donequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
Mag dicht, te laat.
[COS # 3125] Een lekkere kok en een date voor Lieke.
Iedereen die als gast bij 't forum aankomt en daar probeert in te loggen kan niet inloggenquote:
Thanks voor het melden, heb het aangepast.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het teruglezen mis ik iets :
Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Actueel topic : [COS # 3138] Brian gaf nog een klap na.
Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef kahaarin het volgende:
Wil er iemand hier [COS # 3143] Waar het om de moeders draait. de typo in de TT aanpassen en blokken om de COS zetten? Sorry, ik blijf oefenen, ooit gaat het in 1 keer goed.....![]()
*Blond is*
Dat kan als Fok! is gekalmeerd en niet volledig door aan het draaien is.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[COS # 3144] Wifebeater masseert 'Kliko de Sliko' kan dicht.
En misschien kan de goede COS nog even haakjes en het woordje 'COS' krijgen?
Ja, daar heb ik ook last van, vooral bij het replyen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kan als Fok! is gekalmeerd en niet volledig door aan het draaien is.
Apart, bij mij niet:quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Gewoon maar een rarigheidje: in de index eindigt de huidige COS op een L, maar de COS zelf eindigt op L&C. Nooit eerder zo gezien.
Tuurlijk, maar ik vond het wel apart:quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Apart, bij mij niet:
[ afbeelding ]
Nou ja. We doen het er maar mee.
doorlopenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had een probleem met stream van DGK. Had 4 schermpjes in 1 pagina en als alles openstond dan liep alles door elkaar..... iemand een oplossing daarvoor?
Dit is een serieuze FB, geen tijd voor geneuzelquote:Op zondag 13 januari 2008 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opzouten![]()
ik wil amanda weer zien zoenen en tegelijk de woonkamer in de gaten houden
Heb sinds net voor een week DGK stream
Dus daar kan ik dit toch vragen?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een serieuze FB, geen tijd voor geneuzel
[DGK] Vraag het een Streamerquote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus daar kan ik dit toch vragen?
Ja het is niet eeeeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
oja, beequeen doodwensen mag hier wel, right?
haha, gestalk, wtf?
regel jij mijn "krediet" dan ff, oberfuhrer..
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
haha, gestalk, wtf?
Jij kunt die edits lezen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef yvonne het volgende:, doe maar even niet, of ergens anders, maar niet hier.
Bij Gert kost het een T-shirt.quote:
Ja, wat jij doet begint op stalken te lijken. Niet normaal meer zo rancuneus en kwaadaardig als jij blijkt te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
haha, gestalk, wtf?
Zo kan ie wel weerquote:Op maandag 14 januari 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat jij doet begint op stalken te lijken. Niet normaal meer zo rancuneus en kwaadaardig als jij blijkt te zijn.
Het is nu in het "vraag het een streamer"-topic gesteld. Wat mij betreft worden mensen daarheen verwezen, want zo heel veel vragen zullen er niet meer zijn m.b.t. stream-abonnementen toch? En anders vooral lekker een deel 3 openen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:29 schreef Disana het volgende:
Moet er ook een nieuwe Problemen met Streams en Abonnement # 2 komen? Zojuist was er weer een vraag over het streamen, vandaar dat ik het me afvraag.
Mja, daar had ik poster abusievelijk naar verwezen, maar eigenlijk is dat topic voor iets anders bedoeld. Ik zou het doen, ware het niet dat de prachtige OP van Heidi niet is te kopieren omdat er veel plaatjes ontbreken. Heidi zelf maar eens vragen dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu in het "vraag het een streamer"-topic gesteld. Wat mij betreft worden mensen daarheen verwezen, want zo heel veel vragen zullen er niet meer zijn m.b.t. stream-abonnementen toch? En anders vooral lekker een deel 3 openen.
Tuurlijk manneke.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef Leandra het volgende:
Juf, ik ben het hekje vergeten... kan [COS # 3172] Mikey FTW!!! veranderd worden in:
[COS # 3172] Mikey FTW!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |