abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:11:48 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_55823680
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:08 schreef 2live het volgende:

[..]

dus is er niet geslagen want het spel is nog niet afgelopen...lijkt me een iets logischere conclusie.
Dat is zo balen van die SL's, het blijft raden maar ik denk dat je gelijk hebt.

Mike en Claire babbelen gezellig over visagie.....die Mike toch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55823699
Als Huub geslagen heeft mag hij er wmb gewoon uit maar dan Brain ook, al moet ik het zelf doen

Fok is irritant, posten lukt niet
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 6 januari 2008 @ 15:12:49 #278
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55823702
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef Mika25 het volgende:

Dus geniet er maar van zolang het nog duurt. Mickey gaat weg,
Mike zijn zus Natasja schreef vrijdag, dat hij welkom thuis is,
zijn moeder komt maandag terug van vakantie en dan kan Mike haar bellen,
jongere zus zal zorgen dat ze dan ook thuis is.

Morgen of komende dagen een afbouwing voor Mike en Dilama in DGK?
Zij vertrekken naar thuis in Delfszijl , ontmoeten na 6 jaren elkaar en Mike is dol gelukkig
zij leven nog lang en gelukkig en DGK is klaar met Mike.

Mike is dus geen miljonair geworden in DGK,
ik denk dat de anderen dan ook wel kansloos waren geweest als miljonair,
van Zwerver naar Miljonair......had wel eens waarheid kunnen worden.oO<
pi_55823724
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Mike zegt dat Brian vannacht ook op het punt stond zijn zelfbeheersing te verliezen. De bewaking was er dus duidelijk niet alleen voor Huub.
brian en huub worden dus weer eens beschermd
  zondag 6 januari 2008 @ 15:15:47 #280
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55823759
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.

Gedeelte uit een boek van Dr Catherine Feldman.

Vond bovenstaand wel kenmerkend voor Lieke.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55823787
Ik was HuubLiekefan. Ik kots nu op Huub, dus vandaar ik Jaap en Lieke steun vanaf nu.

1/2. Jaap en Lieke

- GAT -

3. Amanda
4. Huub
5. Brian
pi_55823795
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.

Lijkt ook wel op te gaan voor sommige posters op Fok!
Make my day!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:19:34 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_55823837
quote:

Goed gevonden en idd heel erg van toepassing op Lieke, vooral het laatste gedeelte.
― Mark Twain
pi_55823847
quote:

dit is Lieke.
Goedemorgen :W
pi_55823856
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Weer zo,n rotstreek van Brian.Huub hield er wel rekening mee de laatste maanden als Amanda en Brian hadden gezopen.
rotsteek maar ik kan het wel begrijpen. Hij zit er al 13 maanden en als die dan huub kwetsbaar ziet dan pakt ie zijn kans..
pi_55823887
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Alles maakt Jaap blij, behalve als mensen slaan daar hou ik niet van. Dan is het spel afgelopen. Dus er is gewoon geslagen en spreekt Lieke wel degelijk de waarheid.
Nee, er is niet geslagen..Jaap zit net te vertellen dat hij dat voorkomen heeft..en dat hij gisteren genoten heeft..dat hij er blij door werd..ruzies en gescheld vind hij okee maar slaan niet...Brian riep naar hem : ga je matty helpen"..maar Jaap vind het niet nodig om zijn matty te helpen, hij wil alleen voorkomen dat er geslagen wordt omdat anders het programma stopt en dan kan hij niet meer winnen..en dat is wat Jaap gister gedaan heeft..dat is zijn rol..voorkomen dat er geslagen wordt..

Er is dus niet geslagen..

Wel goed luisteren als iemand iets zit te vertellen...of misschien laat je expres iets weg..?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55823892
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik was HuubLiekefan. Ik kots nu op Huub, dus vandaar ik Jaap en Lieke steun vanaf nu.

1/2. Jaap en Lieke

- GAT -

3. Amanda
4. Huub
5. Brian
Ben je nog steeds lieke fan als ze een trio heeft met bra en mannie?
pi_55823896
Lieke ligt al bij Amanda en Brian in bed, trio kan beginnen.
pi_55823943
Ja maar met geweld eruit is nieuwe erin, en Huub zit er 13 maanden, Brian bijna 16, dus niet slim van hem, want ik denk dat het niet uitmaakt of je er een jaar zit of niet bij geweld word je vervangen. Heb namelijk niet gehoord dat alleen de mensen van korter dan een jaar vervangen worden bij geweld.
pi_55823953
lieke bij brian en amanda in bed
  zondag 6 januari 2008 @ 15:23:58 #291
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55823954
Lieke ligt Amanda te knuffen? WTF!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:25:10 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_55823984
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef blomst het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe nep dit plaatje eruit ziet, zal wel nooit wennen.

Amanda en Lieke dikke vriendinnen, duh.....

― Mark Twain
pi_55823989
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:23 schreef Dark het volgende:
Lieke ligt Amanda te knuffen? WTF!
script moet ergens mee beginnen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55823994
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef agter het volgende:

[..]

Lijkt ook wel op te gaan voor sommige posters op Fok!
Ow...wie dan?
--Einstein
pi_55823996
Mwah, ik zou het wel goedkoop van Lieke vinden.... maar alles beter dan Huub, Amanda en Brian.
pi_55824000
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
rotsteek maar ik kan het wel begrijpen. Hij zit er al 13 maanden en als die dan huub kwetsbaar ziet dan pakt ie zijn kans..
Uitlokken mag niet meer volgens de spelregels, dus er valt niets te begrijpen.... regels zijn regels, hoewel de paupers in dat huis zich daar nog nooit wat van aangetrokken hebben natuurlijk...
pi_55824017
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef blomst het volgende:
Waar waar waar dan? Ik zie niks..
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:28:02 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_55824049
Gitaaralert.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 15:28:11 #299
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824057
Lieke vraagt of Brian nog heeft kunnen slapen.
B heeft wakker gelegen tot 6 uur.
pi_55824073
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:26 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Waar waar waar dan? Ik zie niks..
Kan beginnen, niet is begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')