quote:The feeling on Kennedy internally is that this is a sink or swim opportunity for him, and that if he doesn't rise to the occasion in the feud with HBK he'll be relegated to mid-card purgatory for the foreseeable future. We've mentioned many times that if you can't improve in the ring working a feud with Shawn Michaels, how can the company possibly invest in you?
According to one person who has also followed his career since the beginning, it appears -- and this should come as no surprise -- that it is a pattern of inconsistency; periods where he does well and then periods where he crashes and burns. Earlier this year he was scheduled to become World Champion, but then he suffered a triceps injury. He returned and didn't look good and the opportunity disappeared, and I can't see him getting the belt any time in the near future.
Then he was supposed to become Vince's illegitimate son, which would have been a career-making gimmick, and blew it by volunteering to go on national TV to talk about steroids, lied, and then get busted for it. He used to be very close to Austin, but Austin in a recent interview said that right now he was listening to too many people. According to another source, he's listening to anyone and everyone for advice, including people who have no clue about what he should be doing in-ring like writer David Lagana. He is said to have little confidence in his own instincts as a performer, which is pretty clear when you watch his matches. Every match it's like he tries to be someone else, largely because every match he's trying something different that someone else told him.
Gelukkig was die match met HBK afgelopen zondag erg goed en was hij op Raw ook weer enorm goedquote:Op donderdag 20 december 2007 09:24 schreef kidkash19 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is op Kennetnie
[..]
Kennetnie
Kennetnie!
Hij is er ook nog niet zo lang hoor. Je kan niet verwachten dat hij opeens een nieuwe Bret Hart is natuurlijk. Hij moet ook gewoon nog veel leren lijkt mij. Het sellen van zijn hand deed hij erg goed vond ik, ook bij Raw. En het worstelen zelf ook. Zijn promo's doet hij altijd goed (ook als ze slecht geschreven zijn).quote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals in het artikel staat.....als je met Michaels geen goede match kan hebben kan je beter stoppen dus het zegt me niks wat hij doet met die mensen van dat kaliber en zeker een tag match met Michaels/Hardy als zn tegenstanders en Orton als partner, dan kan je weinig fout doen hoor. Ook staat in het artikel dat hij een golf van goede performances heeft en dan weer slechte, als hij constant zulke wedstrijden eruit gooit kan ik mn mening nog wel bijstellen. Hij mag het bewijzen tegen mensen met minder niveau.
Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef kidkash19 het volgende:
Iemand die zo hoog is geprezen in het begin (en terecht) had na 2 jaar al veel verder moeten zijn dan hij nu is. Zn promo's waren goed in het begin alleen is het nu teveel van hetzelfde format en dat is niet alleen schrijfwerk maar ook de stijl waarin hij de promos doet.
Van die 2x geblesseerd te zijn geweest was er maar 1 ernstig, die schorsing is zn eigen domme schuld door op TV te verkondigen dat je niks meer gebruikt maar 2 weken later wel gepakt wordt terwijl je vlak voor de start van je grootste push ooit staat.
Als ik het nieuwsartikel lees is hij veel te onzeker over zijn werk en dat is nooit goed, hoeveel verschillende finishers heeft hij nu al gebruikt? Eerst was het de Lambeau Leap toen dezelfde move maar dan niet van de touwen toen de Kenton Bomb toen een DDT of iets nu weer een Reverse STO. Zo krijgt hij nooit een identiteit en ook heeft hij niet een duidelijke moveset waar mensen het aan kunnen herkennen (iets wat een HHH, Michaels, Cena, Orton enz enz wel hebben)
Ik geef toe dat ik in zn 1e jaar ook fan was maar ergens daarna is het bergafwaarts gegaan of eigenlijk mee gestagneerd
Hij begon met de Lambeau Leap toen deed hij hem vanaf de grond ipv de touwen(onzin over welke tegenstander het is want hij heeft hem ook gedaan bij Booker T op SD!) toen ging hij de Kenton gebruiken als finisher daarna heeft hij heel even een vage DDT gebruikt toen weer de Lambeau Leap en nu gebruikt hij de Reverse STO om mensen af te maken en niet de Lambeau Leap...quote:Hij gebruik de Kenton Bomb soms, maar met mindere mate omdat Jeff ook al een swanton doet. En verder gebruikt hij echt al minstens een jaar de Green Bay Plunge. En afhankelijk van de tegenstander doet hij die vanaf de touwen.
WTFquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef roepdeman het volgende:
Si, SD! krijgt gelijk weer wat meer kwaliteit
Zeker weten! Niet om het één of ander, maar Tazz is de beste color commentator die er is (ik doel nu SD!, ECW, RAW en Impact!) sowieso vind ik zijn met werk met Michael Cole het best, dat komt in mijn optiek omdat hij het beste in Cole naar boven haalt.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
WTFje vind Tazz beter als commentator dan JBL?
Hmmmmz vreemd, maar okquote:
Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Pwnd, zijn eerste match sinds de screwjob of niet?
Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankanquote:Kennedy...ik vind zijn hele periode op RAW niks vergeleken bij SD! maar dat hadden we toen met zn allen al voorspeld dat hij teveel mensen boven zich zou hebben en daarom ook mindere matches zou krijgen. En om die jongen nu finaal af te branden is ook niet echt eerlijk als meerdere mensen aangeven dat je op SD! lekkerder werkt dan op RAW
Kennedy moet op RAW ook geen title contender willen zijn.. iig niet de heavyweight contender lekker die intercontinental pakken en een lekkere feud of 2/3 afwerken en hem daarin opbouwen tot een super heelquote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Maar Raw is wel DE show vd WWE in alle marketing ogen, als je eenmaal daar zit moet je je wel kunnen bewijzen en blijkbaar kan Kennedy dat op dit moment niet. Raw is zeg maar de topclub en SD! de middenmoter, als je verkocht wordt aan de topclub moet je ook bewijzen dat je het aankan
Reject van wwe die scheidsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Neh, hij zit al heel lang bij TNA hoor
Jaja, zelfs de scheidsrechters bij TNA komen van de WWE
Screwjob scheids, tuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef Wes_FR het volgende:
Je kent Earl Hebner niet?
Hij kreeg er zoveel voor betaald dat hij een hele playboy mansion heeft laten bouwen en daar vervolgens neukt met allerlei 'lekkere' wijvenquote:
yupquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Kijken volwassen mensen dit nog actief? [afbeelding]
Argh, die ajax is wel heel erg verpestquote:
Tuurlijk was de WWF veel beter destijds, maar wat er is, moet je het maar mee doen hé.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Snatched het volgende:
*verhaal*
Dat was de opbouw naar zijn "dood" weet je nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet het niet met die nervous breakdown, herrinerde mij meteen aan een paar maanden terug, dat hij zo depri was omdat hij de ECW title kwijt was, vond ik ook een matige storyline, ben benieuwd of dit wel wat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |