oh? dan heb jij andere streams zitten kijken dan ik...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Guuskeee het volgende:
Huub ligt onder vuur en lieke is onderuit gegaan... door de mand gevallen...
En Honey gaat slapen, ben deze acteerworkshop gegeven door Holy Kubatz en zijn discipelen een beetje zat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef Guuskeee het volgende:
Huub ligt onder vuur en lieke is onderuit gegaan... door de mand gevallen...
Jij was eerst. Maak er iets moois vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
Volgt
Ze lachen Huub gewoon uit, en terecht hij had het de hele avond al over Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vond je Lieke zo sterk dan? VOnd haar flink voor lul staan..
geniet nog maar even van volle teugen van je lieke... zo lang is ze niet meer in de kooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh? dan heb jij andere streams zitten kijken dan ik...
het enige wat ik gezien heb is een opgeblazen kikker
+1quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT. Het was Huub die deze confrontatie aanging, en het is dus Lieke die onder vuur lag.
staat er maar één voor lul en dat is niet zijquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vond je Lieke zo sterk dan? VOnd haar flink voor lul staan..
Ook tegen Huub heeft ze wel eens gezegd dat ze zichzelf niet was in De Kooi. Het ging toen een tijd niet goed met haar, en dan heb ik het over voor die zogenaamde SAD waaraan ze zegt te lijden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Guuskeee het volgende:
lieke heeft toen straks toch verteld dat ze tot recentelijk een masker op gehad heeft, en niet zichzelf is geweest, plus dat ze het spel te hard heeft gespeeld en ze nu voor haarzelf heeft gekozen... conclusie: tot nu heeft ze alles gelogen en gespeeld... en wie kan haar nu nog vertrouwen?
80% is NEP...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg de laatste tijd steeds slechtere fibes van Amanda.
Er is iets met haar, iets wat niet goed is...
Lieke staat voor een lul...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
staat er maar één voor lul en dat is niet zij
Nou jammer dan....quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT. Het was Huub die deze confrontatie aanging, en het is dus Lieke die onder vuur lag.
?? verassingquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
Wordt jij niet een beetje moe van je persoonlijke obsessie?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef riri het volgende:
en daar wordt alweer het volgende pakje sigaretten gepakt
denk je dat lieke een fijne tijd heeft? heb je de uitzending vandaag gezien? in het gedeelte "morgen in de gouden kooi" ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef John316 het volgende:
Slechte timing van Huub, er is voor hem vanavond helemaal niets te halen. In het gesprek wint hij het gewoon niet van Lieke want ze is in staat erboven te gaan staan. Kan zijn energie beter in Jaap stoppen of gewoon een fijne tijd hebben, zoals Lieke ook doet.
precies...hij is niet 26 jaar geworden maar 16quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef John316 het volgende:
Slechte timing van Huub, er is voor hem vanavond helemaal niets te halen. In het gesprek wint hij het gewoon niet van Lieke want ze is in staat erboven te gaan staan. Kan zijn energie beter in Jaap stoppen of gewoon een fijne tijd hebben, zoals Lieke ook doet.
Nee alsof jij het zo helder ziet.. teringgggg. Het enige wat jij bijdraagt, is kut huub, huub is en lul.. jij kan alleen maar met een bepaalde bril opkijken en zeker niet objectief kijken. Dit bericht van je is dat ultieme bewijs..quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
Hartinfarct komt zo ook nog.Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wordt jij niet een beetje moe van je persoonlijke obsessie?
En ik had het nog wel even gemeld. OP Klaar... daar moet je het meedoen...quote:
Nee, vertelquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef patist het volgende:
[..]
denk je dat lieke een fijne tijd heeft? heb je de uitzending vandaag gezien? in het gedeelte "morgen in de gouden kooi" ?
Holy Brian die een bakje soep brengt voor zijn 2 onderdanen:Amanda en Lieke....quote:
Niet leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hartinfarct komt zo ook nog.Zo voorspelbaar
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef grazygirl het volgende:
en ik ben toch nog steeds voor huub
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef grazygirl het volgende:
en ik ben toch nog steeds voor huub
Ach als 5 mensen zich tegen je keren lig je al gauw onder vuur... en je kan toch de confrontatie aangaan èn onder vuur liggen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Had liever gezien dat je op de reden inging
Nee hoor..er is er maar één die een obsessie heeft...en dat is Huubquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wordt jij niet een beetje moe van je persoonlijke obsessie?
Mooi, zijn we ook van dat gezeik over 'te jonge meisjes' af.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:11 schreef riri het volgende:
[..]
precies...hij is niet 26 jaar geworden maar 16
Tenzij Lieke gaat bellen gebeurt er niks volgens mij, heeft niks met ontzien te makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:14 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft Lieke heel erg duidelijk op de camera gelikt en dat is UITLOKKING en daar staat een BOETE op .
Lieke kreeg hem ook, gaat Huub nu weer elke keer ontzien worden of gaan we nu een streep trekken
precies, hij blokkeerde ook constant de uitgang voor haarquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:14 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft Lieke heel erg duidelijk op de camera gelikt en dat is UITLOKKING en daar staat een BOETE op .
Lieke kreeg hem ook, gaat Huub nu weer elke keer ontzien worden of gaan we nu een streep trekken
Ik snap je uitleg, dat wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach als 5 mensen zich tegen je keren lig je al gauw onder vuur... en je kan toch de confrontatie aangaan èn onder vuur liggen?
Weet het ook niet precies hoor want ze hadden me niet nodig in het leger.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, zijn we ook van dat gezeik over 'te jonge meisjes' af.
Toen zat ik al in de index denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik had het nog wel even gemeld. OP Klaar... daar moet je het meedoen...
Lees jij wel of ben je te druk met plakken en knippen.Daarna sloeg Lieke Huub dus ook boete voor Lieke omdat jij gerechtigheid wilquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:14 schreef diedirk het volgende:
Ha ha ha, sorry dat ik erom moet lachen hoor, wat een bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee alsof jij het zo helder ziet.. teringgggg. Het enige wat jij bijdraagt, is kut huub, huub is en lul.. jij kan alleen maar met een bepaalde bril opkijken en zeker niet objectief kijken. Dit bericht van je is dat ultieme bewijs..
ze praat met iemand over hioe slecht ze het wel niet heeft....quote:
Voor Huub was het wèl echt. Logisch dat het hem meer moeite kost om te accepteren dat Lieke hem nu uit puur opportunisme als een hond behandelt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:13 schreef MissSomebody het volgende:
Tja...even uit de "lurkstand'...Huub is niet heilig en Lieke ook zeker niet. Ik snap Huub zijn frustratie alleen mis de kracht bij hem om erover heen te stappen.....das errugg jammer
Maar dat is juist zo leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, zijn we ook van dat gezeik over 'te jonge meisjes' af.
In de Kooi? De spanning wordt opgebouwd naar de 7e zeker? Als Lieke's moeder de uitslag krijgt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef patist het volgende:
[..]
ze praat met iemand over hioe slecht ze het wel niet heeft....
stond op de plasma!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:13 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Holy Brian die een bakje soep brengt voor zijn 2 onderdanen:Amanda en Lieke....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor..er is er maar één die een obsessie heeft...en dat is Huub
Huub net tegen Lieke:quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Huub was het wèl echt. Logisch dat het hem meer moeite kost om te accepteren dat Lieke hem nu uit puur opportunisme als een hond behandelt.
right....hoop wel dat het Huub zijn koppie niet kost.........quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Huub was het wèl echt. Logisch dat het hem meer moeite kost om te accepteren dat Lieke hem nu uit puur opportunisme als een hond behandelt.
Wat is ze nu dan aan het doen daar?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef akveor het volgende:
Dat vind ik mooi gezegd van Amanda... Ik hoop dat het duidelijk is voor Huub.
Dat ging over dat Lieke liever zichzelf laat zien en niet op zoek is naar dekking. Want als Lieke dekking wil dan had ze gewoon bij Huub kunnen blijven.
En de vergissing in Amanda kan Huub nog aardig opbreken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
right....hoop wel dat het Huub zijn koppie niet kost.........
Voor mijn gevoel is Huub af en toe te eerlijk wat zijn gevoelens betreft wat hem kwetsbaar maakt...
quote:
Oopsquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef akveor het volgende:
Dat vind ik mooi gezegd van Amanda... Ik hoop dat het duidelijk is voor Huub.
Dat ging over dat Lieke liever zichzelf laat zien en niet op zoek is naar dekking. Want als Lieke dekking wil dan had ze gewoon bij Huub kunnen blijven.
Fout is, denk ik, van Huub om zijn gelijk bij Amanda te halen..dat moet je voor jezelf zeker weten..en niet bij een ander gaan zoeken..zeker bij Amanda niet....quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de vergissing in Amanda kan Huub nog aardig opbreken.
Huub denkt dat Amanda altijd eerlijk is.En daar vergist hij zich zeker mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:27 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Fout is, denk ik, van Huub om zijn gelijk bij Amanda te halen..dat moet je voor jezelf zeker weten..en niet bij een ander gaan zoeken..zeker bij Amanda niet....
ssssst straks komt ze binnen, met opdrachten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef Kevv het volgende:
We mogen trouwens blij zijn dat Zeurlene hier niet bij is!
Van mij mag ze wegblijven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef maril het volgende:
[..]
ssssst straks komt ze binnen, met opdrachten natuurlijk.
Ik mag toch hopen dat ze niet terugkomt, het is drie januariquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef maril het volgende:
[..]
ssssst straks komt ze binnen, met opdrachten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |