Oh verdomd, jaquote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Hij had het over dat platte gebeuren naast de dvd box
Waarschijnlijk las ik zojuist dezelfdequote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Foley = God
Las net op 24wrestling iets over Turning Point over de main event. Klinkt nogal schokkend, maar weet niet of het waar is en hoe erg het is(en wil het ook niet weten, ga vanavond kijken dus geen spoilers aub
)
Heb het druk zeg. 3 PPV's als ik thuis kom. Cage Rage, Man Up en Turning Point!
Alleen maar zon schijt nsv winamp versie jaquote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk las ik zojuist dezelfdejammer dat er nog geen goeie versie online staat..
waarschijnlijk pas vanaaf kijken idd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga morgen een week naar Londen, dus ik check het wel als ik terug ben... maar heb nog nooit ook maar 1 seconde van ROH gezienquote:Op maandag 3 december 2007 23:44 schreef roepdeman het volgende:
FullContactZone
en anders is Brahma nog wel ergens een moderator bij een tracker dus PM hem even, wellicht als je lief genoeg bent wilt hij je invite als sinterklaascadeatuje schenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk brengt de 3 hour RAW volgende week wat meer spektakel!
[ Bericht 74% gewijzigd door Tazmaniac op 04-12-2007 15:13:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Voor zover het bekend is was het allemaal oprecht...hij bashte trouwens niet perse WWE Superstars maar meer de oude garde die binnen komt wandelen voor een dik salaris en dan niet half zo hard werken als de originele gasten die TNA groot hebben gemaakt (moet Joe trouwens zeggen die zit er pas sinds 2004 of 2005 bij).quote:WTF.. is dat gedoe met Samoa Joe legit?? Of wordt dit een storyline???
Bashing WWE 'superstars'.. ik vond het vrij heftig wat hij allemaal zei.. als dit legit was.. hell wil break lose lijkt me zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
I know maar wat ik ermee bedoel is:quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
Taz : het is geen angle....Senshi is echt opgestapt en staat op elke nieuwssite dus volgens mij is het geen spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Maar ze gaan het dus wel gebruiken bij de Impact tapings, ivm met die feast or fired match.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Maar ze gaan het dus wel gebruiken bij de Impact tapings, ivm met die feast or fired match.
Raw:Hell Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
gewoon utorrent erop zetten en op school downloadenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef roepdeman het volgende:
1e post en gelijk al een hele goeieWelkom dan maar he
Op zich zijn die videos wel van goeie kwaliteit. Vergelijk het met een streamcap in NSV formaat. Geluid is ok enkel wat vervelend is, is dat het is opgedeeld in 7 delen, maar als je niet anders kan is het een prima oplossingdus dank u wel kan ik op school in mn tussenuren ook kijken als ik echt niks te doen heb.
Volgens mij wordt die ratio gewoon toegeschreven aan je account no matter where you arequote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef roepdeman het volgende:
hahahha zou kunnen, nooit geprobeerd eigenlijk. Maar het probleem is dan dat ik enkel via mijn tracker met een gruwelijke snelheid kan downloaden, maar dan verlies ik wel mn ratio...The horror...
heeft iemand nog een linkje naar die promo van Joe of een transscript van wat er precies was gezegd en/of voorgevallen?![]()
Mag van Fok vast niet, en streamen is toch voor losers. 7 delen, slechte kwaliteit, en meeste streams kappen er altijd mee. Torrentsquote:Op woensdag 5 december 2007 12:32 schreef 1knowFeaR het volgende:
(1st post)
Hey ik weet overigens een site die zowel raw/smackdown/ecw/tna via streams op internet post
af en toe op dezelfde dag ,maar ook vaak èen dag later.
Weet alleen niet of het toegestaan is deze link te posten :S.
update: Heb nergens kunnen vinden dat het niet is toegestaan, bovendien is dit alleen om mensen te helpen die het ook willen zien, maar niet in Amerika wonen.bij deze
http://galaxiawrestling.blogspot.com/
ga naar artigos, en daar is niet lang na elke ma/di/vr (dunno wanneer tna is :p . de nieuwe raw/smackdown/tna/ecw te vinden.
Nee?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef 1knowFeaR het volgende:
mja, maar als je beetje bij wil blijven moet je wel streamen toch?
Er zijn vele torrent sites. En ook nieuwsgroepen. Ik vindt zelf torrents het leukste.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:33 schreef 1knowFeaR het volgende:
hmm ok, weet persoonlijk niet waar ik ze kan downloaden vandaar de streams ^^.
en ik moet toegeven dat jeff hardy's swanton bomb cooler is met mooi beeld
Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef 1knowFeaR het volgende:
oops, downloaden ging al belachelijk snel 800 kb. nu is me ratio fucked :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Luck is for losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |