Dat had ik vroeger op school ook. Alleen leek het dan op de handtekening van ofwel mijn moeder ofwel mijn vader'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb best een mooi handschrift. Raar genoeg lijkt het heel erg op dat van mijn moeder..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mooie ronde letters![]()
Op de lagere school een kriebelhandschrift altijd en toen zag ik het handschrift van mijn tante. Zo mooi, zo leesbaar!![]()
Toen ben ik gaan zeuren voor een Parkervulpen (want die had zij ook) en toen gaan oefenen.
Nadeel is alleen dat iedereen van ver al je aantekeningen kan lezen, kwam ik vorig weekend bij een workshop achter
ha - ha ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hanteer het spijkerschrift
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Falco het volgende:
ronde letters zijn voor domme bimbo's, of wil je misschien een domme bimbo zijn?
Ja, mijn handtekening lijkt weer sprekend op die van mij vader...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op school ook. Alleen leek het dan op de handtekening van ofwel mijn moeder ofwel mijn vader'.
De rest kon ik niet goed namaken (en dat was ook niet nodig)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |