Rittle_Angel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
Ja nu je het zegtquote:
Ja die A is net een O bij mij jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij een hondschrift hoort een blaf, dacht ik zo.
Ach, ik kan mijn eigen handschrift soms niet eens lezen. Stel je voor dat anderen dat wel kunnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
Ja als ik snel schrijf kan ik het soms ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, ik kan mijn eigen handschrift soms niet eens lezen. Stel je voor dat anderen dat wel kunnen
Dan moet je zeggen dat daar het goede antwoord staat.quote:Op zondag 2 december 2007 20:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja als ik snel schrijf kan ik het soms ook niet.
Dan vraagt een docent wat er staat en dan zit ik daar... ''Uhh...''
Dat ga ik de volgende keer doenquote:Op zondag 2 december 2007 21:20 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat daar het goede antwoord staat.
en hoe ziet dat eruit> schrijven na een hersenbloeding?quote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik kan redelijk mooi schrijven, maar meestal is het alsof ik een hersenbloeding gehad heb
Motorisch gestoordquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
en hoe ziet dat eruit> schrijven na een hersenbloeding?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
3d in 3 seconden geschreven.
3 secondenquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
3d in 3 seconden geschreven.
Dat had ik ook al gezien. Maar ik zeg daar gewoon nks over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |