Het nummer is in elk geval fake wat veul zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef maril het volgende:
volgt
dat weet ik ik heb het al vermeld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Guuskeee het volgende:
moet COS 3120 zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:22 schreef itsme het volgende:
zijn ze al wakker?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb COS 1330 er voor de lol een bijgepakt, daar was voor heel wat mensen al duidelijk hoe Lieke werkelijk is
En bedankt Maril![]()
Tja ach Brian rand nooit iemand aan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker dom weer Lieke, je verhaal aan Brian doen .......
Die lik in haar gezicht van Huub was volgens Brian aanranding
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef Guuskeee het volgende:
ot: echt bestaand woord: hexakosioihexekontahexaphobie
Het is gewoon walgelijk dat zij optimaal mogen profiteren van het opzeggen van Lieke's ultieme dekking aan Huub. Maar Huub was ook zo kinderachtig re bellen omdat Lieke spuugde. Hij haar meer respect verdient wanneer ie dat had gelaten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is toch focking niet te geloven, Brian en Amanda zitten Lieke op te stoken
om de lik van Huub door te bellen, en ze gaat het nog doen ook. Kutwijf![]()
Wat staat er op VOL dan wat hier niet staat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:59 schreef itsme het volgende:
Ben van ellende maar op vol gaan lezen.
Hier staat niets over wat er gaande is in het huis en blijkbaar toch wel wat.
Ach als zij de lik door heeft gebeld, dan wordt daar vast niets meegedaan, want ik heb gelezen dat zij Huub heeft geslagen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk dat zij optimaal mogen profiteren van het opzeggen van Lieke's ultieme dekking aan Huub. Maar Huub was ook zo kinderachtig re bellen omdat Lieke spuugde. Hij haar meer respect verdient wanneer ie dat had gelaten.
nee ze gaat het niet doorbellenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is toch focking niet te geloven, Brian en Amanda zitten Lieke op te stoken
om de lik van Huub door te bellen, en ze gaat het nog doen ook. Kutwijf![]()
Klopt, met de platte hand in zijn gezichtquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach als zij de lik door heeft gebeld, dan wordt daar vast niets meegedaan, want ik heb gelezen dat zij Huub heeft geslagen.
Ik zie niet in wat daar dom aan is, ze heeft niets meer met Huub.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker dom weer Lieke, je verhaal aan Brian doen .......
Die lik in haar gezicht van Huub was volgens Brian aanranding
Jaap weet ook weinig.... Ik denk dat hij alleen weet dat hij Lieke in januari niet mag wegstemmen. Febo speelt rare spelletjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Jaap: "Klootzakken"
Ja zo'n vermoeden heb ik ook (wishfull thinking misschien) maar volgens mij wilt Jaap helemaal niet met Lieke samenspelen. Toen met Dennis zijn we er ook ingetrapt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet ook weinig.... Ik denk dat hij alleen weet dat hij Lieke in januari niet mag wegstemmen. Febo speelt rare spelletjes.
Jaap en Huub zeiden dat tegen Brian na het telefoongesprek met haar.Zij wilde wel graag komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
Ik lees op VOL dat Katy heeft afgezegd.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2527996#2527996
Ik denk niet dat Amanda Brian zal laten gaan. Zeker niet dankzij Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Gisteren is de basis gelegd voor eindelijk weer wat leuke tv.
Wanneer Lieke en Amanda samen gaan spelen staat er iets moois te gebeuren.
Amanda moet weten dat Brian op het einde haar steun niet wordt.
Dan maakt ze meer kans tegenover Lieke.
Huub sloeg helemaal door gisteren . Hoer dit kutwijf dat.
Echt een hele vent. Blijft hangen op niveau 6 jarige. En Jaap ? Die doet eigenlijk allang niet meer mee in het spel.
dat er allerlei discussies zijn geweest vanochtend en ook wat er gezegd werd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat staat er op VOL dan wat hier niet staat?
Kati komt wel...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
Ik lees op VOL dat Katy heeft afgezegd.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2527996#2527996
quote:Huub en Jaap zeiden dat alleen om de andere in het ongewissen te laten dat Kathy niet komt... Maar ze komt gewoon.... Wel alles goed blijven volgen hoor
Jaap zei gisteren dat hij niet had gezegd dat Huub Lieke moest aanspreken over haar slijmgedrag naar B en A toe.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Weet iemand nou al te vertellen waarom Jaap zo boos is?
Japio heeft altijd getracht dubbele dekking te hebben. In feite is hij best wel een angsthaas. Z'n probleem is nu, dat hij gedwongen gaat worden te kiezen - En dat wil Japio liefst niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet ook weinig.... Ik denk dat hij alleen weet dat hij Lieke in januari niet mag wegstemmen. Febo speelt rare spelletjes.
Ik denk dat het allemaal erg simpel is. Er komt een nieuwe miljonair en Lieke weet dat diens backup uit het groepje HJL moet komen. Jaap weet dat ie in januari dekking moet geven en is daar verward over. Huub weet helemaal niets en die is verward en gefrustreerd. Plots is de aan hem beloofd ultieme backup niet meer. In januari gaat er niemand nergens naartoe.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden heb ik ook (wishfull thinking misschien) maar volgens mij wilt Jaap helemaal niet met Lieke samenspelen. Toen met Dennis zijn we er ook ingetrapt.
Wat vind je van de theorie die ik net onder je post plaatste?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft altijd getracht dubbele dekking te hebben. In feite is hij best wel een angsthaas. Z'n probleem is nu, dat hij gedwongen gaat worden te kiezen - En dat wil Japio liefst niet.
- Met Huub kan hij het beste TV maken, maar het risico (drank - ruzie) dat Huub 'n keer te ver gaat en een zware sanctie oploopt.
- Lieke levert minder spectakel. En Japio zou wel eens bang kunnen zijn dat Lieke hem op 'n bepaald moment zal dumpen.
Had ik ook, maar ik irriteer me zo, dat ik al week geen streams meer aan heb gehad. En nu ! zijn ze afgelopen, kijken hoelang ik het volhou *ja het is een verslaving* om geen streams meer te kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Amanda Brian zal laten gaan. Zeker niet dankzij Lieke.
En ik vind Lieke ook gewoon een kutwijf, en ben al heel wat jaartjes boven de 6. Huub is ook gewoon een eikel, maar kreeg gisteren eindelijk een beetje de hoop dat zijn ogen tov Lieke zijn geopend.
Maar we zullen zien waar dit eindigd. Het is nog altijd niet aan de bewoners, maar aan de FEBO. Daarom is het ook geen spel. Het is een groot toneelstuk waar we met zn alle naar zitten te kijken.
(en toch krijg ik het maar niet voor elkaar om de streams uit te laten)
Oww... thanks voor de update...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Kati komt wel...
een paar posten later:
[..]
Volgens mij is Jaap kwaad sinds gisternacht met het slapen gaan, toen Jaap begon over die dekkingsdeal tegen Lieke. Dat Lieke dat ontkend had tegen iedereen, waar Jaap bij was, en Jaap zei van wel. Oftewel maakte Lieke Jaap een leugenaar, en hij sprak het toen ook tegen Lieke uit: 'okee, voor mij is het over dan, ik verbreek de dekkingsdeal en kijk op het moment van de ontslagronde zelf wel wat ik dan ga doen'. Ook herinnerde Jaap Lieke aan het gesprek over de deal en wat zij gezegd had en ze gaf toe dat dat wel heel erg zo leek tov Jaap, maar niet zo was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zei gisteren dat hij niet had gezegd dat Huub Lieke moest aanspreken over haar slijmgedrag naar B en A toe.
Huub zei dat hij dat wel had gezegd, hij had tegen Huub gezegd: "Je moet het ijzer smeden als het heet is."
Jaap gaf het toen toe.
Jaap had tegen Huub gezegd dat Lieke bang was, en voor een dekkingsdeal naar hem toe was gekomen.
LIeke zei dat dit niet waar was.
Maar ze hadden er zelfs een boks op gedaan.
Jaap is dus waarschijnlijk boos omdat hij tussen zijn twee teammatties in staat, en niet weet welke kant hij op moet gaan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Had ik ook, maar ik irriteer me zo, dat ik al week geen streams meer aan heb gehad. En nu ! zijn ze afgelopen, kijken hoelang ik het volhou *ja het is een verslaving* om geen streams meer te kopen.
Of Japio Lieke dekking 'moet' geven, weet ik niet. Ik twijfel. Zeker is wel dat Huub de dekking van Lieke echt kwijt is - en dat is geen script. De verwijdering tussen Lieke en Huub is langszaam in bijna 2 maanden verlopen - en zo lang lopen scripts niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat vind je van de theorie die ik net onder je post plaatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |