stelletje palingboerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Duvel, die 3e regel kan ik echt geen touw aan vastknopen.![]()
komt wel vaker voor, daarom hebben ze het op mn werk liever niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Duvel, die 3e regel kan ik echt geen touw aan vastknopen.![]()
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef Duvel86 het volgende:
als je linkshandig bent...is dat niet ontzettend kut schrijven? En dan nog iets: veeg je niet met je eigen hand door de inkt? (vulpen)
zo wil ik ook kunnen schrijven!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Duvel86 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben liever niet dat ik zo schrijf op mn werk..djezus.
JA!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef don-diablo het volgende:
tof handschrift duvel
mijn handschrift is ook één groot drama en heel inconsistent ook![]()
edit: ff foto gemaakt van een aantekeningen blad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben zo'n beetje de enige die m'n handschrift kan lezen (en zelfs ik moet af en toe moeite doen voor mn eigen handschrift..) tenzij ik niet mn best doe op netjes schrijven
maw. het is echt belabberd..![]()
Mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Secretus het volgende:
Ik had geen zin om iets nieuws te schrijven, dus hier mijn snelle-vertaling-handschrift![]()
[ afbeelding ]
Zo'n handschrift heb ik ook ongeveer, wel ietsje minder 'ronder' en ietwat 'strakker', maar dat vooral die 'k' op een 'h' lijkt, komt me bekend voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yosander het volgende:
Dit is dus mijn normale handschrift als ik toch wel netjes moet schrijven, als het echt snel moet kan ik het zelf alleen zo wat lezen (oftewel woorden afraffelen).
[ afbeelding ]
Hier trap ik dus niet in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Secretus het volgende:
Ik had geen zin om iets nieuws te schrijven, dus hier mijn snelle-vertaling-handschrift![]()
[ afbeelding ]
Het is mij nooit gelukt. Ben na de basisschool uiteindelijk ook maar overgegaan op balpen. Heb dan af en toe nog wel last van vlekken, maar het is dan een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,
maar het vegen is wel vaak een probleem.
Wel zijn er manieren om dat te omzeilen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |