Rittle_Angel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
Ja nu je het zegtquote:
Ja die A is net een O bij mij jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij een hondschrift hoort een blaf, dacht ik zo.
Ach, ik kan mijn eigen handschrift soms niet eens lezen. Stel je voor dat anderen dat wel kunnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
Ja als ik snel schrijf kan ik het soms ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, ik kan mijn eigen handschrift soms niet eens lezen. Stel je voor dat anderen dat wel kunnen
Dan moet je zeggen dat daar het goede antwoord staat.quote:Op zondag 2 december 2007 20:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja als ik snel schrijf kan ik het soms ook niet.
Dan vraagt een docent wat er staat en dan zit ik daar... ''Uhh...''
Dat ga ik de volgende keer doenquote:Op zondag 2 december 2007 21:20 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat daar het goede antwoord staat.
en hoe ziet dat eruit> schrijven na een hersenbloeding?quote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik kan redelijk mooi schrijven, maar meestal is het alsof ik een hersenbloeding gehad heb
Motorisch gestoordquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
en hoe ziet dat eruit> schrijven na een hersenbloeding?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
3d in 3 seconden geschreven.
3 secondenquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
3d in 3 seconden geschreven.
Dat had ik ook al gezien. Maar ik zeg daar gewoon nks over.quote:
ach ik dacht laat ik eens behulpzaam doen. zo aardig ben ik hè.quote:Op zondag 2 december 2007 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezien. Maar ik zeg daar gewoon nks over.
Fout.quote:Op zondag 2 december 2007 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
het is "bij deze". zonder n dus.
Ook fout, het is namelijk 'niets', met n, i, e, t en s.quote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
ach ik dacht laat ik eens behulpzaam doen. zo aardig ben ik hè.
oh en het is trouwens "niks", met een i.![]()
ik doe niet mee aan die nieuwerwetse onzin.quote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fout.
Bij dezen is correct gespeld.
Zij bv hier en hier.
Beetje de wijsneus uithangen en het nog fout doen ook..
quote:Op zondag 2 december 2007 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook fout, het is namelijk 'niets', met n, i, e, t en s..
jaja ik geloof het wel. zie post voor de jouwe.quote:Op zondag 2 december 2007 23:58 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee hoor, bij dezen is correct.. Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
hehe, dat is inderdaad wel heel suf.quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan die nieuwerwetse onzin..
[..]
.
edit: zie trouwens eens dikgedrukt in de quote..
Inso was me voorquote:Op maandag 3 december 2007 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
jaja ik geloof het wel. zie post voor de jouwe.
beetje een onhandige poll..quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:32 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Links of rechtsLinks Rechts
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik vergeef je!quote:Op maandag 3 december 2007 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
hehe, dat is inderdaad wel heel suf.
Al zijn typo's te vergeven en iemand verfouteren niet..
ik blijf het lekker toch op de ouderwetse manier doen!quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Inso was me voor.
Maar ik ben toch blij dat je voortaan deze walgelijke fout nooit meer hoeft te maken.
Klik dan toch ook op mijn linkje, manquote:Op maandag 3 december 2007 00:11 schreef krioro het volgende:
ik blijf het lekker toch op de ouderwetse manier doen!
quote:In ouder Nederlands volgde op het voorzetsel bij een (voor)naamwoord in een verbogen naamval. Dezen is een oude vorm voor de derde naamval enkelvoud (mannelijk en onzijdig) van het aanwijzend voornaamwoord. De naamvalsuitgang is bewaard gebleven in enkele vaste verbindingen, waaronder de veelvuldig in brieven voorkomende uitdrukking bij dezen ('door deze brief'). Wanneer men de uitdrukking wil vermijden, kan men in plaats daarvan hierbij gebruiken.
oh ja.quote:Op maandag 3 december 2007 00:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Klik dan toch ook op mijn linkje, man. Bij dezen is juist hartstikke ouderwetsch ende Oud-Hollandsch
![]()
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan die nieuwerwetse onzin..
[..]
.
edit: zie trouwens eens dikgedrukt in de quote..
bij deze hou ik er over op.quote:
Klopt, maar da's een typfout.quote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
ach ik dacht laat ik eens behulpzaam doen. zo aardig ben ik hè.
oh en het is trouwens "niks", met een i.![]()
Typisch zo'n meisjes handschrift!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |