Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook als beltoon maar eigen sample gemaakt, stuk leuker dan die van jou in iedergeval vind ik
Post dan, anaal.quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb hem ook als beltoon maar eigen sample gemaakt, stuk leuker dan die van jou in iedergeval vind ik
wauw, vertel meer, ik hang aan je lippenquote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben nu @ werk, maar kan em thuis wel samplen voor jequote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef UZN het volgende:
[..]
Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.
Is er ook eentje van 'Nok nok. Who's there. Me. I Kill you!'
quote:Op zondag 2 december 2007 20:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post dan, anaal.
Niks is nuttelozer dan melden dat je iets beters hebt, maar dan niet wilt delen [afbeelding].
Bert Visscherquote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
wauw, vertel meer, ik hang aan je lippen
Het is "knock knock".quote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef UZN het volgende:
[..]
Posten dan. Ik wil deze ook als ringtone. Moet een betere zijn die er nu staat is niet leukgenoeg.
Is er ook eentje van 'Nok nok. Who's there. Me. I Kill you!'
juistquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Mirel het volgende:
Het is veelste makkelijke humor.
belofte maakt schuld:quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik ben nu @ werk, maar kan em thuis wel samplen voor je
quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
belofte maakt schuld:
http://www.nilestriple.nl/shyte/knockknock.mp3
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ben even site aan zoeken waar ik mp3 kan uploaden
droeftoeterquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.
huilenquote:
k vind em hier saaier. jammerquote:Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die hem geweldig vinden:
Ahmeds Christmas Carols
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |