+1quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef slindenau het volgende:
En zelf grappen bedenken kan die vent ook al niet, want "Its only a fleshwound" is 100% gejat van Monty Python (quest for the holy grail; gevecht met The Black Knight).
Dit. De stereotypering is ronduit beschamend te noemen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Echt verschrikkelijk dom en niet grappig.
Kijk 6 posts boven de jouwe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef optimusfunk het volgende:
hij haalt ook grappen van andere mensen weg, dat grapje waar hij zegt 'it's just a flesh wound!' is van Monty Python (de befaamde Black Knight scene).
Joh, misschien is het juist een referentie daarnaar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef optimusfunk het volgende:
hij haalt ook grappen van andere mensen weg, dat grapje waar hij zegt 'it's just a flesh wound!' is van Monty Python (de befaamde Black Knight scene).
wat is dat voor onzin? Als je als komiek grappen haalt van andere komieken dan is dat niet citeren of iets dergelijks.quote:Op zondag 2 november 2008 02:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Joh, misschien is het juist een referentie daarnaar?
Het kan je humor zijn of niet maar wat een bende zuurpruimen in dit topic zeg dámn
Oh mijn god.quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Stephan123 het volgende:
Er is weer een nieuwe Achmed the dead terrorist
Kon niet uitblijven uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Stephan123 het volgende:
Er is weer een nieuwe Achmed the dead terrorist
Ja, ik kwam weer een "grappenmaker" tegen in één of ander topic die een achmed the dead terrorist "grap" durfde te maken. In plaats van die user te kleineren, besloot ik m'n boosheid en frustratie maar op deze manier af te reageren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:34 schreef Keesch het volgende:
Wat dacht je, ik geef dit klote topic een rot schop?
Mensen die achmed grappen makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:37 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Ja, ik kwam weer een "grappenmaker" tegen in één of ander topic die een achmed the dead terrorist "grap" durfde te maken. In plaats van die user te kleineren, besloot ik m'n boosheid en frustratie maar op deze manier af te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |