Dat ligt er aan, als je met een vulpen schrijft, tenminste heb ik vaak, dan moet je eerst weer wachten voor het droog is anders vlekt het meteen weer.. ..en verder schrijf ik ook met links soms vrij onleesbaar, alleen als ik echt heel erg mijn best doe gaat het goed..quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als je linkshandig bent kun je netjes schrijven
quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Locusta het volgende:
Hier nog een linkshandige![]()
Ik heb ook een keer (ergens) gezien dat je je handschrift om kunt laten zetten in een fontLijkt me ook wel lachen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vind dat soort Breezah handschrift kk lelijkschoonschrift ftw!
Het worden dan gewoon een hoop onregelmatig gevormde bobbellijntjes met af en toe een haal voor de l, f, t en dat soort letters, en iets geks voor de ij.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
Ed, jouw snelschrift lijkt op mijn snelschrift! Een feest der herkenning
Nee. Al ziet het er wel zo uit. Ook voor mensen die zelf linkshandig zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef Duvel86 het volgende:
als je linkshandig bent...is dat niet ontzettend kut schrijven? En dan nog iets: veeg je niet met je eigen hand door de inkt? (vulpen)
De ontwikkeling van een echt font kost een aantal jaren, dus je werkt redelijk efficiënt. Maar daar is het resultaat dan ook wel naar.quote:
Omdat je dan uitgelachen wordtquote:
Nou, zo schreef ik dus ook op de basisschool, precies volgens het voorbeeld. Ik had ook altijd wel hoge cijfers voor 'schrijven', maar in de brugklas ben ik dus 'los' gaan schrijven, want aanelkaar was niet tof en bovendien ging het dan gewoon te langzaam om alle aantekeningen op te kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:13 schreef Wouser het volgende:
Maja mijn handschrift ziet eruit zoals je die in de schrijfboekjes hebt gezien. Ik schrijf eigenlijk precies zoals vroeger toen ik in groep 3 zat heb geleerd...
[ afbeelding ]
handig voor mensen die langzaam lezen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Franklin89 het volgende:
Mijn handschrift is best netjes, alleen schrijf langzaam.. Dat is een nadeel
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:56 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
handig voor mensen die langzaam lezen.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:56 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
handig voor mensen die langzaam lezen.
Leek me erg leuk om te doen, maar ik heb een Macquote:
heb ik dus ok heel erg last van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb echt een totaal onleesbaar handschrift, en heb er dan ook altijd de nodige opmerkingen over gekregen.Daarnaast heb ik de laatste tijd de neiging gekregen het einde van woorden niet meer fatsoenlijk op te schrijven en is het gewoon een streepje geworden.
Toffe e's!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wat vinden jullie van m'n handschrift? Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Zwarte balk = prive zaken. Maar wat vinden jullie het ervan?
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar isquote:
Ik zie het nu pas nu je het zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef oddman het volgende:
Vooral die twee e's naast elkaar is cool. Soort van hele lange 'is identiek aan'.
Ja, leuk handschrift. Je komt zakelijk en serieus over, maar niet saai. Soms wat moeilijk leesbaar, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wat vinden jullie van m'n handschrift? Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Zwarte balk = prive zaken. Maar wat vinden jullie het ervan?
Ja, nee. klopt maar 't ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar is.
Ik snap wel dat docenten oid er misschien over klaagden, maar ik ben er jaloers op hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar is.
Ik ben er geen, maar: sitequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Hebben we onder de fokkers geen handschriftlezer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |