Leap en nu gebruikt hij de Reverse STO om mensen af te maken en niet de Lambeau Leap...

Make up your damn mind!
Luck is for losers
pi_55421793
Ik vind Kennedy wel ok, maar nog niet voor de top.

Dat terwijl ik Jeff Hardy echt super vind. Elke match is weer een toppertje
World Wrestling Entertainment
pi_55422242
Gaat dus slecht met de knieeen van HBK. En Rey had ook weer last van ze knie na Armageddon. Blijft toch steeds een erg groot zwakte punt de knieen.

Hoop dat het voor HBK weer wat beter wordt, Rey gaat het wel weer geloof ik.
  donderdag 20 december 2007 @ 19:01:08 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55422820
HBK nog een jaartje of 2 gebruiken om wat talent te begeleiden en dan 'screwen' door een topstar de title te laten houden ondanks dat HBK de wedstrijd eigenlijk gewonnen had.

JBL komt trouwens met een energy drink op de markt.. hoeveel zijn er daar nu al van.. ben benieuwd of hij er echt wat van kan maken zoals ie claimt!

Wat vinden jullie er trouwens van dat Tazz het verslag gaat doen op SD!
Ik vind het een trieste zaak als k eerlijk ben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 december 2007 @ 19:28:18 #266
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55423368
Tazz is juist tof, vind hem wel een 'Smackdown-stem' hebben eigenlijk.
pi_55424079
Tazz maakt mij niet zoveel uit. Doet het wel leuk meestal, lekker Syles belachelijk maken

Ben alleen benieuwd wie ECW gaat overnemen dan. Matt Striker lijkt me wel een goeie keuzen
pi_55426686
Si, SD! krijgt gelijk weer wat meer kwaliteit en ECW met Striker lijkt me ook een welkome aanvulling, want hij is erg intelligent op de mic.

Kennedy...ik vind zijn hele periode op RAW niks vergeleken bij SD! maar dat hadden we toen met zn allen al voorspeld dat hij teveel mensen boven zich zou hebben en daarom ook mindere matches zou krijgen. En om die jongen nu finaal af te branden is ook niet echt eerlijk als meerdere mensen aangeven dat je op SD! lekkerder werkt dan op RAW
pi_55427024
Denk dat er wel veel druk op je hangt bij Raw hoor. Met Vince, Triple H, Stef en alle grote backstage mensen die elke beweging van je bekijken en beoordelen.

Booker zei altijd dat hij Raw haate omdat je zoveel politiek moet gebruiken daar om hoger te komen, en dat het bij Smackdown lekker luchtig was en dat het een hele prettige sfeer had itt Raw. Maar goed.

Heb trouwens wat nieuwe dingen voor de OP klaar staan voor het nieuwe topic Alleen nog een naam verzinnen.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:54:59 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55429210
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef roepdeman het volgende:
Si, SD! krijgt gelijk weer wat meer kwaliteit
WTF je vind Tazz beter als commentator dan JBL?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_55429803
For TNA’s upcoming Canadian tour they are going with a storyline that has Kurt Angle not wanting a Canadian referee against Christian Cage in his home country of Canada, so they are going with the one and only Earl Hebner who was the referee for the Montreal Screwjob match in 1997.

Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 23:15:32 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55429917
Pwnd, zijn eerste match sinds de screwjob of niet ?
.....Kennedy
pi_55429977
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

WTF je vind Tazz beter als commentator dan JBL?
Zeker weten! Niet om het één of ander, maar Tazz is de beste color commentator die er is (ik doel nu SD!, ECW, RAW en Impact!) sowieso vind ik zijn met werk met Michael Cole het best, dat komt in mijn optiek omdat hij het beste in Cole naar boven haalt.
  donderdag 20 december 2007 @ 23:19:39 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55430036
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Zeker weten!
Hmmmmz vreemd, maar ok
pi_55430281
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Pwnd, zijn eerste match sinds de screwjob of niet ?
Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoor

Jaja, zelfs de scheidsrechters bij TNA komen van de WWE
  donderdag 20 december 2007 @ 23:41:14 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55430563
quote:
Kennedy...ik vind zijn hele periode op RAW niks vergeleken bij SD! maar dat hadden we toen met zn allen al voorspeld dat hij teveel mensen boven zich zou hebben en daarom ook mindere matches zou krijgen. En om die jongen nu finaal af te branden is ook niet echt eerlijk als meerdere mensen aangeven dat je op SD! lekkerder werkt dan op RAW
Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankan
Luck is for losers
  donderdag 20 december 2007 @ 23:48:19 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55430740
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankan
Kennedy moet op RAW ook geen title contender willen zijn.. iig niet de heavyweight contender lekker die intercontinental pakken en een lekkere feud of 2/3 afwerken en hem daarin opbouwen tot een super heel
  Redactie Games donderdag 20 december 2007 @ 23:50:38 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55430804
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoor

Jaja, zelfs de scheidsrechters bij TNA komen van de WWE
Reject van wwe die scheids
.....Kennedy
  donderdag 20 december 2007 @ 23:53:29 #279
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55430890
Je kent Earl Hebner niet?
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 00:12:50 #280
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55431292
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef Wes_FR het volgende:
Je kent Earl Hebner niet?
Screwjob scheids, tuurlijk.
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:14:18 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55431323
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 00:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Screwjob scheids, tuurlijk.
Hij kreeg er zoveel voor betaald dat hij een hele playboy mansion heeft laten bouwen en daar vervolgens neukt met allerlei 'lekkere' wijven

Earl in zijn dagen als playboy
pi_55431451
Hij houdt wel van een lekkere screw job ja
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:23:55 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55431537
Over een niewe TT gesproken.. iets over de RR?
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 00:43:29 #284
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55431929
Royal Rumble promo is trouwens zo tof

http://nl.youtube.com/watch?v=sy4rijEIbK8
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:01:04 #285
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55432257
Kijken volwassen mensen dit nog actief?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:17:08 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55432462
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Kijken volwassen mensen dit nog actief? [afbeelding]
yup

wat volg jij allemaal op tv dat je het zo raar vind?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55433042
OFfSprngr komt hier alleen maar om te trollen, hij is al een keer eerder in deze reeks geweest om te zeiken. Gewoon negeren dus.
pi_55434169
ben blij dat jbl niet meer commentaar doet. hoef ik tenminste niet meer naar dat gezeik van hem te luisteren.
pi_55434172

voor wessiej
pi_55434289
Argh.. moment, probeer hem bewegend te krijgen
pi_55434432
Het viel me laatst op, dat het grote verschil is dat het een grote soap geworden is (dat was het al, maar nu is het wel heel erg, met bastaardzonen, al die wijven erbij, denk aan de oude McMahon-familie ruzie).
Het doet me een beetje denken aan GTST; een of ander klein incestdorp, waar iedereen al ruzie met elkaar heeft gehad, elkaar heeft geneukt of belazerd.

Ik heb laatst voor de lol weer eens Survivor Series 1987 en 1988 gedownload, en hoewel de worstelaars veel beperkter zijn, is het vele malen leuker om te kijken. Het publiek wordt er veel meer in meegezogen, en de worstelaars vertellen echt 'een verhaal' in de ring. En meer is het ook niet; een verhaaltje met steriode-ballerina's (en dat kan best heel leuk zijn!)

Nu kan iedereen de meest achterlijke moves, het moet steeds extremer om maar een 'pop' (reactie van het publiek) te krijgen. In plaats dat een evenement wordt opgebouwd, wordt in de 1e wedstrijd alles al uit de kast getrokken, en dat maakt het er niet beter op.

Misschien dat deze omstandigheden het voor mensen als Kennedy veel moeilijker maken (en ontstaan hierdoor veel meer blessures). Als je als worstelaar redelijk beperkt bent, dan moet je een freak a la Khali zijn.
Ik heb een paar DVD's van het afgelopen seizoen gedownload, maar ik vind er weinig meer aan. In de 1e wedstrijd worden alle registers opengetrokken, en dan heb je alles wel gezien. Die ouwe Survivor Series heb ik echt met plezier af zitten kijken.

Als er wat goeie concurrentie zou komen (en daar valt TNA niet onder, dat vind ik persoonlijk echt waardeloos, langzaam en vol slechte worstelaars), dan zou dat goed zijn voor de kijker. Nu heb je continue dezelfde problemen, dezelfde ruzies, en wéér Vinnie Mac die in de spotlights wil staan. Ben benieuwd hoe lang ze die branch-extensions nog volhouden (nog lang zat, vrees ik, al wat het maar om te voorkomen dat talent naar andere organisaties vertrekt).
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55434569
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 12:40:13 #293
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55439535
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:52 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
Argh, die ajax is wel heel erg verpest
Thanks maar dan houd ik het nog even op ajax/kennedy
.....Kennedy
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 12:44:47 #294
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55439647
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Snatched het volgende:
*verhaal*
Tuurlijk was de WWF veel beter destijds, maar wat er is, moet je het maar mee doen hé.

En ik vermaak mij er nog goed mee, het is duidelijk meer een soap voor mannen geworden, en het publiek is een stuk minder (zoek alleen al op youtube iets met The Rock en zie hoe ze losgaan bij elke letter die hij zegt) maar zo gaat dat altijd, moet altijd beter zijn en dat vind ik opzich niet zo slecht.

Verhaallijnen zijn idd crappy, enige echte die echt goed was was MVP/Hardy.
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:21 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55440069
Verhallijnen crappy?

-De Flair story is een mooie afsluiter voor zn carriere en ze kunnen er alle kanten mee op
-Jeff Hardy die zn push krijgt en het hele verhaal eromheen met de tag matches met HHH enzo
-Edge die terug is en meteen de titel wint op een sneaky wijze terwijl er 2 zijn die al maanden strijden om die titel (waar 2 honden vechten om een been....)
-MVP/Hardy is op dit moment gepauseerd maar geloof me dat Hardy straks sterker terugkomt dan ooit juist door dit verhaal.
-Het Vince verhaal is deze week begonnen met zn nervous breakdown maar daar zal ook wel wat uit komen

Toch wel wat goede verhalen hoor net zoals heel 2007 aardig goed was
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 13:09:50 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55440195
Ik weet het niet met die nervous breakdown, herrinerde mij meteen aan een paar maanden terug, dat hij zo depri was omdat hij de ECW title kwijt was, vond ik ook een matige storyline, ben benieuwd of dit wel wat wordt.
.....Kennedy
pi_55441496
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet het niet met die nervous breakdown, herrinerde mij meteen aan een paar maanden terug, dat hij zo depri was omdat hij de ECW title kwijt was, vond ik ook een matige storyline, ben benieuwd of dit wel wat wordt.
Dat was de opbouw naar zijn "dood" weet je nog
pi_55441802
Ok ik spam deze even dicht, nieuw topic staat klaar
pi_55441814
TNA en Smackdown staan trouwens klaar om te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')