Dat is zo balen van die SL's, het blijft raden maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:08 schreef 2live het volgende:
[..]
dus is er niet geslagen want het spel is nog niet afgelopen...lijkt me een iets logischere conclusie.
Mike zijn zus Natasja schreef vrijdag, dat hij welkom thuis is,quote:Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Dus geniet er maar van zolang het nog duurt. Mickey gaat weg,
brian en huub worden dus weer eens beschermdquote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Mike zegt dat Brian vannacht ook op het punt stond zijn zelfbeheersing te verliezen. De bewaking was er dus duidelijk niet alleen voor Huub.
Lijkt ook wel op te gaan voor sommige posters op Fok!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.
Gedeelte uit een boek van Dr Catherine Feldman.
Vond bovenstaand wel kenmerkend voor Lieke.
Goed gevondenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.
dit is Lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
rotsteek maar ik kan het wel begrijpen. Hij zit er al 13 maanden en als die dan huub kwetsbaar ziet dan pakt ie zijn kans..quote:Op zondag 6 januari 2008 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer zo,n rotstreek van Brian.Huub hield er wel rekening mee de laatste maanden als Amanda en Brian hadden gezopen.
Nee, er is niet geslagen..Jaap zit net te vertellen dat hij dat voorkomen heeft..en dat hij gisteren genoten heeft..dat hij er blij door werd..ruzies en gescheld vind hij okee maar slaan niet...Brian riep naar hem : ga je matty helpen"..maar Jaap vind het niet nodig om zijn matty te helpen, hij wil alleen voorkomen dat er geslagen wordt omdat anders het programma stopt en dan kan hij niet meer winnen..en dat is wat Jaap gister gedaan heeft..dat is zijn rol..voorkomen dat er geslagen wordt..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Alles maakt Jaap blij, behalve als mensen slaan daar hou ik niet van. Dan is het spel afgelopen. Dus er is gewoon geslagen en spreekt Lieke wel degelijk de waarheid.
Ben je nog steeds lieke fan als ze een trio heeft met bra en mannie?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik was HuubLiekefan. Ik kots nu op Huub, dus vandaar ik Jaap en Lieke steun vanaf nu.
1/2. Jaap en Lieke
- GAT -
3. Amanda
4. Huub
5. Brian
Ik kan er maar niet over uit hoe nep dit plaatje eruit ziet, zal wel nooit wennen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef blomst het volgende:
Lieke ligt al bij Amanda en Brian in bed, trio kan beginnen.
script moet ergens mee beginnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:23 schreef Dark het volgende:
Lieke ligt Amanda te knuffen? WTF!
Ow...wie dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt ook wel op te gaan voor sommige posters op Fok!
Uitlokken mag niet meer volgens de spelregels, dus er valt niets te begrijpen.... regels zijn regels, hoewel de paupers in dat huis zich daar nog nooit wat van aangetrokken hebben natuurlijk...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
rotsteek maar ik kan het wel begrijpen. Hij zit er al 13 maanden en als die dan huub kwetsbaar ziet dan pakt ie zijn kans..
Waar waar waar dan? Ik zie niks..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef blomst het volgende:
Lieke ligt al bij Amanda en Brian in bed, trio kan beginnen.
Kan beginnen, niet is begonnenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waar waar waar dan? Ik zie niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |