Ja en de royal rumble van maandag zou gewonnen worden volgens jou door JBL, hoe kom je er allemaal bijquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:23 schreef Hanstin het volgende:
weet bijna zeker al dat die triple threat match gewonnen word door edge....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja en de royal rumble van maandag zou gewonnen worden volgens jou door JBL, hoe kom je er allemaal bij
Hoe heeft gij em al binnenquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Wes_FR het volgende:
Heb hem al binnen.Ben benieuwd, vanmiddag maar ff kijken.
Om 06:00 opstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Toffe PPV!Daar moest ik ook om lachen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt heel hard opeens. Maakt het veel realistischer ook als ze mogen schelden vindt ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wether you think you can, ore can't youre right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef Wessiej het volgende:
Leuke RAW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Wes_FR het volgende:In zekere zin heb je nog gelijk ook.. ze kunnen niet iedereen gaan pushen.. er zijn veel te veel uppercard wrestlers nu op RAW!! Maar ik zit absoluut niet te wachten op Kane vs. Umaga of Mark Henry vs. Umaga.. en Kennedy zal absoluut niet terug gezet worden naar SD! Ik hoop dat Lashley zijn comeback op SD! maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Wes_FR het volgende:HeiligschennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wether you think you can, ore can't youre right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Gillian die Melina als KellyKelly omriepzal de diva niet zo leuk hebben gevonden.. maja fouten maken blijft menselijk he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Want?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:51 schreef Salatrel het volgende:
i quit match dus ook niet meer wat het geweest is
Inderdaad. Hij was alleen maar zo lang weg door zijn schorsing en om het een beetje te sellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef Wes_FR het volgende:
I Quit-match is niet hetzelfde als een You're Fired-match hè, Salatrel. Het gaat er gewoon om dat een persoon "I Quit" moet roepen tijdens de wedstrijd om het te beëindigen. Maar het heeft absoluut niets te maken met het "quiten" van z'n loopbaan of iets dergelijks.
Leuk blad is dat, al lees ik ze altijd onlinequote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Wessiej het volgende:
Toffe ECW!
Ga zometeen maar een abbo nemen op WWE Magazine
Das waar. Maar het is wel altijd leuk om te lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan ze ook online lezen, vind ik onhandig.
En 60 euro voor 2 jaar, en dat krijg ik voor mijn verjaardag (ze weten niet eens wat voor blad het is, laat staan dat ik 6 uur per week worstelen kijk) maakt het minder erg.
En ik vind een blad gewoon altijd beter.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is wel altijd leuk om te lezen.
Trouwens, er ging dus een versie rond van ECW die genuked was. Want alles was rozeheb hem ook even gekeken. MVP zag er zo top uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |