Volgens mij was dat in verband met de ballonnen-actie...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:22 schreef coldstar het volgende:
ik heb gehoord van iemand die vaak op Nowlive aanwezig is dat ze daar e-mail versturen waarin ze om
geld vragen, om enige dingen te bewerkstelligen. Je bent niet verplicht hieraan mee te doen .
nou dan ben ik verkeerd ingelicht kennelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bron? Ben al behoorlijk lang lid daar, vanaf dat de topics op Talpa zijn gestopt maar heb 1 keer een mail ontvangen van nowlive en dat waren "beste wensen voor 2008"
Dan heb je nu van drie personen hier gehoord dat die nog nooit emails hebben ontvangen waarin ze om geld vragen om enige dingen te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik heb gehoord van iemand die vaak op Nowlive aanwezig is dat ze daar e-mail versturen waarin ze om
geld vragen, om enige dingen te bewerkstelligen. Je bent niet verplicht hieraan mee te doen .
Jaap zei tegen Cora dat ze niet moest smsen, het aantal smsjes is niet doorslaggevend.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lieve Carlaa, Huub zal altijd op 1 blijven staan. Er zijn mensen die zo verschrikkelijk veel keer smsen voor hem. Ik heb al bedragen gehoord van 300 euro. Ook Nowlive doet hier aan mee. Mensen worden daar met e-mails lastig gevallen om geld te sturen. Daarom stelt die hele popu poul helemaal niets voor. Dit is alleen maar zakken vullen van de producent. Kennelijk hebben die mensen dit nog steeds niet door. ik heb het al eens vaker geschreven een voorbeeld, 30 mensen die 10 x voor huub smsen, of 200 honderd mensen die 1 x voor een andere bewoner smsen. Nummer 1 is dan wel de populaiste, terwijl voor nummer 2 veel meer mensen gebeld hebben![]()
![]()
En bij RTL liggen ze in een deuk van het lachen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
coldstar is zwaar aangetast door het HOS virus
Zoek de post effe op dan dat ik schrijf dat de wereld zo doordraait.Kan me niet herinneren dat ik zulke dingen heb geschreven.Als je goed leest weet je dat ik schijt aan al die lui daar heb,ze zijn geen familie of kennissen van me en ik lach ze stuk voor stuk uit.Het zijn allemaal gekken die daar zitten en verkopen zich voor geld en aandacht.Vind Huub leuk om zijn manier van tv maken,maar hij is het me verder niet waard om ruzie op een forum te maken om hem.Die lui hebben schijt aan ons en wij maken ons druk om hun.Is toch lachwekkend,je ziet volwassen hier helemaal doordraaien om hun gelijk te halen,vind gewoon dat we het hier gezellig moeten maken en in gedachten houden dat het tv is.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je geeft tot nu toe nog steeds geen inhoudelijk antwoord op mijn schrijven. Je veranderd steeds van onderwerp. Dat jij in een deuk ligt om huub is jou goed recht. Gek is dan wel, dat ik je later weer eens zie schrijven, dat je het zo erg vind dat deze wereld zo door draait. Dan ineens begrijp je niet wat voor een rare mensen er op deze wereld rondlopen. Daar ben ik het dus volledig mee eens met je, daar is Huub er n.l. een van. Alles met de mantel der liefde bedekken door steeds maar weer te zeggen dat het een spel is, vind ik zwak.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:26 schreef blomst het volgende:
Mike heeft zichzeld dus opgegeven voor de kooi.
Niet van de straat afgehaald dus.
gisteravond zei Claire dat ze Mike nog van een screening herkende.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:26 schreef blomst het volgende:
Mike heeft zichzeld dus opgegeven voor de kooi.
Niet van de straat afgehaald dus.
Arme jijquote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
nee hoor maak je geen zorgen over Coldsta, met coldstar gaa the theel erg goed. Alleen Cold star is geen Huub fan, ja dan moet je het helaas wel eens ontgelden hier.
Maar maak je geen zorgen, Coldstar vind het best en loopt inderdaad niet mee met de grote meute.
klopt de enige juiste instelling om streams te kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zoek de post effe op dan dat ik schrijf dat de wereld zo doordraait.Kan me niet herinneren dat ik zulke dingen heb geschreven.Als je goed leest weet je dat ik schijt aan al die lui daar heb,ze zijn geen familie of kennissen van me en ik lach ze stuk voor stuk uit.Het zijn allemaal gekken die daar zitten en verkopen zich voor geld en aandacht.Vind Huub leuk om zijn manier van tv maken,maar hij is het me verder niet waard om ruzie op een forum te maken om hem.Die lui hebben schijt aan ons en wij maken ons druk om hun.Is toch lachwekkend,je ziet volwassen hier helemaal doordraaien om hun gelijk te halen,vind gewoon dat we het hier gezellig moeten maken en in gedachten houden dat het tv is.
leuk, ook een boete voor Brian dan....quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Mike zegt dat Brian vannacht ook op het punt stond zijn zelfbeheersing te verliezen. De bewaking was er dus duidelijk niet alleen voor Huub.
Ik bestrijd dat je schrijf dat je schrijft dat het nog nooit voor gekomen is. Er wordt daar wel degelijk steeds om geld gevraagd om Napoloen Huub leuke dingen toe te stoppen. Wel eens aan gedacht waar het geld vandaan kwam met de reclame vliegtuigjes voor Lieke en Huub toen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan heb je nu van drie personen hier gehoord dat die nog nooit emails hebben ontvangen waarin ze om geld vragen om enige dingen te kunnen bewerkstelligen.
Wordt er ook gezegd waarom Brian zijn zelfbeheersing bijna verloor?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Mike zegt dat Brian vannacht ook op het punt stond zijn zelfbeheersing te verliezen. De bewaking was er dus duidelijk niet alleen voor Huub.
Denk dat de bewaking er dan voornamelijk voor Brian was. Want een aggressieve Huub is niet zo indrukwekkend als Brian, Jaap en Mickey (en zelfs Lieke) daar allemaal aanwezig zijn. Een klein duwtje en Huub valt omquote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Hoezo.....het is de waarheid...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:26 schreef Margo37 het volgende:
"Ook Nowlive doet hier aan mee. Mensen worden daar met e-mails lastig gevallen om geld te sturen. "
Iets meer nuancering in je post zou niet misstaan dan
Streams waren toch supersaai vannacht; rotmuziek draaien en hapjes maken,quote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zoek de post effe op dan dat ik schrijf dat de wereld zo doordraait.Kan me niet herinneren dat ik zulke dingen heb geschreven.Als je goed leest weet je dat ik schijt aan al die lui daar heb,ze zijn geen familie of kennissen van me en ik lach ze stuk voor stuk uit.Het zijn allemaal gekken die daar zitten en verkopen zich voor geld en aandacht.Vind Huub leuk om zijn manier van tv maken,maar hij is het me verder niet waard om ruzie op een forum te maken om hem.Die lui hebben schijt aan ons en wij maken ons druk om hun.Is toch lachwekkend,je ziet volwassen hier helemaal doordraaien om hun gelijk te halen,vind gewoon dat we het hier gezellig moeten maken en in gedachten houden dat het tv is.
Nope. Wat je wel kunt horen op een van de filmpjes van vannacht is dat Brian zegt dat hij Huub uit gaat dagen omdat Huub dronken is. Er zal best het een en ander voorgevallen zijn tijdens de SL denk ik zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt er ook gezegd waarom Brian zijn zelfbeheersing bijna verloor?
niet waarquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteravond zei Claire dat ze Mike nog van een screening herkende.
Weer zo,n rotstreek van Brian.Huub hield er wel rekening mee de laatste maanden als Amanda en Brian hadden gezopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope. Wat je wel kunt horen op een van de filmpjes van vannacht is dat Brian zegt dat hij Huub uit gaat dagen omdat Huub dronken is. Er zal best het een en ander voorgevallen zijn tijdens de SL denk ik zo.
Daar kon je aangeven op het forum om mee te doen,En die mensen die zich hebben opgegeven zullen wel een email hebben gehad met de nodige gegevens voor het betalen. helaas voor die gene waren er ook mensen die zich hadden opgegeven en nooit hebben betaald.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat je schrijf dat je schrijft dat het nog nooit voor gekomen is. Er wordt daar wel degelijk steeds om geld gevraagd om Napoloen Huub leuke dingen toe te stoppen. Wel eens aan gedacht waar het geld vandaan kwam met de reclame vliegtuigjes voor Lieke en Huub toen.
Dat vind ik dus ook, ook ik wil het graag gezellig houden. Maar helaas als je geen Huub fan bent moet je jezelf hier iedere keer verdedigen. Als je geen Huub fan bent, ben je gelijk Brain fan. Ja dan is het wel eens moeilijk voor een aantal Huub fans, om hier de lieve vrede te bewaren. Ik zit er niet mee, ze doen maar.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij Huub staan de showbelangen op hoogste prioriteit bij Brian de villa winnenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer zo,n rotstreek van Brian.Huub hield er wel rekening mee de laatste maanden als Amanda en Brian hadden gezopen.
Dat ik Huub een klootzak en heel er onaardig vindquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Arme jijwat moet je zoal ontgelden?
Gewoon uit nieuwsgierigheid..wie of wat is Alco..?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:31 schreef neehe het volgende:
Alco Huubje was vanacht weer erg zielig bezig. ( brieven, en Lieke weer in gezicht likken )
Hij zal wel weer snel een alcohol verbod krijgen.
Dat kind kan er gewoon niet tegen.
Volgens horen zeggen heeft Brain zich heel erg lopen ergeren aan Huub, doordat Huub maar door bleef gaan vooral mer Lieke. Of het waar is weet ik niet ik heb zelf niet geken vanacht.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt er ook gezegd waarom Brian zijn zelfbeheersing bijna verloor?
Geld ook voor de Liekefans hoor.Die branden Huub ook af.Iedereen moet fan kunnen zijn van iedereen.Ik vind Huub het leukst,maar zie wel een hoop fouten van hem en ben dan ook de eerste die dat roept.Zie wel meer Huubfans die dat ook hebben,andersom maak ik weinig mee en dat roept irritaties op.Ik zou echt van Huub balen als hij hand in hand ging zitten met Brian,maar de Liekefans vinden dat nu ineens vrij normaal dat Lieke met Brian en Amanda is.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ook ik wil het graag gezellig houden. Maar helaas als je geen Huub fan bent moet je jezelf hier iedere keer verdedigen. Als je geen Huub fan bent, ben je gelijk Brain fan. Ja dan is het wel eens moeilijk voor een aantal Huub fans, om hier de lieve vrede te bewaren. Ik zit er niet mee, ze doen maar.
Dan hoop ik dat ze ook net zo saai is en snel van het toneel verdwijntquote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Claire af en toe echt op Syl lijken, zoals meer users hier.
[ afbeelding ]
Ik ben anti-Huub maar heb me nog nooit hoeven te verdedigen op dit Forum. Maar misschien komt dat wel omdat ik OOK anti-Brian ben ofzo. Maar de tijden dat FOK helemaal pro-Huub was zijn allang voorbij.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:36 schreef coldstar het volgende:
Dat vind ik dus ook, ook ik wil het graag gezellig houden. Maar helaas als je geen Huub fan bent moet je jezelf hier iedere keer verdedigen.
Als mensen negatieve dingen schrijven over Huub, terwijl Brian dezelfde soort dingen doet (en die persoon daar nooit over schrijft) dan zullen mensen automatisch de link leggen dat je een Brian-fan bent...quote:Als je geen Huub fan bent, ben je gelijk Brain fan.
Hij had zich aangemeld voor miljonair, iets van 15 maand geleden, en zit er nu als gastspeler.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:42 schreef Marrije het volgende:
Maar als Claire Mikey kent van een screening, dan heeft Mikey 10.000 borg binnen handbereik?
Klopt, alleen jammer dat dit soort gesprekken voor de redaktie niet interessant zijn om tv mee te maken. (30.000 streamers vs 500.000 tv kijkers). Dus geniet er maar van zolang het nog duurt. Mickey gaat weg, en Claire zal binnenkort wel haar eerste opdrachten van achter gaan krijgen zodat de aso-Claire op zal staanquote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
Mike en Clair kletsen er lekker op los. Wat een prettig en soms ontroerend gesprek. Claire kan goed luisteren en weet op het juiste moment door te vragen. Ook maakt Clair niet steeds een bruggetje om het vervolgens over zichzelf te kunnen hebben. (zie amanda en lieke) Dit soort gesprekken zijn een zeldzaamheid in die ranzige kooi.
Dus toch geld vragen. Vervolgensd is er een iemand die wel schrijft een keer een e-mail te hebben ontvangen. Dit is eigenlijk helemaal niet wat mij intreseerd. Het gaat om het geld dat gevraagd word. Er is niets nieuws aan dat die site samenzweert met Huub en zijn familie.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
niet waar
Ze hebben een speicaal topic om iets te regelen voor je favourieten
Als je mee wilt doen, geef je je op aan degene, die het regelt.... das alles
emails heb ik nooit ontvangen
Misschien stelt het je gerustquote:Op zondag 6 januari 2008 14:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ook ik wil het graag gezellig houden. Maar helaas als je geen Huub fan bent moet je jezelf hier iedere keer verdedigen. Als je geen Huub fan bent, ben je gelijk Brain fan. Ja dan is het wel eens moeilijk voor een aantal Huub fans, om hier de lieve vrede te bewaren. Ik zit er niet mee, ze doen maar.
Ach zielige Brian nu.Hij deed net of het zijn idee was.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij had zich aangemeld voor miljonair, iets van 15 maand geleden, en zit er nu als gastspeler.
Maar waarom vind je dat raar dan? Brianfans kunnen dat toch ook doen als ze willen..quote:Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus toch geld vragen. Vervolgensd is er een iemand die wel schrijft een keer een e-mail te hebben ontvangen. Dit is eigenlijk helemaal niet wat mij intreseerd. Het gaat om het geld dat gevraagd word. Er is niets nieuws aan dat die site samenzweert met Huub en zijn familie.
Op het eind van het filmpje zegt Brian dat hij Huub gaat pakken omdat hij dronken is, dat heeft niks met Lieke te maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens horen zeggen heeft Brain zich heel erg lopen ergeren aan Huub, doordat Huub maar door bleef gaan vooral mer Lieke. Of het waar is weet ik niet ik heb zelf niet geken vanacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |