oh? dan heb jij andere streams zitten kijken dan ik...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Guuskeee het volgende:
Huub ligt onder vuur en lieke is onderuit gegaan... door de mand gevallen...
En Honey gaat slapen, ben deze acteerworkshop gegeven door Holy Kubatz en zijn discipelen een beetje zat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Guuskeee het volgende:
Huub ligt onder vuur en lieke is onderuit gegaan... door de mand gevallen...
Jij was eerst. Maak er iets moois vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
Volgt
Ze lachen Huub gewoon uit, en terecht hij had het de hele avond al over Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vond je Lieke zo sterk dan? VOnd haar flink voor lul staan..
geniet nog maar even van volle teugen van je lieke... zo lang is ze niet meer in de kooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh? dan heb jij andere streams zitten kijken dan ik...
het enige wat ik gezien heb is een opgeblazen kikker
+1quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT. Het was Huub die deze confrontatie aanging, en het is dus Lieke die onder vuur lag.
staat er maar één voor lul en dat is niet zijquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vond je Lieke zo sterk dan? VOnd haar flink voor lul staan..
Ook tegen Huub heeft ze wel eens gezegd dat ze zichzelf niet was in De Kooi. Het ging toen een tijd niet goed met haar, en dan heb ik het over voor die zogenaamde SAD waaraan ze zegt te lijden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Guuskeee het volgende:
lieke heeft toen straks toch verteld dat ze tot recentelijk een masker op gehad heeft, en niet zichzelf is geweest, plus dat ze het spel te hard heeft gespeeld en ze nu voor haarzelf heeft gekozen... conclusie: tot nu heeft ze alles gelogen en gespeeld... en wie kan haar nu nog vertrouwen?
80% is NEP...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg de laatste tijd steeds slechtere fibes van Amanda.
Er is iets met haar, iets wat niet goed is...
Lieke staat voor een lul...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
staat er maar één voor lul en dat is niet zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |