En vervolgens: Tegenover echt passief-agressieve persoonlijkheden die systematisch dergelijk gedrag vertonen, moet u zich tactvol leren te gedragen, ongeacht de context. Probeer vriendelijk te zijn tegen hen, ook al zou u hen liever uitkafferen, en vraag hun om openlijk hun gal te spuwen en hun frustraties te uiten, zodat u niet hun als passiviteit vermomde agressie over u heen krijgt!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.
Gedeelte uit een boek van Dr Catherine Feldman.
Vond bovenstaand wel kenmerkend voor Lieke.
die vond ik grappigquote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
1. Huub
*krater*
2. Amanda
3. Jaap
*grand canyon*
4. Lieke
5. Brian
Boete voor Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef blomst het volgende:
Huub zat achter en hoorde Lieke van alles tegen Claire zeggen, en toen nam hij een sprintje.
Brian gaf Huub nog een klap na toen de beveiliging huub meenam.
Dat is echt Brian.
Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daarquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef rooie3 het volgende:
Dus Huub en Brian hebben ruzie gehad.Huub is door de bewaker van de trap gegooid en Brian gaf nog effe een duw na.
En dan moet er ook nog een trio komen, wat een armoe.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.
Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
prima optie... of restrictie van 2 per dagquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur..Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd..
door een beveiliger..
die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..
Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een eng beeld; Amanda en Lieke in elkaars armen en Brian als gitaarspelende sekteleider ernaast.
Huub heeft ook zo weinig zelfbeheersing.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
Huub zou de stekker eruit getrokken hebben van de telefoon
Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.
Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen
Mikey: denk je dat het nog gevolgen heeft
Huub: weet ik niet, dat merken we vanmiddag wel
Volgens mij is hij nog steeds behoorlijk pissed....
Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
Huub zou de stekker eruit getrokken hebben van de telefoon
Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.
Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen
Mikey: denk je dat het nog gevolgen heeft
Huub: weet ik niet, dat merken we vanmiddag wel
Volgens mij is hij nog steeds behoorlijk pissed....
Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur..Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd..
door een beveiliger..
die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..
Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |