Toffe e's!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wat vinden jullie van m'n handschrift? Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Zwarte balk = prive zaken. Maar wat vinden jullie het ervan?
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar isquote:
Ik zie het nu pas nu je het zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef oddman het volgende:
Vooral die twee e's naast elkaar is cool. Soort van hele lange 'is identiek aan'.
Ja, leuk handschrift. Je komt zakelijk en serieus over, maar niet saai. Soms wat moeilijk leesbaar, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wat vinden jullie van m'n handschrift? Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Zwarte balk = prive zaken. Maar wat vinden jullie het ervan?
Ja, nee. klopt maar 't ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar is.
Ik snap wel dat docenten oid er misschien over klaagden, maar ik ben er jaloers op hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, geen sarcasme oid? Ik hoor ze altijd klagen dat m'n e moeilijk leesbaar is.
Ik ben er geen, maar: sitequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Hebben we onder de fokkers geen handschriftlezer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |