quote:Trish Stratus is now back up on the Raw 15th anniversary site, after being taken down for unknown reasons. Trish and Lita will both appear.
Deze? (ja even het zidane stukje weg denkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef roepdeman het volgende:
CARLITOOOO in een Ladder match met HARDY!!!!! HOW MY WISH HAS COME TRUE!!! Nee, even echt waar ik heb vaker dan eens gedacht hoe die twee samen in een match zouden zijn. Toen Carlito die hele gekke move deed in zijn match met RVD double springboard senton splash geloof ik. Wat een move was dat! Nooit meer gedaan overigens tot mijn spijt
In een ladder match??quote:ah wist niet dat hij weg gaat vond inderdaad al dat carlito de laatste tijd alleen in de naar mijn mening flauwe Hornswoggle story voorkwam.In het verleden had hij nog wel leuke matches met de ''backstabber'' ^^.
Ik gok dat het iets flauws wordt in de stijl van Carlito is aan winnen wil hem net pinen, als opeens hornswoggle hem afleidt waarop jeff hem pint. zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat is 'em inderdaad! Ja, uiteraard mag hij die move niet als heel doen, herinner me nog al te goed dat zelfs het publiek begon te klappen, met RVD als zijn tegenstander nog wel. Desondanks is het toch jammer dat hij het niet meer doet, toen ik dat zag was ik echt diep diep onder de indruk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Deze? (ja even het zidane stukje weg denken)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wauw.......nu ben ik toch een beetje benieuwd naar de ladder match (al is het nog steeds teveel vh goede). Dit zou weleens een "test"voor Carlito kunnen zijn nuquote:As Daniel reported earlier today, Puerto Rican wrestling web site PRWrestling.com broke news that Carlito would in fact be staying with WWE. Dave Meltzer of the Wrestling Observer has confirmed the report as Carlito met with Vince McMahon at this past Monday's RAW in Charleston, South Carolina where McMahon was able to talk him into remaining with the company. After the meeting, Carlito rescinded his release which he had asked for several weeks earlier.
Despite Carlito being unhappy in the company for several months, WWE decided they did not want to lose him and risk the chance of him ending up in TNA. This could be one of the reasons why Carlito was booked in an Intercontinental Championship ladder match against Jeff Hardy on Monday's 15 Anniversary RAW show.
Burke ging trouwens lelijk tegen Batista aan het eind
en in ander "leuk"nieuwsEn Lance Storm vond Impact op zn zachst gezegd niet heel goed.....weer een aanleiding om niet te kijkenquote:Dave Meltzer of the Wrestling Observer is reporting that while details are still sketchy, WWE's SmackDown/ECW crew had a huge scare a few hours ago in Europe.
Apparently after last night's show in Frankfurt, Germany, the WWE superstars were on a Lufthansa flight that was going to Zurich, Switzerland (the location of tonight's show). As the aircraft was about to land, another airplane got in the way of landing. At the last minute the pilot of aircraft carrying WWE talent was able to get the airplane back in the air.
The aircraft later landed safely. The entire WWE crew was said to be very shaken up and were even described as being "white as ghosts" several hours after the scare.
http://www.stormwrestling.com/tvthoughts.htmlIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Lance Storm is gewoon een sukkelik lees zijn commentaar over RAW ofzo nooit maar als hij zo achterlijk doet over paar dingen in TNA kun je over de WWE ook uren doorgaan, dus het is een beetje met twee maten meten wat mij betreft! Maja wie ben ik
Ik vond de show geweldigmaja das geen shocker. Er waren deze week wel een paar dingen die me best irriteerde maar de Team 3D match en het main event waren van PPV kwaliteit!
Paar nieuwe angles die nu weer uitgewerkt gaan worden, ik heb me goed vermaakt iig!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Hij zegt ook dat Raw niet goed was...althans...saai en sommige dingen snapt ie niet. Storm maakt altijd goede punten over de shows die hij bekijkt en zn oordeel heeft veel waarde, ik neem zijn oordeel namelijk liever aan dan dat van iemand anders aangezien hij jarenlange ervaring heeft. hij zegt ook dat TNA het beste roster heeft van alle shows maar dat de booking gewoon ongelofelijk ruk is en als ik zo de Reports lees is dat gewoon zo (Storm is trouwens niet de enige die het zegt ga al de recensies maar eens na).
De show na een PPV moet je antwoorden hebben op dingen die op een PPV zijn gebeurt....dat is niet gebeurt dus dat slaat al nergens op, en angles beginnen om niks en sommige angles hebben niet eens een vervolg.
Ik bedoel....kijk naar de X-title...wat er nu mee gebeurt slaat echt nergens op, dan de promo van Joe waar ze helemaal niks mee doen en hij en Nash zouden nu ineens weer buddy buddy zijn terwijl op de PPV toch andere reportages waren. Ik zeg niet dat de WWE foutloos is, verre van zelfs, maar beslissingen die ik lees van TNA slaan echt nergens op.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Volgens mij is het in het verleden wel vaker gebeurd dat er een title 'gestolen' werd van de rechtmatige champion, ik heb er niet zoveel moeite mee. De matches die erbij horen zijn zowat elke week helemaal top!!
Ik vond het veel lomper wat er allemaal met die koffers aan de hand was![]()
Dus zijn algemene punt dat de storylines beter moeten ben ik het wel met Lance Storm eens, ik heb nu trouwens de review van Lance Storm en Chris Schultz gelezen. Die van Lance erg negatief en die van Chris juist heel positief..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Sleutelwoord is gestolen ja......deze is niet gestolen maar gewonnen in een Ladder match zonder dat de champ verandert, nu moet de champ dus een wedstrijd doen tegen degene die de belt in bezit heeft...als jij het nog snapt ben je beter dan hele worstelcommunity bijelkaar.quote:Volgens mij is het in het verleden wel vaker gebeurd dat er een title 'gestolen' werd van de rechtmatige champion, ik heb er niet zoveel moeite mee. De matches die erbij horen zijn zowat elke week helemaal top!!
Ik heb al een paar x TNA gekeken maar elke x kan ik het gewoon niet volhouden omdat de booking gewoon zo lomp is dat het mn lol bij de wedstrijden vermindert.
En natuurlijk heeft iedereen meningen over de shows, goed en slecht ik zeg alleen dat ik die van Storm wat meer waardeer door zijn historie in de business ipv nietszeggende columnistenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Lance Strom = Wrestling God. Zijn kop is net zoals die van Heyman, beiden weten ze precies wat wel en niet werkt. Ik bent het meestal roerend eens met wat Storm zegt, maar goed meestal is niet altijd. Storm zegt bijvoorbeeld om Impact maar te skippen, maar ik kijk graag naar goede matches, iets waarvan ik vind dat het me de afgelopen jaren in veelvoud onthouden is. Daarom kijk ik wel naar Impact en negeer ik die crummey storylines maar.
Dat hele X-division ding is te dom voor woorden, het slaat nergens op dat er wordt gevochten om de titel, maar de winnaar is niet de title holderThat's not Cool...
MAAR CARLITO VERSUS JEFF MAANDAG....NOW THAT"S COOL
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Voor het eerst dan maar TNA gekeken, ondanks de crappy verhaallijnen vond ik het tof, die matches waren zo vet
Dit blijft een kijkertje......Kennedy![]()
Vond SD! erg leuk, maar niet echt speciaal ofzo. Sinds the Undertaker en Edge terug zijn is het gewoon altijd wel leuk. Zelfs Batista is niet meer zo irritant![]()
![]()
Mooi plaatje is het, heb veel gelezen over de show, en alles klinkt goed zeg.Ladder match, vele namen die terugkomen, battle royal met 15 oude sterren volgens mij. Evolution die terugkomt. Als ze dit goed spelen kan dit echt een enorm goeie show worden
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje is het, heb veel gelezen over de show, en alles klinkt goed zeg.Ladder match, vele namen die terugkomen, battle royal met 15 oude sterren volgens mij. Evolution die terugkomt. Als ze dit goed spelen kan dit echt een enorm goeie show worden
oh shit![]()
jbl wint em wss![]()
![]()
Sting signs new contractquote:Source: PWTorch
Sting and TNA have agreed on new terms and he will in fact be staying with the company through 2008. He will be working a lighter schedule and won't be on TV every week.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
he gelukkig zien we die tenminste niet in de WWEIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
wanneer dit jaar? oude koeien?? Hogan heeft sinds Summerslam 2006 geen wedstrijd meer gehad in de WWE dus wat heeft die ermee te maken? en dan nog die 1x per jaar Hogan maakt mij echt niet uit. Hogan staat altijd wel garant voor spektakel bij het publiek...zn wedstrijden mogen niet mooi/goed zijn maar het publiek geniet ervan (smarks wat minder maar die maken het publiek niet)Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
wiequote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef murp het volgende:
kent iemand goldberg nog?
http://nl.youtube.com/watch?v=oSxuYs5q7Eg&feature=related
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bill_Goldbergquote:ik vond m zo stoerquote:William Scott Goldberg (Bill Goldberg) (Tulsa, Oklahoma, 27 december 1966) is een Amerikaanse worstelaar die eind de jaren '90 de WCW (World Championship Wrestling) domineerde. Met zijn 1.91m en 129kg behoorde hij tot de absolute zwaargewichten. In veel toppartijen kreeg Goldberg in het begin vaak de nodige klappen te verwerken. Hij kwam er dan na een tijd doorheen, met een van zijn favoriete "Moves", de "Spear", matte hij zijn tegenstanders vaak af. Ook de "Jackhammer", waarbij hij zijn tegenstander in een verticale suplex nam en hem keihard tegen de grond sloeg.
Goldberg kwam, zoals vele worstelaars, oorspronkelijk uit het American Football circuit. Hij heeft via het college team van de Georgia Bulldogs zelfs de NFL bereikt waarin hij uitkwam voor de Atlanta Falcons, St. Louis Rams en de Carolina Panthers. Daarnaast heeft hij een "Degree" in psychologie.
De laatste jaren was het bijzonder stil rond Bill Goldberg. Hij stapte uit de WWE uit ontevredenheid hoe zijn persoon gebruikt werd. Voor deze breuk, in 2003, speelde hij al in wat films en TV series. Hij speelde in de dramatisch slechte film "Universal Soldier: The Return" en "Looney Tunes:Back in action". Na zijn worstel stop speelde hij een gevangene in "Desperate Housewives" en "Half Past Dead 2", maakte hij een kerstfilm waarin hij een evil Kerstman speelde. Momenteel is hij bezig met de actiefilm "Justified". Daarnaast schijnt hij een autoprogramma op een Amerikaans geschiedenis kanaal te presenteren.
Goldberg begon professioneel met worstelen op 22 september 1997 waar hij tegen Hugh Morrus zijn eerste overwinning behaalde. Pas 176 matches later werd hij voor de eerste keer verslagen door Kevin Nash.![]()
![]()
haha ja was sarcastisch bedoelt aangezien iedereen Goldberg wel MOET kennenquote:Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef Wessiej het volgende:
Het was een sarcastische opmerking denk ik, wie kent Goldberg niet?
ik vind hem ook stoer btw.. al was Bill niet zo heel technisch
oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...quote:Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef Wessiej het volgende:
Het was een sarcastische opmerking denk ik, wie kent Goldberg niet?
maar,
der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...
maar,
der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,?
.....Kennedy![]()
haha ben jij nou sarcastisch? anyway dat is Sting.. heeft vandaag zijn contract verlengd bij TNAquote:Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ik keek altijd naar hem vroeger op vrijdag avond na cartoon network...
maar,
der was ook zo'n worstelaar met een wit gesminkt gezicht die meestal via het dak met een touw naar beneden ging,en had vaak een lange zwarte jas aan, alleen weet ik niet meer hoe hij heette,
ja ik ben ook altijd zo slecht met namen
er was ook zo'n gozert, ook gezicht raar geschminkt en had allemaal touwtjes ofzo om z'n bovenarmen heen.. iemand?![]()
hehehe schiterendquote:Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef Brownietje het volgende:
ja ik ben ook altijd zo slecht met namen
er was ook zo'n gozert, ook gezicht raar geschminkt en had allemaal touwtjes ofzo om z'n bovenarmen heen.. iemand?
nee, laatste keer dat ik worstelen heb gezien is toch wel langer dan 10 jaar geleden, toen waren zij helemaal hotquote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ben jij nou sarcastisch? anyway dat is Sting.. heeft vandaag zijn contract verlengd bij TNA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |