Het nummer is in elk geval fake wat veul zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef maril het volgende:
volgt
dat weet ik ik heb het al vermeld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Guuskeee het volgende:
moet COS 3120 zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:22 schreef itsme het volgende:
zijn ze al wakker?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb COS 1330 er voor de lol een bijgepakt, daar was voor heel wat mensen al duidelijk hoe Lieke werkelijk is
En bedankt Maril![]()
Tja ach Brian rand nooit iemand aan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker dom weer Lieke, je verhaal aan Brian doen .......
Die lik in haar gezicht van Huub was volgens Brian aanranding
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef Guuskeee het volgende:
ot: echt bestaand woord: hexakosioihexekontahexaphobie
Het is gewoon walgelijk dat zij optimaal mogen profiteren van het opzeggen van Lieke's ultieme dekking aan Huub. Maar Huub was ook zo kinderachtig re bellen omdat Lieke spuugde. Hij haar meer respect verdient wanneer ie dat had gelaten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is toch focking niet te geloven, Brian en Amanda zitten Lieke op te stoken
om de lik van Huub door te bellen, en ze gaat het nog doen ook. Kutwijf![]()
Wat staat er op VOL dan wat hier niet staat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:59 schreef itsme het volgende:
Ben van ellende maar op vol gaan lezen.
Hier staat niets over wat er gaande is in het huis en blijkbaar toch wel wat.
Ach als zij de lik door heeft gebeld, dan wordt daar vast niets meegedaan, want ik heb gelezen dat zij Huub heeft geslagen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk dat zij optimaal mogen profiteren van het opzeggen van Lieke's ultieme dekking aan Huub. Maar Huub was ook zo kinderachtig re bellen omdat Lieke spuugde. Hij haar meer respect verdient wanneer ie dat had gelaten.
nee ze gaat het niet doorbellenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is toch focking niet te geloven, Brian en Amanda zitten Lieke op te stoken
om de lik van Huub door te bellen, en ze gaat het nog doen ook. Kutwijf![]()
Klopt, met de platte hand in zijn gezichtquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach als zij de lik door heeft gebeld, dan wordt daar vast niets meegedaan, want ik heb gelezen dat zij Huub heeft geslagen.
Ik zie niet in wat daar dom aan is, ze heeft niets meer met Huub.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker dom weer Lieke, je verhaal aan Brian doen .......
Die lik in haar gezicht van Huub was volgens Brian aanranding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |