Omg...ziet er opzich wel van uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Duvel86 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben liever niet dat ik zo schrijf op mn werk..djezus.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef immortalsean het volgende:
heb ook nooit goed kunnen schrijven...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef don-diablo het volgende:
tof handschrift duvel
mijn handschrift is ook één groot drama en heel inconsistent ook![]()
edit: ff foto gemaakt van een aantekeningen blad
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yosander het volgende:
Dit is dus mijn normale handschrift als ik toch wel netjes moet schrijven, als het echt snel moet kan ik het zelf alleen zo wat lezen (oftewel woorden afraffelen).
[ afbeelding ]
Wel mooiquote:
Maar ik vind het nogsteeds mooi.quote:
vet een lotgenootquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JA!
dat lijkt precies op mijn handschrift
[..]
ja dat is erg hèquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
vet een lotgenoot![]()
heb je ook hetzelfde net als ik als je minimum schrijft en het is een grote krabbel
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb best een mooi handschrift. Raar genoeg lijkt het heel erg op dat van mijn moeder..
Wat doe je...quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:10 schreef MASD het volgende:
overschot aan linkshandigen hierik ook btw.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:10 schreef MASD het volgende:
overschot aan linkshandigen hierik ook btw.
quote:
Hehe, ja, als je de verkeerde pennen gebruikt wordt je hand helemaal blauwquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,
maar het vegen is wel vaak een probleem.
Wel zijn er manieren om dat te omzeilen
Ik ga dan juist vrij langzaam schrijven. Krijgt de inkt ook de tijd om op te drogen. Dan heb ik er eigenlijk geen last van. Al is het soms ook per pen verschillend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, ja, als je de verkeerde pennen gebruikt wordt je hand helemaal blauw. Ook moet je erop letten dat je geen glad papier gebruikt. Ansichtkaarten gaan bij mij heel snel vlekken. Voor korte tijd kan ik mijn hand wel een stukje optillen zodat ik niet met m'n hand over de net geschreven tekst heen ga.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |