Dat had ik vroeger op school ook. Alleen leek het dan op de handtekening van ofwel mijn moeder ofwel mijn vader'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb best een mooi handschrift. Raar genoeg lijkt het heel erg op dat van mijn moeder..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mooie ronde letters![]()
Op de lagere school een kriebelhandschrift altijd en toen zag ik het handschrift van mijn tante. Zo mooi, zo leesbaar!![]()
Toen ben ik gaan zeuren voor een Parkervulpen (want die had zij ook) en toen gaan oefenen.
Nadeel is alleen dat iedereen van ver al je aantekeningen kan lezen, kwam ik vorig weekend bij een workshop achter
ha - ha ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hanteer het spijkerschrift
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Falco het volgende:
ronde letters zijn voor domme bimbo's, of wil je misschien een domme bimbo zijn?
Ja, mijn handtekening lijkt weer sprekend op die van mij vader...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op school ook. Alleen leek het dan op de handtekening van ofwel mijn moeder ofwel mijn vader'.
De rest kon ik niet goed namaken (en dat was ook niet nodig)
nou, ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als je linkshandig bent kun je netjes schrijven
Ja, wellicht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef dubidub het volgende:
Ik heb altijd al zo'n meisjeshandschrift gewild. Dat kun je tenminste lezenBijna alle vrouwen hebben dat 'bolle' 'ronde' lettertype... is dat genetisch bepaald oid?
noobquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef Biancavia het volgende:
Wat vinden jullie van je eigen handschrift?
Ik ben zelf niet zo blij met mijn schrift. Als ik soms die andere handschriften zie van meisjes, zo met van die mooie ronde letters en heel netjes en dan kijk ik naar mijn eigen houterige en onregelmatige schrijfsels dan denk ik zo van!
Ik kan er wel heel erg mijn best op doen en langzaam schrijven, dan gaat het wel, maar als ik iets snel opschrijf dan is het helemaal onleesbaar voor een ander.
Als ik het handschrift zie wat ik in de brugklas had, toen ik van 'vast' dus 'los' ging schrijven, dat was helemaal drama, echt onleesbaar gekriebel, echt een jongetjeshandschrift eigenlijk.
Nou ja, het komt er dus op neer dat ik gewoon jaloers ben op die mooie ronde letters van andere vrouwen.
WOJOOW DAT LIJKT OP HET HANDSCHRIFT VAN m'N ZUSTER NEE WAAHTT! DAT KAN NIETquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:19 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook zo'n mooi bol meisjes handschrift
Hier in de vorm van een proefwerkweekrooster
[ afbeelding ]
Sorry dat ik je usernaam verkeerd heb geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef Mss het volgende:
Mijn handschrift is oke, wel een vrouwenhandschrift, maar niet met van die bolle breezerletters
Alleen als ik snel moet schrijven dan wordt het rommelig
Netter misschien, of overzichtelijker. Maar mooier?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Vrouwen hebben over het algemeen een mooier handschrift dan mannen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Sorry dat ik je usernaam verkeerd heb geschreven.
Dit is mijn handschriftNormaal...
[ afbeelding ]
Ja maar ik blijf niet eeuwig doorgaan hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:36 schreef Viking84 het volgende:
Zit je dat nou steeds te scannen, SuperrrTuxxx?.
Ik begin er niet aan.
Wel lief hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf niet eeuwig doorgaan hoor.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wel lief hoor![]()
![]()
Ik ben ook linkshandig trouwens
lijkt ook wel beetje op dat van mij geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb ik nóg mn best gedaan om leesbaar te schrijven![]()
Jouw L en de H lijken op elkaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb ik nóg mn best gedaan om leesbaar te schrijven![]()
stelletje palingboerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Duvel, die 3e regel kan ik echt geen touw aan vastknopen.![]()
komt wel vaker voor, daarom hebben ze het op mn werk liever niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Duvel, die 3e regel kan ik echt geen touw aan vastknopen.![]()
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef Duvel86 het volgende:
als je linkshandig bent...is dat niet ontzettend kut schrijven? En dan nog iets: veeg je niet met je eigen hand door de inkt? (vulpen)
zo wil ik ook kunnen schrijven!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Duvel86 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben liever niet dat ik zo schrijf op mn werk..djezus.
JA!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef don-diablo het volgende:
tof handschrift duvel
mijn handschrift is ook één groot drama en heel inconsistent ook![]()
edit: ff foto gemaakt van een aantekeningen blad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben zo'n beetje de enige die m'n handschrift kan lezen (en zelfs ik moet af en toe moeite doen voor mn eigen handschrift..) tenzij ik niet mn best doe op netjes schrijven
maw. het is echt belabberd..![]()
Mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Secretus het volgende:
Ik had geen zin om iets nieuws te schrijven, dus hier mijn snelle-vertaling-handschrift![]()
[ afbeelding ]
Zo'n handschrift heb ik ook ongeveer, wel ietsje minder 'ronder' en ietwat 'strakker', maar dat vooral die 'k' op een 'h' lijkt, komt me bekend voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yosander het volgende:
Dit is dus mijn normale handschrift als ik toch wel netjes moet schrijven, als het echt snel moet kan ik het zelf alleen zo wat lezen (oftewel woorden afraffelen).
[ afbeelding ]
Hier trap ik dus niet in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Secretus het volgende:
Ik had geen zin om iets nieuws te schrijven, dus hier mijn snelle-vertaling-handschrift![]()
[ afbeelding ]
Het is mij nooit gelukt. Ben na de basisschool uiteindelijk ook maar overgegaan op balpen. Heb dan af en toe nog wel last van vlekken, maar het is dan een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,
maar het vegen is wel vaak een probleem.
Wel zijn er manieren om dat te omzeilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |