http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-goquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wie?
http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-goquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wie?
Stel je toch voor dat sommige mensen een ander gevoel voor humor hebben dan jij he? Pfff, de wereld op zn kop...quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Vrij unfunny intrappen van open deuren en saaie achterhaalde stereotypering van mensen uit het midden oosten. Hi-laaaa-risch, ge-weeel-dig![]()
Rot op.
skiny jeans?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:01 schreef tntkiller het volgende:
Peanut
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3856844
Peanut blooper
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3854459
Waltermijn favo
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3854631
Verraderquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Jullie begrijpen dat er een tweede persoon in die kast onder die koffer zit en dat het helemaal geen buikspreker is ?
tis grappig om een keertje te zien maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef lennart12 het volgende:
Eensch met TS
Mocht dat al zo zijn, dan vind ik het alsnog knap dat die mond van Achmed zo goed mee beweegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Jullie begrijpen dat er een tweede persoon in die kast onder die koffer zit en dat het helemaal geen buikspreker is ?
Waar de fuck heb jij het nou weer over?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:01 schreef tntkiller het volgende:
Peanut
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3856844
Peanut blooper
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3854459
Waltermijn favo
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=3854631
Wie?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:31 schreef GlazenKaak het volgende:
Inderdaad, zoooooo lame omg -___- en mensen die het quoten moeten echt dood, net zoals die "I'm Rick James, bitch" hype van een paar jaar terug, sterf
huillach.quote:
Waarom zie ik Dunham dan soms net even te opzichtig z'n lippen bewegen terwijl die pop praat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Omdat niemand perfect is in z'n vak.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:23 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Waarom zie ik Dunham dan soms net even te opzichtig z'n lippen bewegen terwijl die pop praat?
Zodat sukkels als jou dan geloven dat het echt isquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:23 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Waarom zie ik Dunham dan soms net even te opzichtig z'n lippen bewegen terwijl die pop praat?
Als jij. Sorry, maar ik zie hier echt geen reden om weer eens sceptisch te gaan lopen doen, buikspreken is van alle tijden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zodat sukkels als jou dan geloven dat het echt is![]()
stereotypering van terroristen ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Vrij unfunny intrappen van open deuren en saaie achterhaalde stereotypering van mensen uit het midden oosten. Hi-laaaa-risch, ge-weeel-dig![]()
Rot op.
Ja, want je moet natuurlijk wel een kampie zijn wil je dit leuk vinden!quote:
Wat lul jij nou dom?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:41 schreef Dragontown het volgende:
[..]
inderdaad want terroristen mag je niet in de zeik nemen
4vwoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je moet natuurlijk wel een kampie zijn wil je dit leuk vinden!
![]()
Smaken verschillen nou eenmaal.
I kill you!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Rot op.
Die jaquote:Op zondag 2 december 2007 03:57 schreef saban het volgende:
nok nok, who's there? me, i kill you [afbeelding]
Dat is een beetje overdreven maar hijs goedquote:Op zondag 2 december 2007 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er zo hard om gelachen.. Tot janken aan toe.
Ja flashwood reuze grappig!quote:Op zondag 2 december 2007 03:59 schreef saban het volgende:
so you're done?
nope
but you're dead?
no i'm not
but you are all bone?
no that's flashwood
quote:Op zondag 2 december 2007 05:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja flashwood reuze grappig! [afbeelding].
Het is flesh wound...
Ik hoef ook geen chefkok te zijn om te bepalen of ik eten lekker vind, ook dingen die ik niet zelf kan bereiden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Doe het hem maar eens na dan.
Het liefst wel. Scherpe observatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:14 schreef Syd het volgende:
Ts is zeker een emo? houdt alleen maar van depressieve dingen ?
Goede opmerking, dit verandert de zaak compleet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef Dragontown het volgende:
stereotypering van terroristen ja.
De enige die een mening niet accepteerd ben jij blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:42 schreef Pakspul het volgende:
TS accepteert de mening van anderen niet
Ash Catchem!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen chefkok te zijn om te bepalen of ik eten lekker vind, ook dingen die ik niet zelf kan bereiden.
[..]
Het liefst wel. Scherpe observatie.
[..]
Goede opmerking, dit verandert de zaak compleet.
[..]
De enige die een mening niet accepteerd ben jij blijkbaar.
het is een Suicide Bomber Training Camp en "Location, Location, Location".quote:Op zondag 2 december 2007 12:49 schreef KosterT het volgende:
So look, as a suicide bomber you've got training.
Offcourse, we have the suicide bomber training cab
Ah, is that a nice facility?
It used to be.
What happened?
New guys.
The idiot kind of practice.
What do you guys learned from that?
No casion, no casion, no casion. (??)
Thanks!quote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
het is een Suicide Bomber Training Camp en "Location, Location, Location".
Verbeter je de rest ook nog even?quote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
het is een Suicide Bomber Training Camp en "Location, Location, Location".
Nee, dat waren de enige die ik zo in een oogopslag zag...quote:Op zondag 2 december 2007 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verbeter je de rest ook nog even?
Dit is wel het minst grappige stuk uit zijn hele "Achmed ..." show, zooo enorm lamequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Silence! I kill you, infidel! [ afbeelding ]
En zelf grappen bedenken kan die vent ook al niet, want "Its only a fleshwound" is 100% gejat van Monty Python (quest for the holy grail; gevecht met The Black Knight).quote:Op zondag 2 december 2007 05:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja flashwood reuze grappig!.
Het is flesh wound...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
4vwoKampers of kindertjes, om het even.
De grap van dat I kill you is volgens mij de manier waarop hij het steeds zegt... In het begin is het heel krachtig, maar aangezien niemand bang is van deze "enge terrorist", wordt hij steeds onzekerder.quote:Op zondag 2 december 2007 14:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
Alleen van die Walter moet ik soms glimlachen. Maar die Achmed, nee, dat gaat nergens over. WTF is er zo grappig aan dat "I kill you"
Dat heb ik na 2 keer ook wel weer gezien.quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef EvilMarc het volgende:
Heb je die wenkbrouwen erbij niet gezien ofzo ?
Blijkbaar niet, want je kan nog reageren. Als je dood bent kan je niet reageren.quote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb me doodgelachenge-wel-dig!!!!!
onterechte klacht
Achmed welquote:Op zondag 2 december 2007 19:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je kan nog reageren. Als je dood bent kan je niet reageren.
heeeej, ik zie et! vreemd... misschien als ik zelf de url tags zet:quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef helldeskr het volgende:
www.nilestriple.nl/shyte/killyou.mp3
wtf ?
Hij pakt de extensie niet mee ?
Nieuw scriptje ?
Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook als beltoon maar eigen sample gemaakt, stuk leuker dan die van jou in iedergeval vind ik
Post dan, anaal.quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook als beltoon maar eigen sample gemaakt, stuk leuker dan die van jou in iedergeval vind ik
wauw, vertel meer, ik hang aan je lippenquote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben nu @ werk, maar kan em thuis wel samplen voor jequote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef UZN het volgende:
[..]
Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.
Is er ook eentje van 'Nok nok. Who's there. Me. I Kill you!'
quote:Op zondag 2 december 2007 20:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post dan, anaal.
Niks is nuttelozer dan melden dat je iets beters hebt, maar dan niet wilt delen [afbeelding].
Bert Visscherquote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
wauw, vertel meer, ik hang aan je lippen
Het is "knock knock".quote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef UZN het volgende:
[..]
Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.
Is er ook eentje van 'Nok nok. Who's there. Me. I Kill you!'
juistquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Mirel het volgende:
Het is veelste makkelijke humor.
belofte maakt schuld:quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik ben nu @ werk, maar kan em thuis wel samplen voor je
quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
belofte maakt schuld:
http://www.nilestriple.nl/shyte/knockknock.mp3
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ben even site aan zoeken waar ik mp3 kan uploaden
droeftoeterquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.
huilenquote:
k vind em hier saaier. jammerquote:Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die hem geweldig vinden:
Ahmeds Christmas Carols
Whahaha... Jingle Bombsquote:Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die hem geweldig vinden:
Ahmeds Christmas Carols
mustard gasquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:43 schreef Nerdknokploeg het volgende:
Saddam's master gas is nothing compare to a Walter fart
klein kind..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.
Huilie.quote:
mee eens zon noob uit men klas lach helemaal dubbel bij dat filmpje wij allemaal achter de pc beetje droog verder kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Rot op.
gut, heb ik de gevoelens van je vriendje gekwetst, en moet dit even worden duidelijk gemaakt?quote:
Silence! I kill you!quote:Op maandag 24 december 2007 15:47 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
gut, heb ik de gevoelens van je vriendje gekwetst, en moet dit even worden duidelijk gemaakt?
serieus, ga buitenspelen.
Huilie
boohooquote:
je hebt gewoon geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
boohoo
En Achmed the dead terrorist grappig vinden is voor mongolen.
over smaak valt eik niet te twisten maar als je achmed leukt vindt kun je beter gaan tapdansen op een mijnenveld, van mij partquote:
Eens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:11 schreef Breekfast het volgende:
Hmm dat is nog de enige leuke buikspreekpop van Jeff Dunham. Maat van mij had een hele dvd gekocht van Dunham, had het na 10 minuten wel gezien.
Nobody122 kende hem al van toen hij underground wasquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
3 jaar na dato wordt hij pas populair in NL
Oh daar hebben we er zo éénquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
3 jaar na dato wordt hij pas populair in NL
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Doe het hem maar eens na dan.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nobody122 kende hem al van toen hij underground wasAchmed is een sell-out
quote:
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:49 schreef Blue Thunder het volgende:
en daarbij, jamba gebruikt em nu ook (of 1 of andere ringtone-oplichter) dus is het officieel NIET leuk meer
Wtf, die mensen in het publiek. 10% of nog meer kunnen bijna de plas niet inhouden als ze 'bitch' horen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef Fakkan het volgende:
Ik vind het een beetje goedkope ( lees: domme) humor. Een beetje in dezelfde categorie als dit:
Ik ben het eens met de_bosw8ter. Ik keek het het filmpje zonder glimlach, enkel bij de grappen over die jood en priesters gingen mijn mondhoeken omhoog, maar voor de rest vond ik het gewoon kut en niet grappig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het ontzettend flauw eigenlijk en slecht bovendien.
Wat is dr leuk aan ?
Oh die. En zelfs die was al niet zo leukquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Saak het volgende:
Ik vond het geweldig totdat ze er ringtone-reclames en banners van gingen maken![]()
Net als die crazy frog, ik kende het al ja-ren voordat ze er een kikker voor op je mobiel van maakte. Het was vroeger gewoon een doorstuurmailtje wat ging over een crash van jos-verstappe
Sweet Daddy D is ook wel grappig..quote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb laatst die hele dvd gezien , hij doet nog iets van 5 poppen
quote:
mee eens met de klacht, je argumenten zijn alleen wel erg slecht hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Rot op.
Of kijk ik ben een kutkuikentje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:08 schreef mrcool het volgende:
Die Dead Terrorist zuigt grote tijd maar lang niet zo hard als de Crazy Frog!![]()
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Al die reclamefilmpjes voor die ringtone of whatever hebben het voor mij echt verpest.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:56 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef CasB het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers.Die kunnen alleen schreeuwen of te veel over seks praten.
als ze heel aantrekkelijk zijn, hoeven ze niet grappig maar alleen mooi te zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.
Zeldzaam exemplaar -> Lynne Koplitzquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.
quote:From: Mike Kimbal
Subject: We hebben Twee Super Aanbiedingen voor jou
Beste User,
1) Je bent geselecteerd en hebt gratis de ringtone van "Achmed the dead terrorist" – Silence ontvangen! Download hem nu snel gratis van: http://www.super-aanbiedingen.nl/gratis/achmed-terrorist.php
2) Maak kans op prachtige prijzen, met een totale waarde van ruim ¤ 15.000,-. Vul onze enquete in op: http://www.super-aanbiedingen.nl/aanbiedingen/enquete
Succes!
Met vriendelijke groet,
Super Aanbiedingen
Voor meer prachtige aanbiedingen ga direct naar http://www.super-aanbiedingen.nl
Die verdient ook een nekschot die verdomde Crazy Frog! Die moet gewoon keihard sterven en daarna dood gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die de -ringdingdingedingbrooooooombrooooombroooom- kutkikker ook leuk vinden.
Het is wsl ook niet voor niets dat uitgerekend onder dit topic zijn banners te zien zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef Breekfast het volgende:
Krijg laaste tijd allemaal pop-ups met Achmed the dead terrorist, hele tijd met geluidje: Silence i kill you![]()
Toch maar een keer men pc opschonen
Ik wil maikuuul de terrorist op mijn mobielquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:16 schreef Maikuuul het volgende:
NU OP JE MOBIELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!! ACHMED THE DEAD TERRORIST !!!!!
I kill youquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil maikuuul de terrorist op mijn mobiel
Gelukkig niet met adblock van Firefoxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef CaptainCookie het volgende:
HahaIn dit topic zie je ook alleen maar die reclame van Achmed
Edit - eauw, dat is ook pas 29340x voorbijgekomen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef JihadJoe het volgende:
Ik vind het ge-wel-dig, maar je moet ook geen verzuurde moslim zijn. Maargoed, moslims kunnen er niet tegen door hun lange tenen en bij gebrek aan zelfkritiek.
Hoe kan iets minder grappig zijn als het een ringtone is? Omdat je dan niet meer speciaal bent als je weet wat het is?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Saak het volgende:
Ik vond het geweldig totdat ze er ringtone-reclames en banners van gingen maken![]()
Net als die crazy frog, ik kende het al ja-ren voordat ze er een kikker voor op je mobiel van maakte. Het was vroeger gewoon een doorstuurmailtje wat ging over een crash van jos-verstappe
Aah een moslimquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je bent genomineerd voor de meest domstzinnige post van 2008.
triester dan dit kan volgens mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:08 schreef Vidacz het volgende:
Jesus Christ, nu komen ze met Gandhi. Kan het nog triester?
Nee je snapt het niet, het is nooit grappig geweest, en nu omdat het op jamba is ga je keihard roepen dat je het kut vindt om geasocieerd te worden met ringtone bedrijfjes en kopers.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:36 schreef Banzaiaap het volgende:
Agreed, dit was grappig toen het net uit was, toen nog niet de hele fucking wereld, waaronder dus die Jamba bende het kende.. Same for the Crazy Frog, dat was best wel tof toen het alleen een demo van zo'n bedrijfje was, maar dat is ook een beetje geexplodeerd..
Jij bent slim en je topic is super.quote:Op maandag 1 september 2008 03:14 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, het is nooit grappig geweest, en nu omdat het op jamba is ga je keihard roepen dat je het kut vindt om geasocieerd te worden met ringtone bedrijfjes en kopers.
hilarischquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Ik zag hem toenstraksquote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer iets nieuws.![]()
"STOP TOUCHING ME!" sms touch on naar 4050
Subtiele dag gekozen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef Stephan123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het super
Zowat iedereen die ik ken ook, trouwens. En ach, meningen verschillen.
Ik vind van die overdreven stereo-types wel leuk en dat buikspreken is echt knap!
Ik zag die net ook, dit is diep diep triest.quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer iets nieuws.![]()
"STOP TOUCHING ME!" sms touch on naar 4050
was dit nou topic kick-waardig???quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:51 schreef Hanniballus het volgende:
'It's a flesh wound.'
Rip off van Monty Python!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren ook zo'n kankahnerd in de bus die em had als ringtone,
hoor je van die giftige VWOVMBO wijven: "Ohhhh ja die is leeeeuuuukkkkk!!!!!"
Echt, sterf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Als dat zou betekenen dat hij dood is, GRAAG!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil maikuuul de terrorist op mijn mobiel
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Gozer die in mijn vaders winkel werkt kreeg ruzie met een vaste klant, die Arabisch is of dergelijk. Later haalde iemand een prank uit door die eerste te bellen en steeds door de telefoon te roepen: "PAUL! I KILL YOU!" Hij werd meteen bang ("Ali, is that you?!" tuut tuut tuut)
Achmed the dead torrorist is ge-wel-dig ...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
- Ok, knock knock
- Who's there?
- Me, I kill you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Gelukkig, ik was al bang dat ik positiefs hierover had geschrevenquote:
+1quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef slindenau het volgende:
En zelf grappen bedenken kan die vent ook al niet, want "Its only a fleshwound" is 100% gejat van Monty Python (quest for the holy grail; gevecht met The Black Knight).
Dit. De stereotypering is ronduit beschamend te noemen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Echt verschrikkelijk dom en niet grappig.
Kijk 6 posts boven de jouwe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef optimusfunk het volgende:
hij haalt ook grappen van andere mensen weg, dat grapje waar hij zegt 'it's just a flesh wound!' is van Monty Python (de befaamde Black Knight scene).
Joh, misschien is het juist een referentie daarnaar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef optimusfunk het volgende:
hij haalt ook grappen van andere mensen weg, dat grapje waar hij zegt 'it's just a flesh wound!' is van Monty Python (de befaamde Black Knight scene).
wat is dat voor onzin? Als je als komiek grappen haalt van andere komieken dan is dat niet citeren of iets dergelijks.quote:Op zondag 2 november 2008 02:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Joh, misschien is het juist een referentie daarnaar?
Het kan je humor zijn of niet maar wat een bende zuurpruimen in dit topic zeg dámn
Oh mijn god.quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Stephan123 het volgende:
Er is weer een nieuwe Achmed the dead terrorist
Kon niet uitblijven uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Stephan123 het volgende:
Er is weer een nieuwe Achmed the dead terrorist
Ja, ik kwam weer een "grappenmaker" tegen in één of ander topic die een achmed the dead terrorist "grap" durfde te maken. In plaats van die user te kleineren, besloot ik m'n boosheid en frustratie maar op deze manier af te reageren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:34 schreef Keesch het volgende:
Wat dacht je, ik geef dit klote topic een rot schop?
Mensen die achmed grappen makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:37 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Ja, ik kwam weer een "grappenmaker" tegen in één of ander topic die een achmed the dead terrorist "grap" durfde te maken. In plaats van die user te kleineren, besloot ik m'n boosheid en frustratie maar op deze manier af te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |